Hallo Allemaal, @Sweetlily: Wij gaan de Micro-Tese doen en dat is wat jij benoemd, Dan onderzoeken ze eerst een stukje weefsel en als daar wat inzit dan nemen ze meer weg op die plek. Volgens dr. Scholtes was het bijna wel heel zeker dat ze iets gaan vinden, omdat bij het laatste spermaonderzoek en 2 gevonden zijn, maar ja ik ben er nog niet gerust op. Mijn vriend is sinds 2 dagen wat aan het hoesten, verder niets hoop niet dat, dat erg is voor een tese operatie? Ik schrok wel dat ze zoveel rietjes nodig hebben voor 1 ICSI poging pfff...spannend hoop dat ze er een heleboel gaan vinden. Verder maar gewoon op ons af laten komen, maar wel heel erg spannend. @Girl86: Dank je wel, ik hoop dat 2012 ons jaar gaat worden, en dat we veel succes hebben in Dusseldorf. @Panter: Wat erg en jammer dat ze bij jou man niets gevonden hebben bij de TESE, zijn jullie ook in Dusseldorf geweest? @Monatoetje85: Dank je wel! Ik blijf hier schrijven dus hou jullie op de hoogte. Hier nog steeds geen ongi te bekennen, wel al 3 dagen ongi krampen, en heb het idee dat mijn borsten groter zijn, viel me vorige week al op, en was er eigenlijk helemaal niet mee bezig....ook mijn temp blijft nog steeds 37.7 rond dat getal.....maar ongi zal dan vandaag toch wel gewoon komen. Maar zoals gezegd voel ik me ongesteld alleen dan zonder bloed, heel raar heb ik normaal nooit. En die krampen die krijg ik dan pas op de 2e dag van mijn echte menstruatie. Maar zoals gezegd zal vandaag toch wel komen..... Lfs. Juffie
Juffie, de wonderen zijn de wereld nog niet uit, doe eens een zwangerschapstest! Mss hebben er weer 2 soldaten het doel bereikt, je weet het maar nooit! Wij zijn in Nijmegen geweest voor tese. Heel tevreden over hen. Omdat mijn lief certolli cell only syndrome heeft hoeven we niet meer naar DD. Er word niks gevonden dan, hij is gewoon steriel.
@Panter: Ik wacht vandaag nog even af, denk toch wel dat het komt moet mezelf een beetje beschermen he...Maar is een beetje vreemd zoals ik zei, normaal heb ik die krampen niet van te voren maar pas op de 2e dag......nu ook nog steeds zo'n zwaar ongi gevoel in mijn onderbuik nu al voor de 3e dag. Ik ben er deze maand eigenlijk helemaal niet zo mee bezig geweest. Wel precies op de dagen voor op en na mijn eisprong geklust, daarna op wintersport gegaan en met het doel "kunnen we daarna met goeie moed het nieuwe jaar in op naar Dusseldorf". En sinds vorige week dacht ik "zijn mijn bosten groter geworden?" En toen ik 3 dagen geleden mijn ongi krampen voelde dacht ik ja hoor daar komt het, maar niks....alleen de krampen. Temp blijft rond de 37 steken iedere dag....Wil echt nergens op hopen, anders is de teleurstelling toch al zo groot! Maar ja zullen de wonderen de wereld dan nog echt niet uit zijn.....en de 2 soldaten bij het doel zijn gekomen....zal het? of niet? ik wacht tot morgen en dan ga ik testen, als ik dat volhoudt..... Lfs. Juffie
@Panter: Wat naar dat er bij jullie niets gevonden is in verband met dat syndroom. Zijn jullie nu een andere weg in geslagen? Opzich waren we niet ontevreden over Nijmegen maar in Dusseldorf gaat alles sneller. Dus ja we dachten we hebben lang genoeg gewacht we willen nu dat we wat gaan doen. In Nijmegen hebben we Dr. D'houwers gehad hele lieve dokter vond. Lfs. Juffie
Wij doen nu KID, heb inmiddels 10 behandelingen gehad waarvan 2 miskramen. Dat syndroom hadden we bij mijn man niet verwacht, omdat alles goed was. Alleen fsh was iets verhoogd. De arts was ook verbaasd dat er niks gevonden was..maar lief mist de zaadaanmakende cellen. Foutje in de natuur, nooit aangelegd toen hij in de baarmoeder zich ontwikkelde.
@Panter: He wat vervelend, ik hoop zo echt heel erg voor jullie dat jullie met kid samen een wondertje krijgen. Wij hebben het hier samen ook al over gehad, en als ze bij mijn man niets vinden dan gaan wij ook voor KID, en dan natuurlijk hopen dat, dat wel lukt. Ik hoop echt voor jullie dat het lukt... Hier nog steeds geen ongi al een kleine 20x naar de plee gerend want iedere keer denk ik ja,ja nu is het door en....nee toch niet?!?! wel nog steeds de ongikrampen. Zal ik dan toch ff de fiets opspringen op een testje te halen? of morgen doen..oooo ik weet het niet. Wil mezelf niet blij maken met niks. Lfs. Juffie
ik zou een test halen, dan weet je waar je aan toe bent. Niet testen maakt je niet meer of minder zwanger. Het geeft alleen duidelijkheid.
