Geen enkele zaadcel gevonden Deel 3!

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door one of kind, 30 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bob1981

Bob1981 Fanatiek lid

7 mrt 2011
    2.253
    26
    48
    Vrouw
    Heb ik met de laprascopie, hysterscopie en curettages ook voor gekozen, was voor mij het beste...ruggenprik sneller hersteld maar ik wou tijdens zoiets verdrietigs niet bij zijn...op zich valt de laprascopie wel heel erg mee, ik had een sneetje in me navel en zat bomvol met lucht hahahahaah....en na de operatie een gevoelige buik...maar vond de hysteroscopie erger met de pijn maar ja dat is voor iedereen anders...en bij mij was mn baarmoeder al ubergevoelig dus ik denk dat het een opeenstapeling is geweest van de ma....

2. Monatoetje85

Monatoetje85 Bekend lid

6 jul 2011
    538
    0
    0
    Iluna, wat een bevalling, maar wat een prachtig kereltje!! Echt iets om trots op te zijn, smelt helemaal weg bij je foto's!

Sweet, goed dat je hulp vraagt! Heel veel sterkte!!! Hier je hart luchten moet je ook gewoon blijven doen, schuldig voelen is niet nodig, wij zijn er voor je!!! Knuffel

3. lillyenco

lillyenco Fanatiek lid

5 okt 2009
    4.080
    0
    36
    forumverslaafde
    Onder de zon
    Hey meid ik haalde je door de war met DA.
    Ik zie dat je in febr naar het ziekenhuis gaat weer... ik ook namelijk!

4. lillyenco

lillyenco Fanatiek lid

5 okt 2009
    4.080
    0
    36
    forumverslaafde
    Onder de zon
    @iluna, wat een verhaal zeg en wat vertel je het leuk :)
    wat een mooi kereltje zeg! Geniet er maar van!

5. Bob1981

Bob1981 Fanatiek lid

7 mrt 2011
    2.253
    26
    48
    Vrouw
    @ alle meiden hier, een beetje aan de late kant :)
    Maar ik hoop dat jullie geweldige kerstdagen hebben gehad en dat jullie nog een super jaarwisseling tegemoet gaan!! Soort spuit 11 actie maar die moeten er ook zijn...

Hier is de ongi opgehouden na 12 dagen...man wat een drama :) 1e kerstdag was een goede dag zullen we maar zeggen. Verder gewoon lekker weer aan het "proef" klussen hahahaha. vanaaf is date night dus dan gaan we altijd samen ergens eten, of naar de bios even lekker tijd voor elkaar, heerlijk dus wie weet hangt er wat in de lucht:D

@kipjes jeetje wat leuk, gefeliciteerd meid, lekker trouwen :D Wij willen waarschijnlijk 4 mei trouwen in Las Vegas maar dan moet hij me nog wel eerst vragen hoor, maar we hebben het er al over gehad dus wie weet....En 4 januari oh meid dat is al bijna....voel je je al anders, ik had denk iedere dag over zo'n staafje heen geplast hahahaha...totaal niet goed dat weet ik maar ik ben te nieuwsgierig aangelegd om dan netjes te blijven wachten tot 4 januari hahahaha oh ik duim keihard voor je...helemaal geweldig dit!!

@DA wow ineens ga jij als een speer, wat gaaf!! Oh meid wat geweldig dit nieuws, ik krijg helemaal de kriebels ervan, super tof!!

@girl....jeetje nog geen nieuws?? In het golfslagbadje is alles nog rustig? Spannend!!

@iluna als je het zo opschrijft dan lijkt een bevalling een eitje hahahaha...en het is een prachtig mannetje!! Ik begrijp precies wat je bedoelt met de testen, wij hebben daar ook expleciet niet voor gekozen, ik weet dat dat een hele bewuste keuzes was voor ons. Jullie kindje is prachtig!!
    En graag gedaan hoor, ik vind mijn broertje het beste wat er is hij is de lijm van ons gezin, het is een heerlijke vent met super humor en een beter karakter dan van veel mensen maar bovenal is hij niet zielig. Jullie zoontje weet niet beter dan dat hij geliefd is en mooi is zoals hij is zowel van binnen als van buiten. Ik heb net de fotootjes gekeken en het is een prachtig ventje.

