Geen enkele zaadcel gevonden Deel 3!

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door one of kind, 30 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. suikerfee

suikerfee Fanatiek lid

13 jan 2010
    1.700
    361
    83
    @Sweet, gelukkig dat de gordelroos zo goed als weg is. Er gebeurt zoveel in je lichaam nu met alle hormonen, onzekerheden van wat gaat er allemaal gebeuren.... Zwanger zijn is een hele mooie ervaring, maar ook zeker zwaar. Na de eerste 3 maanden gaat het meestal beter, de vermoeidheid neemt af hormonen gieren wat minder door je lijf.
    Mij is tijdens mijn zwangerschap ooit verteld dat het geen overbodige luxe zou zijn als je verlof zou krijgen aan het begin van je zwangerschap.
    Goed van je dat je contact op heb genomen met de bedrijfsarts, hopelijk kan deze iets voor je betekenen.
    Voel je niet bezwaard meid het is enorm pittig en vraagt veel van je.
    Dikke knuffel!

@Panter, eindelijk een datum waar je naartoe kunt leven. Wat je lichaam allemaal tegen kan houden he van de spanningen, wat een lange cyclus heb je dat vaker?

@OW, dat is dan erg dubbel he de blijdschap voor je vriendin en je eigen verdriet. Hoe gaat het nu verder bij jullie?

@Kipjes, ik duim duim duim dat ze goed ontdooien :D En dan zien we elkaar in januari ;)

@dnice22, welkom hier. Hopelijk hebben jullie snel duidelijkheid en goed nieuws. Schrijf hier van je af dat lucht op.
    Ik heb geen ervaring met jullie situatie. Mijn vriend is mist net als bij Panter de zaadaanmakende cellen.

@Girl, ben zo benieuwd wanneer jullie meisje zich komt melden haha jullie natuurlijk nog 10000X erger.

@KateK wat ga je hard zeg, hoe voel je je?

@Zonnestraal, goed van je dat jullie overstappen. Dat reizen is inderdaad een nadeel maar wat je zegt je doet alles voor een beeb :D Heel veel succes meiss

@All, hier is mijn ongi 1 dag eerder aangebroken dus vanaf vandaag officieel weer starten voor een 2e wondertje :D
    Ik heb wat afgehuild vandaag :) we zijn zo zenuwachtig-bang-blij en alles door elkaar.
    Echt veel erger als bij ons meisje, toen waren we heel nuchter want wie verwacht dat nou dat de eerste poging slaagt?? We proberen echt om er niet van uit te gaan dat het nu weer de 1e keer lukt maar dat valt toch vies tegen moet ik toegeven.

Slaap lekker iedereen, ik ga mijn bed ook opzoeken

2. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    Bailey spannend hoor dat het weer gaat beginnen!!

Hier meestal een cyclus tussen de 28-34 dagen. Nu was ie extreem lang door de stress denk ik....

Sweet, rustig an meis...ik hoop dat je je snel beter voelt.

liefs

3. annaatje

annaatje Fanatiek lid

18 okt 2010
    1.644
    0
    36
    NULL
    NULL
    @kipjes spannende dag weer voor jullie!

Ik heb al 3 dagen een mega menstruatie. Heb het nog nooit zo erg gehad
    Lijkt wel of ik leegloop.

Fijne dag allemaal liefs

4. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Bailey ik herken zooooooooooo je reactie.
    Dat je hyper bent want wie had verwacht bij de eerste dat het direct raak zou zijn.
    Hoop dat jij meer geluk hebt dan ik :)

5. Girl86

Girl86 Fanatiek lid

21 jan 2010
    2.318
    0
    0
    kipjes ja het gaat snel nu!!! vind het erg spannend. elke dag meerdere keren harde buiken en en af en toe steekjes aan de zijkant van me buik aan de onderkant.

voor jou ook een spannende dag!! dat komt gewoon goed vandaag meid!!

bailey ja zo zitten wij ook steeds wanneer zal ze komen!!! we zullen het zien.

jij kunt al beginnen!! spannend weer zeg. je hoopt toch dat het snel gaat lukken. succes!!!

ow dat is dus een dubbel gevoel. maar bij jullie komt het ook zeker goed hoor!!!

sweet hopelijk voel je je snel weer wat beter. dikke knuffel!!!

anna jeetje hopelijk wordt het snel weer wat minder.

hopelijk ben ik niemand vergeten.

6. kipjes

kipjes Fanatiek lid

10 aug 2009
    1.188
    0
    36
    @ ego,
    Net telefoontje gehad, embryo'(s) goed ontdooid. Nu naar Gent.
    We horen straks of ze beiden goed zijn.

Xx

7. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    OOOOOOOOOOOh super Kipjes.
    Ik duim dat ze allebei goed zijn ontdooit.

