ik irriteer me aan dit soort topics... kan er niks aan doen.. toen ik die paar zinnen las waar ik me aan irriteer ben ik maar meteen gestopt.. http://www.zwangerschapspagina.nl/ovulatie-zwangerschapstesten/330820-pakte-jullie-klussen-and-welk-geslacht.html
Tja...er was nog een ander opic over een zwangere die teleurgesteld was da ze zwanger was van een jongetje en het een rouwproces noemde.. van dat soort topic's krijg ik hangtieten
panter hahah hangtieten!!! nee maar ff serieus.. das toch triest.. jeetje man en dan een rouwprocces...
Whaaaaaaaaaahahahahahahaha, ik irriteer me ook mateloos aan dat soort topics!!!! Hahahaha ik lig gevouwen!!!
Hahahahaha Panter!! Trouwens, dat topic of een topic wat erop lijkt heb ik ook 's gelezen....m'n bloed kookt dan echt :x.
Hangtieten whahaha. Joh, mensen die in een wip zwanger raken moeten toch iets hebben om zich druk om te maken? Ik kan wel begrijpen dat mensen een voorkeur hebben. Maar mensen die werkelijk denken dat ze het geslacht voor het uitkiezen hebben, die hebben het licht niet uitgevonden Tuurlijk mag jij ook meedoen Zonnestraal! Iedereen mag meedoen hier. Hangtieten, geweldig
@OW en Panter, pfff die financiele zaken. Weet wat jullie beleven, wij hebben al maanden dubbele kosten gehad van 2 hypotheken. Nu gelukkig een huis verhuurd dat geeft weer lucht. @OW, ja kwaaltje volop aanwezig <---- zo groen zie ik ongeveer haha ben echt veel misselijker als bij onze meid. @Dreamer, dat steekt zeker! De wens voor een 2e is net zo belangrijk en sterk mogelijk sterker. Ik weet precies wat je bedoeld, mij is laatst ook gezegd: ach mocht het niet lukken voor een 2e geeft toch niet je hebt al een kind :x @DA, ooooh die topics grrrrrr. In maart komt er vast ook weer een topis met de vraag of meer mensen deze ronde overslaan ivm uitgerekend met kerst.... Alleen die titels al :x @Panter, dat meen je niet! Jeetje mensen moeten blij zijn dat ze een gezond kindje verwachten! @all, ik gun jullie allemaal een kindje of het nu de 1e 2e of 5e is elk kindje is even belangrijk en bijzonder. Zo ook de wens hiervoor.
Weet je waar ik me altijd zo verschrikkelijk aan irriteer??? Dat vrouwen het erg belangrijk vinden om te vertellen dat hun zwangerschap de 1e ronde gelukt is....bloedirritant, alsof het een wedstrijd is....
Ik krijg er hangtieten van is echt een uitdrukking die ik erg veel gebruik. ( niet dat ik hangtieten heb hoor)
@Zonnestraal, ik vind het geen wedstrijd maar voel me wel erg gezegend dat het beide keren zo snel raak was. Snap wel wat je bedoeld hoor want er zijn er die nog net geen "lekker puhhhh" zeggen
Heb het dan niet over behandelingen hoor.....want dat snap ik... Maar meer van: 'hij hoeft maar naar me te kijken of ik ben zwanger' terwijl ze weten waar ik in zit.....
Nee hoor Bailey, dacht al toen ik het opschreef... .....bedoel niet mensen die in de MMM zitten. Nee meis, jij bent gezegend en kan andere stellen die met IUI's beginnen heul veul hoop geven . Das weer anders, ik kan zo snel een voorbeeld niet vinden.....
zou ik nu ook gauw zegge ja bailey: hoop dat je je snel beter voelt.. ja sommige topics zijn echt erg
@Panter haha misschien wel ja, we zullen zien. @Zonnestraal, nee weet ik. Ik snap wat je bedoeld, deze personen hebben geen flauw benul van de MMM en zien zwanger worden als vanzelfsprekend.
Mijn hele familie is zo vruchtbaar als konijnen, dus ik hoor niet anders! Wat ik nog erger vind is van die meiden die na 3 rondes roepen hoe ontzettend zwaar ze het hebben en hoelang het allemaal wel niet duurt en hoeveel anderen hun al voor zijn gegaan. Dat hoor ik om me heen heel veel en dan moet ik echt op mn tong bijten. Maar binnenin roept een stem dan heel hard AANSTELLER! Je moest eens weten! Je mag blij zijn DAT je zwanger bent, van je eigen vent nog wel!
Ik hoop dat ik geen hangtieten krijg hahaha. Ben wel bang voor theezakjes straks! @Bailey: mooi gezegd meis. Balen van de misselijkheid. Heb je al emesafene?
@Zonnestraal, ik voel me niet aangevallen hoor. Bedoel er eigenlijk mee dat het inderdaad geen wedstrijd is maar een zege om zwanger te worden. Haha snap je het nog kan het niet anders uitleggen