Geen enkele zaadcel gevonden Deel 3!

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door one of kind, 30 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. suikerfee

suikerfee Fanatiek lid

13 jan 2010
    1.700
    361
    83
    @All, ik heb nog steeds enorme lage rugpijn. Bij onze meid duurde dat tot 12 weken dus ben benieuwd. Verder heb ik het vaak warm en loop er bij als een tomaat zo rood haha. Net na het wakker worden voel ik me alsof ik de griep heb maar dat is eenmaal uit bed weer over.

@Katek, lekker he om bijna alles in huis te hebben. Is de babykamer ook al klaar? Hebben jullie een thema?

@Girl, nog 2 dagen wat spannen :D Lekker dat je man ook vrij is

2. KateK

KateK VIP lid

26 dec 2008
    5.185
    0
    36
    Drenthe
    @Bailey ja heerlijk dat het klaar is, we hebben niet echt een thema maar veel fuchcia *hoe schrijf je dat* roze en wit. Ik zal tzt wel een fotootje plaatsen! Dat last van de onderrug had ik in het begin ook ja. Lijkt nog maar zo kort geleden. Ik bedacht me zostraks dat ik over een week of 13 al moet bevallen.. pff.. en toen ik 13 weken zwanger was dacht ik; jeetje dat is best snel gegaan dus ben bang dat de komende 13 weken ook te snel gaan.. haha. Ben zo aan het genieten! Maargoed kan me voorstellen dat wanneer je buik topzwaar is dat je dan wel wil dat het kindje komt.. maar voor nu vind ik het heerlijk om haar in mijn buik te hebben!

3. Zonnestraal77

Zonnestraal77 Fanatiek lid

20 aug 2011
    4.507
    2
    38
    Verpleegkundige (ambulance)
    Noord-Holland
    Gefeliciteerd Bailey!!

4. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    @Bailey: echt zooo supergaaf he, gewoon 2x meteen de 1ex raak!
    Ik = jaloers :p
    Geniet er maar van meis.

@Katek: ik heb geen seconde gedacht van kom alsjeblieft eruit.
    Ik wilde nog helemaal niet bevallen haha, ik had wel 2 weken overtijd willen lopen :p
    Wij hebben ook alles fuchsia en wit, love it!! :D

@Loutje: ja ik wist idd van de donor, maar dat neemt die kriebels niet weg nee.
    Ik hoop dat jullie het gevoel hebben compleet te zijn zo of dat jullie (je man) er rust in kan vinden als beeb 2 van een andere donor komt.

@Girl: geniet van de laatste dagen als zwangere dame!
    Neem je rust, die heb je straks namelijk niet meer :p
    En vergeet niet een laatste buikfoto te maken!
    Ik moest zo plots (snachts) het ziekenhuis in, dat wij geen laatste buikfoto hebben gemaakt en daar baal ik nog steeds van.

Dikke knuffel voor allemaal!

5. Juffie26

Juffie26 VIP lid

24 okt 2011
    10.011
    1.860
    113
    Hallo Allemaal,

Sorry een paar dagen niets van me laten horen, had even een dipje, wist het even niet meer......moeilijke Kl*te situatie gewoon. Vriend was heel lief voor me, hebben samen veel gepraat en nu gaat het wel weer. Heb met tranen in mijn ogen de kamer staan stofzuigen waar nu de zonnebank staat maar wat onze kinderkamer moet gaan worden. Ik heb het zo in mijn hoofd hoe alles zal worden. Tis gewoon niet eerlijk! En dan al die mensen die zeggen (goedbedoeld) "het komt wel goed en je bent nog jong" dan kan ik zo boos worden dan denk ik hoe kun jij weten of het goed komt, dat weten wij niet eens....! En jong ja we zijn 27 en 29 wil dat dan zeggen dat we het niet erg vinden wat we doormoeten maken samen pfff....sommige mensen krijg je niks aan het verstand!

Het is gewoon wachten tot 2 feruari dat we weer naar Dusseldorf mogen en we eindelijk gaan starten. Nooit gedacht dat ik er naar uit zou kijken om mezelf een week lang spuiten te zetten....maar het is allemaal voor het goede doel!

Verder willen wij graag assistend Hachting laten doen. Maar Dr. S. Zei dat het alleen nodig is bij vrouwen die wat ouder zijn of cryo's, maar ik hoor zoveel goede verhalen ik wil het ook! Je zal maar net zien dat het daardoor wel innesteld dan ben ik gelijk de eerste keer zwanger dat zou top zijn! Dus ik ga het 2 februari nog wel een keer zeggen haha. IK WIL HET! ;)

@Bailey: GEFELICITEERD! Echt hartsikke fijn voor jullie dat je niet verder hoeft met de mmm! En nu genieten maar!

