Geen enkele zaadcel gevonden Deel 3!

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door one of kind, 30 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    OW, sterkte en succes vandaag!!! Hopelijk een goede oogst!

Kiyeko, wat bagger zeg dat je endo hebt. In erge mate? Ik krijg ook de lapra en denk ook dat dat mijn uitslag gaat worden...bbrrr. Sterkte met het herstel, hopelijk hebben ze de endometriose weg kunnen halen.

liefs

2. annaatje

annaatje Fanatiek lid

18 okt 2010
    1.644
    0
    36
    NULL
    NULL
    @ panter had jij ook al hsg gehad,weet het ff niet meer

@ ow zet hem op vandaag!

@hier alles oke voel niks bijzonders
    Net weer 2 bollen ingebracht op werk toilet
    Heb ze ingepakt in foliepapier hihi

3. kipjes

kipjes Fanatiek lid

10 aug 2009
    1.188
    0
    36
    @ kiyeko,
    Shit , dat is heftig.. Dikke knuffel..
    Had je al klachten die bij endometriose passen ? Ben er zelf ook bang voor..

@ anna,
    Aluminium folie ?? Zou ik niet doen , straks denken ze dat je drugs gebruikt hihi :p
    Ik liep gewoon met mijn tas rond lunchtijd , niemand die het ziet. Of gewoon met stripje in mijn hand. De meeste mensen letten daar niet op hoor en ziet eruit als gewoon medicijnen die je kunt slikken dus.

@ow,
    Hopelijk is alles goed gegaan, denk aan je !

4. iluna

iluna Actief lid

20 jul 2010
    448
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hallo dames, hier een kort bericht dat ik zondag middag bevallen ben. Het ging heel vlot, alleen moest er op het laatst nog knip en vaccuum aan te pas komen.

Wij hebben een prachtige zoon gekregen, hij is 52 cm en weegt 3900 gr. Zijn hoofdje is helemaal prima (niet zo als iedereen dacht te groot), zijn linger onderarmpje verkort en volledig bewegelijk.
    En hij is natuurlijk de mooiste van de hele wereld - we zijn stapel verliefd. :D:):D

Komende dagen vertel ik meer, nu nog ff bijkomen.
    Liefs voor iedereen hier.

5. kipjes

kipjes Fanatiek lid

10 aug 2009
    1.188
    0
    36
    @ iluna

GEFELICITEERD !!!!! Een zoon , geweldig :D :D :D
    Heel veel geluk en liefde samen toegewenst.
    Geniet er van meid en rust lekker uit.

6. annaatje

annaatje Fanatiek lid

18 okt 2010
    1.644
    0
    36
    NULL
    NULL
    @iluna gefeliciteerd geniet dr van!
    Liefs anna

7. sweet lilly

sweet lilly Bekend lid

27 okt 2010
    794
    1
    18
    Verpleegkundige
    GEFELICITEERD MET JULLIE ZOON ILUNA!!!

Wauw, het is dus geen meisje... Het is een vriendje voor S, hij moet z'n harem delen hihi :D

Geniet ervan meid!!

8. DarkAngel25

DarkAngel25 VIP lid

6 jul 2011
    7.732
    1
    38
    ilunaL gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon!!!!

9. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    Iluna, van harte meid!!! wat fijn dat ie er eindelijk is! Nu genieten met je gezin!!!

OW hoe ist gegaan??

Anaatje, ik heb nog geen hsg gehad, die krijg ik tegelijk met de laparascopie en hysteroscopie.

10. Monatoetje85

Monatoetje85 Bekend lid

6 jul 2011
    538
    0
    0
    Iluna, hartelijk gefeliciteerd met de geboorte van je zoon! Geniet er maar lekker van!!!

Kiyeko, wat ontzettend balen zeg! Hoop dat ze het goed hebben kunnen verwijderen tijdens de ok! Beterschap, hoop dat je snel weer helemaal opgeknapt bent van de ok!

11. kirsten1988

kirsten1988 Bekend lid

5 feb 2011
    824
    0
    16
    Hoi dames,
    Hierbij even een ego berichtje met een vraag; mijn vriend is 2x getest beide keren geen zaad, zitten ook in medische molen. Nu was ik altijd regelmatig ongesteld, kon er de klok op gelijk zetten! Nu ben ik opeens 2 dagen overtijd. Neemt me lichaam een loopje of zou het mogelijk kunnen zijn dat er misschien toch zaad aanwezig is? Heeft iemand dit ook gehad of herkent iemand dit? Ik heb nog geen test gedaan omdat ik weet dat het haast niet zou kunnen!

