Geen enkele zaadcel gevonden Deel 3!

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door one of kind, 30 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. annaatje

annaatje Fanatiek lid

18 okt 2010
    1.644
    0
    36
    NULL
    NULL
    @da kan me voorstellen dat dit ff niet leuk is.ik had dit vorige week.
    Ik zit in een team te werken met 18 vrouwen. 1 collega is nu 10 weken zwanger
    En ze had tijdens ons werkoverleg op het bord geschreven:
    Ik ben zwanger! ik had t toen wel even moeilijk.heel de dag over haar zwangerschap gehad en ik zag mn ledinggevende naar mij kijken want zij is de enigste die het weet van mij. Maar ik trek dan altijd mijn smile gezicht op en we gaan maar vrolijk door.

Kerst was leuk.heeeel veel gegeten.zit nog aan de antibiotica tot donderdag.
    Zalfje helpt wel :)
    Moet zo gaan werken en heb zo geen zin! Mijn man is namelijk 2 weken
    Verplicht vrij en ik 1 dag.

Fijne week lieve meiden! Knuffel

2. annaatje

annaatje Fanatiek lid

18 okt 2010
    1.644
    0
    36
    NULL
    NULL
    Oh jah liev, goede tip die granaatappelsap
    Ik ga het ook kopen :) van pom heb je die toch bij a&h

3. Monatoetje85

Monatoetje85 Bekend lid

6 jul 2011
    538
    0
    0
    Darkangel, wat pijnlijk zeg! Kan me jouw dubbele gevoelens zo voorstellen, je gunt het iedereen, maar vooral ook jezelf!

Annaatje en Panter, werk niet te hard!

Girl, succes!!! op naar een goede bevalling!!!

4. annaatje

annaatje Fanatiek lid

18 okt 2010
    1.644
    0
    36
    NULL
    NULL
    @all rustig op t werk
    Ik zit nu op dag 9 alweer alleen het zkh in gent is 1 januari gesloten
    En je zult altijd zien dat ik dan moet. Ach jah dan maar maandje rust als het zo is. We hebben ook net weer akkoord gehad van onze zorgverzekering
    Voor nieuwe kid behandelingen. Wij zijn echt supertevreden over onze zorgverzekering.meteen actie en als we nota indienen dan staat het binnen 1 week op onze rekening

5. lillyenco

lillyenco Fanatiek lid

5 okt 2009
    4.080
    0
    36
    forumverslaafde
    Onder de zon
    hey meiden,

ik meld me weer, op 17 febr krijg ik een klein intake gesprekje en in maart waarschijnlijk voor de HSG....
    Ben erg benieuwd! Daarna gaan we weer vollop voor een wondertje, en zijn we bijna een jaar in pauze geweest...

Ondanks dat de HSG pijnlijk gaat zijn ivm baarmoederafwijking... kan ik niet wachten....

6. nana1980

nana1980 Fanatiek lid

27 aug 2010
    1.044
    1
    0
    NULL
    NULL
    Net gelezen dat DA een ''ik ben zwanger bericht'' kreeg op 1e kerstdag. Pffff., doet me erg denken aan een jaar geleden toen vrienden dat ook bij ons deden. Ik was behoorlijk in shock; vooral omdat ze wisten van onze situatie en het notabene met kerst kwamen vertellen. Zo'n slechte timing vond ik dat!! Het is nooit een super leuk bericht voor ons om te horen maar waarom zijn mensen soms zo dom om zich niet een beetje in te leven?!?!?!:x.......en helaas ben ik dus niet de enige die zo iets meemaakt

sorry, ik moest het even kwijt...beetje oud zeer.

7. DarkAngel25

DarkAngel25 VIP lid

6 jul 2011
    7.732
    1
    38
    ik wil wel even ter verduideling vertellen, omdat mijn schoonzusje nu een beetje overkomt dat ze geen rekening houd met ons..

maar ze wilden t eigenlijk in t restaurant vertellen, en dat heeft ze niet gedaan omdat ze weet dat t voor ons moeilijk is.
    ik mocht ook even huilen, en ze snapte t heel goed. ze vertelde ook dat ze t erg moeilijk vond om t tegen ons te vertellen. omdat ze t ons juist zo gunt. en ze vond mijn reactie volkomen normaal, en heeft me nog even getroost en gezegd dat het niet erg is dat ik er verdrietig om ben, want ze weet dat ik t ook heel leuk vind.

8. lillyenco

lillyenco Fanatiek lid

5 okt 2009
    4.080
    0
    36
    forumverslaafde
    Onder de zon
    meid wat naar :( :(

Ik zie dat je in Febr door gaat... welke behandeling krijg je?
    Ik zelf moet 17 febr bij dr. N. zijn en dan de HSG bespreken...

9. DarkAngel25

DarkAngel25 VIP lid

6 jul 2011
    7.732
    1
    38
    ik snap t niet zo goed, ik vertel zojuist dat mijn schoonzusje t goed heeft aangepakt... en waar haal jij uit dat ik in februari ga beginnen?

10. kipjes

kipjes Fanatiek lid

10 aug 2009
    1.188
    0
    36
    @ da,
    Zulk nieuws komt altijd hard aan, zeker als je het niet verwacht. Wel fijn dat je schoonzusje er rekening mee gehouden heeft. Kan me andersom ook voorstellen dat het voor haar niet makkelijk was om het jullie te vertellen omdat ze de situatie kennen.

@ hope
    Ik snap 'm ook niet helemaal. Je hebt je naam veranderd he ?
    Fijn dat je weer mag beginnen na een jaar.

