@ Ow, Spannenddddd , ik duim hoor !!! Thanx trouwens , maar heb ook veel respect voor jou hoor !! @panter , Mooi gezegd !! @ annaatje, Beterschap meid. Hier staat ook de boom alweer sinds maandag Heerlijk die gezelligheid in huis ! Moet alleen wel steeds de kat uit de boom vissen ( zit onderin de mand die om de boom heenzit en probeert kadootjes open te maken grrrr ) @ liev, Fotooooooooo's !!! Haha @ zonnestraal, Ik denk dat de bevruchting vaak toch het probleem is , en bij ivf / icsi wordt dat in het lab gedaan , denk daardoor hogere slagingskans. En de goede embryo's worden eruit gehaald , terwijl je zonder hulp misschien steeds of een foute embryo hebt, of geen bevruchting of geen innesteling , waardoor het veel langer duurt voordat je lichaam de goede heeft ???? Zoiets denk ik .. @bailey, Gaat snel he ! Wij hebben hopelijk nog een tp rond de dagen voor kerst. Maar is afhankelijk van mijn eisprong deze ronde. Dus ik hoop dat ie op tijd is hihi. @ verder gaat het iets minder , injectie was heeeel pijnlijk en heeft niet voor verbetering gezorgd , dus wordt weer een operatie denk ik.. Brrr . Zien we in januari wel weer.
ow wat super dat het een topper is!!! succes met de wachtweken. bailey spannend dat je al bijna weer begint!!! anna gezellig he die kerstboom!! hier hebben we hem al een weekje staan kipjes het zit ook niet mee he!! dikke knuffel!!! panter hoe gaat het met jou???
@bailey bijna januari! Spannend @zonnestraal ik vraag me dat ook af. En ook denk ik weleens bij mezelf Hoeveel iui wil en mag ik doen. Ik denk dat mijn man en ik ons vergist hebbeb Wij dachten ohhhh binnen 3 iui ben ik wel zwanger.nou nee dus Heb zo veel respect voor iedereen hier ,teleurstelling en toch weer positief doorgaan. Maar volgens mij zijn de meeste die hier zwanger zijn niet via iui zwanger geworden maar door icsi of ivf
Ja precies Anna. Wij dachten dat ook hoor. "nou bij de 3e IUI zijn we wel zwanger". NOT!! Ik weet wel dat bevroren zaad mindere kwaliteit heeft. Das denk ik wel een belangerijke oorzaak. Maar afgelopen x hadden we 37 miljoen zwemmers , 3 follikels en geen zwangerschap :x. Das toch raar?!?!?!?! Tsja, en dan zou IUI 8 wel lukken?!?!? Ik heb 's gelezen dat IUI valt of staat met timing, nou de timing door de Pregnyl zou prima moeten zijn lijkt me. En volgens mij lukken de meeste IUI's door vers zaad, of vergis ik me??? Ja daar zal het mee te maken hebben Kipjes. Ennuh, jij nog voor de kerst een TP?? Ik nog een IUI voor de kerst.... samen op wachtbankie . Hoe blijf jij nog positief na alle behandelingen??
@ zonnestraal, Ik hoop van wel , en jij ook !! En dan samen op het wachtbankkie tussen de kerstballen en de oliebollen Ik vraag me soms ook echt af hoe ik positief blijf.. Meestal zet ik mijn verstand op nul en denk ik : hup.. Gaan we weer.. Maar merk wel dat het steeds zwaarder word en dat ik steeds meer met de gedachten loop: wat als het nou niet lukt ?? Maar we proberen zoveel mogelijk hoop te houden.. Zoals ook onder mijn tekst staat: hope is when we feel the pain that makes us try again. Denk dat dat het echt is.. Ik duim dat we allemaal niet meer zo geduldig hoeven te zijn in 2012 en dat ons wachten word beloond
Kipjes wat erg dat je zoveel last van de spuit hebt en dat ze zo'n pijn deed Dikke knuffel! En tp rond de kerst dat moet een mooi kerstkindje worden!! Zonnestraal ik heb me dat ook vaker afgevraagd hoor, nu waren wij erg verwend dat we ( wat ik toen echt niet verwachtte) direct zwanger waren van S na de 1e iui. En nu ineens wilde het niet. De arts vandaag kon er ook niet echt een antwoord op geven hoezo...
@zonnestraal ik heb nog geen pregnyl hoeven te gebruiken Krijg je daar ook meer follikels van ,omdat je bij laatste poging er 3 had Ik moet wel zeggen mijn bruinverlies is echt opgelost Heb daar geen last van. Vorige keer heb ik gevraagd hoeveel zaadjes t waren Maar ik krijg alleen als antwoord steeds:genoeg maar niet de Hoeveelheid
het blijft voor iedereen raar dat het niet lukt als toch alles verder goed is. hier dacht ik precies hetzelfde hoor. bij mij niks gevonden en iui's lukt niet en je hebt al een donor, nou dan denk je nu moet het snel lukken maar nee het werkt helaas niet zo. dikke knuffel voor iedereen!!!! het is allemaal erg zwaar voor iedereen. er moeten gewoon mooie testen komen in 2012!!!
