Hallo Meiden, Ben ik weer, worden jullie nog niet gek van mij haha. Ik heb de test al 20x keer bekeken en weer weggelegd, het is zo vreemd....nooit geen streep te zien en nu ineens wel....het kan gewoon niet waar zijn...en bescherm mezelf inderdaad ook wel want ik ben nog helemaal niet in juich stemming, heb zelfs mijn vriend nog niets verteld, dat doe ik wel als het echt zo is, maar dat kan toch niet.... Ik dacht ook aan indrooglijntje, maar kan dat dan? want deze lijn verscheen gelijk met de controlelijn ging gelijk op zal ik maar zeggen.......ik denk ook dat het niets is, heb ook 2 dagen bloedverlies gehad maar lang niet zoveel als anders wel heel erg buikpijn gehad zaterdag en dat heb ik normaal ook nooit. Tja ik weet het gewoon ook allemaal niet weet alleen dat ik er gek van wordt Het is natuurlijk wat ik graag wil zien maar het lijntje staat er echt, kan het zo duidelijk zien zonder in het licht te houden of iets...ik weet het echt niet meer..... Moet morgen werken tot 15.00uur en daarna race ik gelijk door naar de kruidvat om een test te gaan halen en thuis meteen doen! Maar ik ben bang dat die wit blijft....al vraag ik me toch af waarom deze (etos) test dan wel een lijntje vertoont het reageert toch alleen op HCG hormoon......sommige zeggen dit is goed andere zeggen nee kan niks worden....morgen maar afwachten en testen.... Zal wel niks zijn... Lfs. (verwarde) Juffie
Hallo Meiden, Ja ben ikke weer.... Probeer vandaag eerder naar huis te gaan van werk, dan race ik meteen langs de kruidvat en dan door naar huis....meteen testen!!! Zal wel loos alarm zijn. Maar teststreepje is nu nog veel duidelijker. Dacht ook aan indroogstreep maar die streep verscheen echt meteen met de controlestreep kan een indroogstreepje zo snel komen.....ooooo ik wil het zo graag, al het spuiten en de tese ons gespaard blijven. Moet mezelf niet blij maken met niks want dat zal het wel zijn, maar stiekem doe ik dat toch kan het niet helpen, sorry stom weet ik.....zal toch wel teleurgesteld zijn als de kruidvat 2v4 wit blijft..... Och meiden we zullen zien......maar ben nogal ongeduldig vandaag......... Het streepje is ook echt blauw, maar heel dun. Maar je zou toch zeggen als die meteen reageert net zoals de controlestreep dat het geen indroogstreepje kan zijn en dat die wel iets gemeten moet hebben.... Wat een toestand. Ik probeer rustig te blijven, maar lukt niet echt. Want ik weet dondersgoed dat ik mezelf niet blij moet maken en moet beschermen. Ik ben in ieder geval wel "blij" dat we vlug kunnen straten in Dusseldorf. Ik meld me weer na de kruidvat test... Lfs. Juffie
@Juffie, hopelijk heb je snel meer duidelijkheid. Anders misschien bloed laten prikken? @All, hier nog steeds enorme rugpijn en pijnlijk litteken van KS. Maar ook bruinverlies dus zal wel niets worden, of juist wel haha ik ben echt heel erg ik weet het.... Hoe is het met iedereen??
