Girl: hoop dat je meisje zich snel aandient... Enne anders manlief even lief aankijken, wellicht helpt t...
kiyeko hopelijk voor jullie ook snel een mooi wonderte!! en hopelijk zit de endo niet teveel in de weg. wel fijn dat je je goed voelt!!!
Joehoeee, ik ben jullie niet vergeten hoor! Jullie mij?! :-D Girl een tip: acupunctuur! Twee vriendinnen van mij gedaan en allebei die dag bevallen. Misschien kun je nog ergens terecht? Succes nog even! Kom een andere keer weer even langs, nu lekker slapen!
@ loutjelou, Heeeeeeey We zijn je niet vergeten hoor ! Hoe is 't ? Lekker aan het genieten van jullie kleintje ? @ girl, Kan me voorstellen dat je het wachten zat bent.. Nog maar 2 daagjes meis.. @ all, Vannacht een vreeeeeemde nacht gehad... 2 keer samen wakker geworden omdat de lamp op het nachtkastje 'opeens' aanging.. Brrrr en precies op de dag dat een dierbare is overleden.. Heb amper geslapen ..
Kipjes heh bah dat klinkt echt griezelig! Da en weet je al iets. Bailey hoe was je test vandaag? En loutje zeker zijn we je niet vergeten
kipjes aah wat akelig zeg!! hier al geweest, zie vorige pagina onderaan haha..t ging goed.. nu 3 weken wachten..
Kipjes, wat vervelend dat je er niet meer van geslapen hebt! Ik heb ook soms wel dat er iets in huis gebeurt, maar dan denk ik: "mijn vader komt even langs". Net als toen J.ade net geboren was, toen was het heel fijn dat wij even een "seintje" kregen. Girl, hoe gaat het nu? Loop je nog steeds? Zoals ik op hyves al zei: nu gaat de tijd zooooo langzaam, maar straks zoooooo snel (als ze er is) Met de kleine meid gaat het hartstikke goed, wij zijn vanmorgen naar mijn oude basisschool geweest om haar op te geven! Leuk! OW, ik heb je verhalen een beetje gevolgd, wat een situatie... en hoe gaat het met S? Zijn jullie al een beetje uit de lappenmand met hem? Elke keer wat he?! *knuf* Bailey, gewoon een positieve test!! Ik feliciteer je gewoon hoor Van harte gefeliciteerd!! Dreamer, hoe gaat het met je dochter? Zijn jullie nou ook alweer begonnen voor de tweede? Kipjes, het moet toch gewoon jouw jaar gaan worden? Ik duim voor je!! Verder weet ik het even niet meer.... sorry!
Kipjes, das apart! Dat was een teken denk ik van je dierbare. Loutje, fijn dat het goed gaat met je meisje! En met jou natuurlijk. Bailey, is het nieuws al geland? Zat nog ff in het testentopic te koekeloeren en je laatste test is echt wel duidelijk. Vanaf hier dus ook een felicitatie! Van harte met je zwangerschap! Hier door de operatie ongesteld geworden, een week eerder dan verwacht. Das mooi, dan kan ik in mijn ziektewetperiode de 11de behandeling ondergaan. Ben ik lekker relaxt en mijn eileiders zijn goed open gespoeld haha. liefs
@Panter: blij met een vervroegde ongi Zo grappig hoe graag we het de ene keer willen en hoe lief we het weg zien blijven de andere keer! Op naar een wondertje! @Loutje: je kleine meid is alweer een half jaar, wat gaat het toch snel he. Wij hebben volgende maand het startgesprek, maar gaan pas eind april/mei weer echt beginnen. Jullie nog geen kriebels? @Kipjes: brr eng zeg! Ik zou ook niet meer slapen hoor. @DA: hoop dat de uitslag en de vergadering lekker dicht op elkaar liggen zodat jullie snel kunnen starten! Al een beslissing genomen wanneer je man niet meekan? @OW: dikke knuff meis. @Bailey: we willen meeeeeer testen zien Echt supergaaf meis, Hoop echt dat wij jullie voorbeeld mogen volgen!
Ja, Dreamer het gaat zooooo hard! En ik moet zeggen, het is het allemaal waard geweest. Het is echt het mooiste wat er is! Bij mij kriebelt het wel hoor, maar wij zitten met het feit dat onze donor niet meer geeft... mijn man wil het daarom (nu zéker) nog niet. Ik zeg nooit nooit, maar voorlopig zit het er nog niet in. Ik ga mevrouw even uit bed halen, die ligt te roepen.
@loutje, wat leuk om te lezen dat het zo goed gaat met jullie @DA, goed zo meid ben trots op je @Kipjes, ooee wat eng. Het was vast een seintje van diegene die overleden is. @Panter, hier nog volop ongeloof eigenlijk. Ik kan het echt nog niet bevatten. Spannend eindelijk weer meedoen deze ronde, met open eileiders dat moet goedkomen! @All, sorry voor het lange wachten maar hier te test van vandaag Hij is donkerder als toen bij ons meisje 10 dagen na IUI
@ loutje, Wat fijn dat alles zo goed gaat met jullie meisje ! @ bailey, Nou , die is wel duidelijk hoor pff ! Gefeliciteerd schat je bent zwanger van jullie tweede beebje
loutje vergeten doen we je niet hoor!! en ja loop er nog steeds. ja het duurt inderdaad nu erg lang die dagen tot woensdag. het eind is inzicht. met jou alles goed zo te lezen!! fijn!! bailey van harte meid!!!! ziet er goed uit zeg!!! hoe voel je je?? nog 2 daagjes!! gelukkig is mannetje ook lekker vrij. hij was lekker weinig ingepland voor de bevalling.
Kipjes wat eng met die lamp.. brrr.. zou ik ook heel eng vinden. Panter met die open eileiders moet het helemaal goedkomen meid!!! Bailey wat een mooie test! Ik zeg: Proficiat! Wat super! Voel je verder al wat? All; hier alles goed. Lekker iedere dag aan het bewegen (fietsen of wandelen) het is super mooi weer de laatste tijd! Heerlijk. Moet er echt voor waken dat ik niet teveel op mijn kont zit. En natuurlijk wel wat verbranden want alles wat er aan komt moet er ook weer af.. hihi. Heb alles voor de beeb nu bijna in huis, alleen nog het kleine spul zoals nagelschaartje en dat soort dingen. Verder binnenkort mijn kraampakket ophalen en kijken wat ik dan nog nodig heb.