Kipjes, met mij gaat ie wel hoor, herstellende van e operatie. Hoe gaat het met jou dan? Bailey, zwanger worden is een wonder! niet schuldig voelen hoor, het is toch geweldig dat je ws weer zwanger bent?!! Het is je gegund hoor!! OW hoe is het met jou? Anaatje, hoe gaat het met jou? DA ben je al aan het idee gewend dat je lief niet mee kan naar de iui? Je gaat ook naar RS toch? Ze hebben zo'n mooie nieuwe afdeling gemaakt, met veel meer positieve sfeer dan de vorige.
Panter gaat het wat met de pijn of heb je ( hopelijk) geen last meer? Kipjes gaat het ook een beetje met jou meid? Hier tja een heeeeeeeele rare situatie ff allemaal. Moet de 25e weer naar de fert arts maar wat moet ik zeggen pff. Het is best wel een rare situatie hier, onderling best veel stress. Krijg dus adviezen ook van mensen om niet door te gaan direct. Mijn hart en hoofd zit dus op 2 verschillende golflengtes. Al ben ik er wel overtuigd van dat het door de stress telkens ook nog neit gelukt is. Ik weet het dus zelf eigenlijk niet goed. Ik wil zo graag door maar ja... Het zat me zelf zo hoog dat ik gisteren in vertrouwen tegen iemand heb verteld hoe S verwekt is. Terwijl ze altijd met mijn man ( over het algemeen) hield zei ze nu: Nu snap ik wel dingen veel meer van jouw kant. Al hoop ik niet dat ze mijn vertrouwen misbruikt. Heel gezeur weer van mij sorry
@Panter, dat klopt ook als ik echt weer zwanger ben is dat een groot wonder. Thanks meid! Gaat het herstel goed? Geen pijn hoop ik? @OW, lastige situatie lijkt me. Twijfel je om door te gaan??
@ bailey, Precies , het is je gegund hoor !! Niet schuldig voelen @ ow, Soms lucht het op om iemand in vertrouwen te nemen. Verder zul je denk ik goed naar je hart moeten luisteren en samen beslissen of je al verder gaat of even wacht.. Knuffel voor jou ! @ panter, Fijn dat alles goed was. Veel last van de operatie ? @ da, Ik doe de dingen in NL meestal alleen en belgie samen. Wel fijn dat er iemand mee gaat, komt goed ! Knuf @ all, Met mij gaat alles goed hoor.. Nog een weekje en weer starten, zie er wel tegenop hoor maar ja , het is niet anders. Merk wel dat ik er echt naar verlang om mama te worden.. Ben er echt zo klaar voor.. Maar ik moet toch echt nog geduld hebben hihi.
Bailey ik was er zeker van dat ik door zou gaan. Maar mijn moeder ( wat het niet weet hoe heh) en degene die ik het verteld heb, vroegen me aub het niet te doen. Dat ik goed aan S en aan het kindje moest denken. Heel dubbel dus
@OW, wat zegt je man ervan? Volg je gevoel in jullie beslissing dikke knuffel meid. @Kipjes, ik hoop echt dat jullie wens snel in vervulling zal gaan meid! @All, kon het echt niet laten. Deze is van net
Hij is echt heeeeeeeel duidelijk hoor Bailey Meid heb je een pbtje gestuurd met wat uitleg van de situatie Hem maakt het eigenlijk niks uit.
Bailey, ik zeg hardstikke zwanger! Van harte, deze is nog duidelijker!! OW wat een nare situatie als het tussen jullie niet lekker loopt. Je moet je hart volgen, mijn oma zei altijd: Meisje, volg je hart dan kan je nooit de verkeerde keuze maken. m.a.w als je je gevoel volgt krijg je geen spijt. Want je gevoelens liegen niet. Verstand volgen kan je dingen laten doen wat je gevoelsmatig dwars gaat zitten.
Dat is een prachtige uitspraak Panter!!! Mij werd verteld dat als ik wel voor een 2e en het mis zou gaan, ik dan erg egoïstisch bezig was. Van als ik maar een 2e krijg. Eerlijk gezegd is mijn wens naar een 2e ook eeeeeeeeeeenorm groot. Of het hier thuis altijd goed kan blijven gaan mmmm daar is mijn gevoel niet zeker van. Maar dat een 2e heel erg gewenst is dat zeer zeker. Tja daar zit je dan hahaha wat een luxe probleem eigenlijk
Ow, ook al ging alles wél goed thuis en kwam er een 2de kindje. dan kon het nog wel daarna fout gaan tussen jullie...dat weet je toch nooit. Als jij en je man er achter staan om een tweede kindje proberen te krijgen is dat jullie zaak. Wát er ook gebeurd in de (nabije en ver weg-) toekomst. Voor hetzelfde geld fiets je morgen per ongeluk onder de bus...je weet nooit wat er gebeurd in het leven.
