Vraag Vriendin van mij heeft vanochtend een cb test gedaan Zo 1met zon plusje als je zwanger bent Haar vraag aan mij is of ik weet of dit kan Maar jah bij mij is dat venstertje altijd wit Ze kreeg meteen al in het resultaatscherm de plus te zien En daarba het streepje pas,na paar seconde al,in het controlevenster Maar ze vraagt dr eigen af of dit kan Is t niet eerst het controlevenster en daarna het resultaatvenster Ik heb geen idee maar sommige van jullie weten dit maybe? Morge gaat ze digital doen Met mij verder alles wel oke Knufff
Anaatje, dat kan idd dat de teststreep er eerder staat dan de controlestreep. hardstikke zwanger dus die vriendin van je. Girl!!! Van harte met de geboorte van je dochter! ben erg benieuwd naar hoe ze heet en hoe het is gegaan en hoe het met jou is!
@thanks panter. Ga dr zo bellen,maar ze is nog op het werk Ze was al paar dagen na nod maybe dat daarom het resultaat eerder te lezen Was dan t controlescherm
Girl, gefeliciteerd met jullie little Girl! Ben benieuwd naar je verhalen meis. Geniet maar van haar en van elkaar als gezin. En geloof me, de tijd gaat vanaf nu vliegen haha.
@Ons wonder: dat kan ik me goed voorstellen meis! Zou zijn fam in Turkije erachter komen als het in NL bekend zou worden? Of heeft hij hier niemand verder die contact heeft met zijn fam?
Girl, hartelijk gefeliciteerd met de geboorte van jullie meisje!!! Geniet er maar lekker van! Dreamer, Ons wondertje, zo knap dat jullie ervoor gekozen hebben om het helemaal voor jullie zelf te houden.. Hier weten ouders, schoonmoeder en schoonzusje en mijn beste vriendin hoe het precies zit, ben heel benieuwd wat voor reacties wij gaan krijgen en of het kindje op mijn partner lijkt.. Vind wel dat hij heel goed reageert op reacties dat hij het goed gedaan heeft en dat soort dingen... Darkangel, wat balen dat je moet werken! succes en geniet van je weekend daarna!! Juffie, geniet van je weekend in Scheveningen!
Monatoetje respect dat jullie het al verteld hebben hoor net als voor de andere meiden die het al verteld hebben. Dreamer nee daar zouden ze niet achter komen. Nu S kan nooit achter zijn verwekker komen want in BE is het anoniem
@ girl, Gefeliciteeeeeeerd Heel veel geluk , liefde en gezondheid toegewenst. Geniet er van !! Dikke dikke dikke knuffel xxx
@Ons wonder: zou jij het S wel willen vertellen? @Niet vertellen: ik heb een aantal vriendinnen gekregen via dit forum en die weten het natuurlijk wel. Maar het is ook niet iets waar je dagelijks bij stil staat, tenminste, wij niet. Je loopt wel eens tegen dingen aan waardoor je ermee wordt geconfronteerd/aan herinnerd wordt, maar over het algemeen denken wij er niet aan. Dus voor nu heb ik helemaal geen behoefte om het aan iemand te vertellen. Dat was wel anders toen wij het slechte nieuws net te horen kregen en alle beslissingen moesten nemen.
Hier weten alleen de ouders en broers en zussen het.. verder niemand. Wij hebben dan wel geen donor, maar ze weten wel dat het niet op een natuurlijke manier is gebeurd. Daar heb ik al best wel moeite mee.. ik wil eigenlijk ook niet dat ons kind dat later weet ofzo.. zie de toegevoegde waarde er in dit geval ook niet van.