@sweet, jeetje ik wou dat ik iets kon zeggen om je beter te laten voelen maar ik kan niets bedenken om je uit je dip te halen. Zwanger zijn is super lastig vooral de 1e 3 maanden en helemaal als je vanuit de mmm komt. Je moet echt goed voor jezelf zorgen meissie dan zorg je automatisch ook voor je kleine beebje...mama in spee ik hoop zo erg dat je kan en mag gaan genieten van deze zwangerschap...ik vind dit zo rot voor je...dikke knuffel en ik wens je niet meer dan goeds toe de komende tijd. *knuffel*

@OW jeetje meis, mannen en hun gevoel uitspreken...nou de meeste zijn er niet zo goed in en worden bozig en norsig. Het is jouw lijf dus jij beleeft en voelt alles zo anders...maar voor een man is dat zo lastig, die staan altijd aan de zijlijn. Het is ook niet niets wat jullie nu doormaken zeg...je hoopt snel op een brusje en dan laat dat op zich wachten...ook is S er nog die aandacht nodig heeft van mama en papa...alles kost tijd en moeite...de hormomen vliegen om je oren ;) ziekenhuisbezoeken, zware onderzoeken, het eist zn tol van jullie allebei meid...Hoe lastig het ook is voor jullie allbei, hier mag je altijd even je lekker los gaan, wij luisteren wel :) *knuffel*

@katek....op je plaats en rust jij :p
    Echt met de benen omhoog gaan zitten hoor en laat je lekker vertroetelen dat hebben aanstaande mama's nodig ;):D
    Doe lekker rustig aan pas goed op jezelf en op kleine baby katek!!!

@de rest ik ben er echt een heleboel vergeten maar ik moet echt ook even wat gaan doen op het werk...al is het de laatste paar dagen lastig om daar toe te zetten:)
    Ik schrijf echt wel weer bij en voel je niet aangesproken wat het is absoluut niet persoonlijk....

Dikke, dikke, dikke knuffels voor iedereen hier!! En lieve meiden alvast wens ik jullie allemaal een super heerlijke jaarwisseling toe met veel (kinder) champagne en oliebollen/appelflappen....en veel mooie zwangerschappen, opgroeiende kindjes en bevallingen in 2012!!!

Liefs Bob
    (en weer niet gelukt om het kort te houden hahahaha, moet ik hier maar vaker mee schrijven:p)

6. Bob1981

Bob1981 Fanatiek lid

7 mrt 2011
    2.253
    26
    48
    Vrouw
    @monatoetje...super veel succes morgen meis!!! Ben zenuwachtig? Heb je al aan mensen verteld? Ohw gaaf, ik ga duimen voor een prachtige super echo!!!!

Dikke knuf Bob

7. suikerfee

suikerfee Fanatiek lid

13 jan 2010
    1.700
    361
    83
    @Iluna, wat een mooi verhaal van je bevalling haha wat een ervaring moet dat geweest zijn in de ambulance.
    En jullie ventje is werkelijk prachtig :D

@Girl, jullie meisje zit nog heerlijk binnen. Ik denk dat je een shirt born in 2012 moet gaan halen ;)

@Sweet, meis vind het zo erg om te lezen dat het zo slecht met je gaat. Ik hoop echt dat de gyn iets voor je kan betekenen. Hoe gaat je man ermee om?
    Dikke knuffel voor jou.

@OW, wat een rot sitiuatie juist nu je elkaar zo nodig hebt. Zit je man niet goed in zijn vel op het moment?
    Hopelijk gaat het snel beter met jullie 2tjes.
    Spannend morgen jullie ventje 1 jaar :D

@Mona, spannend morgen de echo. Gaat het inmiddels wat beter met je?

@Bob haha ik wordt altijd vrolijk van jouw leuke reacties heerlijk. Heel veel plezier vanavond :D

@KateK, houd je goed rustig meid. Luister goed naar je lichaam.