@Kipjes: Wat eng met die lamp....vreemd dat je soms zo'n gevoel kan hebben dat je niet alleen bent. Ik zou dan ook geen oog meer dicht doen.

@Girl: Wat fijn dat je man ook grotendeels vrij is vlak voor de bevalling. Hou je het nog een beetje vol? Hoop voor jullie dat jullie kleine meid vandaag of morgen toch nog zelf komt. Maar het einde is in zicht voor jullie.

@Katek: Fijn dat je zo aan het genieten bent. Ik hoop dat als ik ooit zwanger mag worden ik er ook zo van kan genieten als jij! Geniet maar lekker met volle teugen.

Ik hoop dat ik niemand ben vergeten, anders sorry!

Fijne avond allemaal!
    Lfs. Juffie

6. Girl86

Girl86 Fanatiek lid

21 jan 2010
    2.318
    0
    0
    dreamer ben nu het wachten wel beetje zat. en heb inderdaad vandaag nog ff een foto gemaakt van me buik. zal hem er zo nog wel ff in me album zetten. de laatste was ook al weer paar weken terug. ja het is inderdaad jammer ja als je nog graag een foto wou hebben en het niet meer kon.

7. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    @Juffie: die opmerking kregen wij ook van gyns in het ziekenhuis, jullie zijn nog jong.
    Ja prima, maar krijgt mn man dan ineens weer zaad als hij 30 zou zijn ofso?
    Of had het erger geweest als we de 30 al waren gepasseerd?
    Dat we jong zijn betekend dat we ook jong ouders hadden willen worden en niet een paar jaar later omdat het allemaal niet lukt!
    Mensen die zulke opmerkingen maken snappen er niks van.
    Op naar februari!

@Girl: groeit je buik nog hard nu?
    Ik ben maar tot de 37+4 gekomen haha.
    Bij 37 weken was mn buik nog redelijk klein, maar die laatste dagen groeide die echt enorm.
    Ik hoop dat je kleine meid vandaag zoiets heeft van, hey, dit is wel een mooie dag!

8. Girl86

Girl86 Fanatiek lid

21 jan 2010
    2.318
    0
    0
    dreamer heb de foto's van de 37 weken er nu instaan en van vandaag. maar je ziet goed verschil jah.

9. Bob1981

Bob1981 Fanatiek lid

7 mrt 2011
    2.253
    26
    48
    Vrouw
    Dankjewel lieve meiden.
    Ben zojuist aan het tweede antibioticakuurtje begonnen en hopelijk slaat die wel aan...
    Voor de rest rommel ik wat aan in huis omdat ik vanwege de koorts nu even niet werk...
    Ben ook nog ongi geworden dus we hebben alles in 1x:D heerlijk. Gelukkig is de pijn wel iets afgenomen dus dat is wel erg fijn. Maar ze noemen het PID en daarbij heb ik nu een urineweginfectie. Ook hebben ze dingen op kweek gezet in het zh dus de 19e mag ik bellen voor de uitslag...thanks voor alle lieve reacties!!!

@Bailey...wow!!! Wat een enorm goed nieuws!!! Wat gaaf zeg, gefeliciteerd!!! En heerlijk van genieten...zwanger worden blijft een wonder en lekker van genieten!!! Wat moet jij je heerlijk voelen nu...en al zo vroeg positief dus ook dat is super goed nieuws!! Toppie meid!!

@Panter, bikkel!! Ben blij dat het meeviel en dat je nu alweer rond springt :D En met al het leidingwerk in orde moet dat beebje niet lang op zich laten wachten!! Ik zeg die ronde 11 is voor jou meid!!

@OW jeetje wat een dillemma's meis, ik zeg je gevoel volgen anders krijg je vast spijt....wel lekker dat je je geheim even hebt kunnen delen...heerlijk! Maar meid niet luisteren naar andere en hun adviezen, zij leven niet 24u in jouw huis en jij wel...als een brusje voor S goed voelt voor jou en je man gewoon ervoor gaan lieverd...sterkte met wat je ook beslist!

@girl...tja eigen schuld dikke bu(lt)ik :p Had je dat holletje maar niet zo heeeel lekker moeten maken hihihi...en nu al helemaal het gedrag van een meid...lekker een eigen willetje :D
    Sterkte meid met de echte laatste loodjes...ik hoop dat jullie nu heel snel jullie mooie, kleine meisje mogen vasthouden!!

