Geen enkele zaadcel gevonden Deel 3!

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door one of kind, 30 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mama 2 girls

18 aug 2011
    16
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nou moet ik het wel gaan geloven hierbij foto,ben net nog even test gaan halen haha.

Uploaded with ImageShack.us

2. Zonnestraal77

Zonnestraal77 Fanatiek lid

20 aug 2011
    4.507
    2
    38
    Verpleegkundige (ambulance)
    Noord-Holland
    Lieve OW, een hele dikke knuffel!!! Ik denk aan je. En ik snap je onzekerheid. Ik zit op een ander forum, daar zit iemand met 2 kindjes op de natuurlijke manier en zit voor de 3e in het IVF-traject.
    Maar wijffie, het gaat echt lukken met een supercryo!!

3. KateK

KateK VIP lid

26 dec 2008
    5.185
    0
    36
    Drenthe
    @MaryMary; mijn man voelde zich ook meteen heel onzeker, de dingen die jij beschrijft had hij ook. Vaak voelen ze zich geen man meer ofzo.

Sweet; dikke knuffel voor jou meid. Hoop dat je je gauw weer wat beter voelt!

4. KateK

KateK VIP lid

26 dec 2008
    5.185
    0
    36
    Drenthe
    mama2girls; ik zie ook een mooi licht streepje! Gefeliciteerd!!!

OW; dat meen je niet meis.. :( Ik hoop ook dat je nog wat cryo's hebt. Wanneer hoor je dat dan?? Dikke knuffel voor jou!

5. Bob1981

Bob1981 Fanatiek lid

7 mrt 2011
    2.253
    26
    48
    Vrouw
    Hi meiden,

Lees wel mee hoor maar post een stuk minder...heb dus niet minder interesse maar heb niet zoveel zin om te schrijven...

Hier gaat alles super na 9 weken is eindelijk vorige week mijn menstruatie begonnen...heerlijk! het lijf functioneert weer....een ander vervloekt het om ongesteld te worden en wij sprongen een gat in de lucht :D Merk wel dat alles heviger is en langer duurt maar we kunnen weer in actie komen...heerlijk!

Jeetje mamavan2girls wat een super goed nieuws!!! Er staat echt zwanger!!! Gefeliciteerd meid enjoy!!!

De overige zwangeren onder ons, genieten en gefeliciteerd!! Gaat alles nog goed bij iedereen?? Spannende tijden zag ik al monatoetje voor de termijnbepaling, liev een mooie foto geplaatst, girl met verlof...love it!!!

@ow rustig aan mied, het komt goed!! Er zit voor jou een brusje in de oven...ik geloof daar echt helemaal in!!

@zonnestraal...eindelijk icsi traject, ik zeg helemaal toppie!! Je bent voor jezelf opgekomen en eindelijk kun je met een gerust gevoel beginnen aan de icsi!!

@nieuwe meiden, helaas welkom hier...(ik ben de vreemde eend in de bijt hier) Wij hebben wel zaad maar 99% daarvan is misvormd of dood...we lopen in het mmm traject en zijn daar sinds mei dit jaar mee gestart...op vakantie raakte ik onverwachts (volgens de dokteren een wonder) toch zwanger voor de 2e x (1e x was een vmk in mei na 1e IUI) en nu zijn wij 6 okt ons kindje kwijt geraakt...tijdens de 12 weken echo bleek het kindje met 11,4 weken gestopt te zijn met groeien...
    Er spelen nog meer klachten mee waaronder mijn schildklier en een erfelijkheidsfactor van mijn vriend...dus dat allemaal gezegd hopen wij zeer binnenkort weer van start te gaan met het mmm traject voor nu stond het even op een laag pitje...
    Na cytotec kwam de ma niet van zelf op gang en ben ik op 6 okt gecureteerd, na heftige koorts en pijn aanvallen ben ik op 13-10 nogmaals gecurreteerd....door pijn na de tweede curretage heb ik 9 nov een hysterscopie ondergaan en hierbij hebben ze restweefsel weggehaald (mini curettage) en er is toe per ongeluk een gaatje geprikt in mn baarmoeder wat nu helemaal geheeld is...22 nov hadden we de post operatieve controle en dat zag er weer allemaal goed en gezond uit...en nu 9 weken na de curettage ben ik eindelijk weer ongesteld dus voor ons is dit al een enorme overwinning na aardig wat tegenslagen :D

Nou meiden ik ga nog even verder terug lezen...

Ben er wel altijd hoor maar heb een writtersblock hahahaha...

Dikke knuffel voor iedereen!!

Liefs Bob

6. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    @Mama2girls: gefeliciteerd meis, geniet ervan!
    Last van kwaaltjes?

