Geen enkele zaadcel gevonden Deel 3!

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door one of kind, 30 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lillyenco

lillyenco Fanatiek lid

5 okt 2009
    4.080
    0
    36
    forumverslaafde
    Onder de zon
    @dreamer, jij bent ook weer wat goed! Je kleintje is al 10 maanden.. gaat hard zeg!

@echo dames, veel succes vandaag!!!

2. suikerfee

suikerfee Fanatiek lid

13 jan 2010
    1.700
    361
    83
    @Zonnestraal, wij hebben rond 6 of 7 januari de eerste IUI. Morgen weer beginnen met ovu testjes.

@Girl, ja ik denk dat jullie meisje in 2012 geboren wordt kan het ook mis hebben hoor maar dat zegt mijn gevoel.

@Dreamer, spannend in februari de intake. Hoe is het nu met je cyclus?

@Anna, zou toch terug gaan met de ovu-testen is zonde van het geld. Hopelijk komt je ei wat later en kunnen jullie toch nog mee doen deze ronde.

@Sweet en Mona hoe was de echo?

3. sweet lilly

sweet lilly Bekend lid

27 okt 2010
    794
    1
    18
    Verpleegkundige
    echo was helemaal goed! Hartje klopt goed, het ligt perfect op schema, computer gaf precies 8wk 1 dag aan. Super! Hier dan toch wel weer blij mee...:) Voel me ook wel ietsjes beter de laatste 2 dagen, hoop dat dit in stijgende lijn doorzet! Van gyn moest ik maar op vakantie naar de zon hihi..:D

4. liev

liev Actief lid

5 nov 2010
    471
    0
    0
    Prachtig sweet!!1 vriendin v mij heeft zich ook bij beide zwangerschappen tot 12 weken down en klote gevoeld en daarna ineens weer prima!hormonen kunnen veel invloed hebben!!!verder is er anders in A'dam een poli apart voor zwangeren met angsten en depressie en weten ze precies welke medicatie je mag en niet schadelijk is voor je kindje..is mijn zus ook geweest en toen de medicatie werkte ging het perfect!!! Gaat helemaal goedkomen en vooral niet schuldig voelen..laat je lekker verwennen, ti's niet niks allemaal!!! Misschien ff lief rompertje kopen oid!! Helpt mij oom altijd!! Dikke zoen

5. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    @Sweet: ik zou toch langs de huisarts gaan hoor meis.
    Er zijn supergoede behandelingen waardoor je je beter gaat voelen en je wel van deze langverwachte zwangerschap kunt genieten.
    Je gyn maakt zich er wel heel makkelijk van af!
    Wel super dat je echo goed was en de beeb op schema loopt :D
    Al een gevoel, jongen/meisje?
    Willen jullie het weten?

@Liev: weten jullie al of jullie 2 meiden of 2 jongens krijgen?

@Bailey: whaaa nog een weekje en dan weer IUI!
    Superspannendddddd :D
    Heerlijk weer die zenuwen he.
    Met mn cyclus gaat het goed!
    30-34-32 en gok deze ronde 28.
    Dus redelijk regelmatig.
    Nog niet helemaal zoals het was (was meestal rond de 28)
    Maar dat kan nog komen.
    Ik geef nog steeds volledig borstvoeding, dus vind dit al heel netjes.
    En ga dus ook niet zeggen straks dat ik nog bv geef :p

6. Girl86

Girl86 Fanatiek lid

21 jan 2010
    2.318
    0
    0
    anna wel mee terug gaan. ik werk zelf in winkel waar cb testen worden verkocht en waar er ook een niet van deed.
    de winkels plakken er beveiligingstickers op voor diefstal maar als je die deactiveerd dan gaat de houder kapot omdat het digitaal is. (horloges gingen batterijen ook van leeg)

heb dit gehoord bij een winkel en dat klopte echt met die houders. die mensen hadden het in de gaten.

dreamer ja ben benieuwd wat ze gaat doen. heb wel steeds raar gevoel in me onderbuik en af en toe steekjes dus vind het erg spannend wanneer ze echt komt. als ik nu een harde buik krijg dan voelt dat heel apart in me buik (heel anders dan weken terug, toen merkte ik ze niet)

bailey we wachten netjes af!!! bijna alweer een iui. spannend!!!

sweet wat super!!! hopen dat je nu gaat opknappen van dit goeie nieuws!!! geniet er toch een beetje van dat alles er goed uitziet.

liev jij gaat ook hard zeg!!! wanneer heb je 20 weken echo??

