Geen enkele zaadcel gevonden Deel 3!

Discussion in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' started by one of kind, Jul 30, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. marymary

marymary Actief lid

Dec 16, 2011
    100
    9
    18
    Bedankt :) die ga ik quoten :)

2. Girl86

Girl86 Fanatiek lid

Jan 21, 2010
    2,318
    0
    0
    marymary wat dreamer ook zegt de donor mag geen contact zoeken. allen het kindje zelf maar dan ook vanaf 16 jaar en dan gaat het nog via ziekenhuis, dus makkelijk gaat het niet.

dreamer ja heerlijk van me verlof aan het genieten. alles lekker klaar dus ze kan gerust komen :) wel alleen erg verkouden nu, maar wel een stuk beter te pas dan gisteren gelukkig.

hoe is het met jullie??

mama 2 girls alvast voorzichtig gefeliciteerd!!!!

3. Zonnestraal77

Zonnestraal77 Fanatiek lid

Aug 20, 2011
    4,507
    2
    38
    Verpleegkundige (ambulance)
    Noord-Holland
    MaryMary, helaas welkom hier. Wat komt er veel op jullie af hè. We weten hier met z'n alleen in wat voor onzeker K*T periode jullie zitten. En geen 1 vraag is stom of dom, hier kun je ze allemaal stellen.

Dreamer, wij doen alle FM in MCK. Maar ben heel benieuwd of het ook gewoon in eigen ziekenhuis kan. Dus wil je me op de hoogte houden of dat kan? Jeetje spannend hoor dat jullie voor een brusje gaan.....Hoe zie je eruit? Misschien herken ik je dan in het MCK :D.
    Tsja, en wat je zegt is zo....lijkt wel of het zo moet zijn dat IUI-8 niet doorgaat. We wilde dit jaar ook perse een leuk oud&nieuw (vorig jaar was alles behalve leuk)...zonder stress oid. En nu lijkt het alsof we die gaan krijgen :D. Geen puregon meer in m'n lijf, scheelt ook weer. Hoop alleen dat m'n menstruatie snel komt (cyclus schijnt in de war te kunnen zijn met cyste :().

DA, WAUW....27 Dec al!! Hoop zo dat we tegelijk kunnen starten. Knuffel!!

Annaatje, ja tis definitief ICSI geworden. Geen IUI's meer voor mij. 7 IUI's gehad w.v. 4 met hormonen, genoeg voor mij....
    Hoest met jou nu? Knuffel!!!

Girl, doe je rustig aan? Je ben hoogzwanger!!! ;)

Nou inderdaad, een kindje ontstaat uit liefde...de band tussen m'n man en mij wordt alleen maar hechter door deze hele periode....das dan weer het mooie eraan.....

4. Girl86

Girl86 Fanatiek lid

Jan 21, 2010
    2,318
    0
    0
    zonnestraal ik doe het ook lekker rustig aan hoor nu. maar had een drukke week door bruiloft en 2 verjaardagen en 2 keer bezoek ziekenhuis dus dat is nu gelukkig geweest. maar de dagen wat ertussen zat heb ik het wel lekker rustig aan gedaan. heb alles klaar dus doe lekker weinig :)

da dat is wel fijn zeg dat je al eerder een gesprek hebt!!!

5. annaatje

annaatje Fanatiek lid

Oct 18, 2010
    1,644
    0
    36
    NULL
    NULL
    @zonnestraal hier wel oke nog steeds op mn menstruatie aan het wachten.
    Heb je een keer vroege smiley op dag 12 en nu alweer dag 31. Welke hormonen heb jij gebruikt,pregnyl alleen of nog meer hormoontjes
    Icsi gaat t worden voor jouw meid!

@kipjes succes weer mn duimpjes draaien weer voor je

@mama2girls ja ik zie t ook! :)

6. kipjes

kipjes Fanatiek lid

Aug 10, 2009
    1,188
    0
    36
    @ marymary,
    De tp is bij ons 4 dagen na de positieve ovulatietest. Dus aanstaande donderdag.

Wat heftig allemaal he ? En wat een info krijg je over je heen. Helaas weten we hier idd allemaal hoe het is. Hopelijk kun je hier het een beetje van je afschrijven en al je vragen stellen. Sterkte en ik duim voor jullie.

@ dreamer,
    Mooi omschreven, zo is het echt !!

@ sweet,
    Begrijpelijk hoor meis , dikke knuffel

@girl,
    Lekker rustig aan doen inderdaad en relaxen. Je krijgt het nog druk genoeg binnenkort :p

@ow,
    Hoe is het ?

@ annaatje,
    Nog niet ongi dus.. Dat geeft hoop, heb je nog getest? Wanneer ben je gestopt met de bollen ?
    Ik was met de bollen gestopt in de middag en de volgende ochtend meteen ongi..

@ iluna, loutje, bailey, wendy,
    Hoe is het met jullie ??

@ all,
    Lees wel alles mee maar kan het soms niet bijhouden hoor dus sorry als ik iemand vergeet ..
    Hier ook een pyamazondag gehouden, heerlijk !! Wij proberen dat zoveel mogelijk te doen op zondag, lekker niks doen, op de bank hangen en saampjes zijn.

Nog een weekje en dan is het alweer kerst, het jaar is voorbij gevlogen ! Wij hebben een drukke kerst met veel leuke dingen te doen. Jullie ook leuke plannen ?

