hihih vippie! Tja dat kan hoor, dat je heb aangevoeld dat er iets niet in de haak was in dat huis. IK geloof daar wel in! Ow, lastig dat de inkomsten naar beneden gaan. Wij moeten het vanaf eind v/d maand doen met alleen mijn inkomen...brrr...kunnen straks geen eens boodschappen meer halen. Ben er eng van en heb mn kop in het zand gestoken haha! Komt wel goed, vraag wel huurtoeslag & zorgtoeslag aan. Kunnen we daar de boodschappen van ddoen
panter: balen dat je t alleen van jou loon moeten doen... zouden we hier ook niet redden hoor! ik stuur je even pb..
Panter bah bij jullie ook al zo'n sh*t nieuws Stresserend zoiets heh Kunnen gelukkig dan wel nog net boodschappen doen.
@girl, ik ben wat later maar van harte gefeliciteerd met jullie meisje... wat een mooie naam ook en wat een poppetje, geniet er maar van!!! @sorry meiden...ik ga jullie wat meer volgen, werk nu iets van 50 uur in de week en man met burn out thuis...dus ben vaak te moe het forum./de topics bij de houden.. Nog maar 3 weken en we moeten naar t ziekenhuis...
Ow, ik heb eerder in een soortgelijke situatie gezeten. En weet je wat me altijd heeft geholpen? De gedacht: "over 5 jaar leef ik nog wel" Want het is zo...wat er ook gebeurt, we overleven het wel. liefs
hope: zo je werkt wel veel zeg, balen dat je man met een burn-out zit zeg! zo denk dat wij hier maar eens naar bed gaan, aangezien manlief al languit op de bank aan t snurken is haha.. slaapkop! zal hem eens wakker maken en een duwtje naar boven geven! weltrusten!
ons wondertje en panter, bovenop alles ook nog eens deze stress, maar heb er alle vertrouwen in dat jullie ook goed hier doorheen komen! darkangel, wat eng, kan me voorstellen dat je zoiets aanvoelt, maar toch een eng idee...
Hoi allemaal! Hoe is het op deze prachtige regenachtige zondag met iedereen? Ik ga zo op visite bij mijn mama Leuk!!!
@DA, ja ik werk fulltime op een administratie en daarnaast ben ik nagelstyliste. Ook studeer ik HBO bedrijfseconomie...druk bijtje dus @burnout, ja is inmiddels al 4 mnd aan de gang, vind het zo sneu ik kan zo weinig voor hem doen he... ik zit hem eerder in de weg... @panther, we hebben vannochtend in het bos gelopen met de hond, en kwamen zeiknat terug haha. Verder niet zoveel, genieten van mijn rust. Oh ja mijn nieuwe site gaat online, dus daar straks even druk mee en met geluk mijn webshop ook. Leuk dus!
Jeetje Hope, zeker druk bijtje . Maar vast heel leuk, en de tijd gaat lekker snel . Op naar de HSG..... Panter, hier alles goed! Met jou meis? Lekker naar moeders? Have fun!! Girl, wat een prachtig mooi meisje!! Wat zul je verliefd zijn!! Ben benieuwd naar je bevallingsverhaal..... Bob, blij dat het weer beter met je gaat meis! DA, VIP wijffie....was je voor mij al .
Hoi Dames, Hier net terug van een heerlijk weekendje Scheveningen en musical Wicked! Wat echt heerlijk en wicked is echt helemaal TOP. Maar....ik had mijn ovulatietesten meegenomen want ik wil mijn ei deze maand niet missen, omdat we deze cyclus gaan beginnen met spuiten maar dan moet ik wel weten wanneer ik ongi moet worden. Normaal heb ik altijd op dag 15 of 16 (dag 16 is vandaag) een positieve ovulatietest, maar nu dus niet! Ik snap er helemaal niks van.... heb wel de hele week zowat vruchtbaarslijm gehad wat ik normaal ook altijd heb voor mijn ei, maar nu dus geen positieve test, ik ben op dag 13 al begonnen met testen omdat ik zeker wilde zijn dat ik mijn ei niet ging missen, maar nog steeds geen smiley op de ovulatietest.....nu heb ik net gekeken en andere maanden zaten er ook cyclussen bij waarbij ik op dag 16 mijn ei had. Heb vanmorgen een test gedaan en net nog maar nog steeds niet positief, zal vanavond nog wel eens een test doen, dan maar hopen dat die wel positief wordt.... Wat een toestand ook. Ik neem morgen de tijd om op iedereen persoonlijk te reageren. Lfs. Juffie
Ben ikke weer, de stresskip van dit topic..... (sorry voor de beschrijving) Maar toen ik zojuist naar de wc ging had ik bij het afvegen een dikke grote klodder wit/doorzichtig slijm, best wel een grote prop (sorry). Is dit een goed teken dat mijn ei nog onderweg is? of al geweest is? Ik ga vanavond nog eens testen voordat ik naar bed ga... Lfs. Juffie
Juffie dan is zeker je ei onderweg hihii. Panter dat is een hele goede instelling. Het zal zeker goedkomen Alleen die shit zh rekeningen dan, van het zaad enz. Dit weekend is het vrij rustig gelukkig hier. Heb me wel toen S en mijn man nog sliepen wat ingelezen op internet wat als het niet goed zou gaan. Betreft mijn uitkering enz.
Juffie, eieren doen altijd gek als je op ze zit te wachten . OW, jeetje die stress er ook nog bij....allemaal niet leuk!!! :x
@OnsWondertje: Dat hoop ik echt. Ik schiet er spontaan van in de stress en dat moet niet want dan wacht mijn ei nog langer haha! Al bijna 9 maanden precies op dag 15 of 16 dus zou toch vanavond een posi test moeten hebben. Dus toen ik net van dat dikke witte slijm had bij het afvegen dacht ik al dat zal wel positief zijn mijn ei komt eraan....joehoe.....(hoe blij kun je zijn met dit soort dingen he) Al hoop ik niet dat ik mijn ei gemist heb, maar dat zal wel niet als ik nu wit verlies heb. Vanavond nog maar een digitale test van Clearbleu doen.... Ik ben me inderdaad ook al aan het inlezen voor ww uitkering, helaas heb ik vanaf augustus dit jaar geen werk meer..... maar als ik dat allemaal lees van een WW-uitkering wordt je ook niet vrolijk van maar ja. Fijne zondag allemaal nog! Ik ga bij mijn zusje langs die is vandaag van ski vakantie teruggekomen Oostenrijk, bijna ingesneeuwd daar.... Lfs. Juffie
Juffie die heb ik idd al mijn WW uitkering ( belgië) en het was al niet veel 400 maar nu 300 en vanaf mei 230 is helemaal niks. Pfff
Zonnestraal hihi *bloos* Ik zit al de halve dag steeds te kijken... En dacht jeetje er word niks gezegd vandaag, Haha had perongeluk abbo op dit topic verwijderd.. Oeps
@Allemaal: Alle paniek voor niks heb zojuist een dikke vette (smiley) op mijn ovulatietest pffff......wat was ik blij die smiley te zien. Ik helemaal blij naar benenden rennem met mijn test haha Hebben we dat ook weer gehad, nu wachten op mijn ongi en dan spuiten spannend..... Liefs Juffie
kutzooi.. zie net op mijn banner dat ik al op dag 10 zit.. begin eigenlijk altijd op dag 10 met ovutesten.. naja.. dan morgen maar..