Geen enkele zaadcel gevonden Deel 3!

Discussion in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' started by one of kind, Jul 30, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

Apr 16, 2008
    10,390
    30
    48
    @Anna: heel veel sterkte meis.
    Zo oneerlijk :(

2. annaatje

annaatje Fanatiek lid

Oct 18, 2010
    1,644
    0
    36
    NULL
    NULL
    Kan niet slapen...

3. one of kind

one of kind VIP lid

Feb 14, 2006
    22,149
    278
    83
    Dikke knuffel meid.
    Heel veel sterkte vandaag:(
    Kan me voorstellen dat je niet kon slapen.

4. Zonnestraal77

Zonnestraal77 Fanatiek lid

Aug 20, 2011
    4,507
    2
    38
    Verpleegkundige (ambulance)
    Noord-Holland
    Ik denk aan je Annaa! En aan Anna-man.

5. Panter

Panter VIP lid

Mar 14, 2011
    13,710
    4,559
    113
    Anna, heel veel sterkte meid, ook voor je man

liefs

6. DarkAngel25

DarkAngel25 VIP lid

Jul 6, 2011
    7,732
    1
    38
    annaatje: sterkte!!

7. lillyenco

lillyenco Fanatiek lid

Oct 5, 2009
    4,080
    0
    36
    forumverslaafde
    Onder de zon
    @annaatje, denk aan je!knuff

8. annaatje

annaatje Fanatiek lid

Oct 18, 2010
    1,644
    0
    36
    NULL
    NULL
    Lig te wachten. Heb 2 lieve zustertjes die alles goed uitleggen
    Operatiejas aan,zetpil in en nog even naar toilet
    Ze denke dat t vanmiddag pas is
    lig te internette en tv te kijken.
    Begeleiding is erg goed. Het is niet niks wat je hebt ,ook emotioneel
    Net weer lekker gehuild.klinkt gek maar wij maken altijd fotos
    Man heeft net foto van mij gemaakt op bed.voor later.....

Knufff toppers

9. Girl86

Girl86 Fanatiek lid

Jan 21, 2010
    2,318
    0
    0
    heey meiden, hoe is het hier??
    hier gaat het met de dag wel wat beter. nu wel ff steeds raar gevoel in me hoofd. dus ff in de gaten houden. maar voor de rest gaat het goed met ons.

ik moest woensdags om 7 uur in zkh zijn heb toen een veter gekregen want had net iets te weinig ontsluiting voor het breken van vliezen. die is blijven zitten tot de volgende dag(hoorde achteraf niet) mar had wel gelijk 2 cm ontsluiting. toen aan infuus gegaan met weeenopwekkers en had al snel 4 cm. ik had die nacht ervoor hele nacht over de vloer gelopen ivm rugweeen dus was op.
    dus met die 4 cm wouden ze infuus verhogen en heb ik ruggenprik genomen omdat ik niet kon zitten en liggen van de rugpijn.
    eindelijk mocht ik naar de ok voor ruggenprik hadden ze het druk kon ik 40 min. wachten en de weeen kwamen achter elkaar. eindelijk was ik klaar en kon ik terug naar de kamer.
    toen gingen ze checken hoeveel cm ontsluiting ik had en was toen al 9. dus het ging als een gek ineens. en toen 3 wartier later was ze al geboren.

na een tijdje zou ik naar huis mogen na het douchen, maar ging niet door omdat ik nog was flauwgevallen. dus mocht gelijk de nacht blijven. ben 2 keer weg geweest. volgende dag ben ik wel lekker naar huis gegaan.

ze is heel erg tevreden!! :)

10. Girl86

Girl86 Fanatiek lid

Jan 21, 2010
    2,318
    0
    0
    wat is er aan de hand anna?? gaat niet zo goed lees ik??
    dikke knuff!!

11. Girl86

Girl86 Fanatiek lid

Jan 21, 2010
    2,318
    0
    0
    staan nieuwe foto's in me album

12. Panter

Panter VIP lid

Mar 14, 2011
    13,710
    4,559
    113
    Girl wat een prachtige foto's! Jullie trots straalt eraf, wat een mooie meid ook!!!
    Als je last van je hoofd blijft houden moet je ff contact opnemen met vk hoor, want je kunt wel een lek hebben van je ruggeprik.
    daar krijg je hoofdpijn van enzo.

