Geen enkele zaadcel gevonden Deel 3!

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door one of kind, 30 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Juffie26

Juffie26 VIP lid

24 okt 2011
    10.011
    1.860
    113
    Ja zal het echt zo zijn...
    Ik ben helemaal de klust kwijt....wel 2 dagen wat bloedverlies gehad maar vandaag al niks meer. dacht doe gewoon een test iets in me zei dat.....en nu dit. Is wel niet zo dik als de echte streep maar hier zie ik echt een streepje.....binnen de halve minuut stond die er dus kan geen indroogstreepje zijn....ik weet het effe niet meer, sta helemaal te trillen het kan toch niet.....? ik bedoel hoe kan dat dan...? Moet weer weg vergaderen op het werk...kan mijn hoofd er niet bijhouden....echt mijn hart klopt als een gek....

Lfs. Juffie26

2. Girl86

Girl86 Fanatiek lid

21 jan 2010
    2.318
    0
    0
    juffie zie wel een dun streepje!! ff morgen weer testen of ie donkerder wordt!!

nou meiden vandaag controle gehad. alles was goed!! nu hopen dat ze binnen een week nog komt. heb namelijk datum staan voor inleiden voor als ik 41 weken ben, dus hoop niet dat ik nog zo lang hoef te wachten.

sweet fijn dat de echo goed was!!!

3. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    Juffie, dit is veelbelovend!! Hebben dan toch die 2 soldaten het doel bereikt???!!! Whaaaaa :D

Girl, kan me voorstellen dat je héél benieuwd bent naar je meisje. Hopelijk komt ze uit zichzelf voor het inleiden.

liefs

4. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Juffie test anders nog eens met de kv 2 voor 5 die zal een stuk duidelijker zijn dan deze":D
    Spannend.

Girl hopelijk hoef je niet ingeleid te worden:)

5. kipjes

kipjes Fanatiek lid

10 aug 2009
    1.188
    0
    36
    @ juffie,
    Jeetje wat spannend !! Ik zie 'm ook hoor !
    Ik zou anders nog de 2 voor 5 euro testen van kruidvat proberen die zijn heel gevoelig. Ik duim !!

@ girl,
    Ik kom elke dag ff gluren op het forum of jullie kleintje er al is :D
    In mijn omgeving zijn de meeste meiden latertjes hihi. Schoonzus was 42 weken en 2 dagen !!
    Je houd ons wel in spanning hoor :p

@ katek,
    Mooie buik !!!! Prachtig om te zien :D

@ sweet,
    Fijn dat de echo goed was !! Geniet van je vakantie meis.
    Prachtige foto's trouwens , leukkkkk die trouwfoto :D

@ Da
    Leuke foto's !! En je lijkt me een super lieve tante :D
    Ook ik had een brunette voorgesteld hihi. Grappig dat dat dan anders blijkt..
    Ik wil ook wel foto's erop zetten maar durf niet.. *schijterd, bang om herkend te worden *

@ all,
    Lekker druk bezig met alle voorbereidingen voor onze trouwdag. Kaartjes en bedankjes uitgezocht en morgen kijken voor een jurk :D
    En dan hopelijk met z'n drietjes trouwen !! Zou zo'n mooi kado zijn.

6. Girl86

Girl86 Fanatiek lid

21 jan 2010
    2.318
    0
    0
    ja hopelijk komt ze eerder!!

kipjes de 42 weken haal ik zeker niet. ze gaan gelijk inleiden moet ook al om 7.00 er zijn. we hebben het einde inzicht.

7. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Niet om je slechte moed te geven maar bij sommigen duurt het inleiden ook fftjes.
    Hopelijk gaat het zo snel als bij mij, na 13 uur was hij er:)

8. liev

liev Actief lid

5 nov 2010
    471
    0
    0
    ff egoberichtje hoor..lees steeds mee maar weinig puf om te reageren..heb de 1 na de andere kwaal..wil daar niet over zeuren hoor...want heb het er allemaal dik voor over, maar daardoor soms wel extra bezorgd denk ik...heb nu ook nog een soort abces boven mn bil, wat mega veel pijn doet waardoor ik zowat niet kan zitten en lopen en heb daar al antibiotica voor..dus hopelijk gaat deze vanzelf weg anders moet er een sneetje in worden gezet. verder gister een pessarium gekregen (ivm onderzoek om vroeggeboorte te voorkomen) en sindsdien wat bloedverlies dus was erg ongerust...hebben ze vandaag een extra echo gemaakt en extra gekeken en alles leek nog goed..pff al met al voel ik me er even helemaal belabberd door en moet ik weer even rust en vertrouwen krijgen. ben echt vaak bang om de kindjes te verliezen. vrijdag de 20 weken echo en dan gaan ze ook pessarium weer checken..pff hopelijk stopt het bloeden snel en gaat dat stomme abces ook weg!