7. Girl86

Girl86 Fanatiek lid

21 jan 2010
    2.318
    0
    0
    ff nieuwe banner gemaakt!! kijken of hij goed is. want hij deed het niet meer.

8. KateK

KateK VIP lid

26 dec 2008
    5.185
    0
    36
    Drenthe
    Hey meiden, ik reageer binnenkort even op iedereen individueel, maar nu geen tijd. Hier gaat alles inmiddels een stuk beter. Voel me ook beter. Heb 2 nachten van 11 uur geslapen en heb nu weer wat meer energie. Binnenkort overleg op werk hoeveel uren ik ga werken, want werk er nu bijna 40 per week. Dat houd ik dus niet meer vol.. tot gauw meiden dan sta ik bij jullie allemaal weer even stil! Liefs

9. Monatoetje85

Monatoetje85 Bekend lid

6 jul 2011
    538
    0
    0
    Annaatje, hoop dat je deze maand niet over hoeft te slaan!

Sweet, wat fijn een goede echo en dat je je al iets beter voelt! Het komt helemaal goed en als je daar hulp bij krijgt is dat alleen maar fijner voor jezelf!

Mijn echo was ook prima, heb er weer 2 dagen bij gekregen waardoor we bijna weer op de 1e berekende uitgerekende datum van 5 juli uitkomen, echo gaf nu 6 juli aan, dus morgen al 13 weken.. Waren heel verbaasd hoe groot het al te zien was op de echo, 4 weken geleden nog een vlekje met een knipperend hartje en nu al een mensje met een gezichtje, wat onwerkelijk..
    Fijne avond voor iedereen!

10. annaatje

annaatje Fanatiek lid

18 okt 2010
    1.644
    0
    36
    NULL
    NULL
    @monatoetje wat super om te horen dat alles goed was en 13 weken alweer

@bailey ohh meis bijna weer iui voor je.wel spannend weer!

@girl toen ik houder uit doos haalde knipperde die al.thanks voor de tip

@hope welkom weer

@sweetlily yeah ook jouw echo was goed. Word dr blij van als ik goed nieuws hoor

@zonnestraal hoe is het met jouw. Gaat het weer een beetje

@kipjes al in de trouwstemming. Willen julie een huwelijk met alles erop en.dr aan

@dreamer je hebt al een hele mooie cyclus weer.ik zit tussen 26 dagen en 32 dagen.

@katek goed aan jezelf denken he! Hoeveel uur wil je na beebje gaan werken

@all fijne avond

11. Girl86

Girl86 Fanatiek lid

21 jan 2010
    2.318
    0
    0
    monatoetje fijn dat alles er goed uitzag!!! nu lekker genieten.

anna bij mij kwam er met de wachttijd van de test een foutmelding in beeld. hopelijk komt het goed in de winkel.

12. Bob1981

Bob1981 Fanatiek lid

7 mrt 2011
    2.253
    26
    48
    Vrouw
    Goedemorgen lieve dames,

De laatste dagen van het jaar tikken weg en eindelijk ben ik vrij! Van mij mag 2012 beginnen...2011 heeft een heel ander kleurtje gekregen door het verlies van onze baby Bob...ik krijg altijd zo'n lekkere nostalgische stemming aan het eind van het jaar..sorry hahahaha

@Sweet gefeliciteerd meid!! En ik hoop voor je dat deze "feel good" stemming doorzet!! Heerlijk dat alles goed was en op schema loopt!!

