Geen enkele zaadcel gevonden Deel 3!

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door one of kind, 30 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Monatoetje85

Monatoetje85 Bekend lid

6 jul 2011
    538
    0
    0
    @ sweet, dan hebben we op dezelfde dag onze tweede echo!! spannend! hoe laat mag jij die dag? bijzonder hè die eerste echo!

@ katek, lijkt mij heel bijzonder om zoiets te voelen! zoiets onvoorstelbaars..

2. sweet lilly

sweet lilly Bekend lid

27 okt 2010
    794
    1
    18
    Verpleegkundige
    @mona; ik word nog gebeld morgen over de tijd. Wordt in ieder geval in de middag. Dan kan man ook mee :D Heel bijzonder om een zwangerschap te zien en dan te beseffen dat dat mijn binnenkant is hihi...

@kate; dat is idd heel bijzonder! Heeft je man het ook al gevoeld? Dat lijkt me ook speciaal...

3. Girl86

Girl86 Fanatiek lid

21 jan 2010
    2.318
    0
    0
    sweet wat fijn dat alles er goed uitzag op de echo!!!
    nu op naar 29 december voor een echo met kloppend hartje!!

4. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    Hoi dames,

Hier vandaag rotnieuws gehad. Al onze donoren zijn gestopt met doneren. Dus of we überhaupt verder kunnen is de vraag.
    Ergens anders op wachtlijst heeft geen zin, duurt te lang...ben ik veels te oud als we kunnen starten. En zolang wachten ga ik niet trekken.

Morgen telefonische afspraak, dan hoor ik of er nog donoren zijn die matchen met mij.
    Ben er ff kapot van...hoe kunnen 3 donoren nu in 1x stoppen?

5. sweet lilly

sweet lilly Bekend lid

27 okt 2010
    794
    1
    18
    Verpleegkundige
    @panter; och meid, nee toch... Dat is inderdaad rotnieuws!! Wat klote zeg...ik hoop voor je dat ze morgen een beetje positief nieuws kunnen brengen. Hele dikke knuffel voor jou meid, het zit je niet mee...

6. DarkAngel25

DarkAngel25 VIP lid

6 jul 2011
    7.732
    1
    38
    panter: is dusseldorf geen optie?

all: sorry ga weer in mijn meelees modus!

knuf!

7. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Panter jeetje wat een sh*t nieuws zeg!!!
    Hoe kan dat nou in 1 keer??
    Hele dikke knuffel meid!

8. Girl86

Girl86 Fanatiek lid

21 jan 2010
    2.318
    0
    0
    panter jeetje dat is inderdaad erg shit jah. is inderdaad dusseldorf of belgie niet iets voor jullie??
    dikke knuff meid!!!

9. Monatoetje85

Monatoetje85 Bekend lid

6 jul 2011
    538
    0
    0
    Panter, wat een verschrikkelijk rotnieuws zeg!! Hoop zo dat ze morgen toch nog positief nieuws hebben! Heel veel sterkte!!! Knuffel!!!

10. liev

liev Actief lid

5 nov 2010
    471
    0
    0
    #2870 liev, 13 dec 2011
    Laatst bewerkt: 13 dec 2011
    Snap er niksv panter! Waarom
    Ineens alle drie?? En nu dan?? Heb echt met je te doen!!! Maar ook hier id een oplossing voor hoor schat!!! Jij gaat zwanger worden!!!! Zoen. (zo bericht gewijzigd)

11. liev

liev Actief lid

5 nov 2010
    471
    0
    0
    Oeps das toch wel beetje raar berichtje aangezien we met z'n allen natuurlijk erg blij zijn dat er donoren zijn! Nouja ze zullen het vast niet lezen...x

12. liev

liev Actief lid

5 nov 2010
    471
    0
    0
    Sweet fantastisch!!!! Geweldig !!! Wie had dit een jaar geleden verwacht!!! Joehoe!!!!! Kus

13. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    Haha! Nou ik ben opgelucht!
    Onze 1ste keus donor komt on januari weer met 150 rietjes vrij. De 2e en 3e keus zijn er echt nooit weer. Maar ik mag een nieuwe selectie maken. Ben zo ontzettend opgelucht!!!!