@DA, wat een dubbel nieuws 1e kerstdag wel heel lief dat ze zo goed rekening hebben gehouden met jullie.
    Wanneer kunnen jullie starten?

@Panter, hoe gaat ie met jou?

8. Monatoetje85

Monatoetje85 Bekend lid

6 jul 2011
    538
    0
    0
    Bob, ben best wel zenuwachtig voor morgen ja.. Is maar een korte echo, maar toch.. Ben zo benieuwd of alles goed is.. De ouders, zusjes en beste vrienden weten het inmiddels al, zodat we ook steun krijgen als het niet goed zou zijn..

Bailey, ik zit inmiddels wat beter in mijn vel, heb deze week vrij en merk dat dat ook heel wat druk van de ketel haalt..

9. Girl86

Girl86 Fanatiek lid

21 jan 2010
    2.318
    0
    0
    bob ja er is nog niks gebeurt. heb vanmiddag wel vaker harde buiken gehad en steeds raar gevoel in me buik, dus vind het erg spannend allemaal.
    gelukkig is je ongi eindelijk gestopt en kun je weer verder!!! gezellig zo'n avondje samen!!! veel plezier.

bailey dus jij denkt dat ik netjes in januari beval?? we hebben nog een paar dagen, dus ja erg spannend!!!!

monatoetje succes morgen!!!

panter hoe gaat het met jou?

10. sweet lilly

sweet lilly Bekend lid

27 okt 2010
    794
    1
    18
    Verpleegkundige
    @monatoetje; komt vast goed morgen... Ik heb ook een echo, om half 2! Hoe laat moet jij? Succes!

@girl; spannend! Ik denk ook 2012.../in ieder geval heel veel succes als het gaat beginnen!

@katek; doe lekker rustig aan meid. Zorg goed voor jullie!

11. Monatoetje85

Monatoetje85 Bekend lid

6 jul 2011
    538
    0
    0
    Sweet, ik mag morgen om kwart voor 4.. Was eerst om kwart voor 1 maar de afspraak hebben ze verzet.. Ach ja, krijg de dag toch wel om.. Jij heel veel succes morgen en probeer ervan te genieten!!!

Ons wondertje, alvast gefeliciteerd met de 1e verjaardag van je prinsje morgen!!!

12. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    Haaai,

Katek, hoe ist nou???

OW alvast van harte! Over 17 minuten is het zover :D

Lieverds, thanks for asking hoe het met mij is. Hier wel goed. Merk dat ik steeds meer mezelf weer word. de behandelingen hakken er dus meer in dan ik dacht. Ik ben weer vrolijk en mezelf. Das een tijd geleden.
    Denk zelfs weer aan sex met mijn lief....en dat was voor het laatst in mei :)

Vind het zo moeilijk daar ook nog ruimte voor te maken met al die polonaise aan mijn lijf...
    En zwanger word ik er niet van, dus waarom doen als ik moe ben?? :):):)

13. sweet lilly

sweet lilly Bekend lid

27 okt 2010
    794
    1
    18
    Verpleegkundige
    @panter; het is ook wel lekker om weer jezelf te zijn he... Geniet er lekker van. Er zitten ook wel voordelen aan de pauze! Toch hoop ik voor je dat het straks snel raak zal zijn... Het is je gegund! Wat seks betreft; ook erg herkenbaar! Er gebeurt al zoveel, er gaan dingen op dezelfde plek naar binnen die minder leuk zijn en zeker als je weet dat er weer tussen gegluurd moet worden moet alles er netjes bij liggen.. hihi. Al met al is dit nu ff prettiger, dus ik zou zeggen; geniet ervan! ;)

@OW; GEFELICITEERD!

14. suikerfee

suikerfee Fanatiek lid

13 jan 2010
    1.700
    361
    83
    @Panter, gelukkig dat het weer de goede kant op gaat met je!
    Ik denk ook dat je pas voelt hoe alles er flink in is gehakt op het moment dat je stilstaat.
    Haha die laatste zin over sex, wij zien ons voordeel hierin dat we niet "verplicht" hoeven te klussen

@OW van harte gefeliciteerd met de 1e verjaardag van jullie mooie man :D

@Sweet en Mona, heel veel succes vandaag met de echo.

