Oh jah kipjes dus dan is 14 aug zeker de terugplaatsing Dat hoor je dan nog van gent of hoe gaat dat dan
Kipjes; wat goed meid, een heel elftal nog wel wordt makkelijk met namen later hihi. Doe lekker rustig aan en laat je lekker vertroetelen!! Over 2 dagen tp? Nana; ik herken dat hoor, ik voel(de) dat ook altijd zo omdat je zelf natuurlijk niet weet of het er van komt, en als het komt hoe lang het dan duurt. Ik denk dat je het zelfs jaloezie mag noemen. Dat is heel normaal! Mijn man had idd nul zaad door obstructieve azospermie (geen aanleg zaadleiders). Dmv pesa (of mesa; ik vergeet het steeds) hebben we wel 14 rietjes zaad gekregen. Succes met de afspraak maandag! Spannend!
@katek, Als alles goed is dan hebben we inderdaad zondag de tp @ annaatje, Rond de 10 is gemiddeld zeg maar dus 11 is een mooi aantal. Morgenochtend mogen we bellen om te horen of en hoeveel er bevrucht zijn en dan is zondag de terugplaatsing. Verder zijn ze allemaal zo lief in Gent !! Werd goed verzorgd ook na de punctie en overal duidelijk uitleg over gekregen. We zijn gister al naar gent gereden en hebben vlakbij in een hotel geslapen omdat we vanmorgen al om 7.15 bij de onthaal kassa moesten zijn. Het verkeer lekker rustig en we waren er zo! @onswonder, Je had helemaal gelijk ! Ik heb me zenuwachtig gemaakt om niks hihi, maar blij dat ik het achter de rug heb. Nu lekker op de bank met belgische chocolade , dat heb ik verdiend vandaag Ohh en meiden.. Het kan ook anders.. Heb namelijk 3 weken hormonen geprikt en gewoon normaal alles gegeten en ben bijna 2 kilo afgevallen !! Hier dus geen extra kilo's van de hormonen zoals je vaak hoort. @da, Bijna posi test , das fijn.. Verlopen je cyclussen regelmatig ? Wanneer gaan jullie weer starten meis ? Kan ik me ff niet herinneren..
kipjes: ja mijn cyclussen zijn vrij regelmatig, en wij starten rond november 2012 pas weer. duurt even nog...
katek.......ik heb er geen woorden voor ......Super uitslag,stiekem gingen er al veel mensen vanuit. van harte gefeliciteerd
@KateK GEFELICITEERD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Mooie knal test hoor @Kipjes, wat goed 11 eicellen! Spannend de 14e TP? Laat je maar lekker verwennen vandaag.
kipjes super hoor!!! hoor je morgen hoeveel goeie bevruchte eicellen je hebt?? of hoor je dat de dag van de tp?? maar doe het lekker rustig aan vandaag en gelukkig viel het mee.
@kipjes das dan zeker goed 11 en wel fijn om in een hotel te slapen Wij vinden gent ook echt een super goed ziekenhuis @darkangel ik wist niet dat jullie in 2012 weer verder gingen. Een rustpauze begrijp ik. @all net op babybezoek geweest bij een goede vriendin Ze weet het niet van ons. Ik mocht het flesje geven.zoooo schattig kindje. Dan besef ik weer t maakt niet uit of het van je man of wie dan ook is Een kind voed je samen op tot het kind wat die wordt Fijne avond meiden wij gaan uit eten met mijn ouders
annaatje: ja we zijn aangemeld in arnhem ziekenhuis rijnstate, en daar duurt de intake zo'n 8 maanden en dan tot de behandeling ook weer 8 maanden, dus een verplichte lange pauze, maar wel een pauze die nodig is hier.
