Geen enkele zaadcel gevonden Deel 3!

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door one of kind, 30 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sweet lilly

sweet lilly Bekend lid

27 okt 2010
    794
    1
    18
    Verpleegkundige
    @DA; ja meid, ik hoop ook dat jullie eerder zijn! Lijkt me ook erg moeilijk... Weet je zusje van jullie?

2. DarkAngel25

DarkAngel25 VIP lid

6 jul 2011
    7.732
    1
    38
    sweet: ja mijn zusje weet van ons.. niet dat we nu weer binnenkort starten, dat weet eigenlijk alleen een vriendin en verder echt niemand.

ze gaf ook aan dat als t zou mogen lukken ze t pas met 12 weken verteld.... zou ik wel moeilijk vinden.. zusje zwanger en dan ook meteen al 12 weken... zou t aan de andere kant wel leuk vinden om samen zwanger te zijn, maar dan wil ik nog eerst zijn.. oh wat klinkt dat toch egoistisch van me zeg bah.....:(

3. liev

liev Actief lid

5 nov 2010
    471
    0
    0
    Juffie..even kort ben moe en net thuis v werk.ik zou echt voor verse tese gaan in jullie geval, want de bevruchtingen met ingevroren tese zaad komen moeilijker tot stand..wij hadden maar 1 embryo en dan is toch 1 rietje zaadjes op..dus als bijna zeker is dat ze wat vinden zou ik voor vers gaan, betere resultaten en wie weet zelfs cryo's in de vriezer..ook geruststellend misschien??!!! Heel veel succes!!! Toi toi toi

4. liev

liev Actief lid

5 nov 2010
    471
    0
    0
    Bailey!!! Succes morgen!!!!!! Duim duim duim...wat dpannend

5. liev

liev Actief lid

5 nov 2010
    471
    0
    0
    Kipjes...denk aan jou...wat moeilijk allemaal zeg!!! Pffff..ziekenhuis ook vermoedens waarom het tot nu toe niet gelukt is??? Dapper dat je weer een nieuwe IVF gaat beginnen, dik respect voor jou!!! DA...begrijp je helemaal tov zusje...man das echt dik confronterend!!!!!! At all...sorry geen puf meer... X

6. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    Juffie, welkom! Spannend allemaal waar jullie doorheen moeten! Maar die 2 zaadcellen die gevonden zijn geven wel hoop!!!!

Da, wat een leuke foto's! ik had je heel anders voorgesteld, met donker kort haar en een arm met tatoos. Gek he, hoe je een beeld hebt bij een nickname? Spannend van je zusje, kan me voorstellen dat het even slikken is.

Girl, nog steeds geen beeb. wat spannend zeg, wanneer komt ze nou? Ze wacht vast tot na de storm.

OW, mooi ventje heb je!!! Poppie!!

Meiden, ik kan het moeilijk allemaal bijhouden door mijn pauze. Ben echt even bij aan het komen en vind het wel lekker eigenlijk. Gisteravond een positieve ovutest, deze ronde word een korte ronde. 6 dagen na operatie word ik ongesteld en dan kan ik weer verder!!! Joepieeeeeeeeee!! ( en jáááá ik ga ervan uit dat alles goed is, heb weer moed en kracht verzamelt om verder te gaan!)

Voor iedereen die ik niet heb genoemd, een hele dike knuffel!

Meiden, ik lees alles en ben overal van op de hoogte. Alleen regelmatig reageren lukt even niet. Maar als er écht iets is, leuk of niet leuk, dan maak ik ruimte om wat te tikken.

liefs

7. sweet lilly

sweet lilly Bekend lid

27 okt 2010
    794
    1
    18
    Verpleegkundige
    @da; nee, ik vind dat niet egoistisch. Het is heel begrijpelijk! Je bent al zo lang bezig, het is gewoon niet eerlijk als uitgerekend je zusje je dan voor gaat! Kan me het heel goed voorstellen... En als ik je zusje was zou ik het jou dan eerder vertellen. Jij kunt dan een manier vinden voor jezelf om ermee om te gaan. Iedereen zal blij zijn voor je zusje en jij kan er nog niet mee dealen. Erg moeilijk!! Ik had zelfs een collega die zoveel rekening met me hield! Die was 6 wk zwanger en wilde dat ik het wist. Zo lief.. De rest wist het pas bij 11 wk. Ik hoop gewoon voor je dat je voor haar zwanger bent!! Zou zo fijn zijn...

8. DarkAngel25

DarkAngel25 VIP lid

6 jul 2011
    7.732
    1
    38
    panter: dus jij hebt nu pauze tot na je operatie en dan start je weer?

heb wel een tattoo op mijn arm hoor haha.. zal daar ook even een foto van plaatsen

9. sweet lilly

sweet lilly Bekend lid

27 okt 2010
    794
    1
    18
    Verpleegkundige
    Een hele dikke knuffel voor jou Panter!

