Geen enkele zaadcel gevonden Deel 3!

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door one of kind, 30 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bob1981

Bob1981 Fanatiek lid

7 mrt 2011
    2.253
    26
    48
    Vrouw
    Lieve dames,

Een ontzettend gezellige en leuke jaarwisseling toegewenst!!
    Dat we elkaar maar heerlijk blijven volgen en steunen..
    En dat dit nieuwe jaar maar veel dromen laat uitkomen, dat er mooie baby'tjes geboren worden, baby'tjes gemaakt worden en kindertjes gezond opgroeien :D

Een super 2012 toegewenst!!!

Liefs Bob xxxx

2. Bob1981

Bob1981 Fanatiek lid

7 mrt 2011
    2.253
    26
    48
    Vrouw
    Ach meid toch wat klote dat de verjaardag van S zo'n desillusie is geweest :(
    Maar ik geloof dat jullie mooie ventje al blij was geweest met de vrolijke gezichten van z'n lieve papa en mama!!

Dikke knuf meis!! Xxx

3. Monatoetje85

Monatoetje85 Bekend lid

6 jul 2011
    538
    0
    0
    Lieve allemaal,

Voor jullie en jullie partners een schitterend, gelukkig en liefdevol 2012!! Ik hoop op een jaar waarin we elkaar blijven volgen en steunen!
    Ons wondertje, wat balen dat het zo gelopen is, maar als jullie hem (en daar ben ik van overtuigd) hebben laten voelen hoe bijzonder deze verjaardag is heeft dat toch het meeste indruk gemaakt!!

4. kipjes

kipjes Fanatiek lid

10 aug 2009
    1.188
    0
    36
    Ff kort,

@ iluna,
    Wat een prachtig ventje !!!!

@ ow,
    Balen zeg !! Ook niet leuk van die mensen.
    Maar S heeft vast een top dag gehad !!

@all,
    Ik wens jullie allemaal een liefdevol 2012, bruisend en sprankelend, stralend en schitterend, gezond en gelukkig, zorgeloos en prachtig !!
    En dat het aankomende jaar maar veel babynieuws mag brengen :D

En ik hoop op nog vele delen van dit topic in 2012, want ik wil onze gesprekken hier voor geen goud missen !! Dikke knuffel voor jullie !!

5. KateK

KateK VIP lid

26 dec 2008
    5.185
    0
    36
    Drenthe
    Ik wens jullie allemaal een heel gelukkig en liefdevol jaar en dat ieders wensen komend jaar uit mogen komen! 2012 wordt een super jaar! Dikke knuffel voor alle forumdinnetjes!!

6. KateK

KateK VIP lid

26 dec 2008
    5.185
    0
    36
    Drenthe
    ow, jee wat jammer dat het dan zo tegenvalt..niet al te lang over treuren meid, ik geloof zeker dat S een mooie verjaardag heeft gehad..

7. Girl86

Girl86 Fanatiek lid

21 jan 2010
    2.318
    0
    0
    ow jeetje dat is wel balen zeg. s zal alles wel heel mooi hebben gevonden.

iedereen een gelukkig en liefdevol 2012!!!! dat er maar veel zwangerschappen en babytjes komen!!! dikke knuffel!!!!!

8. Zonnestraal77

Zonnestraal77 Fanatiek lid

20 aug 2011
    4.507
    2
    38
    Verpleegkundige (ambulance)
    Noord-Holland
    OW, S heeft evengoed een geweldige verjaardag gehad. Maar ik snap je teleurstelling....tis tenslotte z'n 1e verjaardag en das echt wel een mijlpaal. Maar, de teleurstelling heeft S niet meegekregen met zo'n top-mama als jij ;):)....alleen heel erg jammer dat jij die teleurstelling wel hebt moeten meemaken :(.
    Dikke knuffel meid!!

Dames: allemaal een liefdevol uiteinde!!! En dat alle wensen in 2012 uitkomen, dat 2012 ons jaar zal worden meiden!! Met allemaal hier een lieve mooie beeb (of zwanger).
    Om 24u proost ik op jullie!!! ;);):D

En dan nog fucking 1 maand en dan mag ik beginnen...ghegheghe....bout time!!! :D

9. DarkAngel25

DarkAngel25 VIP lid

6 jul 2011
    7.732
    1
    38
    Alvast gelukkig nieuwjaar voor iedereen!

