darkangel, wat moeilijk! zijn inderdaad van die goedbedoelde beschermende opmerkingen, maar maken het zo moeilijk, iemand anders kan toch niet voor je beslissen wanneer jouw kinderwens zo groot is dat je die wilt invullen.. voor iedereen een fijn weekend!!
@Girl wow wat een mooi meisje heerlijk genieten nu! @Anna, geen bloed meer hopelijk?? Ik denk dat je een week verder bent dus nu 5 weken en een paar dagen. Wanneer was je eerste dag van deze cyclus? Heb je al naar Gent gebeld?
@girl wat een mooi kindje!! @all gelukkig geen bloed meer gezien. Heb geen klachten alleen een superzwaar gevoel alsof ik elk moment mn menstruatie kan verwachten @bailey gent gebeld. Mag net als jouw er 6 feb heen in de ochtend Misschien zien we elkaar nog! Ik hoor dan als alles goed is tot wanneer Ik de utro bollen mag nemen.afspraak van 17 feb blijft toch staan,in het geval dat zei assistente ,gaan ze niet vanuit maar toch... Het dringt nog niet echt tot me door omdat ik niet echt klachten heb denk ik... Fijn weekend meiden. Wij gaan vanaaf filmpie pakken Xxxxx
Annaatje dat zware gevoel is heel normaal Ben blij dat je geen bloed meer hebt gezien Hier gisteren enorm ongi geworden blehh
@ girl, Wat een prachtige foto's van jullie mooie meisje ! Echt een schatje !! @ annaatje, Super hoor !! Dus jullie hebben 6 februari beiden de echo, leukkkk
annaatje: gelukkig geen bloed meer gezien!! fijn!! onswondertje: oh balen van erge ongi! ((knuffeltje)) bailey en annaatje: leuk saampjes op dezelfde dag echo!!! all: ik zit hier nog steeds schandalig in mijn pyaam *schaam*
Girl, wat een mooi meisje is Eline Heyho lieve panter, ja ik begin de 2e week van februari alweer. Maar wel langzaam aan, met twee daagjes in de week. Ik ben zelfstandig en mijn vervanger kan maar tot dan. Anders was ik nog 2 weken langer thuis gebleven denk ik. Hoewel ik er ook weer naar uitkijk weer aan het werk te gaan. Ook al geniet ik echt van de tijd met ons bandietje mis ik het wel. Hoe gaat het met jou, ben jij alweer een beetje bovenop na alle teleurstellingen? Oeps, later meer.. ik hoor dat er iemand wakker wordt en heeeeel spoedig moet drinken. Onze kleine man is inmiddels trouwens al 60 cm en bijna 6 kg. Ik schijn slagroom te produceren. Liefs voor iedereen hier & fijn weekend.
annaatje, fijn dat er geen bloedverlies meer is!! ons wondertje, balen van erge ongi.. iluna, jammer dat je zo snel weer aan de slag moet, geniet de komende weken dan maar extra! darkangel, zo al 1000 berichtjes... pyjamadagje is toch ook wel eens fijn, zeker met dit weer..
@Anna, wat leuk ook de 6e de echo hoe laat moeten jullie? Wij om 12:20. Zou leuk zijn als we elkaar zien. Dat zware gevoel hoort er idd bij, dat had ik bij ons meisje ook heel erg en nu ook weer. @Iluna, zo jullie kleine man groeit goed zeg @DA, heerlijk pyjama dag lekker toch. @OW, hoe is het meid?
Bailey hoe voel je je Al kwaaltjes? Hier op en af. Deze week ook nog sh*t nieuws gekregen betreft mijn uitkering. Die van het reusachtig bedrag van 400 naar 300 is gegaan en in mei zelfs naar 230 wauw!!! Dus de financiën beginnen ook parten te spelen pfffff En die ongi altijd zo vies behhh haha
Dat zou grappig zijn als jullie elkaar tegen zouden komen! Ik ben tot nu toe 1 mede ZWP'er in düsseldorf perongeluk tegen gekomen haha
ik dacht wat is het toch druk in de straat hier, hebben ze 4 deuren verder een man dood in huis gevonden.. de politie heeft een raam ingegooit om hem t huis uit te krijgen... en nu ik erover na denk.. heb hem inderdaad al een tijdje niet meer gezien...
He getsie DA...lekker verhaal! Hoe lang zou ie dood in huis hebben gelegen denk je? Hier in de buurt is eens een man na 6 maand pas gevonden, overleden in de slaap. Had geen familie en geen contacten, op gegeven moment hebben de buren van die man alarm geslagen ivm vliegen overlast
panter geen idee.. maar heb hem echt al een tijd niet meer gezien... had laatst al een raar gevoel bij dat huis.. --> vreemd he..