@ bailey, Spannend !!!! Ik begin alvast met duimen @ ow, Wat een prachtig ventje heb je toch ! @iluna, Hoe gaat het met jou en de kleine ? @ annaatje, Wat klote dat je een maand moest overslaan, dat is altijd balen bahh @sweet, Hoe is het met jou ? Voel je je al wat beter? @ zonnestraal, Ook al bijna beginnen met ivf, voor je het weet is het zover. @panter, Jeetje dat klinkt allemaal best eng. Hier ook een hoop 'rare' dingen meegemaakt in ouderlijk huis dus ben daar nog steeds niet graag, zeker niet slapen ofzo brrr... @ all, Moet nog even verder teruglezen hoor was even uit mijn hoofd. Hier gister een klote dag gehad en v oel me nog steeds k*t. Hopelijk komt mijn ongi snel door dan kan ik aan de pil. En dan 23 januari weer de uitgangsecho en starten met prikken. Gelukkig kan dat wel allemaal snel weer beginnen. Kan ik weer broeden
@ da, Ben 'm even kwijt geloof ik. Jij gaat snel weer beginnen toch? Of alweer begonnen ? *schaam dat ik 't niet meer weet*
kipjes, nee we zijn nog niet begonnen hoop in maart weer te starten! all: ik heb foto's in mijn album gezet voor de nieuwschierige, een beetje van alles en nog wat.
Hallo Allemaal, Ik lees al een tijdje (stiekem) mee hier op het forum. Even ons verhaal in het kort... Mei 2011: Pil in de prullenbak gedaan. Juli 2011: Geen goed gevoel omdat ik wist dat mijn vriend geholpen was een een niet ingedaalde teelbal op 16 jarige leeftijd. Aug 2011: Sperma laten onderzoeken --> uitslag azoospermie. Aug 2011: Bloedonderzoeken vriend Testotseron en LH prima LH alleen veel te hoog fsh van 24. Aug 2011: Afspraak gemaakt voor Radboud ziekenhuis Nijmegen. Okt 2011: eerste afspraak radboud nijmegen, beide onderzocht, ik goed in orde, 20 follikels verder zag alles er goed uit. Vriend nogmaals sperma inleveren wat bleek 2 goede zaadcellen gevonden. Dus nogmaals inleveren 2 weken later uitslag weer 0,0 gevonden... Ook bloedonderzoek vriend verder in orde alleen hoog fsh van 24. Geen chromosomen afwijkingen helemaal niets. Nov 2011: Geen goed gevoel bij Radboud Nijmegen, afspraak gemaakt voor Dusseldorf. Dec 2011: Eerste intake in Dusseldorf we gaan voor ICSI-TESE behandeling. Meteen laten bloedprikken voor mijn AMH waarde te bepalen. Zeer goed gevoel bij Dusseldorf hier blijven we! Dec 2011: Eerste intake in Mulheim (hier wordt de TESE gedaan) Positief, omdat er al 1 keer 2 zaadcellen zijn gevonden achten ze de kans groot dat ze iets gaan vinden, We kiezen voor MICRO Tese. Dec 2011: Uitslag AMH waarde bepalen van mij goed nieuws mijn amh is 6.26 weinig hormonen nodig dus en betiteld als zeer vruchtbaar. Jan 2012: Spannend 9 januari gaat de arts in Dusseldorf contact opnemen met de arts in Mulheim wat voor TESE ze gaan doen een verse Tese zodat het meteen wordt gebruikt of een gewone tese zodat het eerst wordt ingevroren. bij een verse tese zijn we beide op dezelfde dag aan de beurt. Allebei onder narcose ben ik wel blij om. dus afwachten tot we maandag bericht krijgen. Nu: Vandaag is mijn NOD dag. al 2 dagen ongi buikpijn maar zonder bloed. Normaal heb ik dat nooit voordat ik mijn regels moet krijgen maar pas op de tweede dag van mijn regels dus vreemd....borsten gevoelig vooral de tepels, verder blijft temperatuur hoog dat wil zeggen rond de 37.7 graden.....weet heel goed dat het kan zijn dat mijn duivels komen maar normaal heb ik dat nooit van te voren. Kan ook helemaal niet dat ik zwanger ben. hebben wel geklust op de dagen op, voor en na mijn eisprong. voel die altijd heel duidelijk en test dan ook posi met ovu testen. Zal wel allemaal niets zijn maar goed.... Zou het leuk vinden hier mee te schrijven. Zijn er meer mensen hier in Dusseldorf geweest met goed resultaat? of toch spontaan zwanger geworden? Gr. Juffie26
Sjesus Bailey, wat gaat dat snel . Spannend!! Wanneer is je nod? Hihi . Kipjes, och snap helemaal dat je je K*T voelt . Maar niet de moed verliezen, het gaat lukken!!! Er komt een kuikentje, echt waar!! Juffie, haai...ik ken je al van het dusseldorf topic . Ik wist helemaal niet dat een verhoogd AMH betekend verhoogd vruchtbaar....leuk om te lezen . Maar ook gevaar, want zo krijg je hele hoge verwachtigen, ik althans....ik ken mezelf . Ik dacht dat verhoogd AMH alleen maar zegt dat je meer kans hebt op overstimulatie....(en dat motten we niet hebben). Pffffffffffff, 5 januari pas....hoe kom ik de maand door....heb sowieso een hekel aan januari. Zo'n lange koude sombere maand....
