zo ik ben er weer, lekker de hele avond bankhangen!!! dreamer: pff dat wachten he... wat is de rede dat je na februari weer een paar maandjes moet wachten? bob: hoe gaat t meid? annaatje: oh lijkt me ook eng ja, wat bloedverlies, idd proberen hoe moeilijk ook, om je niet zoveel zorgen te maken.. en anders een vk bellen ofzo.... toen straks even bij mijn moeder geweest, en pfffffff....ik mag echt nog niet beginnen van haar met behandelingen... hadden t over schoonzusje en dat ik daar zoveel moeite mee had, omdat wij al zolang bezig zijn... zegt ze jullie zijn helemaal niet bezig nu... uhm.. nee mama ja mama amen mama.. pfff... ze moest eens weten.. voelde me wel erg schuldig, want ze zei ook dat ze blij was dat we zo'n relatie hebben dat we alles tegen elkaar kunnen zeggen...
Da ze kan toch niet zeggen dat jullie niet mogen beginnen. Oke mijn moeder zegt ook, bedenk je, of ik heb het liever niet. Maar ze heeft geleerd dat ik niet wil horen ( of luister) naar jullie mogen neit beginnen. Dat recht heeft ze niet.
DA ik vind ook niet dat het aan je moeder is om daarover te oordelen. Ik denk dat ze het uit bescherming doet, maargoed, wanneer zou het dan wel kunnen? Daarnaast ben je nu oud en wijs genoeg om zelf met je man een dergelijke keuze te maken, dus ik zou me niet laten beinvloeden. Het feit dat ze op eerlijkheid gaat zitten maakt het extra moeilijk..Ik vind niet dat ze dit van je kan vragen en verwachten, maar ik snap wel dat ze je de pijn en teleurstelling, stress en al het verdriet wil besparen..
ons wondertje: ik luister er ook niet na, man en ik doen toch waar wij zin in hebben.. of ze het er nu mee eens is of niet. het is ons leven en als wij er klaar voor zijn gaan wij starten
Snap wel dat het je pijn doet. En je steun valt wat weg. Én zei zegt goh wat fijn dat we zo open kunnen praten over alles.
ja zo is t inderdaad, maar ik weet zeker dat als t lukt ze wel blij is.. zo niet.. pff wil daar niet aan denken!
Lieve DA, moeilijk allemaal meis!! Maar ze zal blij zijn. Want dan word ze oma en smelt ze onmiddelijk...... Dikke knuf!!
meiden reageer nog terug op alles. maar er staan foto's in me album van elina las goed nieuws bij anna?? gefeliciteerd meid!!!
Girl, wat een prachtkindje!!! Iluna, las ik nou dat jij alweer bijna moest werken?? Is je verlof zo snel gegaan of moet je zo vroeg weer beginnen? Anaatje, hoe is het nou met je? Geen bloed meer gezien hoop ik?