Geen enkele zaadcel gevonden Deel 3!

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door one of kind, 30 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    Whoeeehoeeee kipjes! :D Je mag nu officieël je naam wijzigen in broedkip! ;)
    Top meis, nu word het spannend!!!!

DA, wat balen zeg van je oog...heeft er een tijdje geleden iemand met comsumptie gepraat en dat dat in je oog kwam? Zo heb ik eens een oog infectie opgelopen...bah!

Katek, voor mijn man werd het ook pas echt toen ie ipv streepjes op de test het woord zwanger zag.
    Plaats je morgen een foto van de test?

liefs

2. KateK

KateK VIP lid

26 dec 2008
    5.185
    0
    36
    Drenthe
    @Anaatje; gefeliciteerd met je verjaardag meid! Hopelijk volgend jaar met een dikke buik inderdaad! Dat is mijn verjaardagswens voor jou!

@Kiyeko; shit meid van de nega test :( moet het allemaal weer een plekje gaan vinden enzo.. pff.. knuffel.

@Smurf; dank je meid :) volgens mij worden de testjes steeds iets donkerder dus dat moet vrijdag wel goedkomen denk ik!

@Girl; dank je meid, hoop ook dat we na vrijdag kunnen genieten :) al zal het altijd spannend blijven vermoed ik.

@Wendyenrichard; ik was Muppet80 :)

@OW; ja cryo's zijn dus vast sterker, ik geloof er nu ook wel in eigenlijk. We hebben nog eentje over, zou mooi zijn als je daar een brusje van zou kunnen krijgen!

@DA; in afwachting van vrijdag.. ;)

@Panter; ik zit nog niet op een roze wolk, maar heb er wel heel veel zin in. Ben stiekem al over alles aan het nadenken, maar moet mijzelf soms wel tot orde roepen. Vinden het beide nog wel spannend :)

@Kipjes; wat goed dat je follikel zo veel is gegroeid! Vaak gaan ze op het laatst nog even een flinke groeispurt maken! Wat goed!

@Dreamer; heb er net weer eentje gedaan hoor, kan het niet laten, iedere dag maar eentje: hoppa. Nu eindelijk zover en dan wil ik testen ook! Was niet met eerste plasje van de dag (was op mijn werk) maargoed, wel weer iets donkerder dan gister. Wil toch even blijven checken of het er nog zit.

@all; vannacht werkelijk slecht geslapen. Zo'n last van mijn onderrug en zware benen dat ik niet wist hoe ik het hebben moest. Verder voel ik me wel oke. Af en toe vette opvliegers!

3. annaatje

annaatje Fanatiek lid

18 okt 2010
    1.644
    0
    36
    NULL
    NULL
    Net al extra groot stuk gebak op mmmmmm

@kipjes ohhh wat spannend. Fijn dat ze zo gegroeid zn

Fijne dag meiden

4. DarkAngel25

DarkAngel25 VIP lid

6 jul 2011
    7.732
    1
    38
    dreamer: hai :D

onswondertje: oh zalf is NOG erger dan druppels haha.

panter: ieuw dat klinkt echt mega mega ranzig man, iemand met consumptie praten en dat in oog!!

katek: ik zou ook iedere dag testen hoor haha. balen dat je zo slecht geslapen hebt..

annaatje: oeh lekker ontbijtje hahaha

kiyeko: tuurlijk mag je zeuren, ook al moeten we ''blij'' zijn dat deze methodes er allemaal zijn, maar het is zwaar en niet zo beetje ook, iedere teleurstelling is er een teveel, en iedere dag wachten is er een teveel.

all: hier nog steeds beetje dip......baal ik van....

5. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Ieeeeeee panter idd dat klinkt bleh!

6. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    We zijn langzaamaan begonnen met de werken, na ja nu het afbreken.
    Zo zag de prachtige veranda eruit hahaha ( hij was niks waard):D

7. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Zo ziet het er nu uit.
    Mijn man vond/ vind 3 verschillende soorten betonnen vloertjes op en naast elkaar:$.

8. DarkAngel25

DarkAngel25 VIP lid

6 jul 2011
    7.732
    1
    38
    onswondertje: vind het mooier zonder hoor, veel opener..

all: ben vandaag begonnen met ovutesten.. wil wel als we in rijnstate mogen starten, dat ik kan laten zien hoe wat en waar ei..

9. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Ja is ineens een stuk lichter ;)
    Ik denk dat die veranda uhm misschien 40 jaar stond ofzo?
    nu moeten we strakjes de fundering enz maken daarna kunnen we met de aanbouw beginnen.

10. DarkAngel25

DarkAngel25 VIP lid

6 jul 2011
    7.732
    1
    38
    onswondertje: nou die stond al ff dan ;) ben benieuwd hoe het eruit ziet als het klaar is.

11. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Hahahaha we zullen het later zien .

12. Girl86

Girl86 Fanatiek lid

21 jan 2010
    2.318
    0
    0
    wondertje je krijgt lekker veel licht in huis zo!!! zal zeker heel mooi worden. gelukkig is de koorts afgezakt bij s.

kipjes jeetje wat goed gegroeid al!!! ze gaan de punctie gewoon plannen nu!!! gaat goed komen hoor.

da spannend dus hoe je cyclus weer is. en ja het is fijn dat je die dingen al kunt geven als je erbent.

13. DarkAngel25

DarkAngel25 VIP lid

6 jul 2011
    7.732
    1
    38
    zo net gebeld voor een afspraak voor het ontwerp van mijn tattoo.. jeetje ben echt een aansteller gewoon mega zenuwachtig om te bellen.. heb er ongeveer iets meer dan een half uur over gedaan om t nummer in te tikken en ook daadwerkelijk op bellen te drukken.. maar goed.. vrijdagmiddag is de afspraak :D

14. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    Goedzo DA, je hebt het maar gedaan!!! Weer een overwinning! :D

15. kipjes

kipjes Fanatiek lid

10 aug 2009
    1.188
    0
    36
    @ all ,

Morgen om 9.30 de laatste follikelmeting in Gent , daarna wordt de punctie gepland.. Zal wel morgen pregnyl prikken en donderdag punctie ofzo worden ???? Geen idee..

Brrrrr zenuwen komen nu wel hoor !!

16. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    Spannend kipjes!! Whaaaaa!
    Op naar een goede oogst van eicellen en een lading emmies!
    Ik duim heel hard!!!!

17. kipjes

kipjes Fanatiek lid

10 aug 2009
    1.188
    0
    36
    Thanx panter !!

Ik ben zoooooo zenuwachtig whoooooaaaaaaaaaa !!

18. KateK

KateK VIP lid

26 dec 2008
    5.185
    0
    36
    Drenthe
    Mooi hoor zonder die veranda, ben benieuwd naar het eindresultaat!

DA: cool een tattoo, heb je der al meerdere of wordt het je eerste?

Kipjes; spannend meid!!! Ik duim voor je dat je een goede oogst mag hebben!

19. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Kipjes wat spannend zeg!!!
    Wauw:D

DA wat goed dat je gebeld hebt, ik zou het niet durven hihi.

20. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    Ons wonder, ben benieuwd hoe de verbouwing gaat worden!!

Ik heb een goed idee :D
    Ik ga "even" 13 kilo afvallen! Ga niet meer wachten tot ik zwanger ben geweest want dan ben ik over een jaar een 10tonner. Voor hetzelfde word ik pas over een jaar zwanger....dus val wel af tot ik zwanger word en dan kan ik altijd weer stoppen.

liefs

Deel Deze Pagina