10. annaatje

annaatje Fanatiek lid

18 okt 2010
    1.644
    0
    36
    NULL
    NULL
    Fijne jaarwisseling meiden!

Op een mooi 2012 voor ons allen

Liefs xxx

11. liev

liev Actief lid

5 nov 2010
    471
    0
    0
    Happy new year!!!!! Met iedereen v ons zwanger en allemaal mooie gezonde kindertjes!!!!kipjes..hoop het zo..nog 3 dagen...al voorgevoel? Al stiekum getest??? X x x

12. DarkAngel25

DarkAngel25 VIP lid

6 jul 2011
    7.732
    1
    38
    hier hadden we trouwens wel iets engs vannacht!

wij kunnen niet zomaar de zolder op komen, de flisotrap is eraf door verbouwing.. en zonder die trap kom je niet op zolder. komen wij vannacht rond 2 uur ofzo boven, is de zolderlamp aan! en die kun je alleen aan en uit zetten op zolder zelf! vind ik zo creepy hé.. hou niet van dat soort dingen!

13. DarkAngel25

DarkAngel25 VIP lid

6 jul 2011
    7.732
    1
    38
    gelukkig nieuwjaar allemaal!!

de pagina doet raar hier, erg vervelend..

14. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    DA dat is zeer zeker griezelig brrr.
    Houdt ik ook niet van hoor.

Een gelukkig, gezond en vooral vruchtbaar 2012 meiden!!!!

15. Girl86

Girl86 Fanatiek lid

21 jan 2010
    2.318
    0
    0
    iedereen een fijne jaarwisseling gehad??

wij een lekker rustig avondje. hele dag moe.

da dat is zeker griezelig!!!

16. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    DA, ws is het een famililid geweest van gene zijde. Ik geloof wel in die dingen, heb ooit bij thuiskomst een tv die aanstond aangetroffen, keihard.
    Ik kwam net van het werk, had een mw afgelegd die was overleden. Ik denk dat zij het is geweest...

Hier verdwijnen dingen, en die worden nooit meer teruggevonden. Apart, maar ik denk dat het iemand is die me wat wil vertellen...ben er nog steeds niet achter wat.

Meiden, allemaal een gelukkig 2012!!!

17. KateK

KateK VIP lid

26 dec 2008
    5.185
    0
    36
    Drenthe
    panter denk dat als je erachter bent dat je het wel weer vind.. je kan vragen of je in een droom een hint mag, of misschien hebben al die dingen die je kwijt bent wel een gemeenschappelijk doel/idee ofzo. Ik geloof er ook wel in, maar eng is het wel!

Wij hebben lekker rustig aan gedaan gisteravond.. lekker met zijn 3 tjes op de bank en baby trapte vrolijk met de knallen mee!

18. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    Katek...ik zie geen verband tussen de kwijtgeraakte spullen.
    een pot boerenkool die ik op het aanrecht had gezet en die 10 minuten later spoorloos was, een oplader van de mobiele telefoon die spoorloos verdwenen is terwijl ik hem altijd in het stopcontact had zitten, verschillende haarborstels van me, de halsband van de hond, de koffiepot is verdwenen en hebben dus een heel nieuw apparaat moeten kopen...

Ik zie geen verband! Maar tis idd freaky. Heb lang gedacht dat ik gek was en het zelf kwijt had gemaakt...

19. DarkAngel25

DarkAngel25 VIP lid

6 jul 2011
    7.732
    1
    38
    panter: wat griezelig zeg!

20. sweet lilly

sweet lilly Bekend lid

27 okt 2010
    794
    1
    18
    Verpleegkundige
    He lieve meiden! Allemaal een heel gelukkig nieuwjaar gewenst! Dat het maar een vruchtbaar jaar mag zijn, met veel goede zwangerschappen en mooie baby's!
    Ik wens jullie alle liefde en geluk van de wereld toe!!

Liefs!

Deel Deze Pagina