@darkangel in welk ziekenhuis heb je de iui gehad Sorry als ik het vraag maar vind het soms moeilijk om alles Te onthouden wie waar loopt
Annaatje:okt begin IUI-D~ Bailey: Cat: Onduidelijkheid over TESE-uitslag en dus een second opinion, ondertussen ook aangemeld voor KID~ DarkAngel: 2xICSI mislukt~IUI-D 1 en 2 mislukt~IUI-D 3 zwanger VMK met 4W4D~IUI-D 4 t/m 7 mislukt~ IUI-D 8 3x afgebroken ivm cyste~nu even rust tot ongeveer nov. 2012. Dreamer: baby feb 2011~in 2012 voor beeb 2 aan de slag~ Girl: IUI-D 1 t/m 6 mislukt~IVF-D 1 tp 1 & 2 mislukt tp 3 zwanger~ Iluna: Zwanger na 4 IUI-d in D'dorf. Katek: ICSI 2, cryo tp op 29/7 ~ testen op 12/8~Zwanger~ Kipjes: IUI-D 1 t/m 8 mislukt~1e ivf ,8 folikels~4 aug.schouderoperatie~dosis gonal-f verhoogd en zondag 7 aug 2e FM ? Kiyeko: 26-07-2011 1e IUI-D Laloutje:ICSI 1t/m 3 mislukt~3 Eskimootjes over~6 Augustus TP 1 embryo~ Liev Onswondertje:Mama van een zoontje na IUI-D~nu 1e ronde brusje mislukt~ Panter: KID/IUI-D sinds okt 2010~Poging 1 t/m 5 mislukt~Poging 6MK~. Smurf: Sweetlilly:Sinds feb. 2011 in de MMM~In afwachting van tese~ Testdatum: KateK: 12-08-2011 Monatoetje: 13-08-2011 Zwanger: Iluna: zwanger van een bandietje,uitgerekende datum 29-11-2011 Girl: zwanger van een meisje, uitgerekende datum 11-01-2012 Katek: zwanger van een ?, uitgerekende datum 12-05-2012? Geboren: Ons wondertje: Zoontje geboren op 29-12-2010 Dreamer: Dochter geboren op ..-02-2011 Bailey: Dochter geboren op ..-04-2011 Loutjelou:Dochter geboren op
@ DA, Jeetje , dat is vrij lang inderdaad.. dat is een van de redenen waarom wij zijn uitgeweken naar Gent.. Soms is het wel fijn om pauze te hebben.. Even je gedachten en emoties weer op een rijtje krijgen.. Ook belangrijk. En ik vind altijd dat je tijdens een pauze in de mmm weer even extra in je relatie kan steken, want tijdens de mmm is daar soms weinig tijd voor omdat je zoveel met andere dingen bezig bent. En uiteindelijk moet je het samen doen allemaal. Ps: zou je van mij op de lijst willen zetten : 1e IVF 11 eicellen. 14 augustus tp ? (Data follikelmetingen mag eruit ). Dank je !
kipjes: ja daarom is het ook wel goed voor ons, dat het even wat langer duurt. pauze om aan ons te werken.. en dan er straks weer fris tegenaan.
Klopt helemaal! DNA maakt echt helemaal niks uit. Ons meisje is echt 100% ons meisje, daar doet dat ene zaadje niks aan af. Ik hoop dat jullie dat ook ooit mogen ervaren meis. @Katek: ik heb nooit knaltesten gehad! Zelfs toen ik met 10 of 11 weken de Moeders voor Moeders test deed knalde die niet. Bloedprikken heb ik ook nooit hoeven doen. Ga je meedoen met MvM? @Kipjes: 11 eicellen zelfs Superscore meis! Teleurstelling is compleet verdwenen he. Ik ga duimen voor een heleboel cryootjes meis! @DA: balen van de lekkages elke keer zeg. @Nana: heb daar geen ervaring mee meis. Succes iig, weer een stap verder! Liefs voor allemaal!
@ KateK gefeliciteerd met je zwangerschap! @ Kipjes een mooi elftal inderdaad! Ik duim ook voor een hoop cryo's en een geslaagde terugplaatsing! @ all hier een negatieve test, had ook niet anders verwacht eigenlijk, zou erg snel zijn als het bij de eerste kid raak is... nu weet ik tenminste dat ik vandaag mijn ongi kan verwachten vandaag...
@ all, Thanx meiden voor het duimen !! Het heeft geholpen want er zijn er 10 van de 11 bevrucht !!!!! 6 met ivf en 4 met icsi ... Morgen de tp en dan afwachten hoeveel cryo's er overblijven.. @monatoetje, Balen meis.. Maar als je nog niet ongi bent is er nog hoop. Dikke knuffel.
kipjes super hoor!!! zie je nou wel dat het goed komt!!!! daar zit een wondertje voor jullie bij!!!! monatoetje ls de ongi uitblijft kun je altijd nog keertje testen. dikke knuffel!!!!
wow kipjes wat super goed nieuws!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Veel plezier en succes morgen met de tp! Dreamer; ja zeker wil ik meedoen met MvM! Zal me morgen avond even aanmelden.