@da, ik begrijp je verhaal, ook hier in de omgeving iemand die van de wind zwanger is geworden.. zucht... @bailey gefeliciteerd!!!!! @hier nog 4 weken moet ik voor de hsg, stiekum vind ik het wel eng hoor..
Hoi lieve allemaal.......Ben een tijdje niet op het forum geweest. Drukke tijd achter de rug. Volgende week moeten we terug na het ziekenhuis uitslag van het CF onderzoek bij ons beide. Toch wel spannend en krijg dan een pilstopecho.......En ik krijg het schema mee volgens mij hoe en wanneer ik mag beginnen met spuiten. Ik probeer nu even alles terug te lezen van wat jullie heb geschreven......Succes allemaal knuffellll!!!!!!!!!
Zo ik ben een beetje bij gelezen dames, er word alleen zoveel verteld dat ik de namen en verhalen een beetje door elkaar haal. Ik probeer er wat vaker op te kijken i promise!!!!!! Ik weet niet op wie ik nu reageer maar dit geldt eigenlijk ook wel voor iedereen. In onze naaste omgeving ook al zoveel zwangere. Ze kijken elkaar aan en zijn zwanger. Van sommige kan ik het heel goed hebben maar van andere argghhhhhh!!!! Sorry hoor, denk ook bij mezelf je mag niet oordelen maar soms. @ Bailey van harte gefeliciteerd met je zwangerschap, dat alles goed mag blijven gaan!!!! Ik probeer me echt te verdiepen in jullie allemaal, heb nu zoveel gelezen dat ik de namen vergeet sorry mijn fout. Ook vraag ik me af wat hsg en ongi betekend? Zit er nog niet echt in dus dit weet ik niet. Fijne avond iedereen knuffelsss
mummy: hsg---> http://www.lumc.nl/home/0001/12556/19997/80328023215441#n1 ongi is ongesteld/menstruatie... misschien is dit handig voor je? --> http://www.zwangerschapspagina.nl/vruchtbaarheidsbehandelingen/57211-gebruikte-afkortingen.html
@OW: ik snap heel goed dat je ook jaloers bent, hoef je je niet voor te schamen. Ik hoop dat je eruit komt meis (moet nog pb-en, maar ben even druk) @DA: dikke knuffel lieverd, het kwam weer hard binnen he. Het is niet eerlijk. Hoop dat we straks lekker allebei zwanger zijn, zodat we met onze mooie buikjes mogen gaan pronken! @Bailey: al gebeld voor een echo? @Girl: is ze dan toch spontaan gekomen? Anders heeeeeeel veel succes morgen Geniet maar van jullie wondertje zodra ze er is. Dikke knuffel voor allemaal!
dreamer: ja kwam echt even hard binnen... als we samen zwanger zijn, gaan we shoppen daar bij jou hahaha..
@DA, dikke knuffel meid. Ik weet dat je mij niet bedoeld, we zitten allemaal in het zelfde schuitje als het over de manier van verwekken gaat. @Dreamer, nee ik heb Gent nog niet gebeld dat doe ik morgen. Heb me wel aangemeld voor Moeders voor Moeders vandaag. Hopelijk is het bij jullie ook snel raak @Girl, indien jullie meisje er nog niet is wil ik je heel veel suvcces wensen morgen.
bailey: okeej fijn! dacht wel dat je t zou snappen all: hier een overheerlijke mega oude pyama broek aan.. maar ik denk dat dit de laatste keer was.. ik moest net wat oprapen van de grond.. en ik denk dat er nu ongeveer een scheur van een cm of 25 in zit haha... boehoe....
iedereen heel erg bedankt!!! nee ze is er inderdaad nog niet. hopelijk gaat alles voorspoedig morgen. we hadden vandaag een schoonmaak bui dus weinig hier geweest. jullie horen zo snel mogelijk als ze er is.
@DA, ik snap je helemaal Wat zonde van je broek, die aller aller oudste zitten vaak zooooooo lekker @Girl, heel veel succes morgen.
@girl....heel veel succes vandaag!! We denken aan je!!! Ik hoop dat alles goed gaat en dat het allemaal soepel, snel en mooi verloopt (zover als dat gaat bij een bevalling) Jullie mogen nu heel snel jullie meisje vasthouden... Heel veel moois gewenst deze dag!! Dikke knuffel
@Girl: Ik ben een beetje te laat maar ik wil je toch heel veel succes wensen, en dat jullie je meisje maar gauw in de armen kunnen sluiten. Lfs. Juffie
Ik wens je-jullie ook veel succes vandaag Girl!!! Vandaag ga je je meissie dan ECHT in je armen sluiten! Hoop dat alles spoedig verloopt!
Girl, succes meis!!! Hoop dat je snel je lieve kleine meisje in je handen hebt!! En we zijn hier heeeeeeeeeeeel benieuwd naar hoe mooi ze is (foto's hihi). DA, ja snap ik helemaal hoor. Hier ook allemaal zwangere om me heen. M'n beste vriendinnetje is nu van de 3e zwanger....is even slikken. (behoorlijk slikken). OW, meis....ik denk aan je. Dikke knuf!! (heb je ooit gepb't, heb je die wel ontvangen meis?) Dames, zat even in een mega-dip. Januari blues. Heb ik namelijk elk jaar. Maar nu een tikkie erger vanwege de MMM. Iedereen raakt maar zwanger wij niet, had het er ff mee gehad. En dan m'n lieve man die opgekropte gevoelens had....wat er de afgelopen dagen uit is gekomen. Heel zielig, het is ook zo verschrikkelijk als je te horen krijgt dat je onvruchtbaar bent!! Maargoed, ik ben er weer .