@ow; joehoe!! Ik duim zo vreselijk voor je dat dit 'm wordt!! Lekker broeden meid @kipjes en zonnestraal; ik hoop ook dat jullie nog dit jaar op het wachtbankje mogen kruipen.. Zou zo fijn zijn! Ik duim voor jullie... @annaatje; beterschap meid! @kipjes; wat klote zeg, van je schouder! Het moet toch een keer overgaan... Sterkte!! @bailey; oeh spannenddddd!!! Dat is al snel weer he... @liev; ja ik wil eigenlijk ook wel foto's zien hoor.. ben benieuwd naar je buik! Hoe gaat het nu verder? @all; hier spannend... morgen eerste echo! Hoop zo dat het hartje al klopt, maar ga er maar niet teveel vanuit. Anders volgende week nog maar een echo. Wil toch wel een beetje zekerheid he..
@ anna, Wij hebben in Gent ook nooit iets te horen gekregen daarover. Er werd sowieso nooit over gesproken. We worden netjes behandeld net als ieder ander stel die ivf doet. @ girl, Ja , dacht ik ook altijd hoor ! En je verwacht ook niet dat als je de ene klap te verwerken hebt gekregen , je dan ook nog een heel traject moet afleggen om zwanger te worden. Pff @ sweet, Succes morgen meid ! Mogen jullie eindelijk jullie beebje bekijken Hopelijk kunnen jullie het hartje al zien !! Mijn duimpjes draaien.
Sweet succes!! Duim duim duim..spannend hoor!! X alle meiden met iui wat nog niet gelukt is, echt zoooooooooooo oneerlijk!! Idd na zo'n enorme klap ook nog dit, dat het niet opschiet! Respect voor jullie allemaal en het MOET deze ronde RAAK zijn!!! Kus
Sweet heel veel suc6 op naar een mooie echo. Houdt er idd wel rekening mee dat het nog wat vroeg kan zijn voor een hartje Dus niet ongerust maken dan
Moest weer even teruglezen.. sorry als ik iemand vergeet hieronder: @ ons wonder: duim voor je voor een mooie posi test deze ronde!! succes! @ zonnestraal: deze maand nog eens proberen, blijf ook voor jou duimen!!! succes!! wat beseffen betreft, heb al een aantal dingen "moeten" regelen op advies vk zoals aanvragen kraamzorg.. maakt het wel iets echter, maar merk wel dat we heel erg toeleven naar de volgende echo op 29-12, hoop zo dat alles goed is.. @ kipjes: hoop dat het snel wat beter gaat met je schouder, zoveel pijn is ook niets hè... duim voor je dat je deze maand een terugplaatsing hebt met goed resultaat!!! @ panter: ik vind het zo knap hoe je de moed vindt om door te blijven gaan, ik zou dit zelf niet zo lang aangekund hebben... heel veel respect voor jou en een dikke knuffel!!! @ bailey: over 10 dagen de eerste ronde, heel veel succes!!! duimen draaien dan ook voor jou! @ liev: hoop dat je kwaaltjes snel minder worden, geniet van je buikje! angsten begrijp ik wel, ik heb dat al als ik me bedenk wat bij een zwangerschap van ééntje mis kan gaan... @ girl: nog even hè, heel veel succes met die laatste weken! @ annaatje: nog steeds zo beroerd? veel beterschap!!! @ sweet lilly: vandaag echo! spannend!!! heel veel succes!
@ ons wondertje, das bijzonder! kan me voorstellen dat dat voor jullie een heel bijzondere dag is, vieren dat jullie een jaar geleden jullie prinsje eindelijk in jullie armen mochten sluiten!!! geniet maar lekker van die dag!
OW; wow wat een goed nieuws, wat een mooie tp! Ik duim voor een mooi stel cryo's! Bailey; wat spannend zeg! ik wens je veel succes! Zonnestraal; ik denk dat IVF/ICSI eerder lukt omdat de bevruchting al gelukt is en je die in je zak kunt steken. Daarnaast is die al een paar keer gedeeld. Dat zijn natuurlijk stappen die bij een IUI missen. Daar moet de zaadcel de eicel nog vinden, dan nog delen.. en dan net als bij IVF/ICSI blijven plakken.
Kipjes; wat erg dat je er zoveel last van hebt gehad meid! Ik hoop ook op een mooie tp rond de kerstdagen! Ga je wel heel bijzonder het nieuwe jaar in! Hoop dat het geluk brengt! Sweet; veel plezier bij de eerste echo! Ik gad pas een hartje met 6+3 wk.. Ben benieuwd! Hier alles oke. Straks de kerstboom maar eens opzetten! Gister voelde ik onze beeb ineens keihard schoppen in mijn zij. Ik voelde het zelfs aan de buitenkant! Heel bijzonder! Zo hard had ik het nog niet gevoeld!
Even ego; echo was goed! Was een vruchtzakje met een dooierzakje te zien en heel vaag een vruchtje. Was nog amper te zien en het hartje klopte ook nog niet. Het ligt wel mooi op schema dus ik ben gelukkig! Ze feliciteerde ons en we kregen een mooi fotootje mee. 29 december krijgen we weer een echo. Spannend!