@Panter: Daar heb je gelijk in! Ik ga de fiets op en een test halen nu wil ik het weten ook! Ik bericht me weer wanneer ik de test heb uitgevoerd.... tot later Lfs. Juffie
Hallo Allemaal, Ik heb er twee zwangerschapstesten tegenaan gegooid, en beide testen blijven wit. Dus niet zwanger. Toch is het raar ongi nog steeds niet, temp blijft hoog en ook nog steeds ongi krampen. Ik wacht maar rustig af tot de duiveltjes komen opzetten.... Lfs. Juffie
Hey juffie.. jammer meid.. ik weet uit ervaring dat je lichaam soms heel gek kan doen. Ik hoop voor je dat de duivels snel komen.. Liefs
Rare dag Kom ik vanochtend op mijn werk om 8 uur zegt een teamleider tegen me Ben jij zwanger. Ik schrok er zo van dat ik zei, ik ben al een tijd bezig Hij schrok en toen hebben we even zitten praten. Ik zo tegen hem waarom denk je dat. Hij zei omdat ik zo vrolijk ben de laatste tijd en omdat hij altijd zon voorgevoel heeft. Dus ik zo omdat ik wat dikker ben geworden... Wist t ff ook niet. Hij zo nee niet daarom Ik zo als ik op mn werk kom draai ik knop om en ben ik vrolijke anna Pff ik gaan zitten weer op mn werkplek en toen heb ik 1 collega f apart Genomen,uur lang, en die weet het nu Niet hoe en wat maar wel dat we in de mmm zitten Haar kan ik echt vertrouwen Aan de ene kant lucht t me op dat t zo gebeurd is maar toch raar he dat een man dit aan je vraagt.... We gaan nu lekker winkelen samen mn man en ik. Heb alleen beetje Jank ogen maar jah.. Liefs anna
Juffie, jammer! Mss toch een latere eissprong dan je dacht? Anaatje, goed dat je iemand in vertrouwen hebt genomen. Geeft meer lucht. Girl? de storm is gaan liggen, komt je meissie al bijna?
panter ja ik hoop het wel!!! iedereen zit te wachten ze heeft nog geen zin denk ik. juffie jammer dat het toch nega is. je lichaam doet soms rare dingen.
@All: Ja jammer inderdaad stiekem hoop je er natuurlijk wel op, terwijl ik weet dat het eigenlijk niet kan. Ik heb mijn eisprong zeker gehad op 22 december, ik heb toen positief getest en ik voel ook altijd heel duidelijk mijn eisprong eigenlijk hoef ik niet eens te testen. De laatste keer was het links zo goed voel en merk ik dat het een eisprong is. en dan zet ik in de agenda 2 weken daarna duivels, maar nu dus niet en dat was zo vreemd....maar goed hoop dat mijn duivels snel komen, want ben er nu wel klaar mee laat maar komen... Morgen gesprek met de dokter over wat en wanneer we alles gaan doen, spannend, ben benieuwd. Lfs. Juffie
Nou net naar toilet dacht nu zal het wel zover zijn, niks hoor, ik snap mijn eigen lijf niet meer, ik ben altijd op tijd, altijd kon er de klok op gelijk zetten en nu ineens niet. Ongi krampen die ik de afgelopen 3 dagen heb gehad zijn ook helemaal weg. Ik voel niks meer. Alleen lijken mijn borsten groter, en blijft mijn temp hoger...Als het dan niet zo is dan wil ik graag nu mijn duivels hebben dan ben ik er klaar mee ook, pffff wat een gedoe. Sorry moest even klagen... Lfs. Juffie
hey Juffie, klaag maar raak, daar zijn we voor!! kan me voorstellen dat dit je heel onzeker maakt, hoop dat ongesteldheid snel komt en anders maandag nog maar eens testen..
juffie: balen van nega test, hoop dat t je ''rust'' geeft en ongi snel doorzet, kun je tenminste weer verder.   annaatje: oh wat raar van die man op je werk.. sowieso t vragen erna, ik vind dat je dat niet zomaar kan doen, maar goed dat is mijn mening. ik heb ook altijd voorgevoelens bij mensen en tot nu toe nog nooit fout gehad, maar ik zal t nooi van te voren vragen, daar kun je mensen pijn mee doen. geef t wel eens aan bij m'n man, van ik denk dat die en die zwanger is, en dat heb ik t altijd goed.. raar he.. tot nu toe 2x voor een verrassing gestaan dat ik t niet aan zag komen... maar heb nog nooit vals iemand zwanger gedacht zeg maar. maar wel fijn dat je even goed hebt kunnen praten.   juffie: hier heb ik ook altijd een hele regelmatige cyclus, maar heb 2 x een uitschieter gehad van 52 en 49 dagen.. en me toen sufgetest...
juffie gek genoeg als je erop zit te wachten dan komt het later. in de mmm en de stress erbij kan je lichaam erg gek doen helaas. ik had het ook een regelmatig cyclus en met de iui's kwam er steeds een dag of paar dagen bij en dan ben je niet zwanger. toen laatste iui met hormonen, cyclus werd te lang. misschien als je bij dr s bent geweest dat je dan meer tot rust komt en dat het dan snel komt.
Ja hoop dat als we morgen met de dokter hebben gebeld dat ik dan meer rust heb en de ongi wel doorzet...ik hoop het zo, dan kunnen we door. Ik zat er eigenlijk helemaal niet op te wachten maar vond het vreemd dat het er nog niet was, maar wel 3 dagen echt ongi buikpijn gehad, en nu ineens sinds vanmiddag helemaal niks geen ongi pijn meer niks. Ik hoop zo dat de ongi echt snel komt, want je raakt er een beetje van in de stress, niet echt gezellig voor vriendlief maar ja.... Heb dit nog nooit gehad altijd optijd maar op de een of andere reden later, en als zondag nog niet is, dan nog maar een testje doen.... Vind het alleen raar dat ik 3 dagen ongi krampen heb gehad en nu ineens sinds vanmiddag niet meer..... Nou ja ik weet het niet, hou jullie op de hoogte.... Fijn weekend! Lfs. Juffie26
he meiden, ik had ook ff wat fotootjes in m'n album gezet. Nieuwe echo's en zomaar foto's. Fijn weekend meiden!