@Ons wonder: nee :(
    Echt zo balen!
    Had het gisteren nog met mn man over jullie en hoe het nu allemaal gaat.
    Wanneer weet je of jullie cryo's hebben?
    Kan het echt niet raak zijn nog?
    Meis, hele dikke knuffel.

@Kerst: hier drukke dagen.
    Kijk er naar uit, maar zie er ook tegen op.
    Maar wel eindelijk een kruipend kindje onder de kerstboom.
    Jaren naar verlangd en eindelijk is het zo ver.
    Voel me zeer gezegend.

@Kipjes: zwanger 2012 in, wat zou dat toch geweldig zijn he!
    Durf je nog te geloven erin?

@Zonnestraal: ik weet van iemand anders dat zij dus wel de FM's in haar eigen ziekenhuis mocht.
    Zij gaf me die tip.
    Dus ik ga het in feb vragen, zou een hoop tijd schelen.
    Ik laat het je weten!
    Maar denk dat jij het eerder kunt vragen :p

@Bob: super dat je lichaam het weer doet!
    Op naar een zwanger 2012!

7. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Meiden het is echt niks helaas.
    Ik begin ongi te worden ( de voorlopers) en heb ook te horen gekregen dat we geen cryo's hebben.
    Mag niet klagen maar ik ben zooooo verdrietig.
    Ik had mijn hoop op deze emmy gevestigd en het zou een prachtig verjaardags kado to be voor mij zijn ( eigen verjaardag uitgerekend) maar helaas.
    Moeten weer naar de prof en dan weer helemaal het circus opnieuw beginnen.

Bob wat super dat je lichaam weer goed bezig is.

Mama 2 girls wat een supertest geweldig!

Dreamer wat lief dat jullie het over ons hadden:)

8. iluna

iluna Actief lid

20 jul 2010
    448
    0
    16
    NULL
    NULL
    hallo lieve meiden,
    sorry dat ik niet alles kan volgen, de dag heeft simpelweg te weinig uurtjes om alles wat hier geschreven wordt bij te houden op moment. ;)

Dikke knuffel aan ons wondertje, welkom aan de nieuwe dames hier in dit inderwerp en gefeliciteerd met de positive test mamavan2meiden. :) En dikke knuffel aan iedereen hier anyway. Ik duim voor iedereen hier dat het snel raak mag zijn.
    Gaat het goed met de bolle buikjes hier?

Ik ben dus 4 december bevallen van onze kleine bandiet. En jemig wat is bevallen een mooie en heftige ervaring! Hij werd eerder geschat op 3000 gr en bleek bij de geboorte 52 cm en 3900 gr te zijn. :$
    Ik weet niet zo goed of jullie het hele verhaal willen horen...? Of liever niet.

Na de bevalling kreeg ik meerdere dagen koorts, waardoor ik ook amper in staat was om uit bed te komen. Waar die koorts vandaan kwam weet niemand precies - maakt nu ook niet meer uit omdat het sinds drie dagen eindelijk weer beter gaat.

Onze kleine bandiet groeit als kool, drinkt goed, heeft af en toe zijn huiluurtjes en houdt ons lekker bezig. Zijn armpje is net als verwacht volgroeid tot vlak onder de elleboog, er zit nog een klein stukje onderarm aan en beide gebruikt en beweegt hij volop. Wij zijn er al helemaal aan gewend en vol vertrouwen dat hij hier wel zijn weg mee zal vinden.
    Zijn hoofdje (waarvan eerder altijd gemeten werd dat het véeeeel te groot zou zijn) bleek bij de bevallilng gewoon 36 cm, vrij normaal dus. ;)
    Onbegrijpelijk hoe ze ons met onauwkeurige metingen manden lang bang gemaakt hebben hiermee.

Verders is hij natuurlijk de mooiste baby van de wereld en zijn wij stapelverliefd op hem. :p

9. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Iluna geniet van dit heeeeeeeeerlijke wondertje.
    Het gaat zo snel.
    En wat super dat hij het zo goed doet!!

10. Girl86

Girl86 Fanatiek lid

21 jan 2010
    2.318
    0
    0
    bob wat fijn dat je ongi er weer is na al die curetages. nu kun je er weer voor gaan voor een wondertje!!!

dreamer het zijn altijd van die drukke dagen. en lijkt me heel bijzonder om zo'n kleintje al lekker onder de kerstboom te hebben kruipen. doe het lekker rustig aan!!

ow bah wat klote is het toch als je toch weer ongi wordt.
    en ook nog geen cryo's bah dat valt vies tegen dan weer.
    ik hoop echt voor je dat de volgende icsi gelijk iets moois oplevert en dat je cryo's hebt klaar liggen.

iluna lekker van genieten van jullie mannetje!!! en wat fijn dat jij nu ook weer opknapt, kun je er nog meer van genieten.
    gelukkig groeit hij lekker en met z'n arm gaat het helemaal goed komen!!!

11. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    OW, balen meis...en wat rot dat er geen cryo's zijn. Moet een hele teleurstelling zijn voor je. Dikke knuffel en veel sterkte!

Iluna, ik wil je bevallingsverhaal graag horen! Wat vreemd dat ze je zoon zo verkeerd hebben gemeten, en de stress die dat veroorzaakt heeft had dus niet gehoeven. Fijn dat het armpje wat niet volgroeid is toch goed bewegelijk is. Dat betekend dat de zenuwen en spieren wel goed aangelegd zijn en de doorbloeding ook prima is. Hij gaat het wel redden!
    Ben zeer benieuwd naar je mooie mannetje, heb je foto's staan in je profiel? Het zal vast een prachtige jongen zijn!!!

liefs

12. Monatoetje85

Monatoetje85 Bekend lid

6 jul 2011
    538
    0
    0
    Ow: wat ontzettend balen zeg!!! had zo voor een positieve test gehoopt en dan ook weer het hele proces opnieuw!! sterkte!! knuffel!

Mama2girls: gefeliciteerd!

Iluna: geniet lekker van je bandietje!!!

13. annaatje

annaatje Fanatiek lid

18 okt 2010
    1.644
    0
    36
    NULL
    NULL
    @all net bloed gespot. Zal morge dan wel weer doorzetten
    En dan in januari weer inseminatie.

@kipjes hebben jullie tot poging 6 gewacht en toen gebeld
    Voor een evaluatiegesprek of gelijk al na poging 5
    Januari word poging 5 alweer en ik weet niet hoe snel we na 6 keer
    We weer kunnen beginnen.maar ik wil wel als het niet lukt ander donorzaad

@ow das niet leuk dat er geen cryo's zijn!

14. Zonnestraal77

20 aug 2011
    4.507
    2
    38
    Noord-Holland
    OW, het is niet leuk en oneerlijk!! En meis, je mag zeker klagen. Het is niet eens klagen, het is je verdriet uiten waar je net zoveel recht op hebt als ieder ander. En daar is dit forum voor. En wij zijn er om je te steunen!! Pffff en ik wist zker dat er wel 1 cryootje tussen zat voor een brusje. Vind het heel erg meis!!
    Ik geloof dat deze maand niet de beste maand is qua IUI's en ICSI's en TP'en.

2012 wordt roze voor ons allen!!!! :D

Bob, ben zooooooo blij dat het weer goed met je gaat :).

Panter, hoe is het met je zo gedurende pauze?

Kipjes, is de datum van TP al bekend?? Hmmm, nu ik er zo over nadenk moet er nog 1 op een roze manier 2011 afsluiten....dat ben jij dus :D.

Annaatje, knuffel meis!

Iluna, ben ook heeeeeeeel benieuwd naar je bandietje :D. Vast een prachtzoon!! Ennuh, ben eigenlijk wel nieuwgierig naar je bevalling. Gelukkig gaat het nu weer goed me je/jullie.

15. marymary

marymary Actief lid

16 dec 2011
    100
    9
    18
    Ow ; Dat is echt balen dat er geen cryo´s meer zijn. Weten jullie wat nu de volgende stap is ? Jouw cadeau komt toch wel al is het dan niet met je verjaardag maar het komt echt wel goed.

mama2girls : Het is voor mij persoonlijk juist heel fijn om die positieve test hier op het forum te zien. Dat geeft ons ook weer een beetje hoop :)

Vandaag express een super drukke dag gehad om een beetje mijn aandacht af te leiden. Dat ging goed, met mijn man gaat het minder goed hij zegt steeds dat hij mij kinderen gunt en een ´betere man´ , iedere keer leg ik uit dat ik met hem verder wil omdat ik heel veel van hem hou en dat hij mij gelukkig maakt met of zonder kinderen en dan is het weer even goed maar halve dag later twijfelt hij weer aan zichzelf en vooral aan mij en mijn liefde voor hem. Hij is bang dat die liefde zonder kinderen overgaat en dat ik dan vreemd ga of bij hem weg ga. Zoiets zou ik nooit doen en leg hem dat steeds uit maar dat blijft maar kort bij hem hangen. Ik vind het zo erg voor hem. Ik heb er meer vertrouwen in. Er zijn nog zoveel mogelijkheden die we moeten bekijken. Kindje komt er wel geloof ik, of IVF of, TESE of dmv donorzaad, we kunnen alles proberen vind ik en als het niet lukt dan zal dat ook onze relatie niet kapot maken.