@Mona, heerlijk jullie kleintje is nu al begonnen aan z'n groeispurt :D Gefeliciteerd meis heerlijk nieuws!!

@girl ik denk dat jullie kleine meisje pas in 2012 komt..ik denk 3 januari...geen idee waarom maar ik zet in op deze datum hahahaha...
    Spannend hoor...en harde buiken zeggen niet zo heel veel, mijn vriendinnetje heeft 2 weken lang harde buiken gehad en gedacht ze komt er nu echt aan en uiteindelijk is ze op 22 dec gehaald met een ks omdat het te lang ging duren :D Wat denk je zelf eigenlijk wanneer het komt? Nog in 2011 of 2012?

@Katek mama had slaap nodig hihihi..gelukkig gaat het goed met je!! Lekker minder gaan werken :D

@liev wat ga jij hard zeg!! Hoe voel je je?? En alles goed met the twins??

@bailey bijna weer beginnen!! Yahoo!! 2012 wordt een goed jaar!!

@Panter al aan t aftellen? Dit nieuwe jaar wordt letterlijk een nieuwe start voor jullie!! Heerlijk dat je jezelf weer terug aan het vinden bent!! En lekker sexen om het sexen, jullie hebben een hoop opzij gezet voor een beebje maar jullie zijn er ook nog!! Lekker van genieten van deze periode!! Tof!!

@DA hoe is t met jou?? Nog nieuws??

@All hier een beetje in de war van m'n lijf...ben ook uber emotioneel, kan huilen om niets hahaha...ik denk dat na de ma, de vele operaties, de pijn, het gemis, de lange ongi, en nu het niet kunnen vinden van m'n ei...ben ik het vertrouwen een beetje zoek geraakt...alsof mijn lijf constant in paniekmode staat ofzo...moet er zelf om lachen omdat ik normaal helemaal niet zo ben en ik laat het allemaal maar komen want het moet er toch uit...
    Het was voor ons een heel zwaar jaar zowel op werk als op privé gebied en dat betrof voornamelijk mij dus ik denk dat ik daarom zo verschrikkelijk emo ben en verlang naar die schone lei :D
    Ik ben verder gewoon helemaal Bob hoor, verstrooid, goedlachs en chaotisch hahaha maar deze laatste week ben ik veranderd in een soort vergietje

Nou ik ga vandaag met een vriendinnetje lekker op pad even momentje voor mijzelf en lekker genieten!! Jullie ook allemaal heel veel plezier vandaag met alles wat jullie gaan doen!!!

Dikke knuf Bob

13. annaatje

annaatje Fanatiek lid

18 okt 2010
    1.644
    0
    36
    NULL
    NULL
    @bob fijne dag vandaag.

@all net ff gent gebeld. Eind februari hebben we ons gesprek met de prof weer
    Omdat het dan na poging 6 is. Het was goed dat ik nu al belde omdat er
    Een wachttijd is van een paar maanden bij de prof.
    Nu hopen dat poging 5 6 raak is maar ze zei ook na poging 5 zegt de gyn altijd
    Al maak een vervolgafspraak.de vroedvrouw was zo lief,ze nam echt de tijd voor me

@all op een heel mooi 2012 meiden! Veel plezier morgen

14. Monatoetje85

Monatoetje85 Bekend lid

6 jul 2011
    538
    0
    0
    bob, fijne dag vandaag! geniet er lekker van!!

annaatje, fijn dat ze zo de tijd voor je nam!

15. juna86

juna86 Fanatiek lid

15 nov 2011
    1.784
    0
    36
    Goedemorgen dames................

Heb er een tijdje niet opgezeten, druk,druk,druk!!!!!!!! Ga nu op mijn gemak alles terug lezen. Ik hoop dat iedereen een fijne kerst heeft gehad en dat 2012 een heel mooi jaar voor ons allemaal mag worden.......................

