Geen enkele zaadcel gevonden Deel 3!

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door one of kind, 30 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bob1981

Bob1981 Fanatiek lid

7 mrt 2011
    2.253
    26
    48
    Vrouw
    @Sweet Thanks lieverd...gelukkig gaat t met jou steeds meer de goede kant op! Binnenkort zien we hier alleen nog maar een hele blije Sweet voorbij komen, ik gun het je zo meid!

@Annaatje ik ben 1,5 week thuis gebleven maar dat kwam omdat ik op maandag onder narcose moest en daarna donderdag in dezelfde week weer...en van de arboarts mocht ik ook niet eerder aan de slag ook wou ik dat zelf wel heel graag...gewoon kijken hoe je je voelt en niets overhaasten.

@girl wat een heel lief meisje hebben jullie gemaakt zeg! En ze kijkt al zo slim...

@All ik ga even eten en daarna sporten en zonnenbanken, douchen en m'n bedje in...de kilo's moeten eraf hahaha
    Voel me wel vol met energie door anders te eten en veel te sporten dus dat motiveert :-D

Liefs en een dikke knuffel bob

2. Zonnestraal77

Zonnestraal77 Fanatiek lid

20 aug 2011
    4.507
    2
    38
    Verpleegkundige (ambulance)
    Noord-Holland
    Annaatje wat klink je sterk zeg. Denk dat de klap nog moet komen net wat Bob zegt. Vind het zo oneerlijk voor jou en anna-man!!
    Verwen jezelf maar!! Lekker patatjes eten!! Hele dikke knuffel!!

Girl wat een mooie foto's meis!! En Elina, zoooo'n mooie naam!! Blij dat alles goed met jullie is.

Kipjes, trouwjurken passen is leuk!!! Trouwen is leuk! Heerlijk hè ff je gedachten verzetten ;):). En IVF 2 ook al heul snel....hoop gewoon een klein lief buikje met beebje in die mooie jurk!

Panter, precies!! Als ik wist dat ik zwanger kon worden met KID had ik ook nog IUI's gedaan. En jij kan dat wel met KID ;), dus denk dat je heel snel zwanger bent.....en deze keer wordt het een plakbeeb!! Punt uit!!

3. juna86

juna86 Fanatiek lid

15 nov 2011
    1.784
    0
    36
    @ annaatje veel sterkte de aankomende tijd, rustig aan doen!
    @ kipjes wat leukkk een trouwjurk! Mag ik vragen wanneer je gaat trouwen?

@ all: vandaag me spuiten e.d opgehaald ben benieuwd donderdag voor de allereerste keer spuiten, ik ben als de dood voor spuiten. Maar ga het toch zelf proberen

4. Zonnestraal77

Zonnestraal77 Fanatiek lid

20 aug 2011
    4.507
    2
    38
    Verpleegkundige (ambulance)
    Noord-Holland
    Kiyeko, wij gaan IVF-d doen in DD, we weten nog niet precies hoe of wat. 2 februari hoor je meer van me ;) (intake).
    Wat ik wel weet, ze doen het korte protocol daar. Dus vanaf 3e dag van je cyclus beginnen met hormonen spuiten. Eerst nog uitgangsecho. En dan iets van 2 weken stimuleren.

Maarrrrrrrrr, zover komt het niet! 4e IUI slaagt!! :D

5. sweet lilly

sweet lilly Bekend lid

27 okt 2010
    794
    1
    18
    Verpleegkundige
    @kiyeko; hier ook ivf Düsseldorf gedaan. Ik moest vóór dag 3 de uitgangsecho, kan ook al voor menstruatie. Dag 3 beginnen met gonal-f, dag 8 cetrotide erbij om eisprong te voorkomen. Ik had dag 8 de eerste fm in eigen ziekenhuis, dag 10 fm en dan afhankelijk van de grootte van de follikels punctie inplannen of nogmaals een fm. Ik had dag 13 nog een fm en dag 15 punctie. Dag 13 alleen nog cetrotide gespoten en 35 uur voor de punctie (bij mij 's nachts...) pregnyl spuiten.
    Lijkt een beetje vaag verhaal zo, hoop dat je 'm begrijpt. Maar ik hoop ook idd dat het niet nodig is meid!!

