@Kipjes neeeeee meid ik vind het zo erg voor jullie GVD hoe kan dat nou!!!! Dikke knuffel meid. @OW, mooie foto jullie ventje heeft het zo te zien leuk gehad ondanks de tegenvallende opkomst van bezoek. Hoe gaat het verder met jou en je mannen? @Anna, wanneer verwacht je je ei? @DA en Panter, wat een enge dingen allemaal bij jullie. Zou niks voor mij zijn @Dreamer idd een hele mooie cyclus! @Sweet dikke knuffel hopelijk kun je snel terecht bij een psycholoog.
OW....wat is ie toch moooooooooooooooiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii!!!!!!!!!!!!!!!!!!! xxxxxxxxxxxx voor allemaal
Wat een K*Tzooi Kipjes!!! Wat is het toch allemaal oneerlijk zeg!! Ik had zooooooooooooooooo gehoopt dat je zwanger zou zijn. Vind het heel erg . Hele dikke knuffel!!! OW, wat heb jij een verschrikkelijk knap ventje zeg...en met zo'n lief snoetje ook!!
katek doe het maar lekker rustig aan dan!! aan jezelf denken. ik denk er niet echt aan. ik wacht het wel af. is bij iedereen weer anders dus je kunt je nergens op instellen. het komt inderdaad erg dichtbij nu jah!!!
@kipjes wat kloterig zeg!!! Shit! Dikke knuffel voor jou en kipjes vriend... Maar wel ontzettend gefeliciteerd met jullie ondertrouw!! En net zoals iedereen hier, wij geloven erin en het komt vast goed lieverd!! @OW cute!!! Wat een mannetje...jeetje wat een schatje!!! @girl...dat je zo rustig blijft hahaha...je hebt ook wel helemaal gelijk hoor maar zijn jullie nu niet ontzettend nieuwsgierig?? @All hier vandaag afspraak gehad in Voorburg...en we gaan weer de behandelingen opstarten...ze willen het toch gaan proberen met extra hulp van hormonen en zelfinseminatie omdat het vorige x ook als lucky shot is gelukt dus ze willen dat eerst proberen...dus uitleg gekregen over zelfinseminatie en de pregnyl en alle verdere onderzoeken...moet dus weer aan de ovu sticks (die ik had afgezworen) maar ja alles voor het goede einddoel Ben wel zenuwachtig voor wat de hormonen gaan doen en heb deze angst ook uitgesproken...ik ben al zwanger geweest en heb angst voor die gevoelens die dan weer opspelen...maar volgens de gyn valt dat erg mee en reageert iedereen anders... Begin met pregnyl, iemand hier ervaring mee of met zelfinseminatie?? De romantiek kan weer de deur uit hahahaha Dan maar er nu erg van genieten...hihihi Dikke knuffels voor de rest van de ladies hier!!! Xx
@ kipjes, wat ontzettend rot zeg! had het zo gehoopt!!! ik blijf er van uit gaan dat jij ook dit jaar je wondertje in je armen kunt sluiten!! gefeliciteerd met jullie ondertrouw, bijzonder moment, probeer er toch van te genieten! @ ons wondertje, wat een prachtig kereltje! echt iets om trots op te zijn! @ katek neem je rust maar!! @ bob, spannende tijden dus.. hormonen hebben zoveel meiden hier al doorstaan dus dat gaat jou ook lukken, zelfinseminatie klinkt heel eng, maar dat is bij ons prima gegaan, dus dat moet bij een kanjer als jij ook wel lukken! gaat helemaal goed komen!!
@bailey had smiley zaterdag,dus helaas niet naar gent gekund Omdat 1 jan ze geen inseminaties deden.het is niet anders 17feb heb ik evaluatiegesprek. Ben benieuwd maar zal dan wel iui Met pregnyl krijgen denk.ik zie ook zo op tegen spuiten Vind die ovu bollen inbrengen al een ramp en een smeerboel Jij bijna naar gent weer! @girl bijna meid.zoo spannend @ow wat een mooie foto's toch @all net wezen fitnessen. Ff ontspanning zoeken Fijne avond meiden
@Anna, wat balen dat jullie niet mee konden doen deze ronde! Misschien wel even ontspannen een maand rust? Geloof goed dat je het eng vind om jezef te spuiten, komt vast goed Ik denk dat ik morgen een heb dus vrijdag naar Gent brrr spannend weer @Bob, wat spannend. Hoop dat het snel raak is en dat er pracht bobje komt.