16. Zonnestraal77

Zonnestraal77 Fanatiek lid

20 aug 2011
    4.507
    2
    38
    Verpleegkundige (ambulance)
    Noord-Holland
    Anna wat lief dat je dat vraagt. Gaat weer goed hier. Ben hormoonloos en dat merk ik :D. Even niks moeten, niks plannen, geen echo's etc. Eigenlijk best fijn. Even geen moeheid. En vooral even geen onzekerheid van hoeveel follikels en ben ik wel of niet zwanger, heerlijk!! Maarrrrrr, ik heb ook weer 'zin' in het IVF-traject.

Nu morgen eerst oud en nieuw. 2012 wordt ons jaar dames!!! Dat voel ik!!! En morgen om 24u denk ik aan jullie allemaal en dat onze droom mag uitkomen in 2012 ;);):).

Bob, meid dit is toch heeeeeeeeeeeeel logisch!!! Je heb de afgelopen tijd zoveel meegemaakt. En lichamelijk moest je er eerst bovenop komen. Dat ben je nu ;). En nu heeft je geest tijd en ruimte om alles een plek te geven en kun je nu eindelijk je emoties eruit gooien. Huil maar lekker, gooi het er maar uit. Ook Bob-vrouw kan niet altijd blijven lachen.....En dan heb jij je schone lei in januari 2012 ;):D. Voor nu, je verdriet je verdriet laten en je gemis een plekje geven. Neem hier de tijd voor hoor!! Knuffel. (je mag best trots zijn hoe je jezelf erdoorheen hebt geworsteld, petje af!).

@ hier, morgenavond lekker veel champagne. Ik ben gek op champagne....:D:D:D.

Kipjes, how you're doing girl?

OW, denk aan je!! Knuf!

17. Girl86

Girl86 Fanatiek lid

21 jan 2010
    2.318
    0
    0
    bob ik denk nu ook wel dat ze in 2012 komt hoor. een datum heb ik eigenlijk niet. mijn mannetje wel die heeft 4 januari in z'n hoofd. dus ben benieuwd wanneer ze komt.

geniet er lekker van vandaag!!! ff lekker aan jezelf denken. 2012 kun je met een schone lei beginnen en dan komt er hopelijk snel goed nieuws voor jullie!! dat verdien je wel met wat jullie allemaal hebben meegemaakt de laatste tijd.

iedereen op naar een mooi 2012!!!!

18. sweet lilly

sweet lilly Bekend lid

27 okt 2010
    794
    1
    18
    Verpleegkundige
    @zonnestraal; och lieverd... Moest bijna huilen van je... Ik zal ook aan jullie denken morgenavond! En hopen dat 2012 een topjaar wordt met veel mooie babys en zwangerschappen!! Knuf

19. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    Bob, ik vind je een stoer wijf! ( en dat is positief bedoeld)

Echodames, wat fijn dat alles goed was!!! Joepieeee!!!

OW hoe was je zoontjes 1ste verjaardag?

Girl, ik denk ook 4 januari, spannend nog een paar dagen!!!

Lieve allemaal, een goed uiteinde van 2011 gewenst en natuurlijk een knallend babygeluk2012 gewenst!

20. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Lieve meiden,

Alvast een heeeeeeeeeeel gelukkig , gezond en vooral baby-rijk 2012~!!!
    Jullie hebben het allemaal zo verdient!

Hier nog allebei behoorlijk ziek pfff alhoewel we beiden een zware ABkuur hebben.

De 1e verjaardag is alweer achter de rug en helaas niet zo geworden als ik gehoopt had.
    Van de 22 mensen die zouden komen zijn er 12 geweest:( zonder ook maar af te bellen) en die zeker wisten dat ze zouden komen.
    De mensen die er wel waren gingen tegelijkertijd uit en in.
    Zodat S niet eens zijn kaarsje heeft kunnen uitblazen, bij wijze van.
    Ik wilde wachten tot er wat meer man samen waren maar helaas dat prachtige moment waar iedereen het over heeft , heeft mijn schatje niet gekregen.
    Een hoop eten wat niet gebruikt is enz.
    Nee ben er echt verdrietig over:(

Deel Deze Pagina