Girl van harte gefeliciteerd geniet ervan met zijn 3-tjes! Heel veel geluk! @All: Ik ben vandaag begonnen met ovulatietesten, ik mag mijn ei niet missen deze maand (heb die nog nooit gemist) ik mag namelijk niet ongi worden voordat dr. S. op 2 februari een uitgangsecho heeft gemaakt. Tis ook nooit goed he, te vroeg, te laat pfffff wat een gedoe! Maar ik dacht ik koop ook die goedkope bij kruidvat dan doe ik die eerst en als die positief is doe ik die digitale van clearbleu die zijn anders zo snel op en duur. Zo gezegd zo gedaan. Net die van kruidvat gedaan en op de verpakking staat dat als beide streepjes even dik zijn en sterk van kleur dan is het positief, die streepjes verschenen meteen allebei even sterk van kleur, normaal is mijn ei op dag 15 pas (zaterdag dus) maar ik dacht nu begin maar omdat mocht het eens eerder zijn. Dus toen meteen (zelfde urine) de digitale van clearblue gedaan die zijn bij mij nog altijd juist geweest en als ik een smiley had de dag erna mijn eisprong daar kan ik de klok op gelijk zetten. Maar die gaf dus geen smiley aan....maar de testen van de kruidvat zeggen wel positief....en nu...? Ik denk dat ik maar gewoon vertrouw op de clearbleu die heeft me nog nooit in de steek gelaten maar toch vreemd dat kruidvat dan wel positief zegt....Ik hoop dat de kruidvat test het fout heeft en ik niet morgen mijn eisprong heb.....ik voel ook altijd heel duidelijk mijn eisprong dus ik merk het toch wel, maar ik mag gewoon niet eerder dan na 2 februari mijn ongi krijgen......wat een toestand toch allemaal... Ik was naar de test aan het kijken waar de 2 duidelijke strepen meteen verschenen en dacht, wow wat lijkt me dat geweldig als die streepjes nou eens op mijn zwangerschapstest komen te staan....ik droomde even weg op de badkamer maar was al snel weer bij zinnen...... Lfs. Juffie
@Katek: waarom wil je niet dat jullie meisje dat weet? Heeft dat met geloofsovertuiging te maken? Hoezo heb je moeite met dat het niet op de natuurlijke manier lukte? Schaamte?
@Juffie: kruidvat ovu testen zijn zonde van je geld. Die dingen geven vals positief. Dus 100% zeker dat je nu een vals positieve ovu test in handen hebt. Meteen wegknikkeren die dingen en nooit meer kopen, je hebt er echt niks aan. Goedkope testen bestel je bij Sensitest
Niet vertellen........ Net zoals KateK hebben wij ook geen donor. Samen hebben we hier wel uitgebreid over gesproken, als we toch een donor zouden nemen........Zouden wij dit aan niemand vertellen alleen, ouders en zusjes........Wel hebben we waar we nu dus in zitten, de medische molen. Verteld aan hele naasten vrienden, ouders, zusjes en collega's. Van mezelf ben ik nogal een prater en kan niks opkroppen. Wij vinden het fijn om er met andere mensen over te praten.....VInd het de steun die we krijgen erg fijn.... En soms word er zelfs rekening meegehouden, in allerlei situaties. Maar met datums zijn we niet altijd even duidelijk, stel dat je weer slecht nieuws te horen krijgt dat je dan niet ieidereen meteen om je heen hebt, maar even kunt verwerken met zijn 2en
@All: Ben even gaan googlen en lees heeeeeel veeeeel verhalen over dat die kruidvat ovulatietesten heel vaak vals positief geven, dus dreamer je had gelijk had ik dat maar eerder geweten. En dat ze tot wel 7 dagen positief blijven dat kan natuurlijk nooit Ik zal ze morgen nog eens doen en dan kijken of de lijntjes donkerder van kleur gaan worden, en natuurlijk doe ik ook de clearbleu testen daar vertrouw ik het meeste op die hebben me nog nooit in de steek gelaten! Ik maak de testen wel op om te kijken hoe ze reageren maar ik vertrouw op mijn eigen clearbleu testen dat klopt altijd als een bus. Die kruidvat testen komen er niet meer in inderdaad zonde van mijn geld...:x Lfs. Juffie
girl: van harte gefeliciteerd!!!! ben benieuwd hoe ze heet! en hoe het gegaan is!!   vertellen: wij hebben t al verteld, en mocht er een kindje komen, hier gaan wij het dan ook aan vertellen.   juffie: dat heb ik ook vaak als je een dikke vette posi ovutest hebt.. nou doet mij die maar als zwangerschapstest!! sorry heb even snel erdoorheen gelezen, hoop niet dat ik iets of iemand vergeten ben.. nou weekend poging 2 haha
@ vertellen, Wij zijn er heel open over , de mensen in onze omgeving weten het en mochten we zwanger zijn dan zullen we het ook aan de fam.vertellen. Tuurlijk is het moeilijk en emotioneel, maar ik vind dat we er ook trots op mogen zijn dat we deze kans krijgen en dat er mensen zijn die anderen willen helpen hun kinderwens te vervullen. En daarom zijn wij er ook open over. We zijn dankbaar voor de kans.. Iedereen gaat er natuurlijk op zijn eigen manier mee om, of je het nu vertelt of niet. Ik vind ons allemaal stoer en sterk !! Want het is alles behalve makkelijk en we doen het toch maar !! Knuffel
@ girl van harte gefeliciteerd Ik hoop dat het goed gaat met jullie drie en net als de anderen ben ik heel benieuwd hoe het gegaan is, hoe jij het ervaren hebt... en willen wij natuurlijk graag een foto van het mooie meisje zien. @ all, ik ga weer slapen, heb een inspannende regeldag/nacht achter de rug... ik probeer er nogmaar niet aan te denken dat ik over drie weken weer langzaam aan het werk ga.