@ all,
    Hier een fijne kerst gehad en veel gegeten. Ook besloten toch dit jaar te gaan trouwen dus volop bezig met locaties zoeken en ideeen opdoen :D wordt er helemaal vrolijk van en een goede afleiding.
    Verder voel ik me prima, nergens last van , ben alleen die bollen zat !! Haha

11. kipjes

kipjes Fanatiek lid

10 aug 2009
    1.188
    0
    36
    @ liev,
    Bedankt voor de tip ! Lief van je :D

12. Girl86

Girl86 Fanatiek lid

21 jan 2010
    2.318
    0
    0
    da toch wel fijn dan dat ze het thuis vertelde. wel fijn dat ze de situatie kent en daar dan rekening mee houdt.

monatoetje dank je!! we wachten netjes af wanneer ze zich meldt. vind het wel spannend nu!!!

kipjes wat leuk trouwen!!! lekker druk met voorbereidingen. ff je gedachten ergens anders bij. wanneer is de grote dag??
    wanneer mag je trouwens testen??

13. Zonnestraal77

Zonnestraal77 Fanatiek lid

20 aug 2011
    4.507
    2
    38
    Verpleegkundige (ambulance)
    Noord-Holland
    Hope, jeetje wat spannend weer hè. Inderdaad had je eerst een andere naam toch ;)??

Kipjes, gefeliciteerd zeg!! Wat leuk!!! Dus genoeg afleiding voor je :D. Wij zijn 10-09-10 getrouwd, toen we net het slechte nieuws hadden gehoord over de azoospermie. We hadden een hele mooie en vooral intense dag. Helaas wel met een schaduw dat we ergens veel verdriet hadden, maar zo intens beleefd samen.
    Wanneer is de grote dag??
    Hoe voel je je verder? Denk veel aan je, hoop zo dat jij nog eventjes zwanger het nieuwe jaar ingaat! :D

Nana, ik herken dat ook hoor. Wij hebben helaas amper contact tussen m'n zwager en schoonzus. Onbegrepen en geen inlevingsvermogen helaas. En zo verschrikkelijk weinig steun...onbegrijpelijk nog steeds en ben er nog steeds mee bezig. We gingen altijd zo leuk met elkaar om, als dikke vrienden. Dus inderdaad, hier ook oud zeer!! :(

DA, heb jij vandaag intake gesprek gehad???? Tell us girl!! Knuffel!

Girl, je meisje zit nog lekker hè....;).

Mona en Sweet, voelen jullie je al wat beter??

14. marymary

marymary Actief lid

16 dec 2011
    100
    9
    18
    Hoi allemaal, ik ben even paar daagjes niet online geweest, een hoop bij te lezen hier :) Mijn man heeft inmiddels bloedonderzoek gehad nu moeten we nog 2 weken wachten op de uitslag. Ik wil iedereen alvast een fijne jaarwisseling en heel gelukkig en vruchtbaar nieuwjaar wensen want met deze dagen ben ik weinig online dus liever vroeg met de goede wensen als laat :)

15. DarkAngel25

DarkAngel25 VIP lid

6 jul 2011
    7.732
    1
    38
    ja vandaag intake gehad, en ze ging ons meenemen in de vergadering of ze met ons willen starten, maar ze zei al dat dat geen probleem zou zijn. er is een echo gemaakt en alles zag er goed uit. moet nu op cyclusdag 1,2 of 3 terug komen voor een bloedonderzoek. de uitslagen duren 3 weken.. na die 3 weken neemt ze ons mee in de vergadering.. dus beginnen nu nog even niet.. maar goed.. we mogen al veel eerder starten dan dat de bedoeling was.

16. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    @Ons wondertje: ik had me vergist, het was zelfs maat 62 haha.
    Ze is nu 67 cm, dus idd erg klein.
    Maar ze was ook maar heel klein toen ze geboren werd.
    Weet je al precies wanneer jullie weer gaan starten?

@Darkangel: dikke knuffel lieverd.
    En spannend allemaal!
    Op naar je ongi dan maar he :D

@Girl: je meisje heeft nog maar een paar dagen om een 2011 beeb te worden!
    Ben benieuwd :D

@Kipjes: nog dit jaar trouwen?
    Haha wat haal je je op de hals :p
    Jullie zijn al wel in ondertrouw dus?
    Leuk hoor!
    Ik duim dat jullie stiekem met zn 3tjes trouwen!

17. DarkAngel25

DarkAngel25 VIP lid

6 jul 2011
    7.732
    1
    38
    dreamer: ja heb er zin in weer om alles op te pakken en te starten, ze vroegen wel aan ons hebben jullie iui-d gedaan of kid.... uhm.....

18. KateK

KateK VIP lid

26 dec 2008
    5.185
    0
    36
    Drenthe
    hey meiden, even vlug.. vandaag bij de vk geweest ivm buikpijn rond de ribben, blijkt dus dat ik een hoge bloeduk heb.. nu maar even rustig aan en naar mijn lichaam luisteren.. ik ga weer plat!

liefs en denk aan jullie

19. DarkAngel25

DarkAngel25 VIP lid

6 jul 2011
    7.732
    1
    38
    katek: oh idd maar rustig aan doen dan! goed naar je lichaam luisteren.

20. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    @Darkangel: jullie hebben IUI-D gedaan (IUI = in de baarmoeder, KID is voor de baarmoeder/in de bmm)

@Katek: oei, pas maar op hoor!
    Goed rustig aandoen en goed je bloeddruk in de gaten blijven houden.
    Als je ergens pijn krijgt die je niet kent, meteen bellen.
    (ik heb HELLP gehad en had dus enorme pijn in dat kuiltje bij je ribben, maar ik dacht dat dat kwam omdat de beeb mn maag had gevonden en heb dus pas na een paar dagen helse pijnen gebeld)

Deel Deze Pagina