@Katek jeetje wat gaat het hard!! Aankomende zaterdag komt de babykamer hier (die hadden we al besteld maar konden we niet meer afzeggen) Dus dat zal wel even confroterend zijn maar aan andere kant is heet ook een extra drive om dat kamertje snel te vullen hahahaha...heerlijk dat bij jullie bijna alles af is en klaar staat voor jullie kleine meisje...wanneer heb je weer een controle? Krijg je ook nog een echo? Spannend ineens en echt omgevlogen...binnenkort weer een nieuwe buikfoto?? Lekker genieten meid!

@DA mocht jij nou vandaag of deze week langs komen? Wel spannend om nu ineens weer te beginnen...zeker nu je mannetje niet mee kon...pffff...een goede vriendin heeft een angststoornis en het is echt verschrikkelijk...ik hoop dat het je gaat lukken...sterkte meid!!! en natuurlijk nog veel meer succes toegewenst!!

@ de rest van meiden...ik ben er vast een boel vergeten maar mn hoofd laat me in de steek :$ ouderdom nu al?? hahahaha
    Hier beginnen we over 2 weken met de insemniatie....zetten het toch gewoon door...want de bacterie tast verder niets aan...en met de twee kuren moet ik dan wel weer op de been zijn...dus ook hier spannende tijden....heerlijk!!!

Fijne avond lieve meiden en eet smakelijk!!

xxx

10. Juffie26

Juffie26 VIP lid

24 okt 2011
    10.011
    1.860
    113
    @Dreamer: Inderdaad die mensen snappen er niks van...wordt zo moe van die opmerkingen. Ja als mijn mam 30 zou zijn is er niet ineens wel zaad en dat we jong zijn (27 en 29) Wil zeggen dat wij er ook voor gekozen hebben om ouders te willen zijn. Of een andere opmerking "Probeer er maar niet teveel aan te denken" Ja als iemand het "recept" weet graag! Maar dat gaat gewoon niet. Hoe kan je nu niet denken aan iets wat je allerliefste wil maar niet/moeilijk gaat of dat je er een hele moeilijke weg voor af moet leggen, ja er niet aan denken staat niet in mijn woordenboek, helaas!.
    Soms zucht ik maar even en dan weer door, maar een andere keer kan ik dat niet hebben en kan ik er best wel geirriteerd door raken van zulke opmerkingen....
    Jullie bergijpen het tenminsten :)

Ik ga koken vriendlief is ook opweg naar huis.
    Fijne avond.
    Lfs. Juffie

11. DarkAngel25

DarkAngel25 VIP lid

6 jul 2011
    7.732
    1
    38
    panter: oh dus kan je nog eerder starten ook! dat is wel fijn zeg!

dreamer: ja ik ga dan gewoon alleen.. ik vind dat ik me niet zo moet aanstellen.. maar goed, dat zal wel moeilijk worden denk ik.

bailey: ja testjes worden donkerder!!! gefeliciteerd!!

juffie: dat word idd tegen mij ook heel vaak gezegd.. ja je bent nog jong... dan denk ik echt van ja dus?? maakt dat alles minder erg? minder zwaar? maakt dat de wens minder sterk? nee dus....

bob: spannend over 2 weken weer starten! ik ga voor je duimen!!

all: hier even klein dipje... zucht!!!!!

12. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Da was is er gebeurd meid????

Bob dank je wel lieverd voor je lieve woorden.
    Je bent toch een topper heh.
    Volgende week naar de fert arts dat word nog veel denken tot volgende week;)

13. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Mag ik eerlijk zijn ik ook:)

14. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    Bob, ik vind je sterk! Na al die tegenslagen toch de positiviteit zien.
    Ik wou dat ik ook zo sterk was!!

DA, ik hoop dat het allemaal meevalt voor je. Ze zijn hardstikke lief in RS, en stellen je echt op je gemak.

Girl, ik ben zelfs ongeduldig, laat staan hoe jij je moet voelen. Ik hoop dat je kleine meid zich snel aandiend!

Bailey, en is het nieuws nu al geland? haha geweldig man om zo snel zwanger te worden!! Je hebt gewoon super eien!

liefs

15. suikerfee

suikerfee Fanatiek lid

13 jan 2010
    1.700
    361
    83
    @Panter, het begint steeds meer te landen. Digi test gedaan en dan staat het er echt.
    Vind het wel ongelofelijk hoor nu weer meteen raak, wie verwacht dat nou.

