Annaa; heel veel sterkte in het ziekenhuis meissie.. ik hoop dat het vruchtzakje er nog zit. Ik duim me rot dat alles goed komt!
@ annaatje, Pfff ik schrik ervan. Ik duim voor je lieverd. Sterkte straks ! @ all, Heb gelachen om jullie gisteravond hihi Hier weer onderweg terug vanuit Gent. Echo was oke dus donderdag weer beginnen met prikken.. Spannenddd.. Ze hebben wel een nieuw beleid, bij meer dan 9 embryo's laten ze ze liggen tot 5 dagen na de punctie en dan worden ze ingevroren. Daarnaast ook meteen na de punctie starten met utro. Dus ben benieuwd !!
katek, ik scheel 8 jaar met mijn liefje. Anaantje, ik duim me ook suf dat het allemaal goed mag gaan!! Wat betreft tieten liften, mijn ijdelheid gaat het toch winnen van mijn angst. Als ik sraks mega rimpels krijg laat ik dat ook botoxen hoor! Ik wil niet oud worden
Panter; oh echt?? Nee hoor.. ikke niet.. hoewel ik wel ijdel ben vind ik mensen met een vragend voorhoofd en ogen door de botox wel erg jammer. Ik houd meer van een geleefde kop, dus dat je kunt zien wat iemand allemaal heeft meegemaakt in zijn leven en dat dat tekend op je gezicht, ik ben in die zin niet bang om oud te worden. Ik blijf liever lang gezond..
katek, je hebt botoxen en overmatig botoxen.Ik wil ook geen marjke helwegen kop haha Maar de ergste lijnen die laat ik wel weghalen als ik ze straks krijg.. Vind mn kraaienpootjes nu al vreselijk, en schijnbaar ben ik de enige die ze ziet Werd laatste in de kroeg "versierd"door een joch van 18...die dacht dat ik ook rond die leeftijd was...deed me wel goed hoor!!!
ik heb mijn papa (waar ik geen contact meer mee heb) een e-mail gestuurd...laatste kans om t goed te maken... t enige wat ik van hem vraag is om mijn gevoel te snappen....ben benieuwd... als hij hier ook zo slecht op reageerd en me voor van alles en nog wat uit maakt, geef ik het op..... :'(
Oke Panter; Marijke Helwegen is idd een regelrechte ramp met haar gezicht zo in de plooi en ook Patricia Paaij vind ik niet meer mooi. Als je het subtiel doet vind ik het goed haha.. maar dan nog doe ik het nooit! DarkAngel; jeetje wat heftig.. ik hoop dat je vader reageerd. Hoe lang heb je hem al niet gezien?
KateK, ja lachuh hè hier op het forum, hihihihi!! Mijn man en ik schelen 7.5 jaar. Ik was 30 en hij 22 toen hij als een blok voor me viel en ik nog bezig was met het leeftijdsverschil . Ik zal nu ff snel nog ff fotootje toevoegen.... Hoest met jou verder?? Gaat het allemaal goed??? DA, wat knap van je!! Ben trots!! Jij hebt in ieder geval je best gedaan wijffie!! Annaatje, ik duim voor een goede afloop!! Kipjes, dit gaat ém worden meis.....dat voel ik!!! Hier ook + ovu-test . Komt precies mooi uit met de afspraak 02-02 DD en uitgangsecho....waar een mens niet blij mee is .
even inhaken, reageer straks wel op iedereen.. duim voor Annaatje dat alles goed is en blijft gaan!!!
Zonnestraal; ja gekkenhuis hier af en toe. hihi.. Dus jij en panter hebben idd jonge mannetjes aan de haak geslagen! Leuk! En ach wat zegt leeftijd nou? Ook helemaal niks.. liefde overwint alles.. en dat weten we hier op het forum maar al te goed! Hier gaat alles goed, de weken vliegen voorbij! Vandaag vrij en ben even lekker de lakentjes en hydrofiele luiers aan het wassen. (niks te doen dus) Heb nog 12 weken te gaan ongeveer dus zal ze over een x aantal weken nog wel eens wassen vermoed ik. Hihi. Kleertjes wassen vind ik nog wel eng.. ben zo bang dat het nieuwe er zo gauw vanaf is.. Verder voel ik me goed. Baby ligt met het hoofdje naar beneden en placenta aan de voorkant dus echt draaien kan ze al niet meer geloof ik. Voel haar daardoor wel wat minder, op zich wel jammer. Maar ik heb het matras gezien waar ze tegenaan ligt. Nou dan mag je wel Tyson van de achternaam heten wil je daardoor heen kunnen slaan.. haha. DA; jee dat is wel lang! Ik hoop het voor je meid!!!
ohh echt een off day hier... zit met migraine op werk en maak me druk over van alles, en dan vooral de 14e.. zucht
@Zonnestraal: Ja he waar een mens wel al niet blij mee kan zijn haha. Ik was ook zo blij met mijn positieve ovulatietest komt precies goed uit met onze afspraak voor de volgende week donderdag, spannend he....! Lfs. Juffie
@Anna, oooh nee meid toch. Ik hoop echt dat alles goed met je is, maar als is het zo lees heb ik er geen goed gevoel bij. Hele dikke knuffel. @DA, wat vroeg zeg goed zo! De volgende positieve test starten?? @Leeftijd, hier andersom mijn mannetje is 9 jaar ouder @Zonnestraal en Juffie, jullie eitjes komen dus mooi optijd voor de afspraken in het ziekenhuis?
sorry voor mijn klagen, maar voel me zo slecht! traantjes komen steeds.. ben zo bang voor de reactie van mijn vader....
@Darkangel: SUper ook een posi test! Wel al vroeg op dag 11 of heb je dat altijd al. Ik heb meestal op dag 15 of 16 wijkt eigenlijk nooit af....Maar die testen van kruidvat haal ik nooit meer die werken voor geen meter die blijven positief. Nu had ik er gisteren ook een gedaan toen die van clearblue ook posi was en dan zie je wel dat het lijntje eraf knalt, maar echt duidelijk vind ik die testen niet....zal er dadelijk voor de gein nog eens een doen kijken wat die nu doet.... Maar ik wil zo'n test als zwangerschapstest maar dat zal nog wel even duren..... Lfs. Juffie
@Darkangel: Sterkte meid! Ik kan me goed voorstellen dat het heel moeilijk is. Wij denken aan je! *groepshug voor jou* @Annaatje: Meid wat laat je ons schrikken, hoop voor jullie op een positief bericht vanmiddag, heel veel sterkte! @Bailey: Ja onze eitejes komen precies mooi optijd voor de afspraak volgende week donderdag! Zoals gezegd waar een mens wel niet allemaal blij van wordt haha. Lfs. Juffie Ps: ik moet me losrukken van de laptop moet eigenlijk echt gaan poetsen hier thuis, maar geen zin haha
juffie: ik wil ook zo'n knaltest als zwangerschapstest. nee dit is de 2e keer dat die zo vroeg is, ik zit meestal op dag 13,14 of 15... dus dit is vroeg. ik gebruik al altijd testen van sensitest.