Groetjes liefs Kirsten

12. sweet lilly

sweet lilly Bekend lid

27 okt 2010
    794
    1
    18
    Verpleegkundige
    @kirsten; meid, het kan heel goed komen door stress en onzekerheid door alles wat nu op je af komt. Ik zou nog even een paar dagen afwachten. En anders toch eens een testje tegenaan gooien, misschien dat je bij een nega test wel vlot ongi wordt. Sterkte..

13. Girl86

Girl86 Fanatiek lid

21 jan 2010
    2.318
    0
    0
    iluna van harte gefeliciteerd met jullie ZOON!!!
    geniet er lekker van samen!!!

14. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Iluna van harte gefeliciteerd!!
    Eindelijk weer eens een jongen hahaha;):D

Hier punctie gehad maar ben er zeer droevig over:(
    4 eicellen!:(
    Ze rekenden zowiezo op 6 en toen ik wakker werd uit de narcose zeiden ze 4.
    Pfffffff zoveel gespoten enz voor dit.
    Ben zo bang dat er niks of niet goed bevrucht raakt:(

15. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Kiyeko dank je wel!
    Wat shit zeg van je endometriose:(
    Dikke knuffel.

Ik hoor / lees de laatste dagen veel verhalen van geen bevruchting enz dus dat maakt me extra bang.

16. Zonnestraal77

Zonnestraal77 Fanatiek lid

20 aug 2011
    4.507
    2
    38
    Verpleegkundige (ambulance)
    Noord-Holland
    Hier ongesteld geworden :x.
    Wat een K*Tzooi!!

Een dag te vroeg....nog nooit meegemaakt, had het dus vandaag ook niet verwacht!!

Iluna gefeliciteerd meid, ben super blij voor je ;).

OW, Ik denk aan je wijffie....en duim voor 4 mooie bevruchtingen!!

Sorry dames, ben ff kort....moet het ff verwerken en dan ben ik er weer helemaal.....:).

17. sweet lilly

sweet lilly Bekend lid

27 okt 2010
    794
    1
    18
    Verpleegkundige
    wat een rotnieuws vandaag hier...
    OW; meid, ik duim voor 4 mooie bevruchtingen.Snap wel dat het je nu ff tegenvalt, maar er hoeft maar 1 goede tussen te zitten he. Anders was ik nu niet zwanger..;)

@zonnestraal; ah nee toch... meid wat klote!! Verwerk het lekker in je eigen tempo meid. Sterkte en knuf voor jou!!

@kiyeko; wanneer zou je weer mogen starten? Of moet je daar nog ff niet aan denken? Hoop in ieder geval dat je snel herstelt...

18. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    Ow, wat teleurstellend vergeleken bij je vorige punctie. Maar meis, hou de moed erin. Uiteindelijk hoeft er maar 1 superemmie te zijn die nestelt en blijft zitten!!

Zonnestraal..wat balen!!! :(

Kiyeko, gelukkig stadium 1. Nu gewoon zwanger worden hoor!!

liefs

19. nana1980

nana1980 Fanatiek lid

27 aug 2010
    1.044
    1
    0
    NULL
    NULL
    ik zag je berichtje en dat niemand er op gereageerd had, dus vond dat wel een beetje sneu......ik kan niet zeggen wat er aan de hand is. Ik heb een moment gehad dat ik ook echt dacht zwanger te zijn (ik was overtijd en had allerlei klachtjes). Toen wist ik nog niet dat manlief onvruchtbaar is en ik was niet zo lang daarvoor gestopt met de pil maar had (en heb) al snel een regelmatige cyclus. Kortom: mijn lijf bedroog me flink. Bij jou is het wel anders omdat je al wel weet dat man geen zaad heeft. Dus tja.....wonderen bestaan maar ik zou minimaal een week wachten voordat je test, eigenlijk......sterkte!

20. sweet lilly

sweet lilly Bekend lid

27 okt 2010
    794
    1
    18
    Verpleegkundige
    @nana: ik had wel gereageerd op kirsten hoor... Maar nu ik jou zo zie, hoe is het met jou? Lang niet gezien hier... Al bekend wanneer jullie mogen starten?

Deel Deze Pagina