Ik vind het trouwens super fijn om hier op het forum met jullie meiden te kunnen praten , dat lucht echt heel erg op
    Fijne avond allemaal :)

16. Zonnestraal77

20 aug 2011
    4.507
    2
    38
    Noord-Holland
    Och Mary wat moeilijk allemaal. En wat moeilijk voor je man. Denk dat iedere man zich wel herkent hierin.

Wij hoorde van de azoospermie van mijn man ergens in Juni 2010.
    Wij zouden gaan trouwen in September 2010.
    En hij was nooit heel duidelijk in het uitspreken van zijn onzekerheid, maar kon het soms toch merken.
    En toen zei ik: weet je lief, ik kan ook gewoon niet met je trouwen. En ons huwelijk niet door laten gaan. Maar dat doe ik niet en dat wil ik niet.
    IK heb nu nog de keuze om zonder al teveel poespas bij je weg te gaan. Maar dat doe ik niet. Ik kies ZELF voor ons. En ik wil trouwen!!! Dat is MIJN keuze.

Nou dat hielp hem echt in zijn onzekerheid.
    En zo heb ik veel met hem gesproken. En soms heb ik het er nog over. En met een mislukte IUI als ik dan zijn kop vol schuldgevoel zie...dan zeg ik, lief dit is niet jouw schuld!!! Jij hebt hier ook niet voor gekozen, hier kan niemand wat aan doen. En dan ontspant íe weer ;).
    Maw blijven bevestigen. Na een paar maanden gaat het echt beter.

17. juna86

juna86 Fanatiek lid

15 nov 2011
    1.784
    0
    36
    Dag lieve allemaal

Bedankt voor de reactie's.
    Ben alleen heel erg aan het kloten met de zorgverzekeraar en het ziekenhuis. Ga namelijk volgend jaar over na een andere zorgverzekeraar. Heb netjes de TESE factuur na mijn zorgverzekeraar gestuurd. Maar was weer niet goed, bellen met Gent. Sturen maar 1 x per maand factuur op pfffff. Maar 31 dec loopt mijn contract dus af. Kan ik het volgend jaar dan toch nog na mijn oude zorgverzekeraar sturen? Ik snap er de ballen niet meer van..........
    En nog een vraagje :$ ik heb vanuit Gent een recept meegekregen voor een pil, die moet ik bij mijn volgende menstruatie gaan slikken. Nu zei Gent: Kunt u gewoon in NL halen bij de apotheek. Vandaag dus geweest, is hier niet verkrijgbaar. Mijn vader rond gevraagd op het werk (waar hij collga's heeft uit Belgie). Die kunnen het ook niet halen want in Belgie heb je een 'speciale' pas nodig voor medicijnen te halen......
    Wat moet ik nou? Vanuit het ziekenhuis sturen ze het niet op........

Nu ga ik alles terug lezen, zoals jullie weten zit ik niet zovaak op het internet. Dus sorry dat ik niet persoonlijk wat terug stuur.

Fijne avond dames xxxxxxxxxxxxxxx

18. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Ja wij hebben een SIS kaart ( verzekeringskaart) die we moeten laten zien als we medicatie gaan halen.

19. juna86

juna86 Fanatiek lid

15 nov 2011
    1.784
    0
    36
    En mag ik vragen waar ik die kan aanvragen? Ik lees net je berichtjes, wat erg meis :(. Ik wil je heel veel sterkte wensen. Dat 2012 jullie jaar mag worden!!!!!!

20. marymary

marymary Actief lid

16 dec 2011
    100
    9
    18
    Hi Zonnestaal , dat herken ik ook. Hij weigert op het moment om dingen met mij te plannen voor de toekomst en wil ook bepaalde dingen afzeggen omdat hij denkt dat hij mij niet meer gelukkig kan maken. Hij ziet allerlei nachtmerries voor de toekomst die gewoon niet waar zijn. Hij denkt dat hij mij een normaal leven ontneemt met huisje boompje beestje en wilt daarom niks plannen. Ik zeg hem op het moment 100 keer per dag dat ik heel veel van hem hou en dat hij mij gelukkig maakt en dat hij de beste en liefste man is op de hele wereld, dat hij de man van mijn dromen en de man van mijn toekomst is en dan is het weer heel even goed, maar paar uur later beginnen de twijfels weer... zo zielig voor hem. Ik hoop echt dat de uitslag vrijdag beter is, al geeft het alleen wat hoop.... niet alleen voor mij, maar vooral voor hem

Deel Deze Pagina