@All, ik hoop zo dat jullie snel volgen allemaal.

16. iluna

iluna Actief lid

20 jul 2010
    448
    0
    16
    NULL
    NULL
    Van harte gefeliciteerd bailey, ongelooflijk dat het weer bij de eerste keer raak is. WOW. Kun jij het al geloven? :)

Bob het zit je ook echt niet mee, veel sterkte en beterschap en een portie geluk dat het vanaf nu wat meer mee zit allemaal.

En pantertje, jij bent ook sterk. Er af en toe doorheenzitten of emotioneel zijn maakt je kracht niet minder.
    Hoop zo dat het bij jou en kipjes de volgende keer ook raak is en dat de kleintjes zich heeeel goed vasthouden.

En liefs voor girl, ik was ook 5 dagen overtijd. Wie weet begint het vanacht, of morgen ochtend? Lukt het nog flink te wandelen? BIj mij heeft dat voorwerk gedaan en alvast voor 2 cm ontsluiting gezorgd.

Zo, ik ga maar eens met het mannetje naar bed (in de hoop wat meer uurtjes te maken dan afgelopen nacht ;) )

17. DarkAngel25

DarkAngel25 VIP lid

6 jul 2011
    7.732
    1
    38
    veel (nieuwe) zwangere om me heen... mensen die zomaar hoppa even zwanger worden....
    en als ik dan zie wat ik (wij,jullie) allemaal moet(en) doen om zover te komen.. doet me zeer.. degene die zo graag willen, zo veel verdriet hebben omdat t niet lukt...

en andere duiken even t bed in, en zijn letterlijk binnen een wip zwanger..

even voor de duidelijkheid.. ik doel niet op dit topic he, want jullie gun ik t van harte, en vind t geweldig voor bailey dat t meteen de 1e keer gelukt is. dus mijn gevoel komt niet daar vandaag!

18. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Da dikke knuffel meid.
    Afschuwelijk is dat maar steeds heh.
    ik snap wat je wil zeggen:)

19. Monatoetje85

Monatoetje85 Bekend lid

6 jul 2011
    538
    0
    0
    hey Panter, fijn dat ongi er nu al is, heel veel succes deze ronde!!

Bailey, gefeliciteerd, wat een mooie test!!

Juffie, je leeftijd bepaalt inderdaad niet je kinderwens, ik kon de gyn in het 1e ziekenhuis ook wel wat doen toen ze zei dat wij ook nog jong waren (was toen bijna 26).. fijn dat jullie er zo over kunnen praten!! heel veel succes de komende maand!

bob, fijn dat je over 2 weken weer verder gaat, hoop dat je deze ellendige tijd achter je kunt laten en het kamertje inderdaad snel gevuld zal zijn!

Darkangel, ik had dat gevoel ook toen vriendinnen om ons heen zwanger werden en wij net wisten dat we samen niet zomaar een kindje konden krijgen, ik denk dat dat heel normaal is.. Zeker voor jullie, jullie hebben al zo'n lange weg afgelegd, terwijl wij (als je terugkijkt) eigenlijk binnen de normale tijd zwanger zijn geworden..

ons wondertje, hoe is het nou bij jou? sterkte met je keuze!

voor iedereen een knuffel! ik heb het gevoel dat 2012 een jaar vol kleine kindjes wordt!

20. DarkAngel25

DarkAngel25 VIP lid

6 jul 2011
    7.732
    1
    38
    girl: nog 1 dag!! en dan heb je snel je meisje in je handen!!

onswondertje: oh fijn dat je t snapt, wil niemand voor t hoofd stoten namelijk..

monatoetje: vervelend is dat he, ik denk ook echt dat alleen de mensen die in t zelfde schuitje zitten, of hetzelfde meegemaakt hebben, weten hoe t voelt en hoe ermee om te gaan..''buitenstaanders'' snappen de ballen er niet van.. mijn moeder maakt t allemaal van dichtbij mee, nu niet dan maar toen met die icsi's en de eerste 7 iui's wel.. en zij snapt t ook niet.. hoor vaak genoeg van haar, dat ik er niet teveel mee bezig moet zijn.. dat ik misschien moet accepteren dat er geen kinderen gaan komen.
    en ze is er heilig van overtuigd dat toen ik zwanger was van iui-D 3 dat ik niet zwanger was van de donor maar van mijn man..;)

Deel Deze Pagina