@Liev: Hoe is het met je meid? Nog steeds last van je abces? hoop voor je dat het snel over is. En klagen mag hier zoveel je wilt daar ze we voor ! Ik ben zelf ook "bang" dat als ik zwanger ben heel erg paniekerig zal zijn om alles. Maar we hebben er ook allemaal zoveel moeite voor moeten doen! Liev neem lekker de tijd voorjezelf en ben lief voor jezelf! @Bailay: Ik ga na mijn werk naar kruidvat om testen te halen 2v5. Zal bij mij ook wel niets worden, of wel? Net zo erg is gewoon een natuurlijke reactie meid. @Darkangel: Lekker he zo de hele dag poetsen. Heb ik vorige week ook gehad, lekker hele huis weer aan kant. Ik heb nog geen wachtdagen gehad maar ze lijken me ook echt killing....!! @Girl: SPANNEND! waar blijft ze nou! hopelijk voor jou een spontane bevalling.....ik hou het in de gaten! @Sweetlily: Hoe is het in Zeeland? lekker uitwaaien daar! Geniet er lekker van! @Panter: ja die 2 soldaten weer, zullen ze dan inderdaad toch de goede kant op zijn gegaan.....ik weet het niet....verwarrend! @Kipjes: Hoe was het uitzoeken van een trouwjurk? lijkt me helemaal het einde! Ik duim ook voor jou dat je mag trouwen met een lief beebje in je buik! @All: Ga nog wat kleine dingetjes doen en dan snel naar kruidvat en naar huis, al ben ik heel bang dat de test wit zal blijven. Mijn temp is wel nog steeds 37.6 ongeveer....toch blijf ik het raar vinden dat er een blauw (is niet grijs of zo) streepje komt welliswaar dun maar ook blauw zoals de controlestreep. Zoals ik zei kruidvat ik kom eraan. Ik laat het jullie weten wanneer ik wat weet....misschien weer een tuurtestje straks....of liever een dikke vette posi test! Lfs. Juffie
@juffie, heb je geen foto van de test? Ik ga voor je duimen! @panther wanneer ga je terug naar ziekhuis? ik moet 14-2 en wat is het vervolg? @dreamer, hoest met je kleine? @da, lekker is dat weer een schoon huis! Ga ook maar eens aan de slag morgen in huis.
nou ze is er nog niet. gisteren bijna hele middag en avond voorweeen gehad en vanochtend super vroeg wakker want had gigantische rugpijn en steken in me onderbuik wat naar me rug ging. en zo nog een paar keer. maar tot nu toe nog niks weer aan de hand nu mag ze wel komen hoor. juffie heb je al getest?? foto?? bailey jah spannend weer he. nog een weekje en je weet meer!!! duim duim!!
@All: Net de k2v5 test gehaald en thuis meteen gedaan! Maar niets op te zien zelfs niet met heel veel fantasie..... Jammer was ons een hoop elende bespaard gebleven maar ja, we gaan er helemaal voor! Dat beebje komt er, dat moet gewoon! Zal toch wel een valse test zijn geweest, streepje op etos test staat er overingens nog steeds op..... Nou goed ik weet waar ik aan toe ben! Lfs. Juffie @Hope: er staat een foto van de test op, moet je even een paar pagina's terug gaan.
@girl ohhh jullie meisje houd het wel spannend! @juffie das minder maar idd je weet waar je aan toe bent tot snel weer meiden,ga weer verder poetsen xx
Annaatje, poets ze!!! Girl, succes!! hoop dat ze er snel is!!! Juffie, het geeft wel duidelijkheid, nu op naar Dusseldorf!!
Hope, 14 februari alweer....das bijna precies over een maandje . Girl, och wijffie....ja wij willen ook wel dat ze nu komt hoor!! Lief meisje in buikje van girl, kom je nou 's ter wereld?!?!?!?! Juffie, ja dacht ik al.....ik doe nooit meer zulke irritante testen. Heb het ook gehad, maakt je onzeker en je krijgt valse hoop. Maar beebje komt zeker hoor!!! Daar ben ik van overtuigd!! DA, m'n moeder maakte altijd haar hele huis schoon bij innerlijke onrust of bij stress. Dan zegt ze: 'nou ik ga ff m'n huis poetsen, daar word ik rustig van'.....hahahahahaha!! Ja heb een maffe mams, maar een hele lieve!! Kipjes, mogen we je jurk zien?? Ben zooooooooooo benieuwd. Dan zal ik ook een foto van ons plaatsen van onze trouwdag . Ik vind trouwen zo leuk en romantisch!!! Nou heb voor februari 3 afspraken staan voor de acupunctuur....elke week een afspraak....
