Geen enkele zaadcel gevonden Deel 3!

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door one of kind, 30 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. DarkAngel25

DarkAngel25 VIP lid

6 jul 2011
    7.732
    1
    38
    girl: steeds als ik zie dat jij wat gezegd hebt, denk ik zal t? ga ik gauw kijken haha.. ben echt benieuwd joh!

2. annaatje

annaatje Fanatiek lid

18 okt 2010
    1.644
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ik vraag me al een tijdje af waarom ze in het ene ziekenhuis ivf met donorzaad doen en in het andere icsi met donorzaad
    Weet iemand waar dit mee te maken heeft

Wij hebben vanochtend gefitnessed en vanmiddag nog uur door bossen gelopen en daar wat gedronken.heerlijk!

3. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Bij ons in het zh doen ze icsi omdat ze zoiets hebben als je toch de procedure moet ondergaan , kunnen we beter icsi doen dan is het "zeker" bevrucht.

4. DarkAngel25

DarkAngel25 VIP lid

6 jul 2011
    7.732
    1
    38
    Zonnestraal, zag net dat ik je nog helemaal geen pb terug gestuurd heb.. dat gebeurd dit weekend nog haha

5. annaatje

annaatje Fanatiek lid

18 okt 2010
    1.644
    0
    36
    NULL
    NULL
  6. Zonnestraal77

Zonnestraal77 Fanatiek lid

20 aug 2011
    4.507
    2
    38
    Verpleegkundige (ambulance)
    Noord-Holland
    Nee DA ik wacht ;);), hihi.

Goeso Kate, minder werken en aan jezelf en beeb denken!

Anna, icsi ben je 'veilig' maar wel meer kans op miskramen en aangeboren afwijkingen. Dus moeilijk dilemma is dat.... Wij gaan gewoon af op wat zometeen de arts ons gaat adviseren, want MCK zou icsi doen en DD adviseert IVF. In DD gaat alles in overleg, maar m'n man en ik gaan af op wat dr. S ons gaat adviseren.

7. suikerfee

suikerfee Fanatiek lid

13 jan 2010
    1.700
    361
    83
    #3407 suikerfee, 7 jan 2012
    Laatst bewerkt: 7 jan 2012
    @OW, de IUI is goed verlopen. Heb er niets van gevoeld, nu wat lichte krampjes en pijn in mijn liezen.

@Anna, ik gebruik idd geen bollen of andere middelen zoals pregnyl.

@Katek, goed dat je het wat rustiger aan gaat doen. Veel plezier met de babykamer inrichten :D

@All, bedankt voor het duimen :D

Ik maak me veels te gek hoor, maar was net terug aan het lezen rond de tijd dat we de 1e IUI van ons meisje hadden en zag dat ik toen ook 1 dag na de IUI pijn in mijn liezen had. Ik weet dat het veels te vroeg is en dat ik mezelf gek maak.....

8. Girl86

Girl86 Fanatiek lid

21 jan 2010
    2.318
    0
    0
    spannend bailey!!! hopelijk test je posi over 2 weekjes!!! duim duim!!

9. suikerfee

suikerfee Fanatiek lid

13 jan 2010
    1.700
    361
    83
    @Girl, ik heb er zo'n goed gevoel bij. Ben alleen zo bang dat ik een goed gevoel heb omdat ik wil dat het goed zit....

Sorry lieve meiden, ik mag niet klagen

Hopelijk komt jullie meisje snel girl

10. sweet lilly

sweet lilly Bekend lid

27 okt 2010
    794
    1
    18
    Verpleegkundige
    @bailey; ik hoop het voor je meid! We blijven duimen!

@girl; nog steeds rustig dus..?

@all; ik kom zo moeilijk in bed 's avonds... Ben steeds zo druk op internet aan 't kijken naar van alles. Net kleren besteld bij Hema, 1+1 gratis. Leuk!
    't Gaat enorm met ups en downs hier, maar ben zo blij met de ups! Kan weer een beetje genieten... Wacht nog wel steeds op oproep van de psych, ben 't wel echt nodig...:cool: Maandag echo en dan door naar Zeeland, lekker uitwaaien!

11. annaatje

annaatje Fanatiek lid

18 okt 2010
    1.644
    0
    36
    NULL
    NULL
    @zonnestraal thanks. Volgens mij doet gent ivf. Ik loop mezelf laatste paar dagen gek te make .zal het ooit lukken.. En wat moet je nu precies voelen als je zwanger bent na iui pffff sorry voor mijn geklaag

Gelukkig zo met vrienden naar antwerpen toe. Winkels zijn daar vandaag open
    Lekker shoppe frietje eten mmm en misschien nog naar metropolis
    Dan van de week week 32 uur werken.die teamleider die het vrijdag aan mij vroeg of ik zwanger was heb ik niet meer gesproken. Ben benieuwd als ik morgen op het werk kom of die er nog iets over zegt,maar door zijn opmerking
    Heb ik dit weekend niet veel gesnoept omdat ik denk dat hij het zei omdat ik
    Wat dikker ben geworden.