8. kipjes

kipjes Fanatiek lid

10 aug 2009
    1.188
    0
    36
    @ ego,
    We hebben een 10 cellige topper teruggeplaatst gekregen met maar 5 % verbrokkeling en een 5 cellige die niet zo goed was met 45 % verbrokkeling. En heb weer utrogestan bollen meegekregen.

9. Bob1981

Bob1981 Fanatiek lid

7 mrt 2011
    2.253
    26
    48
    Vrouw
    Heerlijk van genieten je bent nu broedKIPJE hahahaha...
    Super gaaf!!! Enjoy, enjoy!!!

@girl jeetje harde buiken wat gaat het hard...

@annaatje rustig aan doen meis...lekker warme kruiken op de buik

@sweet goed dat je even voor je zelf hebt gekozen, het is ook erg veel...en ik vind de optie van verlof vooraf niet eens zo'n gek idee...probeer te genieten meid!! Sterkte en geniet en een hele dikke knuf!!

@Bailey, spannend!!! Veel succes meid!!! Wat gaaf....

@OW jouw tijd komt vast heel snel...ik geloof erin!!

@zonnestraal...hahahahah...lief berichtje!! Grappig dat je dan ook zo'n forum naam kiest...nou ik vind je een gezellige en hele lieve meid hier op het forum dus wees jij maar ons gezellige zonnestraaltje :D

@Panter nog maar 22 daagjes en dan de operatie in...ga je onder volledige narcose (roesje) of ruggenprik?

@wie ik vergeten ben sorry...ik praat straks wel weer bij...

@all...is er hier iemand die ook al eerder gecuretteerd is? Ben nu eindelijk na 9 weken ongesteld maar nu is mijn menstruatie al 9 dagen aan de gang en ik blijf linksonder last houden, alsof er iets zit wat er niet uitkomt...alsof je constant het idee hebt alsof je moet plassen zeg maar (ik heb geen pijn bij het plassen)...nou ja het zal wel goed komen...maar na al het gedoe het zh, ben ik gewoon sneller ongerust...wil ook niet steeds aan de tel hangen bij gyn en ha....heb met mezelf afgesproken dat als het nog zo is na de kerst dat ik ga bellen....ben gewoon heel onzeker over mn lijf en alles voelt anders en heftiger....ik weet ook dat het hier niet thuis hoort mijn vraag...maar ik dacht wellicht weet iemand in vertrouwde kring raad :)

Liefs Bob

10. KateK

KateK VIP lid

26 dec 2008
    5.185
    0
    36
    Drenthe
    Sweet; ik voelde me in het begin ook moe en futloos. Het vreet nu eenmaal enorm veel energie. Hopelijk voel je je over een paar weekjes weer een stuk beter en kun je ook wat meer genieten!

Kipjes; spannend meid, ik hoop het zo voor je!!

11. KateK

KateK VIP lid

26 dec 2008
    5.185
    0
    36
    Drenthe
    Bailey; ja ik ga enorm hard. Bij de vk geweest en alles was goed. BM zat hoog, wel 3 weken verder dan normaal bij dit termijn.. naja. Kan wel bijtrekken haha. Kleintje worsteld op dit moment lekker met zichzelf in mijn onderbuik. Voel het net boven mijn schaambeen trappen enzo. Heel grappig. Net een spastische darm.. :p hihi.. Ben nu al dol op d'r. Moet er om denken dat ik haar straks niet teveel verwen.. (wordt lastig denk ik)..
    Jij heel veel succes met je poging voor een brusje! Echt heel spannend!!! Liefs

Anaatje; succes met de crappy ongi.. bleh.. niks aan als het zo heftig is. In de perioden van de behandeling had ik de ene maand bijna niks en de andere maand extra veel. Heel apart vond ik dat.. lekker warm houden dat buikje van je!

Kipjes; lekker broeden op je twee eitjes haha, cryootjes bedoel ik natuurlijk! :D spannend hoor! :D Ik snap die brokkelijkheid niet zo, maar ik was dit keer zwanger van een 5-cellige, dus dat kan zeker!

Bob; wat balen dat je dat zo voelt dat er nog wat blijft zitten. Weet je zeker dat je tot na de kerst wilt wachten? Ik hoop dat iemand je hier antwoord kan geven op je vraag...

Hier alles goed.!! Zwaai even naar iedereen.
    Alvast een hele fijne kerstdagen voor jullie allemaal!

12. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    @Bob: mn zusje is 2x gecurreteerd en had de 1x erna ook een hele heftige ongi.
    Maar is het echt nog vol ongi of al een paar dagen nog wat nabloeden zeg maar?
    Want als het echt al 9 dagen vol ongi is, dan zou ik toch even aan de bel trekken.
    Niet om meteen langs te gaan, maar gewoon voor jezelf even navragen of het normaal is.
    Kan je met een gerust hart kerst vieren.