@All: Inderdaad het geeft wel duidelijkheid, en eigenlijk geloofde ik het zelf ook al niet zo. Maar ergens denk je toch...zal het dan toch wel..? Maar nee dus. Toch al met al wel een kleine teleurstelling je denkt er toch aan stel je voor...geen spuiten, geen tese operatie, geen punctie enz. Maar goed het is niet zo en nu kan ik verder! Ik heb in ieder geval de datum vaststaan waarop we kunnen beginnen en dat is al over 3 weken. Als ik tenminsten gewoon ongesteld wordt. Maar dat is gelukkig altijd normaal geweest! 11 jaar aan de pil geweest doe de pil in de prullenbak en gaat meteen weer verder volgens het boekje dus daar was ik al blij mee. Beebje komt er! dat moet gewoon want hier wachten een hele lieve papa en mama op een beebje! Weet iemand hoe het zit met spuiten? Moet je altijd op de derde dag van je menstruatie beginnen met spuiten? En hoelang? En ik gun iedereen die ook nog bezig is een heeeel lief beebje, dat we maar allemaal naar een ander topic mogen gaan dit jaar samen naar de 40 weken! Lfs. Juffie
Juffie...wat kut..lijkt je toch dikke teleurstelling ondanks dat er weinig kans was...wat een rottest zeg..bah..ben ook teleurgesteld...zou zo mooi zijn geweest!! Girl jij moet wel geduld hebben zeg..voel je haar nog goed?? Succes met wachten en in spanning zitten!! Hier iets rustiger..bloeden zo goed als gestopt, abces open gegaan..wat een oplichting eindelijk geen constante pijn meer!!! Verder nog wel wat lage rugpijn en soms wat zeurende buikpijn..toch erg bang om de kleintjes te verliezen..naar is dat, al die angst en zorgen!! Halve nacht wakker gelegen...nouja...katek ik ga ook minderen met werken va volgende week..vroeg hè?! Jouw bloeddruk weer br beneden?? Bayley ik duim hoor!!! Kusje voor iedereen!!!
Kiyeko, geen ervaring met endometriose. Kan me voorstellen dat wachten lang duurt.....je bent er bijna!! Minder werken op advies arts, heb daar vrede mee!! Ik ff chillen...zoen
ff vlug.. juffie wat balen meid, maar het gaat zeker goed komen! Ik haal dergelijke testen dus ook nooit meer,altijd kruidvat testen.. heb nl ook eens een schaduwlijntje gehad, dat hebben sommige van die testen bijv predictor ook. Kun je niks mee. Ik heb decapeptyl en puregon gespoten. Volgens mij moest ik op dag 3 van de cyclus beginnen en doorgaan tot de follikels groot genoeg waren, volgens mij een dag of 20. Ik spoot de ene dag links en de andere dag rechts, deca was wel pijnlijk, beetje dikke naald. Puregon merk je niks van. Je went er ook wel weer aan zeg maar. Girl.. jeetje ze maakt het wel spannend!! Ben zo benieuwd naar jullie meisje! Liev groot gelijk minder werken. Als het niet meer lukt dan is dat zo.. lekker aan jezelf en je kleintjes denken hoor! De rest komt later wel weer! Mijn bloeddruk was weer goed. 110-70 vandaag. Heel contrast met 140-85 van laatst. Ga nu lekker slapen. Tot morgen meiden!
Juffie, toch balen meis!!! Ik word vrijdag geopereerd. zal er dan ff niet zijn en dus niet meelezen ook. Allemaal een dikke knuffel, en girl in het bijzonder. Meis ik hoop dat jullie meisje snel komt!! (vast op vrijdag de 13de )
@ juffie, Balen meis.. Helaas kan je lichaam je flink voor de gek houden. Ik kan niet echt zeggen op welke dag ik begon met spuiten. Moest eerst 2 weken de pil slikken en dan beginnen met decapeptyl en na een paar dagen gonal-f erbij. Het ene ziekenhuis houd een ander schema aan dan de ander en dit kan ook per persoon verschillen maar dat leggen ze je wel uit hoor. Komt goed. Nu niet meer stressen he ? ff bijkomen meis , knuff @katek, Gelukkig de bloeddruk weer wat beter. Hoe gaat het verder ? @ panter, Heel spannend, ik ga echt aan je denken vrijdag, veel sterkte toegewenst alvast. @zonnestraal, Ik wil heeeel graag mijn jurk aan jullie laten zien maar durf 'm niet op de pc te zetten omdat ik bang ben dat mijn vriend 'm ziet. Maar na de bruiloft zet ik 'm erop @ all, Ik heb dus vandaag mijn droomjurk gevonden Een jurk waarvan ik echt niet verwacht had dat ik 'm zou kiezen , maar hij stond zo mooi dat ik verliefd ben geworden. Het is een strapless jurk met een redelijk strak lijfje en loopt beneden iets uit in een mooie niet te grote sleep. Beetje een zeemeermin model zeg maar .