Oh en Juffie, Girl van dit topic is zwanger geworden in DD. (zij is nu w.s. een beebje aan het baren....hihihi....05-01-2012...ja ja....vandaag is de dag)
Bailey spannend meid!!! Whahahahaaaa! DA wat een leuke foto´s! Leuk om zo iemand achter de nickname te zien.. had je met donker haar verwacht! Gek is dat dan he? Ik zal binnenkort weer even een verse buikfoto plaatsen. Vind het te eng om mijn kop er op te zetten.. (schijterd ben ik) Juffie welkom hier, hoop dat ze wat zaad vinden bij de tese, moet haast wel als er al eens 2 zaadcellen zijn gevonden zou je zeggen! Ik duim! Wij hebben geen ervaring met DD of een andere stad in duitsland of belgie. Wij zijn in Groningen in behandeling geweest ivm mesa-pesa icsi.
@Zonnestraal: Ja inderdaad hihi ik ken je van de DD topic. Ja dat betekend verhoogd vruchtbaar. Maar inderdaad meer kans op Overstimulatie en dat "motte" we niet hebben inderdaad. Maar daarom ben ik ook zo blij dat we in Dusseldorf zijn. Als we in Nijmegen waren gebleven hadden we gewoon standaard het lange protocol moeten volgen en niks geen amh bepaling. Nu stemt dr. Scholtes de hormoon spuiten op mij af en dat is zeer prettig. @Katek: Dank je voor het duimen. Volgens dr. Scholtes moest het ook wel bijna zo zijn dat ze zaad gaan vinden omdat er al 2 gevonden zijn, er is dus productie....maar ik blijf in de zenuwen totdat we de tese hebben gehad en weten wat ze gevonden hebben en er ICSI mee kan. Blijft spannend... Gr. Juffie26
@kipjes; meid, ik vind het zo ontzettend klote voor je!!! Het is je zo vreselijk gegund! Knap dat je direct weer vooruit kunt kijken naar de volgende poging... ik hoop voor je dat er dan een kleintje bij zit voor jullie!!! @DA; mooie foto's meid! Vind 't ook altijd leuk om de persoon erbij te zien haha..Ga misschien binnenkort ook ff foto's plaatsen. @Katek; ben benieuwd naar je buik! @bailey; oooohhh meid wat spannend!!! Heeeeel veel succes morgen en ik duimmmm!!! @juffie; ik ben ook in Dusseldorf onder behandeling (geweest), manlief heeft tese gehad in Mulheim waarbij zaad is gevonden en ik was de eerste icsi-poging zwanger. Goed resultaat dus @girl; meldplicht!! Waar ben je? Ben zooooo benieuwd wanneer ze komt...
@Sweet-Lily: Wat fijn een positief verhaal, ik hoor veel positieve verhalen van Dusseldorf en Mulheim. Hoe heeft jou man de TESE ervaren als ik vragen mag? Veel pijn daarna? Moeten we nog ergens aan denken? tips zijn welkom? Gr. Juffie26
@darkangel leuke foto's! In maart begin je weer lees ik. Spannend weer Weer verder met iui of... @bailey oooh morgen weer naar gent voor jouw! Spannend he. Doe de zaadjesinbrenger,man met het leuke gekleurde mutje hihi Maar de groeten @kipjes knap van je hoe je dit volhoud maar houd moed he meis. vind het Zelf na 4 iui al moeilijk worden. word ivf goed uitgelegd in gent en prikinstructie enzo Knufff @girl vandaag is de dag denk,heb zon voorgevoel @ow al zenuwachtig voor ivf. Heb je al uitleg enzo gehad @panter hoe is het met jouw @juffie welkom! Lees zo ff jullie verhaal
meiden ze is er nog niet. heb een rotnacht gehad met al die storm. toen die vanochtend bijna weg was kreeg ik veel onderin me buik steken die doortrokken naar me rug en dus een giga zere rug had.(dus denk de voorweeen) de harde buiken kwamen en gingen en zo een half uur. ik dacht als het dik een uur zo gaat en de steken worden heftiger dan bel ik zkh, maar na half uur zakte het af. dus moet toch nog ff wachten, maar denk zelf dan niet zo heel lang meer. heb dus weinig zin om iets te doen vandaag. ben super moe!! bailey spannend morgen!!!! succes alvast en duim voor je!!!