@bailey welke dag is het morgen voor je smiley Ik heb dag 20 gehad,dag 15,dag 16 of 17? en dag 12 en nu dag 13 Dat is toch raar eigenlijk,van alles wat. Ik vind dag 12 13 nog erg vroeg Maar jah als die smileyd dan zal het wel
Bedankt dames voor de lieve reacties. Het is ook echt mijn grote trots hoor Ben dolverliefd op hem Bailey wat spannend zeg hihih, zeker weer kriebels in de buik heh. Annaatje jeetje wat shit, gelukkig doet Jette dit altijd. Is echt balen Bob lieverd, gaat het met jou ook een beetje? Ik heb zo'n respect voor je hoe je toch tegen iedereen altijd zo lief reageerd(e) terwijl je zelf zo'n groot verdriet hebt. Monaatje hoe voel jij je meid? Alles goed?
girl: ja wel elke dag melden hoor.. vanaf 37 weken heb je gewoon meld plicht zelfs! haha   bob: haha ik was vroeger ook bang voor de film it.. nu heb ik hem een jaar terug ofzo weer gezien. nou is meer een lachfilm nu haha.. maar ik ben ook voor veel dingen bang hoor!   onswondertje: leuke foto's stoere vent hoor!   kipjes: oh nee dat meen je niet echt balen dat de poging mislukt is.. knuffel voor jou! alsnog gefeliciteerd met t ondertrouw!   bailey: die enge dingen zijn ook niks voor mij hoor!!!! haha schijt 7 kleueren stront hier af en toe haha.   bob: hier geen ervaring met zelfinseminatie.. maar was er niet iemand hier die dat ook deed? weet even niet meer wie...kan me voorstellen dat je t eng en spannend vind! maar komt goed!   oh monatoetje dat was jij haha!* zie rea bob*
@Anna, morgen is het dag 16. Na de geboorte van onze meid heb ik een smiley op dag 16 soms 17. Voor de zwangerschap was dit dag 14 of 15. Hoe lang duurt jouw cyclus of is dat ook zo wisselend? Het schommelt echt op en neer bij jou, wat zeggen ze daar van in Gent?
@DA haha geloof het goed! Ik vind het al eng om het te lezen laat staan mee te maken brrr. @OW, ja we zijn allebei mega zenuwachtig Ik vind het nog spannender als bij ons meisje
Gek is dat heh dat het nog spannender is als toen. Maar komt ook door een beetje hoop/ verwachting dat het weer snel zal lukken hopelijk. Tenminste bij mij was dat zo.
bob spannend de aankomende tijd voor jullie!! hopelijk lukt het snel. da probeer het wel elke dag. anna ja bijna zover!!! balen dat je cyclus niet uit komt deze maand. verplicht een maand rust is nooit leuk. hopelijk doet het je toch goed en kun je er weer voor gaan volgende maand.
@girl tijd gaat wel snel deze maand. Superdruk op mijn werk en moet deze maand voor mijn werk ook nog 1 examen halen. @bailey laatste keer zei gyn die zaadjes inbracht dat ik een regelmatige Cyclus heb. Ik denk dat ze met onregelmatig boven de 35 dagen bedoelen Maar we zullen het in februari wel horen tijdens het evaluatiegesprek
@Anna, ja volgens mij noemen ze een cyclus langer dan 35 onregelmatig. Ben benieuwd hoe ze het gaan aanpakken in februari. @OW, ja ik denk zeker dat het meespeelt omdat we meteen zwanger waren van ons meisje. We proberen nergens vanuit te gaan maar het blijft in je achterhoofd zitten. @All, Morgen om 14:15 de IUI!!!!!!!!