kipjes, waah spannend meid, snap dat je zenuwachtig bent, maar komt helemaal goed!!   katek: nee heb al meerdere tattoo's dit word de 4e   panter: ''even'' 13 kilo afvallen, goed man!   katek: ja is zeker klote, maar we kunnen dus niet zien waar het vandaan komt, hebben nog alleen maar tramalant gehad met die badkamer hier zeg! ( nog niet zo heel lang ''zelf'' verbouwd van beneden naar boven in een slaapkamer)
DA, wat vervelend de lekkage! Hopelijk snel opgelost!! Katek, hoe voel je je? Mijn tactiek om af te vallen: zorgen dat ik per dag niet meer dan 1500 caloriën binnenkrijg. Dan gaat het vanzelf. Ik sport niet, wandel wel elke dag zo'n 2 uur in totaal met de hond. liefs
Mijn mening: Je kan wel een vruchtbaarheidssymbool op je lijf laten tatooëren, maar wat dan als een kindje krijgen nooit lukt? Dan zit je wel altijd aan die tatoo vast, die je herinnert aan wat je graag wilt maar niet zult krijgen. ( uitgaande van het ergste geval dan he?) Ik zou het niet doen, mss na mijn eerste kindje..dan zou ik het veiliger vinden om te doen. liefs
panter: ik wil een vruchtbaarheidssymbool laten verwerken in mijn tattoo... dus niemand die hem ziet alleen als je het weet...
@ DA Ik ben het met panter eens.. Nu speelt vruchtbaarheid een grote rol in je leven , maar als je een paar jaar verder bent en misschien een kindje hebt mogen krijgen dan blijf je eraan herinnert worden , ook al is het dan een deel van je leven dat je emotioneel hebt afgesloten.. Zo heb ik na jaaaaaarenlange enkelproblemen ervoor gekozen om als ''overwinning'' een tattoo erboven te zetten , en nu zit ik erover te denken hem weg te halen , heb spijt !!! Dus ik zou er wel goed over nadenken, al vind ik het idee op zich wel mooi. Knuffff @all, Inmiddels 9 heeel grote bruikbare follikels ! Vanavond pregnyl en dan vrijdagochtend de punctie. Mocht de bevruchting goed gaan dan is zondag de tp. Het gaat nu echt gebeuren meiden , wheoeoeoeoeoeoeoeoeoeoeooeoeoe
Hoi all Verjaardag was leuk. Vanochtend al 1,5uur wezen fitnessen Met mijn man.pfff was kapot. Morge weer zumba en zaterdagochtend Weer. Wil echt weer 3keer per week gaan. Want jah we betalen genoeg voor die sportschool. 105 euro all incl. Voor samen @dark angel. Ik ben t met panter eens. Maar wel gaaf 4 tatoeages @kipjes hoe gaat die nu met de pijn @all zit op dag 20 en heb nu pas slijm in mn broek hihi Denk late eisprong dit keer. Ga pas bij eerste iui ovu testen weer doen Dus nu maar weer afwachten wanneer het komt Maandag weer werken. Zucht ..maar wel goed voor de afleiding Ps heb t nieuwe sonja bakker boek in huis,niet kopen Is geldverspilling.kan beter sporten en zelf opletten met wat je eet Voor de andere meiden een fijne dag
@kipjes haha tegelijk iets getypt hihihi Maar spannend joh! Nu komt het echt dichterbij Ga duimen voor je
aaah nu ga ik twijfelen.... haha zal t er met me man over hebben haha.... nu weet ik t niet meer.. idd wat jullie zeggen, als die periode is afgesloten word je eraan herinnend..maar of dat nu een goed of slecht teken is.. het is wel iets wat je meegemaakt heb en je je hele leven bij je zal dragen... mmmmm twijfel... kipjes: spannend!!!!!!!!!!!!!!!!!!! hoe is t met de zenuwen? annaatje jij ook een fijne dag
@ DA Kan me voorstellen hoe je erover denkt hoor ! Gewoon doen wat goed voelt ! En erover nadenken vooraf kan nooit kwaad De zenuwen gieren door mijn lijf !! Verwacht morgen de hele dag op t toilet te zitten hahahah @annaatje, Tegelijk ja hihi .. Toevallig Fijn dat je een leuke verjaardag hebt gehad. Hier sport ik thuis met de Wii - fit !! Kan lekker thuis en vind het heerlijk om te doen. Gewicht en bmi wordt netjes bijgehouden dus ook een aanrader voor mensen die niet zo graag naar de sportschool gaan en of medische redenen hiervoor hebben ..
Kipjes!! 9!!! Stuks!! Whoehoeeeee wat spannend meissie!! Ik duim!! zelfs met mijn grote tenen! Dit gaat hem worden!!!!! liefs
@Kipjes: toch nog 1 bijgekomen dus! Spannend hoor @DA: ik zou het ook niet doen. Ik zou dan eerder kiezen voor een symbool voor kracht oid.
kipjes lees dat het er nu 9 zijn?? super hoor!!! alvast veel succes voor de punctie!!! wanneer is die?? heb nog niks terug gelezen. dus weet het nog niet
@DA; kewl een 4e tattoo! Ik heb ook een symbool (meerdere overigens) die ik rond mijn 19e/20ste heb laten zetten. Die ene is nu heel actueel achteraf, vroeger was dat anders, maar net of het nu eindelijk de echte betekenis zijn doel heeft gevonden ofzo. *vaag he?* @Panter; voel me goed eigenlijk. Borsten doen steeds wat meer pijn en bh (80D) wordt al te krap. hahah. Voorheen had ik 80C. Verder is werk goede afleiding. Misselijkheid neemt af, buikpijn ook wat minder. Dus gaat goed. testjes steeds iets donkerder. Vanaf morgen een KV ipv Sensi. Maar ben wel erg moe trouwens. Wandelen met de hond en om je calorien denken is zeker een goed idee! Succes ermee! @Kipjes; wow wat goed! Enne spannend die punctie meid. Ik wens je heeeeeel veel sterkte en succes!