7. Zonnestraal77

Zonnestraal77 Fanatiek lid

Aug 20, 2011
    4,507
    2
    38
    Verpleegkundige (ambulance)
    Noord-Holland
    Kipjes, je hebt dit weekend positieve ovutesten gehad toch?? Hoezo pas donderdag de tp?? Gewoon ff nieuwsgierig ;).
    Wie weet zwanger het nieuwe jaar in, hoe geweldig zou dat zijn?? Ik ga heeeeeeeel hard duimen voor je meid!!

8. kipjes

kipjes Fanatiek lid

Aug 10, 2009
    1,188
    0
    36
    @ zonnestraal,
    Klopt ja ,
    Ze doen de terugplaatsing op het moment dat mijn lichaam 'klaar' is voor een innesteling , een paar dagen na de eisprong ( aantal dagen is ook afhankelijk van moment van invriezen van de embryo's )

Ja , dat zou pas een goed begin zijn van het nieuwe jaar !
    Maar ik ga gewoon van het ergste uit, kan het alleen maar meevallen. Ben dus alweer aan het plannen en aanvragen voor ivf poging 2.. Mocht het dan niet lukken deze ronde dan kan ik mijn schouderoperatie doen en daarna weer beginnen met hormonen prikken. Dan kan ik dat allemaal nog doen in de periode dat ik thuis ben om te herstellen, voordat ik weer aan het werk ga.

Wanneer mag jij weer beginnen, nu met icsi ? Januari ?

9. one of kind

one of kind VIP lid

Feb 14, 2006
    22,149
    278
    83
    Hier negatief getest dus icsi 1 ook mislukt.
    Weet nog niet of er cryo's zijn.

10. annaatje

annaatje Fanatiek lid

Oct 18, 2010
    1,644
    0
    36
    NULL
    NULL
    @kipjes vrijdagavond heb ik laatse bolleke gepakt
    Aan mijn buik te voelen komt het snel
    Donderdag ben ik lekker vrij ga dan shoppe met ma.kerstavond ga ik
    Samen met mn man gourmetten,1ste naar schoonouders 3 gangenmenu en
    2de uit eten met mn ouders.dus echt een eetweekend hihi

@ons wonder balen meis! Was t vandaag je testdag

11. one of kind

one of kind VIP lid

Feb 14, 2006
    22,149
    278
    83
    Zit morgen 14 dagen na de punctie.
    Heb vrijdag de bloedtest.
    Maar had al de hele tijd het gevoel en mijn symptoom was er niet.
    Dus wist al genoeg.

12. mama 2 girls

Aug 18, 2011
    16
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ons wonderje,meid wat ontzettend klote! dikke knuffff :x

13. mama 2 girls

Aug 18, 2011
    16
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat vind ik dit moeilijk om te zeggen maar vannochtend nieuwe test gedaan en ben toch echt zwanger!
    pfff voel me nu zo schuldig jullie willen het tenslotte ook zooooo graag!

14. one of kind

one of kind VIP lid

Feb 14, 2006
    22,149
    278
    83
    mama 2 girls van harte gefeliciteed.
    Voel je niet bezwaard geweldig nieuws toch.
    De 3e poging was het weer deze keer?

15. mama 2 girls

Aug 18, 2011
    16
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja was weer 3e keer!
    jij wilt het ook zo graag en jij net slecht nieuws gehad vind zo rot!

16. one of kind

one of kind VIP lid

Feb 14, 2006
    22,149
    278
    83
    Ah er zijn meiden die nog vechten voor hun eerste.
    Dus voel mezelf ook bezwaard als ik kom zeuren hier dat ik nog niet zwanger ben van een brusje.
    Maar jij kent het brandende gevoel ook vast, en nooit verwacht dat het bij een 2e zo erg kon zijn!
    Ik ben gewoon bang aan het worden en onzeker, dat er iets mis is waardoor het ineens niet lukt?
    Mogen we je test zien:D???

17. mama 2 girls

Aug 18, 2011
    16
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ons wondertje,moed houden meid ook al is dat soms zoooo moeilijk! echt jij gaat ook zwanger worden hoor net als iedereen hier!

Ja is goed de foto van de test maar mijn foto toestel doet raar wil niet scherp worden en die van me man heeft hij meegenomen! daar had ik gister ook foto mee gemaakt.
    vanavond zal ik foto plaatsen!

18. one of kind

one of kind VIP lid

Feb 14, 2006
    22,149
    278
    83
    Is goed ben heel erg benieuwd:D

19. liev

liev Actief lid

Nov 5, 2010
    471
    0
    0
    OW!! Wat klote zeg!!!!!bah!!!!!!hoo echt dat er nog cryo's zijn en je niet opnieuw hoeft met de hormonen!!! Denk aan je...en ik geloof ook in een tweede zw.schap bij jou hoor!!! Mama2girls..gefeliciteerd, prachtig hoor!!! Elke nieuwe zw.schap geeft ook weer hoop hoer, maar begrijp je schulggevoelens al te goed!!! Kipjes....mijn duimen draaien hoop het zo voor je!!!! Sweet heel herkenbaar...rest sorry haast!!! X x x

20. Girl86

Girl86 Fanatiek lid

Jan 21, 2010
    2,318
    0
    0
    ow bah wat klote zeg. het is zeker moeilijk als het steeds niet lukt (ook al is het voor een 2de je wens is er wel) dikke knuffel meid!!! er komt zeker een broertje of zusje voor s.

mama 2 girls van harte gefeliciteerd dan!!! ben benieuwd naar de foto!!!

Share This Page