nou moest het ff kwijt...xxxxxxxxxxxxxxxxxx

9. suikerfee

suikerfee Fanatiek lid

13 jan 2010
    1.700
    361
    83
    @Sweet, van harte met de goede echo :D Lekker aan het uitwaaien nu?

@Juffie, ik zie idd een streep :D
    Morgen nog een doen om te kijken of hij donkerder word, spannend!

@Girl, ik hoop dat jullie meisje snel komt. Wel fijn om nu een datum te hebben?

@Liev, klinkt erg pijnlijk zo'n abces beterschap hiermee. Hopelijk stopt het bloeden snel en voel je je weet wat geruster.
    Willen jullie het geslacht weten?

@Kipjes, heeeeel veel plezier morgen met het uitzoeken van je jurk. Heb je al een idee wat je wil?

@All, ik heb zo'n lage rugpijn. Een stuk erger als gisteren. Wil niet zeuren maar ben zo bang dat mijn lijf me voor gek houd :( Sinds gisteren weer rode appelwangen in de avond....

10. KateK

KateK VIP lid

26 dec 2008
    5.185
    0
    36
    Drenthe
    Juffie spannend meid! Ik zou idd even langs de kruidvat gaan voor de goedkope 2 voor 5 euro testjes, die zijn veel duidelijker en hebben nooit een indroogstreep. Die test die jij nu had vertrouw ik zelf niet zo..(vals posi mee getest zelf) Morgen idd nog weer eens testen dan zul je wel verschil moeten kunnen zien! Ik duim voor je meid!!

Liev; misschien dat ze bij het inbrengen van het pessarium een bloedvaatje hebben geraakt.. bloed je sinds toen of kort daarop? Dat zou natuurlijk goed kunnen. Ik had met 18,3 wk ook een bloeding en gelukkig was alles goed. Zolang je geen krampen hebt hoef je je niet zorgen te maken zeggen ze altijd. Ik hoop dat je absces snel weggaat, lijkt me zo pijnlijk!!! Rustig aan meid!! Veel plezier vrijdag!!! Willen jullie weten wat ze gaan worden??

Bailey; je maakt het wel spannend he? Ben ook heeeeeel benieuwd!!

Dank jullie voor jullie reacties op de foto!! :D

11. Juffie26

Juffie26 VIP lid

24 okt 2011
    10.011
    1.860
    113
    Hey allemaal,

Ik vind het ook heel erg vreemd.
    Als het streepje er na een half uur had gestaan dan had ik kunnen denken aan een indroogstreep, maar dat streepje verscheen meteen binnen een halve minuut, dus ik dachy huh kan geen indroogstreep zijn. Is wel een dunne streep is dat niet erg....?
    Ik dacht ineens vanmiddag och doe nog eens een test en toen verscheen dit.....ik zie ik niet wat ik wil zien, maar het stond er echt! Ik ga morgen k2v5 halen zul je dan wel meemaken dat er niets te zien is...hartkloppingen voor niks....

Ik laat het morgen wel weten, maar is wel vreemd dat er een streepje komt, binnen de halve minuut, weliswaar niet heel dik maar toch...

lfs, Juffie

12. DarkAngel25

DarkAngel25 VIP lid

6 jul 2011
    7.732
    1
    38
    katek: groeit goed he je buik! mooi hoor!

juffie ik zie ook een streep... spannend..

girl: fijn dat alles goed was! hoop dat de kleine meis zich snel aankondigd in ieder geval voor de inleiding nog..

kipjes: hihi ik was ook aan t twijfelen om foto's erop te zetten. de enigste reden om t niet te doen was omdat 1 van jullie me dan misschien zou herkennen.. ja ach.. maar jullie kennen me toch niet, voor de niet vriendjes staan ze prive.. leuk kijken voor een jurk!!! ja zou idd een erg mooi kado zijn he! trouwen met een wonndertje in je buik.
    liev: oh wat naar een abces, hopelijk is die antibiotica genoeg om t weg te krijgen. oh lijkt me ook wel eng bloedverlies enzo, scheelt dat je wel extra controlles krijgt, hopelijk kan je dat een beetje gerust stellen.

