WAUW Mummy, wat een super goed nieuws!! En Kipjes ook weer lekker beginnen!! Mummy en Kipjes tegelijk zwanger .
Mummy wat een supernieuws!!! Groen licht fantastisch!! Panter die heb ik hier ook en vooral na de bevalling overgehouden. Zit nog steeds 5 kg boven startgewicht * schaam*
Jullie zn lief maar geen goed nieuws Morgenvroeg word ik geopereerd,curretage Heel dag in het zkh geweest. Miskraam.. Ik wil niet wachten totdat t komt vandaar operatie Heftig dagje! Uren gewacht op uitslagen.wel vruchtzakje maar Net niet doorgezet.mn ma zegt,je kan zwanger worden dat is al Heel wat. We hebben net al onze vrienden gebeld en gezegd dat ik miskraam heb Verder niks over geen zaad,gent,maar ohh wat lucht dit op Morgenvroeg om 9.15 moet ik er zijn.krijg algehele narcose Nog nooit gehad. Net samen gehuild.waarom altijd pech... Maar we houden vol Wie van jullie heeft hier ook een curretage gehad Ga nu lekker slapen Liefs verdrietige anna
Annaatje hele dikke knuffel. Wat heftig een curretage direct maar lees idd dat je dat zelf liever wilt. Ik wil je heel veel sterkte wensen meid morgen. Dikke knuffel!
Lieve Anna, wat is het allemaal oneerlijk!! Oneerlijke K*Tzooi!!! Al zoveel achter de rug, alsof het nog niet genoeg is. Hele dikke knuffel!! Denk morgen de hele dag aan je!!
Anaatje, wat rot meis En dan curreteren, omdat je de MK niet wilt afwachten? Heel veel sterkte meid! Dat is een moedige beslissing van je. Goed dat je je vrienden hebt gebeld. Dit moet je delen. Ik heb geen curretage gehad, heb het afgewacht tot zover dat kon. (kwam bij mij meteen los) liefs
@anna; meid, wat een vreselijk nieuws... Ik wens jullie heel veel sterkte toe morgen!!! Hele dikke knuffel.. Vind het heel erg voor jullie...
@rest; ik reageer later meer. Vandaag naar psych geweest, goed gesprek gehad. Moet nu dagboek bijhouden van hoe het gaat en wat ik daarbij denk en voel. En moet iedere dag een half uur naar buiten. Volgende week weer.. Vind het nog steeds erg moeilijk allemaal. We hebben ondertussen ook wel positieve dingen gedaan; we hebben de kinderkamer en wandelwagen besteld en een afspraak gemaakt voor geslachtsbepaling. Nu maar hopen dat het de goede kant op gaat! Knuf voor jullie allemaal en ik reageer later meer!
@ annaatje, Jeetje meis , wat een verschrikkelijk nieuws. Heel veel sterkte toegewenst, het is niet eerlijk ... Denk aan je , dikke knuffel
Ik wil idd niet afwachten.kan paar dagen zn maar ook nog Paar weken. En dan loop ik iedere keer naar toilet om te kijken. Nee dan maar curretage.vrij snel gegaan allemaal Besef t ook niet echt. Hier in t zkh steeds vragen,oh jullie lopen In gent.gent bellen we morgenmiddag even.mn evaluatiegesprek Van febr. Zal wel doorgaan denk?? Over paar maanden gaan we gewoon weer verder.maar dan willen wij ook ander donorzaad. Ik laat fotootjes lekker in mn albumpje staan Oh wat waren wij eventjes blij.... Tot snel weer meiden
Anaatje, ik zou dat evaluatiemoment wel door laten gaan, kan je daar ook je gevoel uiten maar ook je vragen stellen. Want die vragen komen straks nog hoor, als alle schrik wat bekomen is. liefs
@Anna, meid wat heftig allemaal. Heel veel sterkte morgen en natuurlijk voor de komende tijd. Ik zou Gent wel door laten gaan in Februari. Waarom willen jullie een andere donor als ik vragen mag?
@Mummy wat goed groen licht!!! @DA, wat knap dat je het toch nog een keer probeerd om je vader een mail te sturen. Lekker in bad geweest? Ik net ook heerlijk ontspannen he @Sweet, ik ben blij dat je een goed gevoel hebt over het gesprek vandaag. Ik hoop dat het je gaat helpen en dat je straks nog meer en meer kan gaan genieten
@anaatje; vreselijk voor jullie ook ik denk morgen aan je! Narcose is niet eng pas zelf ook voor eerste keer gehad. Je bent ineens weg en als je wakker wordt denk je 'huh ben ik al klaar?' heel vreemd alsof je even wegvalt voor de tv en dan ineens weer wakker schrikt. Ik steek een kaarsje voor je aan meis! Lfs juffie