Ik trek dan mijn grote mond echt wel open hoor!! ( en desnoods sla ik ze met mijn hangtieten om de oren) Als ik ooit hangtieten krijg laat ik ze rap liften!!
Ja bij ons weet niemand het nog he, dus ik kan niks zeggen! Ik ben te schijterig om wat te laten doen haha. Maar goed, mochten het echt velletjes-tot-op-de-knieën worden, misschien denk ik er dan anders over.
Hahaha hangtieten en theezakjes.... Die theezakjes heb ik al, ik was altijd redelijk gevuld om het zo maar te zeggen maar na de zwangerschap van onze meid zijn ze wat leeggelopen.... Nu zijn ze zich weer aan het vullen dus er zal wel niet veel soeps overblijven straks @Dreamer, nee ik heb nog niets tegen de misselijkheid. Ik heb de hele dag vreselijke honger maar als ik iets eet krijg ik het niet weg. S'nachts wel trouwens...
Live vanaf de pot. .. Maargoed dat ik idd nu toch nog maar een ovutestje doe... Een goeie 2de streep! Denk dat die morgen nog wel wat donkerder is.
Ze hangen nog niet op mijn knieeen hoor hahaha @DA live vanaf de pot je bent geweldig!! Dan komt je eitje snel
Hahahahahahahaha Panter!!!! Bij m'n vriendinnetje, die maakte zich al zorgen bij de 2e dat ze na een half jaar nog niet zwanger was , terwijl ze mij op de voet volgde....ik snap dat echt niet. Werd toen zowat een obsessie voor d'r. Nouja en nu dus zwanger van haar 3e.....
Whahaha DA Megavroeg zeg! @Bailey: hier in de zwangerschap van aa naar E gegaan (met stuwing zeker een F! wow wat een titten haha) Zit nu nog op de B (vol dan, zodra ze gedronken heeft blijft er weinig over hahaha) Denk dat ik de rest van mn leven maar borstvoeding blijf geven
@Dreamer ik leek lolo wel met die stuwing Haha zie het al voor me, jullie dochter als grote meid nog aan de borst Maaaaar dat scheelt wel een borstlift natuurlijk haha
Haha ik denk in beelden.... Is soms niet fijn Haha.. oh sorry voor de spellingsfouten zit nu VIA de phone... Nu vanuit bed haha
Ik ga kolven (zie je me alweer voor je zeker DA ) en mn bedje in. Als ik me los kan wrikken van de pc, ben bezig met kadootjes zoeken voor mn kleine grote meid.
DA hou op! Ik ben ook een beelddenker Bah, zit ik daar mee in mn hoofd. Heeft iemand een leuker beeld voor me