Dat meeeeeeeeeeeen je niet!!!!!!!!!!!!!! Heb je geen testen thuis? Is het in NL dicht of in Gent? Anders zou ik naar je zh bellen of zij je de uitslag kunnen geven. Echt wat kl*te zeg!
@ ow De fertiliteitafdeling in nl is dicht.. Dus ik moet echt wachten. Ga nog even bellen straks.. En anders morgen maar.. Durf niet te testen denk ik ..
NEE!!! Wat balen zeg!!! Heb je geen testen in huis?? Of kun je er geen een zelf halen? Ik vind je echt mega sterk dat je kunt wachten!! Ik had allang over 15 sticks heen gepiest hahaha Succes en sterkte met wachten... Liefs Bob
Ach meissie, wat een strijd moet jij nu voeren van binnen...je bent een bikkel!!! Nog 1 dagje wachten meid en duimen draaien op volle toeren... Sterkte!! Liefs x
Kipjes dat meeeeeeeeeeeeeen je niet! Jeetje mina! Ik zou zelf testen denk ik.. tis maar net of je het aankan om nog een dag te wachten.. ow wat een leuke foto! Hij ziet er erg happy uit. Zo´n mooi manneke!!
kipjes jeetje dat is balen zeg. vind wel knap dat je het kunt afwachten zolang. ik zou het niet trekken en al getest hebben. duim heel hard voor je!!! ow wat een leuke foto!!!! echt een leuk mannetje!!!
@ all, Toch iemand van een andere afdeling gesproken. Helaas niet zwanger 23 januari weer naar Gent voor prikschema voor de volgende ivf.. ..Zucht.. Vandaag in ondertrouw gegaan dus meteen de dag verpest..
Heh neeeeee wat kl*te!!! Ik had er zo'n goed gevoel bij pfff. En idd je hele dag hierdoor verpest bah. Ik weet niet wat ik moet zeggen meid. Heel veel sterkte weer ff. Dikke knuffel!
Ooooooo kipjes.....wat ontzettend kut!!!!!!!! Had het zoooooo gehoopt voor je en gun het je zoooo!!!!wat een teleurstelling en wat zul je je kut voelen...ik heb er nog steeds vertrouwen in!!! Wou alleen dat het NU raak was...dikke dikke knuffel
shit shit! Dat kan toch niet waar zijn kipjes... bah... een dikke knuffel meid! Girl; ja gaat al weer wat beter, doe nog even rustig aan en dan eind van de week weer beginnen met werken maar dan minder uren. Hoe is het met jou??? en de kleine?? Komt nu wel heel dichtbij! Vind je het ook eng?? wat te verwachten bij de bevalling enzo?