@juffie; ze zijn heel lief in Mulheim. Ik mocht mee met manlief tot ie bijna onder narcose was, dus dat vonden we allebei wel fijn. Na de operatie mocht ik direct bij hem, terwijl ie nog niet half wakker was. Was best naar om te zien, draaide met z'n ogen enzo. Hij mocht vrij snel mee naar huis, omdat ie zelf zei dat het prima ging met hem. Achteraf was dit niet zo en had ie beter nog even kunnen blijven liggen... De pijn is hem wel meegevallen, hij zou het zo weer overdoen. Mijn tip dus in ieder geval voor je man; laat hem wel eerlijk zijn! Als ie zich nog niet goed voelt kan ie dat beter zeggen ipv zo de auto in. Coldpacks krijg je van de kliniek. Je mag er wel meer hebben dan 2 want ze zijn niet zo snel goed koud en wel snel weer warm. Misschien dat je zelf nog bij moet kopen of meer vragen in Mulheim. Wij hadden er 4 en die waren we ook nodig. (3 gekregen) Ach meid, het is het uiteindelijk allemaal waard. De spanning is gewoon pittig en continu maar al dat wachten... Heel veel sterkte!
@girl; och meid, doe maar lekker rustig aan dan vandaag! Ik hoop voor je dat jullie haar snel vast mogen houden.. Knuf!
juffie: welkom! hier ook in dusseldorf geweest, maar wij zijn daar gestopt na 7 behandelingen en gaan nu naar rijnstate in arnhem.   katek: je kan ook alles prive zetten he, als je niet wilt dat iedereen jou foto's ziet. dan zien alleen diegene het die jou vriendjes zijn he (wist je vast al) haha   annaatje: ja dat hoop ik dan he dat we in maart mogen starten! misschien wel eerder! nog beter! maar kan ook langer zijn nog.   girl: oh balen dat t niet doorzet, lekker niks doen en energie opladen voor als t begint.. kopje thee... lekker in bad... massage van manlief? lekker ontspannen..!   kreeg vandaag van zusje te horen dat ze over niet al te lange tijd met de pil stopt... pfff hoop toch echt dat wij eerder zijn.. ben erg bang dat ik niet blij kan zijn voor haar als t zover is... terwijl ik dat wel wil hoor..!
@Sweet-lily: Bedankt voor je berichtje. Wij hebben 20 december daar de intake gehad en vond ze inderdaad allemaal heel lief daar. Ik heb hier bij de kruidvat al 2 coldpacks gekocht en strakke onderbroeken zeggen ze daar dus die ook maar alvast gekocht. Hoe ging het met je man de dag erna? Dr. Schneider vertelde ons dat we dan 's morgens naar het ziekenhuis in de buurt moeten gaan om het verband te wisselen. Ik zal tegen mijn man zeggen dat die ook eerlijk is, want hij is ook een bikkel en zegt niet snel dat hij pijn heeft. Het kan zo zijn dat het bij ons een verse tese gaat worden dan zijn we beide op dezelde dag aan de beurt. Dan gaat ons mam met mij mee en zijn pap met hem. Minder leuk natuurlijk maar alles voor het goede doel zullen we maar zeggen. Zaterdag hebben we een belafspraak met Dr. Scholtes om een en ander door te spreken wat ze nu precies willen gaan doen en wanneer. Bedankt voor je berichtje, fijn! Gr. Juffie
@ Sweet-lily: lees in goed dat jij meteen de eerste keer zwanger bent geraakt in Dusseldorf van de eerste ICSI? wat hartstikke goed, en leuk voor jullie. Hoop dat het ons ook gegung is.... Zijn er dingen om een innesteling te bevorderen? Of andere tips na de terugplaatsing? Ik ben alleen heel erg bang voor overstimulatie met een amh van 6.26. Sorry voor mijn hele vele vragen. Ik snap best dat je geen tijd en zin hebt om alles te beantwoorden. Nu het allemaal zo dichtbij komt vind ik het zo spannend allemaal pfff.... Gr. Juffie
@juffie; vraag maar raak hoor meid! Geeft niks.. Ik heb alle tijd, zit momenteel ziek thuis omdat alles toch een enorme impact op me heeft gehad. Manlief had idd ook strakke onderbroeken, die heeft ie een hele tijd gedragen, vond ie toen erg fijn! Dan hangt het wat minder..haha. De dag na de operatie was ie wel goed te pas, alleen wel met pijnstillers. Vooral veel op de bank gelegen en lekker laten verwennen door mij. Hij verveelde zich al snel, dus dat was een goed teken. Er is een eilandpleister (zo'n grote vierkante) op gekomen en die mocht er een paar dagen later pas af. Hoefde dus niet naar het ziekenhuis. Hechtingen lossen ook vanzelf op. Verse tese en icsi lijkt me geen pretje, omdat je dan beide in de lappenmand zit. Na punctie moet je ook rustig aan doen en ik had ook wel wat pijn. Vond het dus wel fijn dat ik lekker op de bank kon liggen en me lekker te laten verwennen. Ja, ik was de eerste icsi, enige embryo, zwanger. Net als Liev, die hier ook meeschrijft. Die is zelfs zwanger van een 2-ling Ik heb alleen utrogestan gebruikt om innesteling te bevorderen. Vaginale tabletten, 3 x p.d. 2 stuks. Is wel vies spul, maar alles voor een beebje toch? Verder heb ik lekker rustig aan gedaan. Meid, dr S heeft veel ervaring. Die zal proberen je goed in te stellen en je krijgt regelmatig een echo. Ze houden je dus goed in de gaten! Maak je niet teveel zorgen...