@Girl: ben benieuwd of je een 2011 of een 2012 beebje gaat krijgen!

@Kipjes: whaaaaaa superrrrrrrrr!!
    Op naar een knalroze 2012!
    Wanneer is je testdag?

@Bailey: herken je gevoel helemaal.
    Hier ook al meerdere gesprekken met mn man daarover gehad.
    We hebben zoveel geluk gehad.
    Ik duim dat een 2e weer net zo snel mag komen!

@All: 2012 komt nu heel snel dichterbij :D

13. Bob1981

Bob1981 Fanatiek lid

7 mrt 2011
    2.253
    26
    48
    Vrouw
    Nee ong 3 a 4 dagen vol ongi en nu al dagen bruin en soms weer helder rood (wel genoeg voor een aantal tampons per dag, sorry lekker merry christmas hahahaa)...ja ik weet dat bellen mss beter is maar na alles wat er is mis gegaan is het vertrouwen ook flink gedaald in dokters dus ik wil gewoon even kijken of mijn lijf gewoon aan het herstellen is...had al zelf gegoogled dat de 1e ongi na curettage flink pittig kan zijn...en ik wil ook niet overkomen als mevrouw zeurpiet...thanks meiden!!

Liefs Bob

14. Zonnestraal77

Zonnestraal77 Fanatiek lid

20 aug 2011
    4.507
    2
    38
    Verpleegkundige (ambulance)
    Noord-Holland
    Ff snel, ben aan het werk.

Kipjes, deze maand is jouw maand! Lekker broeden en rustig aan doen. Lekker veel thee drinken. Tip van acupuncturiste. En tijdens innesteling losse broeken dragen. En over 10 dg een positieve test!!!! ;):D

Bob, lieverd..... Bel nou gewoon even. Dan ga je ontspannender de kerst in als nu. Ze vinden je geen zeikerd, want je bent geen zeikerd. Bellen!! ;)

Bailey spannend meid!!!

15. Girl86

Girl86 Fanatiek lid

21 jan 2010
    2.318
    0
    0
    bob ja vaak al harde buiken!! ben benieuwd. maar gewoon bellen meid!!! je zeurt echt niet. je moet wel fijn en zonder zorgen de feestdagen door. kan alleen geen antwoord op je vraag geven.

kipjes succes op de wachtbank. spannend!!! ik duim voor je dat er zeker een beebje bij zit!!!

dreamer ja dat vraag ik me ook af haha ik wil graag nog een shirtje voor haar hebben of born in 2011 of in 2012, maar zal moeten wachten tot het januari is als ik nog niet bevallen ben. anders zit ik met dubbele shirtjes haha.

16. annaatje

annaatje Fanatiek lid

18 okt 2010
    1.644
    0
    36
    NULL
    NULL
    @all succes kipjes!

@all nog 1 dagje werke en dan kerst.heb er zin in
    Alleen ik heb sinds 1 week 3 ontstoken tenen ,jeukt ziet rood en is dik
    Maar ik mag denk niks van cremes gebruiken zitten hormonen in
    Volgens mij.doe er nu mentholpoeder op voor de jeuk en neem
    Sodabadjes.

Fijne feestdagen meiden,lekker ff genieten en veeeeel eten haha

17. kipjes

kipjes Fanatiek lid

10 aug 2009
    1.188
    0
    36
    #3117 kipjes, 23 dec 2011
    Laatst bewerkt: 23 dec 2011
    @ annaatje,
    Dat klinkt meer als wintertenen schat.
    Heb ik jarenlang last van gehad, is weinig aan te doen. Mijn oma zei altijd: ochtendurine over je tenen gieten, dan gaat het over. Maar is niet echt fris :p , als je googled vind je wat meer info en kun je kijken of jij dat hebt.

Sinds ik uggs heb, heb ik er 's winters geen last meer van.

18. annaatje

annaatje Fanatiek lid

18 okt 2010
    1.644
    0
    36
    NULL
    NULL
    @kipjes ik had gistere de doktersassistente gesproken en die zei dat wintertenen Bijna niet meer voorkomen.
    Kan ook zwemmersexzeem zijn. Droog me voeten slecht af en
    Slaap soms heerlijk met sokken aan hihi
    Lekker uggs!

19. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    @Anna: je mag wel hormoonzalf hoor.
    Ik mocht het zelfs tijdens mn zwangerschap gebruiken.
    Dus zou toch even langs de dokter gaan!

@Bob: als het af en aan rood/bruin is (tnx trouwens, zat net een broodje bapao met ketchup te eten haha) dan is het goed.
    Kijk het dan idd even aan.

@Girl: ik heb dat shirtje ook!
    Maatje 50 en maatje 68 (heeft ze nu)
    Zijn echt heerlijke shirts van name-it!

20. annaatje

annaatje Fanatiek lid

18 okt 2010
    1.644
    0
    36
    NULL
    NULL