15. Monatoetje85

Monatoetje85 Bekend lid

6 jul 2011
    538
    0
    0
    Panter, fijn dat het weer beter met je gaat!! Geniet er lekker van!!

16. lillyenco

lillyenco Fanatiek lid

5 okt 2009
    4.080
    0
    36
    forumverslaafde
    Onder de zon
    voor de dames die me niet herkennen ik ben wendyenrichard...

@panther, ja heel herkenbaar, nu inmiddels 8 maanden pauze gehad, en moet zeggen dat het me ook niet tegenviel. Het idee van stilstaan was in het begin niet leuk, maar het heeft me goed gedaan, ben een ander mens dan tijdens de behandelingen!

@kipjes, wat leuk dat je gaat trouwen! Wij ook in 2013!

@OW, van harte met de kleine man!!!

@mona, wat een leuke banner heb je in je handtekening!! haha

17. Girl86

Girl86 Fanatiek lid

21 jan 2010
    2.318
    0
    0
    panter fijn dat het weer beter met je gaat!!!

ow van harte met jullie mannetje!!!! hopelijk zijn jullie allebei wat beter te pas.

18. annaatje

annaatje Fanatiek lid

18 okt 2010
    1.644
    0
    36
    NULL
    NULL
    @all had nieuwe cb testen gekocht doet houder t niet ahhh
    Bonnetje natuurlijk al weggegooid!
    Ik ben bang dat wij maand moeten overslaan.want zondag doet gent geen
    Inseminaties en maandag kunnen we pas in ochtend bellen.
    Nu hopen op smiley op maandah of later anders ff maand rust
    Is maybe ook wel goed

Verder deze week gehoord dat een vriendin van mij ook al 2,5 jaar bezig is voor beebje. Ligt aan haar. Ivf 2 zwanger van geworden maar
    Miskraam. Heeft maar paar procent kans dat ze zwanger wordt
    Ik was er ff door van slag.heb het niet verteld van ons
    Want dat willen we nog niet maar zo zie je maar zelfs van de mensen
    Waar je het niet van wist/verwacht...

19. Zonnestraal77

Zonnestraal77 Fanatiek lid

20 aug 2011
    4.507
    2
    38
    Verpleegkundige (ambulance)
    Noord-Holland
    Panter, wat fijn dat je je weer wat beter voelt. Zo ga je in februari weer 'fris en fruitig' verder. En voor minder dan een plakbeeb doen we het niet ;):D. Oh en van dat seksleven, dacht dat het aan mij lag :). Maar heeft gewoon met de behandelingen te maken...wat ik ook wel een beetje bedacht had.

Bailey en Dreamer, jullie beginnen ook in Jan of Febr?

Annaatje, hoop voor je dat je deze ronde gewoon nog mee kan doen meid.

Bob, was weer heerlijk leeswerk :D:D:D.

Mona, succes met de echo!!

20. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    @Ons wondertje: gefeliciteerd met de verjaardag van jullie kleine grote man!
    Wat is het jaar toch snel gegaan en wat is er een hoop gebeurd.
    Jullie kleine man is geen baby meer, maar een echte dreumes.
    Ik hoop dat jullie een superdag hebben vandaag!
    Voor S een lief kusje van ons prinsesje.

@Panter: super dat je weer spontaan zin krijgt meis.
    Al dat gehannes werkt ook niet bevorderend.
    Manlief gaat een spetterend uiteinde krijgen dus :D

@anna: gewoon mee terug gaan!
    En anders CB mailen/bellen.
    Heb je de oude houder niet meer?
    Daar kan je ze ook in doen.

@Zonnestraal: nee wij gaan pas eind april/mei beginnen.
    Hebben met feb wel de intake, maar willen nog even wachten (hoe dubbel het ook voelt)

@Dames die een echo hebben vandaag: geniet ervan!

@Girl: nog 2,5e dag en er een 2011 beeb van de maken!

Deel Deze Pagina