10. DarkAngel25

DarkAngel25 VIP lid

6 jul 2011
    7.732
    1
    38
    t voelt wel egoistisch.. omdat ik gewoon persee eerder wil zijn...

11. liev

liev Actief lid

5 nov 2010
    471
    0
    0
    DA Leuke foto's!!!! Had je ookvoorgestekd met heleboel tattoos grappig is dat!!! Ik nu lekker lasagne bunkeren!!! Doeiiii x x x

12. liev

liev Actief lid

5 nov 2010
    471
    0
    0
    Is niet zo DA ik begrijp je precies..kan me ineens die vreselijke pijn weer voorstellen..bah!!!!! Echt niet leuk zulk nieuws v zusje...ook al kan het niet anders..toch blijft het kut en moeilijk!!! Hoop ook dat jij eerder bent!!!! Zoen

13. DarkAngel25

DarkAngel25 VIP lid

6 jul 2011
    7.732
    1
    38
    hahhaa grappig, heb er 4 nu (is dat veel?)

eet smakkelijk..

ben benieuwd hoe lang t nog guurt voor ze met de pil stopt.. hoop nog even een paar maandjes eigenlijk

14. KateK

KateK VIP lid

26 dec 2008
    5.185
    0
    36
    Drenthe
    jeetje meiden jullie zijn weer lekker aan het kletsen!

Girl, lekker rusten meid waar je kan, lekker in bad of douche en dan lekker op bed.. het zal vast niet heel lang meer duren!! Vind het zo spannend!!

DA, ja ik heb alle foto`s al in prive maar ben toch bang dat ik herkend wordt ofzo.. Lastig he als je zusje met zulk nieuws komt. Mijn broertje en zijn vriendin stopten met de pil vlak na onze eerste poging die mislukt was, ik werd er naar van, we schelen 10 jaar.. en op de een of andere manier voelt het alsof wij eerder moeten zijn, ik weet niet waarom, ik denk omdat je het al zo lang wil.. Nu zijn we samen zwanger, ik iets eerder dan zij.. nu maar kijken wie er eerder bevalt. Heel gek, het voelt wel een beetje als een strijd.. Ik herken je gevoel, dat is echt niet raar!

Juffie, bij de laatste poging heb ik op weg naar huis na de tp alleen maar gelegen, dus ook in de auto en meteen thuis ook op de bank. Alleen voor het toiletgebruik ben ik opgestaan. Ik deed dat voorheen niet, dus ik had hier wel een goed gevoel bij en dat was het uiteindelijk ook. Heb erg rustig aan gedaan die dagen erna.

15. DarkAngel25

DarkAngel25 VIP lid

6 jul 2011
    7.732
    1
    38
    katek: klinkt niet leuk maar vind het fijn dat ik niet de enige ben die er dus zo tegenaan kijkt.

lijkt mij wel leuk om samen met zusje zwanger te zijn.. zij is net een paar dagen 22 jaar.
    maar idd.. dan zou ik alsnog eerder willen zijn... klinkt idd als een strijd, terwijl je t helemaal niet zo bedoelt.

16. Monatoetje85

Monatoetje85 Bekend lid

6 jul 2011
    538
    0
    0
    @ bob en ons wondertje, voel me prima, controle was helemaal goed.. dus nu op naar de volgende 6-2 weer naar verloskundige (om de een of andere reden controleren zij om de 5 weken, ik dacht om de 4 :()...

@ DA, hoop dat jij eerder, of dat jullie samen zwanger zijn, lijkt me ook heel speciaal.. kan me wel voorstellen hoe jij je voelt, zo zou ik me ook voelen als mijn zusjes dat nu ineens zouden vertellen, zelfs al zijn wij nu zelf ook zwanger... 4 tattoo's is helemaal niet te veel, ze staan je heel goed!

@ juffie, welkom, heel veel succes in Dusseldorf!!

