Geen enkele zaadcel gevonden Deel 3!

Discussion in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' started by one of kind, Jul 30, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Bob1981

Bob1981 Fanatiek lid

Mar 7, 2011
    2,253
    26
    48
    Female
    @Sweet veel succes en plezier bij jullie 3e echo!!! Geniet ze xxx

@Jufie succes!!! Super goed nieuws!!

@girl...jullie kleine meid bouwt de spanning goed op hihihi

@de rest, goedemorgen lieve dames :-D

@bailey hoe voel je je??

Ohw en @panter...dat is toch niet zo heel gek...je hebt rust, je bent weer jezelf ik denk dat je lijf daar ook op reageert...die moet ook even wennen en omschakelen...ik denk dat wij vrouwen een hoop kunnen sturen met ons lijf en hoofd...ik heb het ook vaak op vakantie...eerder ongi of ei ineens veel eerder...denk dat ontspannen daar veel mee te maken heeft :-D

@Iluna hoe is t met jullie mooi mannetje??

Nou werk ze en geniet ze!!

Dikke knuffels bob xxx

Nou meiden werk ze en geniet ze!!!

2. Bob1981

Bob1981 Fanatiek lid

Mar 7, 2011
    2,253
    26
    48
    Female
    Fijn typen op je iPhone...staat er 2x hetzelfde hahaha...het is dan extra gemeend :D

Xx

3. Juffie26

Juffie26 VIP lid

Oct 24, 2011
    10,011
    1,860
    113
    @All: Dr. S. Zei inderdaad al dat het hoestje niet zo erg is, tese is pas over 6 weken dus dan zal het toch wel over zijn mag ik hopen. Koorst heeft hij niet heb al maar keer gemeten, gewoon een vervelend hoestje hopelijk snel over.
    Inderdaad goed nieuws ben zo blij dat we eindelijk echt iets gaan doen voor ons kindje samen. Klinkt heel stom maar ik ben echt blij als we kunnen beginnen. Dat je uit kunt kijken naar het zetten van spuiten dat had ik nooit gedacht maar het is wel zo.
    Vandaag even bellen om een afspraak te maken in de week van 30 januari voor een uitgangsecho en de spuitinstructies. Wat bekijken ze precies met een uitgangsecho? En dat spuiten hoe zit dat? moet je altijd op de derde dag van je menstruatie beginnen? of verschilt dat bij iedereen?

Hier gaat het wel weer, maar man, man wat had ik een buikpijn zaterdag toen mijn ongi doorbrak. Daar heb ik normaal gesproken nooit zoveel last van maar deze keer wel vreemd genoeg. Inmiddels is alle chocolade die we hadden al op.......:) ik ga maar geen nieuwe meer kopen want dan gaat het weer op hahah.

Hoe is het met jullie allemaal?
    En Girl hoe is het met jou? Laat jullie beebje zich al zien?
    Spannend hoor!

Nou de pauze van de kids is weer voorbij dus de juf gaat weer voor de klas.

Fijne dag allemaal.
    Lfs. Juffie

4. suikerfee

suikerfee Fanatiek lid

Jan 13, 2010
    1,700
    361
    83
    @Sweet geniet ervan in zeeland lekker uitwaaien :D

@Juffie, alvast heel veel succes met de TESE ik hoop op positief nieuws voor jullie.

@Bob, hier alles goed vind het erg spannend voel vanalles heb net als toen rugpijn 3 dagen na IUI. De katten zijn niet bij we weg te slaan maar goed het is nog veel te vroeg om er iets van te zeggen :)

5. DarkAngel25

DarkAngel25 VIP lid

Jul 6, 2011
    7,732
    1
    38
    bailey: echt spannend zeg!

all: hier de hele bovenverdiepig schoon! badkamer geschrobt, slaapkamer schoon, logeer kamer helemaal gedaan... wel even kleine inzinking :( kwam de babykleertjes tegen, en kaarten van hoera zwanger die ik allemaal kado gekregen had toen ik zwanger was.. :( dus heb even de traantjes laten lopen... hoop zo dat die kleertjes gevuld gaan worden! kan me geen leven voorstellen zonder een kleine :'( *daar ga ik weer* ':'(

zo maar beneden beginnen met schoonmaken, hebben we t huis weer aan kant...

6. KateK

KateK VIP lid

Dec 26, 2008
    5,185
    0
    36
    Drenthe
    Oh da.. dikke knuffel meid.. ik weet zeker dat ook jullie een lief klein kindje gaan krijgen!! Lastig he meid als je weer even zo geconfronteerd wordt met jullie verlies.. maar je verdriet mag er zijn, dus laat het maar even lekker gaan.. Dikke knuffel!

7. one of kind

one of kind VIP lid

Feb 14, 2006
    22,149
    278
    83
    Da dikke knuffel meid.
    Dat is ook heeeeeel erg confronterend:(

We hebben Girl nog niet gezien vandaag zou het:D?

8. Girl86

Girl86 Fanatiek lid

Jan 21, 2010
    2,318
    0
    0
    meiden ze is er nog niet helaas :( was nog niet hier geweest vandaag.

9. Monatoetje85

Monatoetje85 Bekend lid

Jul 6, 2011
    538
    0
    0
    Juffie, heel veel succes met TESE over een paar weken!!

