@mee eens januari is een k.t maand behalve voor lieve girl en beebje! zit heerlijk aan chocolade nu mmm ps kon t weer niet laten om hier te kijken Liefs xx
@Panter wat goed!! Super dat alles goed is! Hoe nu verder? @DA, ik zou het heel knap vinden als het je lukt maandag knuffel meid. @Anna, dikke knuffel voor jou. @Girl, jullie meisje houd jullie echt in spanning. Vind het je spannend het idee dat je misshien ingeleid word? @All, ik ben zo stom geweest om een test te doen. Ik hield het niet meer uit Zien jullie iets?
@Zonnestraal jaa is ook heeeel vroeg ik weet het . Deze test had ik bij ons meisje 9 dagen na IUI ook zo licht
@Bailey: whaaaaa spannend! Ik zie heel licht iets (lichter dan bij je meisje) Ik duim! @DA: mijn man krijgt speciaal verlof, omdat het 'aan hem' ligt. Hij gaat altijd mee. Kan ook niet anders, want bij ons weet niemand er iets van. Onze dochter gaat straks ook mee met de echo's en behandeling. @Girl: volgens mij heb ik je vandaag nog niet gezien he Zou het? @Iluna: druk he met een kindje haha. En zoals OW al zei, dat wordt alleen maar drukker Hier ook een supersnel kruipend meisje die je geen seconde alleen kunt laten haha. @Iedereen die er even doorheen zit: heeeeele dikke knuffel. Ik hoop echt dat iedereen dit jaar zwanger mag raken en blijven! @All: deze ronde gaat weer kort worden. Gisteren dag 11 en al eggwhite. Gok vandaag of morgen ei, dus weer max 25 dagen. Was zo snel dat ik geen eens begonnen was met de ovutesten haha. Toch netjes met nog steeds volledige bv. Ik zeg dus mooi niks volgende maand *kijkt braaf* Liefs voor allemaal
panter: oh klinkt idd een beetje vreemd, haha maar als jij dat toch zo voelt, en als dat jou helpt is het toch goed. zelf kijk ik er helemaal niet zo tegenaan.   annaatje: dikke knuffel meid! idd uitkijken dat t niet een obsessie gaat worden, dat heb ik ook een hele tijd gehad.   katek: ja ik heb zelf een tomtom, en ik zal er ook wel komen hoor met dat ding, maar t idee al dat ik dat alleen moet doen. maadag kan een vriendin mee, maar dan moet ik wel zelf rijden, dus een goeie oefening.   zonnestraal: wat ben je toch lief!! is idd lekker he om af en toe gewoon even alles eruit te gooien. het is ook oneerlijk! heel erg oneerlijk!   bailey: ik zie ook een licht streepje! wat spannend!! ben benieuwd of hij donkerder gaat worden, ik hoop t voor je!   dreamer: haha kijk maar braaf en lekker niks zeggen hoor! girl: waar ben je? ik heb ook zo'n vermoeden!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! hier gister schoonzusje weer gezien, en vind erg moeilijk om een houding te geven! kennen jullie dat? heb maar gewoon gevraagd hoe het gaat, en ze had geshopt en liet alle kleertjes zien... was wel erg moeilijk vond ik...
dark angel, wat vervelend dat je alleen moet gaan! bij mij gaf mijn man op het werk aan dat ik naar het ziekenhuis moest, werd niet moeilijk over gedaan.. wel goed dat je die stappen neemt, zoals alleen naar de super! bob, wat een ellende voor jou! hoop dat je snel helemaal beter bent!!! panter, super dat alles goed was, nu goed opknappen!!! annaatje, doe rustig aan!! knuffel!!! bailey, ik hoop dat het streepje donkerder wordt (ik kon hem hier niet zien, maar kan aan beeldscherm liggen)!!
meiden ze is er nog niet bailey ik zie heel iets lichts. gewoon ff doortesten en hopelijk wordt hij donkerder!!! dreamer wat netjes zeg je cyclus!!! gewoon lekker niks zeggen en gewoon beginnen!!!
Girl, wat een geduld moet je hebben! Slaap je nog wel wat, of lukt dat niet meer door de zenuwen en je dikke mooie buik? liefs
panter ben het wachten nu wel zat. gelukkig slaap ik wel goed!! ik hou woensdag gewoon aan en komt ze eerder ben ik alleen maar blij.
bailey ik zie ook een licht streepje. Heb met de cryo tp op dag 9 getest (5 cellige cryo) en die was ook licht posi. Ik duim dus voor je dat het iedere dag wat donkerder wordt! Dat zou wat zijn!!! da wel fijn dat een vriendin mee kan, gaat helemaal goed komen! girl kan me voorstellen dat het wachten je op een gegeven moment de neus uit komt.. wel fijn dat je goed slaapt. Kun je krachten sparen voor de bevalling! hoop dat ik niemand vergeten ben..
Bailey, ik geloof dat het er toch echt op gaat lijken meid!! Zou je niet eens eentje met indicator gaan doen? heb je meteen duidelijkheid lijkt me? Zou wel tof zijn!
@All, we kunnen het echt niet geloven.... Vind het dan ook erg dubbel naar jullie toe Ik gun het jullie zo allemaal. @Panter, ja de digi durfde ik nog niet te doen morgen toch maar een gaan halen.