kirsten, w.s van de stress is je cyclus langer. ook komt het ongeveer 1x per 12 cycli voor dat er eentje langer is zonder zwangerschap. Ik zou me er niet teveel op vast pinnen..het feit dat er 2x geen zaad is gevonden zegt wel dat zwanger worden niet mogelijk is. Tenzij er een wonder gebeurt..en de wonderen zijn de wereld nog niet uit. Toch zou ik wachten tot 5 dagen na nod als ik jou was. Is de test dan negatief dan kan je ervan uitgaan dat dat klopt, aangezien de 2 zaadonderzoeken. Ik denk dat alle stress je parten speelt. Maar goed, de wonderen zijn de wereld nogf niet uit. liefs
kiyeko gelukkig hebben ze alles goed schoon kunnen krijgen en dat je nog niet in een te ver stadium zit. hopelijk gaat het snel lukken allemaal. ow hopelijk heb je 4 goeie bevruchtingen!!! ik had toen ook 4 eicellen maar er waren er maar 3 bevrucht en bij mij is het ook gelukt. wanneer hoor je hoeveel het er zijn?? en hoe voel je je?? dikke knuffel!!!! zonnestraal jeetje dat is ook verrot zeg een dag te vroeg ongi. dat verwacht je inderdaad niet nee. dikke knuffel!!! wat een dag vandaag als ik zo alles lees. iedereen ff een knuffel geven!!!!
Kirsten sorry ik had niet gereageerd, snel op zw pagina en er weer afgezoefd sorry erg ego van me. Kan idd door stress komen helaas. zonnetje neeeeeeeee! Dat kan toch niet waar zijn heh. Potverdorie! ( netjes uitgedrukt) dat is echt sh*t! Nu moest het toch raak zijn Hele dikke knuffel!!! Sweet hoe voel jij je meid? Girl je begint zooooooooooo op te schieten jeetje. Kiyeko ik duim ook voor jou meid dat de volgende poging raak mag zijn!!! Nana jou hebben we al lang niet meer gezien, ik zie begin 2012 starten met icsi spannend!!! Hier ja ik was gewoon heel teleurgesteld aangezien ze ( tijdens het laatste telefoontje zeiden ze dat) rekenden op 8 a 9 en ineens is het de helft. Ook is dan niet zeker of we er nog een cryo aan overhouden. Maar sweet en liev zijn daar ook de bewijzen van dat het niet altijd hoeft xxxx
Jeetje wat een goed en slecht nieuws hier.... Allereerst Iluna gefeliciteerd met jullie prachtige zoon!!! Lekker genieten en groot gelijk en S. zal indd alle meiden hier moeten delen hahahahaha.... Echt ontzettend gefeliciteerd met jullie prachtige ventje!!! Dan het minder positieve nieuws... OW 4 eicellen is toch nog steeds hartstikke goed meis, stel je eens voor dat ze alle 4 gebruikt kunnen worden dan zit je met 4 stuks helemaal niet slecht maar juist aan de positieve kant....ik begrijp je ook wel hoor meid maar positief blijven denken...die 4 zijn het beste van het beste en die gaan gewoon hartstikke goed groeien Ik duim voor je meid!!! @zonnestraal wat een verschrikkelijk ruk nieuws zeg!!! Damn ik had het zo gehoopt!! Ow meissie wat is dit weer Kut met een grote hoofdletter K!! Zo zie je maar hoe vreemd een mogelijke zwangerschap verloopt...ook plaats je het zaad op tijd voor het eitje of een cryo terug of hoe dan ook de natuur trekt echt zn eigen pad.... sterket meid en een super dikke knuffel!!!! @kiyeko wat een rot nieuws!!! Sterkte en gelukkig zijn ze er zo vroeg bij... @all als ik iemand vergeten ben sorry maar heb het super druk!! Hier gaat alles hartstikke goed vanaaf een kerstboom scoren!! Liefs Bob
Wat een weer hier ineens! Hagel, storm en onweer van het ene op het andere moment!!!! Bob wat fijn om te horen dat het toch goed met je gaat onder omstandigheden. Je bent een topper hoor meid. En zo lief op iedereen ( incl mij) reageren!!! Word hier nog heel spannend tot vrijdag, hoop zondag tp dan wil het zeggen dat we een mooie blastocyste krijgen!