17. Juffie26

Juffie26 VIP lid

24 okt 2011
    10.011
    1.860
    113
    @Sweet-lily: Bedankt voor je reactie. Wat naar dat je ziek thuis zit, het is ook allemaal heel moeilijk. Ik merk dat ik er ook de hele dag mee bezig ben, er is geen moment dat ik er niet aan denk, dat gaat gewoon niet. Heel veel sterkte meis het is niet niks.
    Die vaginale tabletten krijgt iedereen die altijd? Wij willen ook IMSI doen voor de beste zaadcellen te laten selecteren. We hebben zelf het beste gevoel bij een verse tese, omdat de kwaliteit dan beter blijft, alleen lastig dat we dan allebei in de lappenmand zitten inderdaad. Zaterdag hebben we telefonisch contact met dokter Scholtes en dan gaan we bespreken wat we het beste kunnen en gaan doen, dan kan alles (eindelijk) opgestart worden. Ik ben dat wachten beu, ik wil gewoon nu dat we wat gaan doen, klinkt heel stom maar ik kijk er naar uit om te beginnen....gewoon blij als we eindelijk echt iets gaan doen om een beebje voor ons, en inderdaad alles voor een beebje van ons samen.
    Hebben jullie toevallig asssitend hatching laten toepassen? of iets anders wat ze daar in Dusseldorf kunnen aan techniek? Kun je ons iets aanbevelen?

Zo hoorde ik hier afgelopen zomer dat mijn nichtje van 21 per ongeluk zwanger is geworden door de pil heen....toen wisten wij net 2 dagen dat wij alleen maar ICSI en TESE konden doen om een beebje van ons samen, dat voelde zo vreselijk oneerlijk! Ook in de vriendegroep in de tussentijd 3 beebjes geboren, bij de laatste gaan we zaterdag op kraambezoek. gelukkig begrijpen onze vrienden het heel goed dat dit moeilijk voor ons is. Wij gaan ook altijd appart op kraambezoek, zodat wij de enige zijn die er zijn. Dat vinden wij persoonlijk makkelijker, mocht ik dan weer eens lekker uitgebreid gaan zitten janken kan dat toch wat makkelijker dan dat de hele kamer vol bezoek zit. Och ja tis allemaal wat....ben blij als het zaterdag is en we meer weten wat we gaan doen.

Heeft iemand ervaring met verse TESE of gewone TESE?
    Hoeveel rietjes hebben ze nodig om een eicel te kunnen bevruchten? En hoeveel zaadcellen zitten er in 1 rietje?

Ik hoop dat het spuiten me ook goed zal afgaan? En geen overstimulatie krijg, ik vertouw ook op dr.S heel erg. Ik had meteen het gevoel hoe dat ook het komt hier wel goed in Dusseldorf, dat hebben we in Nijmegen niet een keer gehad.

@Liev: Zwanger van een tweeling, wat leuk! En dat van jullie enige embryo? of hadden jullie er meer?

Geloof dat ik weer een lekker warrig verhaal heb neergezet hier, ja sorry ik ben een beetje warrig. merk ook aan mezelf dat het enorm veel energie vergt van me. ben ook altijd moe, ga moe naar bed en sta moe weer op. Maak me gewoon zorgen en zal blij zijn als we hebben gehoord als er zaad is gevonden, en of er bevruchtingen ontstaan en hopelijk cryo's wie zal het zeggen....

Bedankt voor alle reactie's en welkoms boodschappen.
    hoop dat we allemaal snel naar een ander topic kunnen en naar de 40 weken kunnen toeleven!

Gr. Juffie

18. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    Juffie, mijn man heeft een tese gehad, alleen is er niks gevonden.
    Hoe het per rietje verdeeld word als ze wel wat vinden weet ik niet.

19. sweet lilly

sweet lilly Bekend lid

27 okt 2010
    794
    1
    18
    Verpleegkundige
    @juffie; hoe ze het in de rietjes stoppen weet ik niet. Volgens mij was het bij ons zo dat ze een deel van het weefsel onderzocht hebben en er toen vanuit zijn gegaan dat in al het weefsel wel zaad zou zitten. Er zijn 8 buisjes ingevroren, waarvan er 2 á 3 per icsi poging worden gebruikt. Hoeveel bevruchtingen daarmee kunnen ontstaan is voor iedereen verschillend. Vaak zijn het maar een paar.
    De vaginale tabletten krijgt iedereen, om menstruatie tegen te gaan en innesteling te bevorderen. Ik heb er ook een neusspray bij gehad, omdat ik altijd vrij snel ongesteld word na mijn eisprong.
    Assisted hatching hebben wij niet gedaan. Ik ben jong en gezond en dan gaan ze niet veel extra technieken toepassen. Plus dat AH niet toegestaan word door de nl verzekering. Ze kunnen zelfs je hele poging weigeren te vergoeden als ze erachter komen. Ik weet niet wat de mogelijkheden voor imsi zijn bij tese, aangezien de kwaliteit sowieso al niet goed is. Maar dat zou je zaterdag kunnen vragen. Ben benieuwd hoe het jullie verder vergaat!

20. Girl86

Girl86 Fanatiek lid

21 jan 2010
    2.318
    0
    0
    juffie succes in dusseldorf!!

Deel Deze Pagina