zonnestraal: dikke knuffel voor jou! all: moet eigenlijk nog even opruimen, maar heb totaal geen zin. haha.. moet vanmiddag nog werken tot 18.30... hoop dat t niet zo druk is als gister.. en dan heb ik lekker weekend.. mits ze me morgen niet bellen om te werken dan.
Zonnestraal lieverd nee die heb ik niet gekregen Nog niks nieuws van Girl te lezen op haar hyves helaas.
Zonnestraal, fijn dat je uit je dip bent! Volgens mij doen al onze mannen dat, gevoelens opkroppen, heb er hier ook zo eentje rondlopen.. Darkangel werk niet te hard! Mummy succes volgende week in het ziekenhuis, ben heel benieuwd wanneer je mag starten met spuiten! Ben heel benieuwd hoe het met Girl is.. hier net terug na een werkdag, zijn geen drukke dagen, maar werk dat ik toch wel veel last van bekken krijg, maandag bij fysio geweest die adviseerde naar bekkenfysiotherapeut te gaan.. vandaag huisarts gebeld voor verwijskaart en morgen maar eens bellen om een afspraak te maken.. hoop dat pijn dan minder wordt, want zie me zo al de komende weken nog lekker fulltime doorwerken (niet dus..).. hoe is het met de medezwangeren, nog veel last van kwaaltjes?
@ monatoetje leuk dat je me hebt toegevoegd. Ja zoals ik het heb begrepen is als alles goed is ik vanaf de 23ste mag starten maar goed jullie allemaal weten dat je tijdens die gesprekken zoveel info krijgt dat ik soms de helft maar opsla. Hoe gaat het verder met jou? Last van je bekken las ik, hopen dat fyso iets helpt. Fijne avond nog xxxxxx Ben trouwens ook wel erg benieuwd hoe het met Girl gaat.
Girl ik ben zooooo benieuwd!! Hopelijk ben je nu aan het genieten van je gezin. Zonnestraal, knuff!! Hier ook zo'n man hoor. Nu pas na 3 jaar komt het hoge woord er pas uit... Hier geen nieuws!
zo hier ook weer thuis.. moest wat langer blijven, baby spuugde met een noodgang zijn hele fles eruit... papa onder, baby onder.. ik niet zo... maar echt, heb veel baby's zien spugen, maar dit sloeg alles zeg. jeetje.. dus moest nog even de baby helemaal verschonen, enzo.. dus dat kwam nog even op t laatste moment tussendoor.. nog niks van girl zie ik.. spannend zeg! ben echt benieuwd! zo hier de boerenkool aan staan.. zo maar lekker eten..
Mona; hier geen last van kwalen maar mijn schoonzusje heeft ook last van de bekken en heupen. Idd fysio. Ik vraag me af of het ooit helemaal weggaat als je er eenmaal last van hebt.. ik hoop het voor je!
Beetje nieuws maar niet waar we al op hoopten": de kleine is er nog steeds niet. waarschijnlijk morgen om 20:52
oh ik ben even weer niet geweest. Nu weekend dus zal snel weer bijkletsen! Even snel; Girl; heeeeeeeel veel succes en sterkte meid!!! En wat balen dat ze er nog niet is. Ik hoop dat jullie haar snel mogen bewonderen en mogen genieten van jullie meissie! Knuf!
Wat balen voor Girl, ze zal wel helemaal gesloopt zijn. Zet hem op meid we denken aan jullie! @Zonnestraal dikke knuffel voor jou en geef er ook voor je mannetje
Ligt eraan of ze uberhaupt al weeën heeft he. Ik ben ook ingeleid en de eerste pil deed helemaal niks. Tweede pil ook niet. Pas toen mn vliezen spontaan braken begon het echte werk. Ik hoop dat het allemaal snel doorzet bij Girl!