DA, knuffel!! het is ook moeilijk, maar laat je emoties maar naar buiten!! duim dat ook jullie wens snel in vervulling mag gaan!!

Bailey, heel spannend! blijf voor je duimen!!

Hier is alles rustig, werkdagen zijn gelukkig niet heel druk, merk wel dat ik meer last krijg van onderrug en bekken als ik veel moet lopen.. Vandaag toch maar osteopaat gebeld, kan over een weekje terecht, ben eens benieuwd of hij ook nu iets voor mij kan betekenen.. Zit verder veel beter in mijn vel, geniet er meer van! Hebben gisteren zelfs al eens op internet gesnuffeld voor geboortekaartjes, veel te vroeg, maar zo leuk om te doen..

10. one of kind

one of kind VIP lid

Feb 14, 2006
    22,149
    278
    83
    Was al op hyves gaan kijken:D

11. sweet lilly

sweet lilly Bekend lid

Oct 27, 2010
    794
    1
    18
    Verpleegkundige
    ff snel vanuit zeeland: ik hoorde dat vanavond volle maan is. Daar bevallen ook veel vrouwen bij toch? Dus Girl ik hoop het voor je! Succes

Oh ja: echo was goed. We gaan nu over naar vk omdat ik graag thuis wil bevallen. Voelt wel ff vreemd, maar komt vast wel goed. We hebben ineens niks meer in t ziekenhuis te zoeken... Jullie ervaringen met vk of allemaal bij gyn gebleven?

@da: knuf...

12. one of kind

one of kind VIP lid

Feb 14, 2006
    22,149
    278
    83
    Sweet van harte gefeliciteerd met de goede echo super!!!

13. DarkAngel25

DarkAngel25 VIP lid

Jul 6, 2011
    7,732
    1
    38
    sweet: fijn dat de echo goed was!

14. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

Apr 16, 2008
    10,390
    30
    48
    @Sweet: super dat de echo goed was!
    Hier bij de gyn gebleven, had geen keuze.

@Girl: zou wat zijn als je op je uitgerekende datum bevalt :D

15. KateK

KateK VIP lid

Dec 26, 2008
    5,185
    0
    36
    Drenthe
    sweet fijn dat je een goede echo had. Wij zijn naar vk gegaan. volgens ziekenhuis ben ik nu net als ieder andere `normaal` zwangere.. al voel ik me niet zo (meer zorgen denk ik toch wel dan nomaal zwanger geworden mensen)

16. Monatoetje85

Monatoetje85 Bekend lid

Jul 6, 2011
    538
    0
    0
    Sweet, fijn dat je een goede echo hebt! Geniet van Zeeland! Wij zijn ook onder controle bij verloskundige, was bij ons geen indicatie voor gynaecoloog omdat ze ons zien als een normale zwangere..

17. KateK

KateK VIP lid

Dec 26, 2008
    5,185
    0
    36
    Drenthe
    Hey dames, nieuwe buikfoto in mijn album.. jeetje wat gaat dat snel. Moet zeggen dat ik nu al 14 kilo zwaarder ben (met 9 wk 71,9 en nu met 26 wk 84,4... slik..) Zie er verder niet heel dik uit, maar mijn buik groeit wel als kool. Loop dan ook voor op schema qua groei. Ben benieuwd op hoeveel week ik morgen zit bij de vk. Verder houd ik wel wat vocht vast en beginnen mijn borsten ook weer te groeien geloof ik, tenminste, ik voel ze weer..

Oh en let niet op de pluizen op mijn shirt, heb een vest aan en had die voor de foto even uitgedaan.. anders zag je het niet zo goed.. hihi

18. Juffie26

Juffie26 VIP lid

Oct 24, 2011
    10,011
    1,860
    113
    @All: Meiden help me even....maak ik me gek of....?
    Ik dacht dus zaterdag mijn menstruatie te hebben gekregen, 2 dagen te laat en vandaag is het alleen nog maa bruin, heel klein beetje. Toch vond ik het raar, temp blijft hoog. Dus ik dacht net och ik doe voor de zekerheid nog maar een test heb er toch nog 1 liggen. Dus ik heel onnozel de test gedaan verscheen meteen binnen 1 minuut een heel dun lijntje. Niet zo dik als de controle streep, meer heel dun. Maar dit lijntje verscheen meteen, dus kan geen indroogstreepje zijn toch?
    Het zal wel niets zijn maar ik vind het toch heel vreemd. Heb ook nog steeds beetje rare buikpijn, en sinds 2 dagen vreselijke spierpijn in mijn bovenbenen. En heb helemaal niks gedaan waardoor dat zou kunnen komen.

Weet verder ook niet wat ik ermee moet, maar wilde dit even delen.
    Lfs. Juffie

19. Juffie26

Juffie26 VIP lid

Oct 24, 2011
    10,011
    1,860
    113
    Kijk eens meiden dit is de test.....:( :(
    Lfs. Juffie

20. liev

liev Actief lid

Nov 5, 2010
    471
    0
    0
    Juffie... Ik zit hem ook...streep is streep hoor!!!! Wat een wonder zeg...wowie......je bent gewoon zwanger man!!!! Hoe is het mogelijk....want je gebruikt geen enkel hormoon toch????? Woooowwww juffie....wat verwarrend!!!!!! Elke dag testen kijken of streep donkerder wordt!!!!! Woww ook totaal verbijsterd x x x

Share This Page