13. annaatje

annaatje Fanatiek lid

Oct 18, 2010
    1,644
    0
    36
    NULL
    NULL
    Alles goed gegaan
    Lig lekker tv te kijken in het ziekenhuid. Net 2 beschuitjes op
    Vond wel hele ervaring. Er komt bij zon kleine ingreep best nog veel bij kijken.We moeten nu wachten totdat gyn komt en dan naar huis.heb zon ziekenhuisbroekie aan en volgens mij bloed ik flink.
    Nu erge buik rugpijn,maar hoort dr bij
    Man heeft gent gebeld en onze afspraak mag in febr.doorgaan
    En dan horen we wanneer we weer verder kunnen.maar ff paar maandjes rust doet me goed denk.

@girl top foto's geniet dr van meis

Tot snel weer lieve meiden

14. Bob1981

Bob1981 Fanatiek lid

Mar 7, 2011
    2,253
    26
    48
    Female
    @annaatje...sorry meid, ik ben gister wezen sporten en daarna gaan douchen en mn bed ingedoken en heb niet meer op zp gekeken...:)

Ik ben volgens mij de enige hier die ook een curettage heeft gehad alleen met 11,4 weken...dus ik had je precies kunnen vertellen hoe of wat...ik ben in 1 maand 3x onder narcose geweest...1e curettage 6 okt 2011 en daarna 13-10 2x curettage (vanwege restweefsel) en 3e x op 9 nov vanwege hysterscopie...dus ik weet precies wat je door maakt nu. Bloeden zul je waarschijnlijk nog wel even doen en doe echt rustig aan hoor want het is een open wond nu je baarmoeder...laat alle zware dingen nog even staan en neem goed je rust...je kan er namelijk nog meer schade mee aanrichten en jullie zitten al in de mmm dus pas goed op jezelf. je menstruatie kan ook wat langer uitblijven...bij mij in totaal 14 weken op gewacht...dat was wel erg lang hoor maar met zoveel operaties en narcose werkt je lijf niet meer optimaal. Maar als het dus wat langer duurt dan moet je daar niet van schrikken (normaal is ong 4 tot 6 weken na curettage).

Nu heb je als het goed is nog dormicum in je lijf zitten (een soort pijnstiller waarvan je een beetje doezelig wordt) en daardoor kun je wat laconiek zijn...bij mij kwam de klap pas de dagen erna...het is en blijft toch iets verschrikkelijks...ik weet nog goed dat we handjes en beentjes konden zien op de echo en dat de gyn zei daar hoort een hartje te kloppen maar zien jullie het klopt niet
    Ik heb wel een fotootje mee gekregen en ik vind het nu nog weleens fijn om daar even naar te kijken....het verdriet blijft voorlopig nog wel even lieverd...geef je daar ook lekker aan over. Een kindje verliezen is niet niets...
    Zorg dat er een vangnet is en dat je lekker af en toe heerlijk mag en kan huilen.
    Iedereen gaat nu zaken zeggen als; de natuur doet zn werk, het kindje was vast niet gezond etc. allemaal heel lief en zorgzaam bedoeld maar het neemt niet jouw pijn en verdriet weg...jullie zijn een beebje verloren al was het nog klein...het was er wel.
    Neem je tijd en laat goed voor je zorgen maar zorg vooral goed voor je eigen ik. Jij hebt je zwanger gevoeld, het beebje groeide in jouw buik...en dat kleine beebje is er nu niet meer...

Sterkte lieverd voor jou en anna- man want ik weet van mijn man dat het nog steeds op bepaalde momenten heel erg zeer kan doen...vooral bij hem komt het verdriet soms zomaar opzetten...
    Mooi voorbeeld afgelopen weekend kwam de babykamer (want die konden we toendertijd niet meer afbestellen) we hebben hem helemaal in elkaar gezet en daarna kwamen bij hem als eerste de tranen...dus het verdriet komt af en toe op moment opzetten en gewoon lekker laten rollen die tranen...:D

Na regen komt zonneschijn lieverd...het wordt echt wel weer beter maar nu eerst goed aansterken.

Als je vragen hebt knal maar neer :)

Liefs en een hele dikke beterschapsknuffel Bob

15. kipjes

kipjes Fanatiek lid

Aug 10, 2009
    1,188
    0
    36
    @ annaatje,
    Heel veel sterkte toegewenst. En beterschap.