Sweet, van harte met de goede echo!!! Super!!!!

liefs

14. mama 2 girls

18 aug 2011
    16
    0
    0
    NULL
    NULL
    Panter,pffff jeetje wat goed! dat moet helemaal goed komen!

Sweet,super zeg!!! Gefeliciteerd!!!.

Ik ga proberen om vaker te reageren :).

Hier nog 7 dagen wachten pfff wat spannend weer!
    voel wat krampjes maar niet echt ongi krampjes heb geen idee kan 2 kanten op!:(

15. Zonnestraal77

Zonnestraal77 Fanatiek lid

20 aug 2011
    4.507
    2
    38
    Verpleegkundige (ambulance)
    Noord-Holland
    Pffffff Panter, ik schrok me dood!! Dat kan je er nou niet meer bij hebben!!! Je hebt al genoeg tegenslagen gehad.
    Maar je super-donor is er gelukkig nog!! En in Januari....nieuw jaar, nieuwe kansen, nieuw zaad......nieuw donorzaad!!!! :D

Spannend zeg mama2girls!! *duimduim*

Sweet WAUW!!!!! En nu genieten meis!!! :)

16. kipjes

kipjes Fanatiek lid

10 aug 2009
    1.188
    0
    36
    @ Ow,
    Hoe is het ?

@ sweet,
    Super fijn dat de echo goed was !! :D

@panter,
    Jeetje , gelukkig toch nog jullie eerste keus !
    Word het niet vooraf gereserveerd voor jullie ?

Wij 'kopen' het , en dan word er voor 6 pogingen gereserveerd.

@mama2girls,
    Spannend hoor , de duimpjes draaien !

@ annaatje,
    Hoe voel je je meis ? Lukt het nog met die bollen ?

@ zonnestraal,
    Wanneer jij weer beginnen met ovutesten/ follikelmetingen?
    Hier weer vandaag begonnen, maar ik denk eerlijk gezegd pas rond het weekend me eisprong.. Dus nog ff geduldig afwachten.

17. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    Kipjes, wij kopen ook 6 rietjes. maar reserveren mag pas als je zwanger bent. Voor een brusje mag je zaad vastzetten.
    Dus het kan gebeuren dat er nog 15 dames dezelfde donor gebruiken en als het op is, dan is het op en moeten we uitwijken naar keus 2 of 3.

Maar we krijgen voor die 600 euro wel 6 inseminaties.

18. kipjes

kipjes Fanatiek lid

10 aug 2009
    1.188
    0
    36
    @ panter ,
    Ik snap 'm.

Bij ons komt het zaad uit Denemarken dus als we 6 rietjes kopen dan word het naar gent gebracht en blijft het daar voor ons liggen. Maar als het op is en we moeten nieuwe 'bestellen' dan is het hopen dat dezelfde donor nog beschikbaar is. Voor ons is het anders , omdat we zelf geen keuzes hebben daarin.

Maar gelukkig is jullie eerste keus in januari nog beschikbaar :D

19. Zonnestraal77

Zonnestraal77 Fanatiek lid

20 aug 2011
    4.507
    2
    38
    Verpleegkundige (ambulance)
    Noord-Holland
    Kipjes, ik heb morgen de 1e FM en waarschijnlijk in het weekend de IUI, net als jij??

Ik heb totaal geen vertrouwen meer in de IUI's. Ik spuit puregon met tegenzin...waar doe ik het voor :(.
    Ik ga vragen aan onze arts of ze please de 9e IUI willen laten zitten zodat we na deze 8e poging door mogen gaan met ICSI. Ze zijn nogal van het volgen van hun protocol (9xIUI) dus gaat lastig worden ;).

20. kipjes

kipjes Fanatiek lid

10 aug 2009
    1.188
    0
    36
    @ zonnestraal,
    Wanneer ik een positieve ovutest heb dan is de tp 4 dagen later, dus zal dan eind volgende week worden ongeveer.

Kan me voorstellen dat je het zat bent. Wij hebben ook na de 8e iui aangegeven niet zo verder te willen gaan. We hebben toen de 9e overgeslagen en zijn met ivf begonnen. Ze deden bij ons niet moeilijk omdat ze begrepen dat de weg ernaartoe voor ons al zo lang heeft geduurd en er zat duidelijk geen vooruitgang in :p

Ik zou het gewoon voorleggen !

Deel Deze Pagina