Ik wens iedereen een gelukkig en vruchtbaar 2012 @Ons wonder: pff wat een teleurstelling Kan me je gevoel zo goed voorstellen. Wat gemeen van die mensen zeg. @Kipjes: kom jij eens even melden hoe het ervoor staat Je mag ons in 2012 toch niet zo in spanning laten! @Girl: voor jou geld hetzelfde hoor! Is het een 2011 beebje geworden of gaat ze een 2012 beeb worden? @Enge verhalen: brr! @All: jeeeeeeeej 2012! Voor velen weer het jaar waarin de (nieuwe) behandelingen starten. Ik hoop uit het diepst van mn hart dat iedereen de eerstvolgende behandeling zwanger mag raken en blijven. Iedereen hier verdient het. Liefs voor allemaal!
@ all, De beste wensen voor het nieuwe jaar !!! Veel gezondheid, geluk en liefde toegewenst !! @ dreamer, Ik ben er hoor Hier nog steeds alles t zelfde. Wel wat kwalen van de utro. Pijnlijke borsten en af en toe misselijk, verder voel ik me goed. Voor de verandering eens geen last van buikpijn of krampjes dus dat is fijn. Nog 3 dagen tot de bloedtest !! Spannenddddd
wow.. nee ik zie ook geen verband, en ook geen kleine dingen zoals een labello of een pen ofzo, maar echt ook wel grote dingen. Kan me voorstellen dat je dan aan je zelf gaat twijfelen.. raar hoor!
Hallo iedereeen! allemaal de beste wensen voor 2012! dat het maar een goed en hopelijk vruchtbaar jaar mag worden voor iedereen hier! @girl ik ben ook benieuwd! 2011 of 2012 beebje?? @Katek wat lief!!
Panter en Darkangel, wat een enge verhalen.. Ik wens voor iedereen een schitterend 2012 met geslaagde behandelingen en zwangerschappen!! Dit wordt ons jaar!
ze is er nog niet. dus 2012 beebje!!! hou veel vocht vast in me voeten/enkels en dat is wel pijnlijk, dus gisteren toch maar is zkh gebeld omdat ik pas 10-01 een controle heb staan. mocht vanochtend gelijk langs komen en hebben ze ff alles gecontroleerd. (urine,bloedprikken, bloeddruk en aan de ctg) verbazend had ik al veel harde buiken/ voorweeen ze konden zien ongeveer 3 in 10 min. en inderdaad toen ik dat voelde wanneer dat kwam en omdat ik het op het apparaat zag dan heb ik dat best vaak al wel. haha. dacht gewoon dat ze op de blaas drukte, maar niet dus. ben benieuwd wanneer ze gaat komen!!! heb wel steeds mee gelezen, maar nog niet gereageerd.
Ik ben zenuwachtig voor Kipjes ..... En girl, een 2012 beebje dus..... Nou denk niet meer dat ze lang blijft zitten en nieuwsgierig is van hoe de wereld eruit ziet..... Pffffffffffffffffff, nog een lange maand en pas dan is het februari .
Lieve DA, creepy zolder heb je.....bah!! ENG!! Vraagje, jouw banner...daar staat nog 11 maanden tot intake gesprek? Je had de 27e toch intake??
zonnestraal ja een 2012 beebje zij dacht zelf ook dat het niet heel lang duurde. moest ook wel weer bellen als het vocht meer ging worden. dan wordt ik zo weer op alles gecontroleerd. ow nog niet heel veel nieuws in het nieuwe jaar nee. ben je weer opgeknapt samen met s?? hoop het wel.
zonnestraal: ja banner stond ook niet goed. girl: goed dat je in de gate gehouden word, begint wel erg spannend te worden he! sweetlilly: hoe gaat t met je? en met de rest, weer een beetje gewend aan de nieuwe 1e week in 2012? ander dan normaal? haha. hier drukke dag gehad, kinderen die geen oren bij hadden enzo, was echt politieagentje aan t spelen vandaag zeg! vind ik dan altijd zo jammer als je zoveel moet waarschuwen. maar goed, bewerkelijk clubje in ieder geval. ik neem mezelf steeds voor om wat meer hier aanwezig te zijn, maar op een of andere manier lukt dat niet goed, maar toch ga ik t weer proberen! vind zo gezellig hier, en fijn!
@DA: met mij gaat 't nog niet zo goed. Heb het idee dat ik weer veel aan het wegstoppen ben en ben bang dat het er dan een andere keer uit gaat komen. En dat wil ik niet! Ik ga het nu aan, wil alles verwerkt en achter de rug hebben als ons kindje komt. Ik wil een stabiele moeder zijn. Ik heb dus de gyn gebeld en gezegd dat ik toch een verwijzing wil voor een psycholoog. Nu wachten op een oproep... Hoop dat die snel komt! Wil hier zo graag van af zijn, ik wil genieten! @all; sorry dat ik iedere keer van die korte berichten plaats. Het lukt me niet om op iedereen te reageren. Sorry meiden! Ik denk wel aan jullie... Knuf!
Sweet lilly vind het zo erg dat je niet kunt genieten hierdoor. je verdient het zo!!!! DA het is ook heel erg gezellig hahaha Girl het begint af te tellen heh Hier vandaag nog een keer voor mij naar de ha. Nog een zwaardere ab, want het is nog niet over.
Volgens mij staan we ook een beetje stil qua behandelingen hier, behalve Kipjes......oh ik hoop het zo voor haar!!! Volgens mij verder een stille maand Januari of niet?? Alleen wel een Januari-beebje .
Kipjes ik hoop het zooooooooooooooooooo!!!! Zonnestraal dank je wel lieverd@ Het gaat wel weer. Nog 1 maand en je start met ivf zooooooooooo spannend!!!