@kipjes meis hoe gaat het met je... hele dikke knuffel!

@sw leuk he kleren shoppen als het opruiming is. Ik heb pas zon grote nijntje knuffel gezien.die is zoooo gaaf. Wanneer gaan jullie babykamers kijken enzo

Fijne zondag meiden

12. Zonnestraal77

20 aug 2011
    4.507
    2
    38
    Noord-Holland
    Bailey spannend meis! Ik duim hoor!

Annaatje, ik maak mezelf ook vaak gek hoor. Van zal het ooit lukken? Maar vanaf iui 6 had ik ineens heel sterk het gevoel dat het met iui zeker niet zou gaan lukken. Ik zag enorm tegen IVF op. En nu kan ik niet wachten. Heb op de 1 of andere manier goede hoop met IVF. Heel gek is dat....

OW hoest met je?

Dreamer, raar zo'n korte lf-fase. Wel in de gate houden! Bijna beginnen hè :D.

Kipjes, hele dikke knuffel. Ik denk vaak aan je!

Girl??? Hihi, aan het baren???

Hier ongesteld geworden, dus nog een maandje en dan beginnen :D.

13. Girl86

Girl86 Fanatiek lid

21 jan 2010
    2.318
    0
    0
    meiden ik lees nog mee hoor!! ze is er nog niet.

14. Monatoetje85

Monatoetje85 Bekend lid

6 jul 2011
    538
    0
    0
    Girl, je houdt het spannend voor ons!!

Zonnestraal, op naar volgende maand!

Bailey, duim voor je voor een positieve test!

Sweet, leuk he om zo al te dingetjes te kopen, geniet morgen van je 3e echo!! Geniet ook van elke up en van Zeeland! wat een mooie foto's!

Annaatje, geniet van Antwerpen!

15. DarkAngel25

DarkAngel25 VIP lid

6 jul 2011
    7.732
    1
    38
    goeiemorgen

16. Monatoetje85

Monatoetje85 Bekend lid

6 jul 2011
    538
    0
    0
    goeiemorgen Darkangel!!

17. Zonnestraal77

20 aug 2011
    4.507
    2
    38
    Noord-Holland
    Morguh :p.

18. DarkAngel25

DarkAngel25 VIP lid

6 jul 2011
    7.732
    1
    38
    Zonnestraal: dat was op de vangrail nog Haha..

Hier lekker rustig dagje, met pyama op de bank filmpjes kijken

19. Juffie26

Juffie26 VIP lid

24 okt 2011
    10.011
    1.860
    113
    @All; hier gisteren ongi doorgebroken en hoe! Gisteren ontzettend veel buik en rugpijn heb ik normaal nooit zoveel last van. Maar goed was al blij dat het eindelijk is doorgekomen! Dr. S belde gisteren. Het wordt voor ons een verse tese. Einde van deze cyclus moeten we komen krijg ik een uitgangsecho en spuitinstructie's. Eerste spuit zal gezet worden rond 7 feb. en ergens in de week van 14 feb een tp als ze wat vinden en embryos krijgen natuurlijk! Heel spannend allemaal! Wil beginnen! Vriend heeft wat last van een hoestje, niet verkouden alleen wat hoesten, hoop dat het niet erg is voor de tese? Maar is pas over 6 weken! Vanavond lekker op de bank hangen en met mijn vriend een filmpje kijken. Morgen weer werken vakantie is weer voorbij! Fijne avond allemaal! Lfs Juffie

20. sweet lilly

sweet lilly Bekend lid

27 okt 2010
    794
    1
    18
    Verpleegkundige
    @juffie; wat een goed nieuws meid! Spannend allemaal he.. En ook leuk! Eindelijk gericht iets kunnen doen voor een kindje. Ik zou me geen zorgen maken om het hoestje van je vriend. Het heeft alleen invloed op zijn zaad als hij koorts krijgt of antibiotica gebruikt.
    Vervelend dat je ongi zo hevig is, maar wel fijn dat het begonnen is. Lekker lief zijn voor jezelf! Werk ze morgen en ook een fijne avond!

@all; volgens mij heeft iedereen een rustdagje.. Lekker hoor! Wij hebben de spulletjes ingepakt en nog even de zooi opgeruimd. M'n ouders komen hier om voor de katten en kippen te zorgen, dus moet het er wel een beetje fatsoenlijk uitzien he..;) Volg jullie wel op m'n tel komende week!

Deel Deze Pagina