Panter dank je wel voor je lieve woorden Hahaha het klopt wel je weet nooit wat morgen gebeurd Dat is zeer zeker zo Ik hoop echt voor jou dat je voor mij zwanger zult zijn net als kipjes , jullie hebben het zo verdient! Kiyeko kan me voorstellen dat je ervan geschrokken bent. Heb je al veel informatie kunnen vinden over hoe en wat met endo? Ik hoop dat je met een goede oplossing snel zwanger zult zijn!!
OW, lief van je dat je zou willen dat er hier voor jou een zwangerschap komt. Ik heb er inmiddels weer alle vertrouwen in dat het hier wel goed komt. Wanneer is de vraag! heb me laten pendelen en die pendel zei: poging 11 geeft een plakbeeb. Laten we het hopen...poging 11 is over een week of 3-4
bailey, ik zie hem ook! duim dat ie mooi donker wordt! ons wondertje, volg je hart en je maakt sowieso de juiste keuze! knuffel!!
@ow; meid wat een dilemma! Ik denk ook dat het goed is om je hart te volgen. Probeer niet teveel op adviezen van anderen af te gaan... Knuf! @Bailey; wauw!!! Die is echt wel posi zeg! Gefeliciteerd! @de rest; reageer morgen ff meer. Gister en vandaag ook halve dagen gewerkt, maar vandaag toch weer een dipdag. Baal ik wel van... Erg moe nu dus en moet nog 3 halve dagen werken! Bah... benieuwd of ik het allemaal vol ga houden..
jeetje wat kletsen jullie ineens veel zeg!   bailey: je testen worden echt steeds duidelijker! ik zeg zwanger! wanneer ga je weer testen? morgenvroeg?   panter: uhm.. eigenlijk niet, hoop nog steeds dat hij gewoon mee kan straks naar de echo's en de iui zelf. ja ik ga naar rijnstate, en alles was inderdaad nieuw, maar ben er van te voren niet geweest, dus weet niet hoe t er eerst uit zag.   onswondertje: lastig he, maar andere kunnen wel dit of dat zeggen, maar jij hebt t altijd nog voor t zeggen, en niet al die anderen. zij voelen niet wat jij voelt. maar ik snap t wel... als mijn moeder zou weten dat mijn man en ik weer gaan starten, zou ik de wind van voren krijgen.. onze relatie is zich net weer een beetje aan t herstellen. maar goed dit is ook onze keuze, en daar heeft de rest voor mijn gevoel niks mee te maken. vandaar nu ook de keuze om t niet meer te vertellen.   kipjes: snap dat je er zo klaar mee bent, je bent klaar om mama te worden! nu alleen de rest nog!!   kiyeko: fijn dat alles goed gaat met je!   sweetlilly: denk je wel aan jezelf meid, en als dat wat je nu werkt ook teveel voor je is, geef dat aan... luister goed naar je lichaam meid. nou morgen bloedprikken, en dan nog 3 weken wachten tot uitslag.. en hopelijk val ik er nog net voordat rijnstate vergadering heeft tussen. dan kunnen we weer gauw starten. heb echt helemaal beginkriebels weer in mijn buik haha, vind het nu al spannend. en net als kipjes... ik ben er gewoon klaar voor.. ben klaar om mama te worden! ben klaar om al mijn liefde te delen.. ben klaar voor alle zorgen.. BEN ER GEWOON KLAAR VOOR dus als die ooievaar nu nog steeds mijn huisje voorblij vliegt.. dan zal ik hem eens wa!! zo haha..(mag ook wel eens na 3 jaar en bijna 9 maanden)
bailey dat ziet er al goed uit zeg die testen!!! duim dat die donkerder wordt!!! ow jeetje het is wat allemaal. volg je hart!!! hele dikke knuffel meid!!! hopelijk kunnen jullie er samen uitkomen. kipjes er moet gewoon nu een keer een wondertje voor jullie komen!!!! da jij ook hoor!! sweet doe je het een beetje rustig aan meid!!! wel naar je lichaam luisteren. ben het wachten nu een beetje zat aan het worden. de dagen duren super lang ineens. ik hoop dat ze nog binnen 2 dagen komt uit zichzelf. maar denk dat ik me gewoon over 3 dagen kan melden in zkh.