kipjes succes vandaag meid!!!! komt helemaal goed meid. katek super meid je bent zwanger!!!!! geloven doe je het nog niet echt he??? had ik ook een tijd, maar dat gevoel komt erwel. anna las iets over dat je vroeg over donorzaad of je het vergoed kreeg?? ik zou het officieel niet krijgen zeiden ze tegen me, maar heb gewoon de rekeningen ertussen gedrukt en heb het toch gewoon gekregen en bij de ivf net zo gedaan en heb het toen ook gekregen
Hey ladies hij is mooi roze!!!! Wahhaaaaa.. vanmorgen zk gebeld en we zijn nu 5 weken! Tijd om een banner te maken. Ben nu weer lekker misselijk, maar zo fijn dat het een teken is dat het goed gaat! Ik zal een foto in mijn blog zetten! Liefs
Jaaaaaaaaaaaaa Katek is ZWANGERRRRRRRRRRRRRR Gefeliciteerd lieverd! Eindelijk, na al die jaren! Geniet er maar van. Heerlijk trouwens dat je nu meteen 5 weken bent. Alvast weer een week minder zenuwen! Al een echo gepland?
thanks. Zit me nu af te vragen, ze hebben niet gezegd dat ik bloed moet laten prikken voor de hcg.. is dat niet gek?
Katek: JAAAAAAAAAAAAHHHH HET IS VRIJDAG, EN NOG STEEDS 2 ---> ll DUS BIJ DEZE!!!!! GEFELICITEERD ! ! ! ! ! ! ! ! sorry voor karel mijn telefoon veranderd soms mijn eigen worden omdat hij die niet kent haha, is nog ff wennen en aanpassen steeds
zo ik ben net onder de douche geweest... dus ik ga nu even in de gang kijken!!!! please!! geen lekkage!!!! ben zo terug.. oh en weet niet meer wie t vroeg, maar nee was niet naar groningen toe voor tattoo.. was op visite haha
kutzooi weer hele muur nat! snap t niet, want als ik in bad ga dan is dit niet zo, terwijl de buizen bij elkaar komen....zucht!
Dat is balen van die lekkerij DA! Ik had je gevraagd naar Groningen trouwens. Zit me nu af te vragen, mijn testje is toch wel goed voor 5 weken?? (2 wk na tp) Wordt er een beetje onzeker van dat sommigen al met 4 wk vet posi testen, maar dat zal wel komen omdat ik een cryo had toch? Kan iemand mij helderheid geven?? (zit mijzelf weer lekker te stressen )
@ katek, Die test is echt prachtig meis !! GEFELICITEERD !!!!!!! Geniet ervan !! @all, De punctie is achter de rug. Ik vond de eendenbek en de klem op mijn baarmoedermond erg pijnlijk maar dit was nodig voor de verdovingsprikken. Daarna kreeg ik een roesje door het infuus , daar werd ik zo stoned van dat ik van de punctie zelf helemaal niks heb gevoeld. Nu wel erge buikpijn dus ik laat me lekker verwennen vandaag en blijf lekker op de bank liggen met een kruik .. Maaaaarrrrrrrrrrrrr ........ We hebben wel 11 !!! Eicellen , whoeeeehoeeeee We zijn zo blij meiden ! Vriendlief was al bang dat we weer 0 te horen zouden krijgen zoals bij de Tese , maar gelukkig hebben we een elftal eitjes hihi. Thanx voor alle lieve berichtjes, doet me goed en jullie zijn toppertjes !
kipjes: waaw 11 eicellen, nou helemaal super, nu even lekker onstonen en je laten verwennen!! kruikje ebrij voor buik, en relaxen maar!
hier druk in de weer met de was... zucht.. pokkewerk haha zo maar is eerst even ontbijten...uh....luchen.....tijd gaat snel joh.. hier begint er een lichterlijk streepje te vormen op mijn ovutesten, denk dat die morgen wel posi is.. kunnen we dat weer noteren.... ach ja doen we teminste wat...
oh wat gaaf KateK: suppppppeerr.....ik ben meestal enorm jaloers als ik een ''ik-ben-zwanger'' bericht zie staan in dit forum maar voor alle MMM-meisjes geldt dat niet: ik gun het jullie (en mezelf) zo enorm!!!!! KateK; hoe zat het precies bij jou/jullie? Had jouw man geen zaad (omdat je meeschrijft in dit topic)?? Kipjes: mooie ''oogst'' en veel succes verderen Anderen: toi toi! ego-berichtje: ik ga a.s. maandag naar Nijmegen voor gesprek met anesthesist voor voorbereiding TESE. Iemand die dat ook heeft meegemaakt en zo ja, hoe ging dat gesprek? Krijg je dan ook de datum van ingreep te horen?? Ik wil graag weten wanneer dat plaatsvindt ivm afspraken plannen enzo...
@kipjes ohh wat fijn om te lezen dat alles goed is gegaan en 11 wowww Ik heb eigenlijk geen idee hoeveel eicellen bij een punctie goed is?? lekker je laten verwennen vandaag! Heb je verdiend Was het druk op weg naar gent of viel het mee