@All, de beste wensen voor 2012 met veel zwangerschappen baby's en heel veel liefde! @Kipjes ik duim zo hard ik kan! @Girl, spannend haha morgen een shirtje 2012 halen. @All, even vlug na het werk morgen lees ik meer terug. Hier wordt het ook heel spannend waarschijnlijk vrijdag naar Gent.
bailey: spannend weer zeg! knuf voor de rest.. ik moet zo werken. ben nog moe!!! bedje lag zo lekker!!!
Kipjes!?!?!?!?!??!?! ik duim!!!! Zonnestraal ik weet het niet precies,`25 januari heb ik weer een gesprek met de fert arts. Bailey oeeeeeeeeeeeh spannend
Lieve meiden, Ik had al gedaan maar toch nog een keer de beste wensen voor 2012 met hopelijk een heleboel baby ingrediënt :-D @bailey wow!! Wat spannend!! Nog maar een paar daagjes hahaha @kipjes....pfffff....de zenuwen gieren hier op zp!! Spannend!! Ik hoop het zooooo erg!!! Duim, duim, duim @Panter...ik ben echt zo'n bange poeperd hahaha...m'n vriend houd van horror en kijkt graag op de extra Discovery netten naar à haunting (programma over seeings en geesten in huis) brrrrrr...is echt niets voor mij hahaha....ik ben te goed gelovig daarvoor...ik geloof dat er meer is tussen hemel en aarde ben ik ben er ook echt bang voor...ben wel vorig jaar naar een medium geweest wat mega verhelderend was en ontzettend fijn en warm...maar dingen diezichzelf verplaatsen...deze bangerik slaapt dan voorlopig niet meer thuis hahaha @girl had ik nou 3 of 4 jan gezegd?? Volgens mij zit ik er niet ver naast...nog eventjes meis...wellicht is ze er al :-D Weer een prachtig mini mensje erbij op deze planeet...spannend!! @DA wanneer ga jij van start?? @zonnestraal volgens mij is februari de maand :-D gebeurd een hoop met behandelingen...ik hoop het zo hier voor iedereen!! @ de rest ik lees wel mee hoor en sorry als ik nu niet gereageerd heb maar heb even een paar dagen vrij en geniet van de rust en probeer m'n hoofd weer leeg te maken dus het is niets persoonlijks ladies :-D Dikke knuffels voor iedereen hier!! Liefs Bob
bailey spannend!!!! kipjes en weet je al wat??? ik duim!!!! ow nog eventjes en je hebt een gesprek met de arts. hopelijk kun je snel verder. bob ja weet ook ff niet meer wie welke datum zei. ze is er nog niet, hopelijk duurt het niet te lang meer. kan eigenlijk niet wachten tot ik haar vast kan houden!!! geniet maar lekker van je vrije dagen. heerlijk!!!
@ Jullie zijn lief !!! Morgenochtend gaan we bloedprikken dus morgen in de loop van de dag weten we het. Mijn voorgevoel zegt : negatief , maar we wachten het geduldig af.. Ik houd jullie op de hoogte en zal morgen even op iedereen reageren, beetje drukkkk
oh kipjes wat spannend!! Ik hoop het zo voor je!!! Ik duimmmm!!! Girl; jij maakt het ook wel spannend hoor! Je moet je vanaf nu iedere ochtend maar even melden, als alles nog rustig is Spannend! @all; ik ben bij de bedrijfsarts geweest. Goed gepraat en goed gevoel bij. Ze adviseert om nog een week rustig aan te doen en vanaf volgende week donderdag/vrijdag weer halve dagen te gaan werken. Dan vanaf een uur of 10 tot 14 ofzo. Lekker rustig aan en me ook echt aan die 4 uur houden. Niet langer doen als 't goed gaat. Dat 2 weken en dan kijken of ik weer volle dagen kan of nog met een tussenstapje van 6 uur per dag. Klinkt mij goed. We hebben voor volgende week nog een paar dagen zeeland geboekt. Er ff tussenuit met z'n 2tjes... Knuf voor jullie allemaal!
Kipjes, je houdt het spannend hè, heel veel succes morgen! ben benieuwd naar de uitslag, ik blijf voor je duimen!! Sweet, fijn dat je het zo hebt kunnen regelen, geef gewoon goed je grenzen aan, dan gaat het helemaal goedkomen!
bob: ik weet t niet precies, ik denk/hoop maart ofzo. kipjes: spannend! maar je gaat dus niet testen? knap dat je dat vol kan houden!   sweet: fijn dat je je er een goed gevoel bij hebt. maar wel goed naar jezelf blijven luisteren hoor.
Kipjes, wat spannend!!! Whaaaaa ik hop toch zo dat je gevoel fout is en je morgen héél blij gemaakt word door de gyn!!!! Bob, ik ben ook een schijtert...maar het verplaatsen van voorwerpen is begonnen na mijn miskraam. Ik denk dus dat het mijn beeb is. En daar ben ik dus niet bang voor...gek eigenljk!
sweet ja wordt spannend!!! ik meld me wel elke dag even, maar of het s'ochtends wordt weet ik niet. fijn dat je het zo hebt geregeld met je werk. wel je grenzen aangeven he!!! ik duim heel hard kipjes!!! hoeveel dagen na tp zit je dan??
Kipjes vandaag is de dag...onze duimen draaien op volle toeren voor je!!! Sterkte en succes vandaag!! *knuffel*
@Mona hoe was je controle??? Ik zie het ineens voorbij komen in je onderschrift...was alles goed?? Hebben jullie echo gehad? Hoe washet om jullie beebje te zien? @Sweet wat goed!! Gewoon nu je recht opeisen en goed voor jezelf en jullie beebje zorgen...ohw en Zeeland gaan jullie toch echt met z'n drietjes naar toe @panter tja dan nog vind ik je stoer want ik zou nog steeds met knikkende knietjes staan Ik heb echt een soort fobie ontwikkeld voor clowns (als ze op afstand blijven vind ik ze nog leuk) na het zien van de film IT...ik keek deze film toen ik 12 jaar was en ben daar zo angstig van geworden...5 jaar geleden heb ik hem voor het eerst weer eens gekeken met m'n beste vriend en toe dacht ik echt want een bange poeperd ben jij zeg...ik dacht ben ik hier al 15 jaar bang voor hahahaha....maar de angst blijft toch dat is er ingesleten na zoveel jaar... Ik haat het ook om in het donker als het regent alleen over straat te gaan In films gebeuren dan juist de enge dingen hihihi...vriendlief moet er altijd keihard om lachen die vind mijn angst dus weer hysterisch grappig en ik moet zeggen soms heeft tie ook wel gelijk hahahaha Nou hier nog lekker vrij en genieten van m'n vrije dagen...worden drukke dagen maar wel enorm gezellig!! Jullie werk ze en geniet ze Liefs Bob Ps girl succes meid!! Ik hoop dat de kleine niet lang meer op zich laat wachten
@ liev, Ik heb al bloed laten afnemen, nu afwachten tot de middag, dan kan ik bellen voor de uitslag. Thanx voor het duimen meiden !! Hopelijk heeft het geholpen