bailey: weer echt in de wachtweken he.. alles valt ineens op, ieder trekje, pijntje, scheutje pfff.. lastig he. nog 9 dagen meid...

hier hele dag gewerkt, ben er moe van, en was mijn telefoon vergeten.. voelde me echt naakt in de pauze hahaha

13. Zonnestraal77

Zonnestraal77 Fanatiek lid

20 aug 2011
    4.507
    2
    38
    Verpleegkundige (ambulance)
    Noord-Holland
    Girl, wijffie waar blijft ze nou?? Hihi....;);)

Kate, wauw meis hele mooie foto's!!...zwijmel zwijmel....wil ik ook!!

Liev, kan me goed voorstellen dat je je zorgen maakt. Vrijdag de echo gelukkig. Dan word je gerust gesteld als je ze ziet zwemmen in je buikje :p. Maar niet leuk van dat abces!!
    Hoezo hebben ze je een pessarium gegeven??

Juffie, tsja iedereen hier is erg positief.....ik niet zo. Das een test met van CB als ik het goed zie. En die testen hebben helaas indrooglijntjes en dit lijkt helaas ook een indrooglijntje. (heb dat zelf namelijk ook 's gehad :(). En je hebt 2 dagen bloedverlies gehad, is dat dan niet je menstruatie?? :(
    Wil niet negatief doen, eerder je een beetje beschermen :).
    Maargoed, ik hoop voor je dat een KV-test je meer duidelijkheid geeft. Ik ga voor je duimen. Nogmaals, wonderen bestaan!! Hier op dit forum zelfs :p.
    Ohja, je kunt deze test ook plaatsen bij dat andere forum: daar zijn allemaal ervaren test-beoordeelsters ;).

Sweet wat fijn zeg een goede echo!!!

14. Monatoetje85

Monatoetje85 Bekend lid

6 jul 2011
    538
    0
    0
    Juffie, ik hoop zo dat er morgen ook twee streepjes zijn, zie deze nu ook, maar heb geen ervaring met deze testen..

Liev, wat vervelend van je abces, hoop dat het snel weg is!!

Katek, mooie foto!!

15. Girl86

Girl86 Fanatiek lid

21 jan 2010
    2.318
    0
    0
    ow ja weet het als ze dat gaan doen kan het inderdaad ook nog best lang duren jah. hopelijk komt ze snel nog!!!

liev hopelijk is de abces snel weg. al snel de 20 weken echo dat is wel fijn!!! hou doe lekker rustig aan!!!

16. Girl86

Girl86 Fanatiek lid

21 jan 2010
    2.318
    0
    0
    katek mooie foto!!

17. suikerfee

suikerfee Fanatiek lid

13 jan 2010
    1.700
    361
    83
    @DA, haha ja echt weer de wachtbank stress ;) Idd nog 9 dagen (on)geduldig afwachten.

18. Zonnestraal77

Zonnestraal77 Fanatiek lid

20 aug 2011
    4.507
    2
    38
    Verpleegkundige (ambulance)
    Noord-Holland
    Bailey! Ik duim hoor!! Hoop het zo voor je!

DA, onze berichtjes kwamen tegelijk denk ik. Zie de jouwe nu pas. Hele week gewerkt? Nu lekker uitrusten! Ik moet morgen nog een daggie (6e dienst) en dan maarliefst 1 dagen vrij... :-S

19. DarkAngel25

DarkAngel25 VIP lid

6 jul 2011
    7.732
    1
    38
    oh die wachtdagen, vreselijk zijn die haha...

20. DarkAngel25

DarkAngel25 VIP lid

6 jul 2011
    7.732
    1
    38
    zonnestraal: zoooo 1 dagen vrij, doe maar luxe jij zeg ;)

ik was gister vrij, maar heb de hele dag gepoetst thuis, alles even goed geschrobt, badkamer , slaapkamer wc beneden alles.. en zelfs alles van de hond. bench schone deken mandje gewassen enzo. heb er gewoon spierpijn van haha.. moet morgen nog de hele dag tot 18.30 en donderdag tot nu toe nog vrij, en dan vrijdag nog 1x therapie.. ben benieuwd

Deel Deze Pagina