Wahahahaha....2 dagen laat ik jullie alleen en ik lees alleen maar berichten over hangtieten en theezakjes Ik heb me kapot gelachen!! En live vanaf de pot? En dan hoop je dat wij daar geen levende beelden bij bedenken hihihi Hier gaat het goed maar kan niet slapen, ontzettend vervelend! Ben keihard aan t sporten en aan t lijnen...ben in 2 weken 3kg kwijt...heerlijk! Wellicht komt het daardoor dat m'n lijf moet omschakelen naar een ander ritme ofzo... Verder gaat het hartstikke goed, kuurtje is goed aangeslagen gelukkig! Nou meiden tot morgen!! Dikke knuffels xx
@all hier niet goed.. Sinds gisteren heb ik krampen lage rugpijn En bloedverlies.gisteravond nog naar huisartstenpost Geweest. Het leken wel weeen zon pijn had ik Heb me ziek gemeld en mn man is vrij Straks weer naar huisarts...
Nee Annaatje dat mag toch niet waar zijn!!!!! Wat zei de HA post? Heb je ook al stolsels verloren, hoop het niet Dreamer en Bailey jaaaaaa hahahah na het bv worden je borsten minder heh hahaha. Hier nog wel mijn cup maar zo slap als wat Erg jammer eigenlijk. Ik was eigenlijk niks gegroeid van cup. Jullie hadden wel een leuk onderwerp hoor gisteravond hahaha
Zo naar huisarts. Wist niet dat buikpijn en rugpijn Zon pijn konden doen! Lijken echt weeen. Vrees voor het ergste.maar ik weet in ieder geval dan wel Dat ik zwanger kan worden Xxxx
Anaatje, het zijn ook weeën die je voelt, alleen niet zo krachtig als bij een bevalling. Je lichaam is ws het vuchtje aan het afstoten. Je kunt gewoon 1000mg paracetamol nemen hoor, dat haalt de scherpe kantjes er wel af. Zodra je het vruchtje verloren bent stoppen de krampen. (is mijn ervaring)
bob: ook een beelddenker? hahahaha.. balen dat je niet kan slapen..wel knap van je dat je aan t afvallen bent! annaatje: nee dat meen je niet.. als ik eerlijk moet zijn, ben ik er bang voor.. maar ik ga nog even duimen voor je!   kiyeko: oh fijn meid! bijna weer starten!
@annaatje...jeetje meissie!! Ja ik had nergens van last van, geen krampen, geen pijn toen het mis ging...ik voelde me on top of the world...dus toen de echo gemaakt werd en de gyn alleen zei..."oh, oh" tja dan stort de wereld even in. Met de 6 weken mk had ik wel krampen en flink bloedverlies...maar ja het is zo lastig in te schatten...blijf vertrouwen houden lieverd en net wat je zegt...wij hebben er ook vertrouwen in dat jij, ik, wij zwanger kunnen worden, nu alleen zorgen dat het holletje comfortabel genoeg is zodat het beebje goed groeit en blijft zitten... En wellicht gaat alles nog goed hoor meid...die verhalen zijn er ook. Dus positief blijven denken, dan doen wij dat ook voor je!! Sterkte meid en een enorme dikke knuffel!! Mocht je wat willen weten helaas zijn hier teveel ervaringsdeskundige op dit gebied dan kun je altijd aankloppen!! *groepsknuffel van ons allemaal* Liefs Bob
Tja de laatste afspraak zei de gyn dat ik aan de zware kant was (dat hoor je als vrouw natuurlijk graag )..ik ben 1.65cm en weeg nu 69 kilo (sinds vandaag). Dus hij gaf aan dat het beter was om dan rond de 60 kilo te wegen dus ik ben nu al 2 weken bezig met Sonja bakker/ sportschooldieet (hoog aan eiwitten etc) en 3x in de week sporten en nu in 2 weken tijd 3,5 kilo afgevallen...voornamelijk vocht gaven ze bij de sportschool aan maar het is wel een goede motivatie. Doe het wel onder begeleiding...De boeken van Sonja gebruik is leidraad en omdat het wel heerlijk is om te weten wat je eigenlijk allemaal in je mond stopt en hoeveel...die bewustwording is heerlijk... Tja en beeldenken...ik kan dat iets te goed...wij hebben een beetje rare en enge leidinggevende hier...en mijn collegaatje heeft een keertje tijdens de lunch een grap gemaakt over hoe zijn bedprestaties zouden zijn...en sindsdien staan die nare beelden op mijn netvlies gebrand hahahahah...fijn zulke collega's die dan net een grapje nog even beeldender maken hihihi @kiyeko, gefeliciteerd dan maar hihihi..ik ben blij dat ik er net vanaf ben en jij bent blij omdat je net weer ongi bent hahahaha....wel gaaf bijna starten meid!! het is zo februari.... Ik start deze week weer met ovu sticks...dus 2x per dag weer in een potje plassen...de supermarkt verkoopt in een bepaalde periode altijd heel veel plastic bekertjes hahahahaha Meiden werk ze en annaatje heel veel sterkte toegewenst!! Liefs bobxx
Thanks allemaal Net naar huisarts geweest.die heeft me doorweze naar het ziekenhuis voor vaginale echo.dus wij gebeld.ja mevrouw heeft weinig nut want t hartje klopt dan nog niet.dus wij zo daar is het niet voor,t is ivm pijn buik rug en.bloedverlies.oke dan,dus wij straks nog een afspraak. Maar ze kunnen dan alleen het vruchtzakje zien
Anaatje, ze kunnen dan iid ook zien of er bloed in je baarmoeder zit. Zit dat er dan is het een miskraam, zit dat er niet dan kan het nog goed aflopen. Wat spannend meis!!!!
Annaatje, heel veel sterkte!! En een hele dikke knuffel!! Oneerlijke k*tzooi is het als het misgaat :x.
Jeetje wat kunnen jullie kletsen!!! Ik haak even ergens in hoor: Juffie wat fijn dat je een smiley hebt gegad op je test! Dreamer ik gun het jullie wel hoor! En DA en Panter en alle andere meiden die in de running zijn gun ik het ook, met alle 200%!
Zonnestraal en Panter; hoeveel jaar schelen jullie dan met jullie mannetje? Over geslacht en klussen en rouwproces; die mensen weten niet wat het is om blij te zijn dat ze uberhaupt zwanger zijn en nemen het allemaal voor lief. Ze denken er niet eens bij NA! Als het maar is wat ikke wil.. Bleh.
Over hangtieten; ik ben benieuwd wat er bij mij overblijft.. Ik hoop toch wel iets stevigs.. maar we zullen zien.. haha Maar liften ga ik niet doen, lijkt me zo pijnlijk!
DA fijn dat ook jij gauw je eitje gaat vinden nu! Anaatje; ohneeeee... het zal toch niet??? Dikke knuffel lieve schat! Ik ga gauw verder lezen..
Kiyeko; lekker dat je weer kunt beginnen! Ik wens je veel succes! Bob; wat ben je lekker bezig met het sporten! Je bent al best veel afgevallen in korte tijd. Het is idd vaak vocht wat je eerst verliest, maar dat is qua kilo's ook best veel hoor! Lekker doorgaan. Ik vond het heerlijk om me op sporten te storten, even hoofd leeg en gaan!