@ liev, Prachtige foto's meid ! Ik denk trouwens ook 2 meiden Voor bij S zijn harem @ iluna, Hoe gaat het meis , lekker aan het genieten van jullie kleintje ? @ow, Ik duim nog steeds !! @ bailey, Hopelijk volgende week de tp, morgen fm dus dan weten we hoe we er voor staan. Ennuhh dat zou zeker leuk zijn, daar gaan we voor @ all, Weltrusten allemaal !!! Xxx
Even ego-bericht: Hier FM meting gehad, m'n 3 follikels zijn gekrompen :x. Nooit gehad, dus ben er down van. Ze zag wel een mogelijke cyste, althans....ze had er een lang moeilijk woord voor....maar ze zal dat wel bedoelen. Ben net gebeld, deze IUI word gecancelled. Nou ik ben er echt ZO klaar mee!!!! :x Moet 10 Januari voor een echo, dan moet die 'cyste' (zo noem ik het maar ff) weg zijn. 16 Januari intake-gesprek ICSI, dat dan weer wel. Want ik eeeeeeeeeecht niet IUI-8 opnieuw doen. Waren ze het zowaar mee eens.
Heh neeeeeeee Zonnestraal potverdorie zeg!!!!!! Kan me voorstellen dat je er down en boos van word. Nu ga je dus ook voor icsi. Dikke knuffel meid ik vind het zo oneerlijk
Zonnestraal, wat een hoop ellende zeg!!! hoop dat 10 januari goed is op de echo en dat je dan snel met icsi kunt starten!!! knuffel!!
Hoi lieve meiden Pfff word niet ongesteld door die utro bollen Al sensitest gedaan maar helaas @kipjes weet jij zo of ik mag stoppen met die utro.bollen Als ik negatief getest heb? En mag ik als ik weer mn menstruatie Heb dan pas weer tellen als dag 1 Volgens mij mag ik dan weer met utro.bollen beginnen als ik iui heb gehad Geweldig die bollen.heb er geen bruinverlies meer van maar het zet ook Niet door.ik voel gewoon dat t dr zit.Lijkt wel of t vastzit Sorry voor mn geklaag.ga maandag maar ff gent bellen Lees morgen alles ff terug Liefs
@ zonnestraal, Nou zeg !!! Het zit jou ook niet mee Dikke knuffel voor jou !! Met icsi moet !! Het gewoon lukken meis.. @ ego, Vandaag fm gehad , 15 mm dus denk ongeveer zondag de posi test.. Dan zou de tp precies weer op de dag vallen dat ik naar de orthopeed moet .. Maar ja zien we wel weer.. Fijn weekend meiden ! Xx
@ annaatje, Ik mocht pas stoppen met de bollen als ik een negatieve bloedtest had maar dat is met ivf, dus ik zou ze morgen gewoon bellen. Bij mij hielden de bollen ook de ongi tegen, na stoppen meteen ongi. Ik duim nog steeds meid.. En helder bloedverlies is idd dag 1 van je menstruatie.
@kipjes raar he dat die bollen het tegenhouden Nou jah 1 probleem.opgelost,ik heb geen bruinverlies gezien Nu alleen nog zwanger worden. Het is echt al routine werk geworden Als ik dit kan dan kan ik ook mezelf prikken.hopelijk hoeft dit niet. Thanks was vergeten dat ik ze ook in het weekend kan bellen Voor jouw ook weer spannend! 2012 wordt gewoon ons jaar
@all zit nu te huilen op de bank. Net mijn moeder gebeld en dan hang ik op en dan begin ik.mijn moeder heeft 6 jaar gedokterd voordat ze mij had Soms zou ik willen dat ik ff iemand hierover kon spreken in real life die Hetzelfde doormaakt Wat een geklaag he.sorrrrrryy meiden
zonnestraa; dat meen je niet! Jeetje mina zeg! Ik heb ook nog nooit gehoord dat follikels krompen.. nu voor de ICSI meid, ik hoop dat dat jullie gauw brengt waar jullie al zo lang op hopen! annaatje; jeetje meid wat vervelend ook! bij mij brak de ongi altijd door dus ik weet niet hoe of wat als het wordt tegengehouden. Ik denk dat je moet wachten tot de testdag en als het dag nega is kun je stoppen. Wat is je testdag? Lekker even uithuilen meisje.. ik miste dat ook dat je niemand in real-life hebt die in hetzelfde schuitje zit/zat. Kipjes; ik duim voor je meis!
Annaatje heeeeeeeeeeele dikke knuffel meid. Het is ook zo moeilijk. En niemand snapt precies hoe je je voelt in je omgeving.
@ annaatje , Dubbel dikke knuffel. Ik heb geluk dat mijn vriendin hetzelfde heeft meegemaakt dus is de enige die het 'echt' begrijpt. Na elke uitslag of tegenslag altijd daar ff huilen en praten.. Sterkte xx
Lieve Anna, wat kut wijffie. Hele dikke knuffel!! Ik mis ook iemand om me heen die hetzelfde meemaakt.... Dames, ik ben nu aan het werk. En die afleiding is wel lekker moet ik zeggen. Nu denk ik er amper aan. En tsja, toeval bestaat niet.... Ik wilde deze iui-8 eigenlijk niet. En nu gaat ie niet door. Hoe apart is dat? Ik heb een follikel cyste ff gegoogled. Kan geen kwaad en gaat meestal weg tijdens menstruatie. Ik probeer positief te blijven. Maar vind ik nu wel heeeeeel moeilijk
annaatje dikke knuffel meid!!!! het is allemaal erg moeilijk soms. zonnestraal het zit jou ook niet mee zeg. dikke knuffel!!!! en die cyste gaat inderdaad vanzelf weg. je kunt wel eindelijk voor icsi gaan.
OW!! Nou ik pendel niet....maar jij bent zwanger . Noem het voorgevoel.... Hoe kom jij bij die pendels?? Ben op zoek naar hoop....