Hoi meiden, Vanmiddag weer inseminatie!! pff weer die ellendige ww maar goed veel afleiding zoeken. hopelijk poging 3 raak 3x scheepsrecht zeggen ze toch ??? voor wie het nodig heeft dikke knuffff
@ mama2girls, Ik duim !! @kirsten. De kans is klein maar wel aanwezig , ik zou een test doen dan heb je wat meer duidelijkheid. Je lichaam kan helaas je flink voor de gek houden. Dikke knuf voor jou ! @ ow, Kan me voorstellen dat het tegenvalt als je op meer gehoopt had. Maar het kan allemaal nog goedkomen schat , wel positief blijven he Wanneer hoor je de bevruchtingsresultaten? @ kiyeko, Goed idd om je lichaam weer even rust te geven. Maar je bent echt bont en blauw ? Jeetje. Sterkte meis en ik duim voor de volgende ronde zwanger ! @ katek Dus de kleine meid is nu al verwend door de sint ? Hihi . Heb je leuke dingen gehad ? @ girl, Volgens mij is dit je laatste week werken , yoehoeee @ panter, Houd je het wachten nog vol ?? Zie je er tegen op ? Ik heb besloten de laatste tp nog te doen en dan bij het gesprek voor de 2e ivf aan te geven wat mijn vermoedens zijn, kijken wat de arts zegt. @nana, Ik ben alles een beetje kwijt , maar hoe is het met jou ? @ liev, Hoe is het met jou en de 2 kleintjes ? @ sweet, Hoe voel je je ? Volgende week echo @all, Hier weer afspraken gemaakt door de volgende follikelmetingen. Nu duimen dat we voor de kerst nog de tp hebben, word krap. Straks naar het ziekenhuis voor een injectie in mijn schouder en ben zo zenuwachtig !!! Brrrrrr Kan zijn dat ik ff een paar daagjes niet kan typen dus dan zal ik alleen meelezen
ow dat is zeker spannend!!! dan moet je gewoon een top emmy krijgen zondag!!! duim voor je meid. ja hier gaat het echt hard nu.... kirsten denk dat ik jou over het hoofd heb gezien. sorry!! slecht geheugen helaas. mama 2 girls succes!!! en duim voor je!!! kipjes ja nog ander halve dag werken heerlijk!!! ben er ook wel aan toe nu, want heb nu steeds weer een dag dat ik last van me lies heb en dan is lopen niet echt prettig weet waar het van komt dus maak me geen zorgen. vandaag lekker vrij!!! jij succes vandaag!!! hoop dat je schouder snel beter wordt. en ik duim voor je dat je nog dit jaar een tp kan krijgen!!! dus weer spannende tijd nu. hoe gaat het met alle zwangeren??
Iluna; gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon! Lekker bijkomen en genieten van jullie gezinnetje! Super goed nieuws!! OW; ohjee, dat is wel jammer inderdaad 4 eicellen.. Maargoed.. wie weet zit DE embryo er tussen die blijft plakken! Positief blijven! Kirsten; ja dat kan gebeuren door spanning of stress bijvoorbeeld. Je kunt idd testen en dan is de kans groot dat het wel komen gaat. Kan ook door de tijd van het jaar komen dat het veranderd.. Kiyeko; fijn dat de operatie goed is verlopen. Nu maar gauw herstellen. Klinkt allemaal erg pijnlijk zeg. Doe je rustig aan?
Kipjes; ja wat nuttige dingetjes zoals hydrofiele luiers enzo Altijd handig! Ze zeggen dat je er geen genoeg van kunt hebben, dus dan zal dat wel Succes met de FM en de injectie in je schouder.. brr. klinkt ook pijnlijk! OW; ik duim ook voor een mooie tp op zondag! mama2girls: veel succes!! Ik duim!
Even leuke tip misschien; op noppies.com kun je in de sale heel leuke babykleding kopen (50% korting!!) heb er inmiddels ook al wat dingetjes besteld. Voor jongens en meisjes hele leuke vestjes, shirtjes, broekjes voor een normale prijs! Vind N. normaal veel te duur, maar dit ga ik zeker in de gaten houden!
@kipjes pas 1 wachtweek er op zitten. Voel niks bijzonders Testen doe ik nooit,wacht altijd tot mijn menstruatie komt Brrrr een injectie in je schouder... Das ff minder Maar groot gelijk dat je ook tijdens het gesprek je vermoedens gaat zeggen Heb je ook klachten dan die daarop duiden @zonnestraal ohhh nee toch.had zo geduimd voor je Dikke knuffel meis wat schrijven jullie weer lekker veel! Ga straks alles teruglezen,moet weer Verder werken.
@ kirsten, ik ken je gevoel, cycli hier wisselden steeds en ondanks dat we wisten dat het niet kon bleven we hopen op een wonder.. al getest? @ ons wondertje, 4 is prima! je hebt maar 1 goede nodig! duim voor je! @ zonnestraal, nee zeg! wat een rotnieuws! heel veel sterkte! knuffel! @ nana, icsi in 2012 zie ik, spannend!! heel veel succes! @ bob, geweldig en alle respect dat je hier zo mee blijft schrijven! knuffel!!! @ mama, inseminatie gehad, duim voor je voor positieve test! @ kipjes, hoe ging het bij de spuit in je schouder? @ all, gaat hier allemaal zijn gangetje, bijna geen kwaaltjes meer, alleen nog wat sneller moe, maar het is voor het goede doel!! hoop dat mede-zwangeren ook niet te veel kwaaltjes hebben!
Wat een rotnieuws voor sommige als ik het zo terug lees Ook weer een geboorte dat dan weer helemaal super is! Van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon. Voor de andere toi-toi-toi! Sterkte dikke knuffel..................
@monatoetje bedankt meid! Ik ben alleen nu hartstikke verkouden,keelpijn En alles doet me zeer.zo nog ff werken en dan weekend! Fijne dag en meiden denk aan jullie