@ girl,
    Mooie foto's , wat een poeppie :D

@ all,
    Vandaag mijn trouwjurk weer aangehad met de bijbehorende schoenen, en er hoeft dus niet eens een mm aan vermaakt te worden , zit als gegoten !!
    Alleen.. Mocht ik wel zwanger raken dan heb ik een probleempje.. Kan wel aangepast worden maar vind ik zelf niet zo mooi..
    @Mama's / mama's 2be , waren jullie buikjes al erg bol bij een maand of 4 ??

16. iluna

iluna Actief lid

Jul 20, 2010
    448
    0
    16
    NULL
    NULL
    anna, wat erg :( heel veel sterkte en een goed herstel.
    liefs...

@ prachtige foto's girl

17. sweet lilly

sweet lilly Bekend lid

Oct 27, 2010
    794
    1
    18
    Verpleegkundige
    Lieve Anna en anna-man, vind het heel erg voor jullie! Nogmaals heel veel sterkte gewenst. Ik duim voor een goed herstel meissie.. Rustig aan doen! Knuf!

@kipjes; leuk he, trouwjurk passen! Ik had hem uitgezocht en ben daarna gestopt met roken...pfoeh, die jurk van mij paste echt niet meer haha. Gelukkig konden ze hem nog vermaken. Moet eerlijk zeggen dat ik nu al een behoorlijk buikje heb, dus mij zou een jurk zeker met 4 maand niet meer passen. Lastig he..

@Girl; wat een geweldig meissie hebben jullie! En jullie zien er echt stralend uit hoor, geweldig om te zien! Geniet ervan! En idd, misschien toch de vk even vragen ivm je hoofd? Je kunt beter het zekere voor het onzekere nemen toch?

@Bob; je bent een topvrouw!! Zoals je het ook nu weer omschrijft en zo lief... Respect hoor!

18. annaatje

annaatje Fanatiek lid

Oct 18, 2010
    1,644
    0
    36
    NULL
    NULL
    @bobje thanks meis. Ben jij lang thuisgebleven van je werk

@kipjes leuk leuk trouwjurk! Ben benieuwd hoe die eruit ziet
    Wanneer moet je weer naar gent

@iluna hoe is t met de baby

@panter wanneer begin jij weer met iui en hoeveel pogingen wil je doen

@sweetlily thanks.jij bijna 12 weken

@ bailey hoe is het met jouw.veel klachten

@all was om 5uur thuis. Volgende week krijg ik telefonisch de uitslag
    Van wat ze hebben weggehaald en 5 maart moet ik weer terug naar gyn.
    Heb net lekker frietjes en kroket op.had ik zon zin in
    Plas veel bloed en rare buikpijn maar ben oh zo blij dat ik voor
    Curretage heb gekozen.hebben besloten om ff rustig aan te doen de komende maanden en ff lekker samen vakantie boeken

Xx

19. DarkAngel25

DarkAngel25 VIP lid

Jul 6, 2011
    7,732
    1
    38
    girl: lieve foto's, fijn dat alles goed gaat nu, idd even in de gaten houden met dat rare gevoel in je hoofd.

annaatje: ''fijn'' dat alles goed gegaa is, en je lieve zusters om je heen hebt. nu maar lekker uitrusten!

kipjes: leuk he, je jurk passen weer, ik stond voor t zelfde, de jurk zat me als gegeoten en deze kon niet groter gemaakt worden, zat toen net voor mijn 2e icsi. dus ik had mocht de icsi lukken een jurk weg laten hangen waar nog wel vanalles aan vermaakt kon worden.

20. Panter

Panter VIP lid

Mar 14, 2011
    13,710
    4,559
    113
    Anaatje, fijn dat je weer thuis bent! Nu eerst verwerken meis.

Wij hebben nog 2 pogingen staan, daarna eerst evaluatie. maar aangezien de laparoscopie enzo goed was krijg ik ws 12 nieuwe pogingen. Ik vind het prima, ik weet dat ik zwanger kan worden met kid, dus ivf hoeft van mij nog niet. Dat kan altijd nog. Daar had ik ws anders over gedacht als ik nog geen zwangerschap had gehad, maar ik kreeg er 2 kado in 10 pogingen.
    Helaas 2x miskraam, maar ik verwacht binnen de volgende 5 pogingen wel weer zwanger te worden. ( hoop doet leven zeg ik dan maar)

liefs

Share This Page