@panter ik ga duimen dat alles goed is enne 13 is mijn geluksgetal @kipjes wat leuk dat je je jurk gevonden hebt en ik zie dat je 23 jan weer terug moet. Ik moet 17feb voor evaluatiegesprek Klinkt gek maar ik kijk daar naar uit want zonder hormonen dat gaat Hem niet worden. Jij was na 6 keer toch ook overgestapt op ander donorzaad en mag ik vragen waarom jij gekozen hebt voor 8 keer iui. Ik zat zelf te denken als het mag aan 12 keer iui.... Liefs,ik ga zo werken
@ annaatje, Klopt meis, na 6 x overgestapt en na 8 iui voor ivf gegaan. Omdat ik er geen vertrouwen in had dat het met iui zou lukken. En dat blijkt want zelfs met ivf lukt het niet En we zijn nu al ruim 5 jaar bezig met onze kinderwens, dus ik vond dat er wel wat mocht gebeuren. Het beheerst zo je leven. Soms ben ik er ook echt klaar mee hoor ! Wil wel eens echt genieten van mijn leven zonder mmm.. Maar ja , als je iets echt graag wilt doe je er alles voor
Hey Dames, Even snel een berichtje in de pauze. @Kipjes: Wat leuk dat je, je droomjurk hebt gevonden! Er lekker heel vaak naar kijken en dromen over je dag! Wat heerlijk voor je! @Kiyeko: Ik heb nog geen idee hoe, en hoeveel ik moet spuiten. Ik heb 2 feb. de uitgangsecho en de prikinstructies. Ik weet nog niets, niet wanneer ik moet beginnen, dus wel heel spannend. Dr. S. Zei dat ik me er niet teveel zorgen over moest maken dat het niet veel voorsteld, dat hoop ik dan maar....ik hoop dat ik het zelf durf, heb wel iemand achter de hand die het kan doen, maar is makkelijk als ik het zelf kan lijkt me zo. Dr. S. vertelde wel dat ik niet lang hoefde te spuiten i.v.m. met veel eicelvoorraad wat 6.26 is. @All: Verder hier ook rustig met werken. Ik heb te horen gekregen dat ik nog kan blijven werken tot aan het einde van het schooljaar...daarna helaas niet meer i.v.m. de bezuinigingen. Daar sta je dan met je vast contract.....Ik werk sinds 2 jaar al in 2 banen i.v.m. uren mindering. S' morgens voor de klas en in de middaguren bij de kinderopvang. Bij de kinderopvang heb ik nooit goed kunnen wennen, ik ben een echte juf ! En het team daar is ook helemaal niet leuk om te werken. Daar had ik ook steeds maar een jaarcontract en dat wordt niet meer verlengd na februari. Dat vind ik heel eerlijk gezegd ook helemaal niet erg, heb ik meer rust want ik raakte er soms behoorlijk van in de stress en in de war hoe het daar allemaal gaat en nog meer stress wil ik gewoon niet. Ik moet nu gewoon eens aan mezelf denken en aan mijn vriend natuurlijk! Dus vanaf maart werk ik alleen nog maar de ochtende voor de klas, dus tot 12:00uur en daarna vrij. En dat tot augustus 2012 nog. Als ik daarna nog niets heb vraag ik ww aan. Dan kan ik me in februari en Maart volledig concentreren op onze behandelingen. En mocht en meteen allemaal goed gaan en groeit er een beebje in mijn buik, dan kan ik er volop van gaan genieten (hopelijk) Ik heb ook even behoefte aan rust, en die stress van de kinderopvang kan ik er gewoon niet meer bijhebben. Klinkt net alsof ik niet wil werken, maar dat is absoluut niet zo! Wil heel graag werken maar dan wel op een fatsoenlijke manier. Dus ik amuseer me nog tot augustus als juf en daarna.....tja dat weet nog niemand. Heb al 53 solliciaties weggedaan en 53x hetzelfde antwoord BEZUINIGINGEN pfff....dus heb het even op een laag pitje gezet. Even andere dingen aan mijn hoofd nu. Toch nog een lang mailtje geworden Ik ga weer werken "mijn" kids wachten. Lfs Juffie
goeiemorgen.. juffie: balen van negatest. panter: spannend operatie.. succes! ik zit te balen hier joh.. normaal ben ik hartstikke optijd met ongi enzo.. en nu had ik gister ongesteld moeten worden.. dus dat zou betekenen dat ik morgen naar arnhem zou kunnen om bloed te prikken.. en nou ben ik nog niet ongesteld.. mijn man kan morgen mee.. maar voor de rest kan hij geen vrij krijgen... zul je zien dat ik vandaag ook niet ongesteld word.. zucht!! dan kunnen we maandag pas gaan (valreep) maar dan kan hij niet mee..