6. kipjes

kipjes Fanatiek lid

10 aug 2009
    1.188
    0
    36
    @ annaatje,
    Ik hoop dat je je gauw weer iets beter voelt. Beterschap meis. En doe idd maar lekker rustig aan , het is niet niks .. Dikke knuffel voor jou en anna-man.
    Ik weet nog niet wanneer ik weer naar Gent moet , is even afhankelijk van hoe de follikels groeien. Ik gok de 2de week van februari ongeveer.

@ panter,
    Fijn dat je nog 12 iui pogingen mag doen. Ik duim voor een plakbeebje !!

@ sweetlily,
    Ja zeker lastig pff.. Bij alles wat je doet moet je rekening houden met de mmm.. Maar als ik zwanger zou zijn, laat ik de jurk met liefde vermaken :D gelukkig kan het wel.

@ mummy,
    We gaan in juni trouwen :D
    Het prikken gaat helemaal goed komen hoor ! Ik kan het ook en ben ook niet dol op naalden.. Tip die ik hier heb gekregen: even wat ijs op je buik voordat je prikt, dan voel je het minder ( vooral de decapeptyl spuitjes zijn een beetje pijnlijk) en de naald even 10 sec laten zitten voor je 'm eruit haalt , zodat je geen druppeltje vloeistof meeneemt.

@zonnestraal,
    Wat lief van je !!

7. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    Anaatje, hoe is het nou?

Kipjes, wat leuk dat de trouwjurk uitgezocht is! Toen wij trouwden was ik net gestopt met de pil. was toen ook erg spannend of ik er nog in zou passen mocht ik zwanger worden. mijn jurk kon nml niet meer vermaakt worden. Maar ( toen dacht ik: gelukkig) niet zwanger geworden van te voren. Heb hem wel flink geknepen haha

Kiyeko, volgens mij doen alle klinieken de eerste echo. Ze willen toch ook graag hun succes even zien. daarna mag je over naar de verloskundige. Kan me niet voorstellen dat DD geen echo zou willen maken rond een week of 7

Meiden waarbij het spuiten (weer) begint, toi toi toi!

liefs

8. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    Mijn wondjes zitten al hardstikke dicht. korstjes zijn er ook al af. Heb geen sneetje in mijn navel maar er onder. dat heelt het mooiste. Het andere sneetje zie je al bijna niks meer van.

9. annaatje

annaatje Fanatiek lid

18 okt 2010
    1.644
    0
    36
    NULL
    NULL
    Lig nog in bed. Gisteravond zn ouders en 1 vriendinnetje langsgeweest
    Veel bloemen gehad en van mn vriendinnetje haar kids een hartje
    Om op te hangen en daar heeft ze datum opgezet.
    Die hangt nu aan mn nachtkastje
    Twijfel wanneer ik weer ga werken.denk volgende week
    Maar ik wil eerst uitslag weten van dat weefsel.
    Op mn werk word een mail gestuurd dat ik miskraam heb gehad
    Want ik kan ff niet vrolijk doen.
    Gisteren heb ik van meerdere mensen gehoord dat ze ook miskraam hebben
    Gehad.komt toch vaker voor maar is vaak nog een taboe...
    Ga zo lekker baddere en tv kijken en lezen

Dikke knufff

10. Juffie26

Juffie26 VIP lid

24 okt 2011
    10.011
    1.860
    113
    @Annaatje: Meid wat klink jij ontzettend moedig zoals het het allemaal beschijft! Ik heb de hele dag aan jullie gedacht wat jullie moeten doormaken. Het is gewoon niet eerlijk! Doe vooral rustig aan en neem de tijd voorjezelf en voor je man om alles een goed plekje te geven! Heel veel sterkte dikke Knuf!!

@Dark Angel: Hoe is het met jou? Heb je nog mail gehad van je vader? Hoop dat je snel wat hoort en duidelijkheid hebt! Kun je er een beetje mee overweg?

@Kipjes: Leuk de trouwjurk passen. Ik wil ook heel graag trouwen en vriend ook maar, wij dacht eerst aan kinderen te beginnen en dan te trouwen, maar toen wisten we nog niet dat het niet zomaar "vanzelf" ging! Ik duim voor jou op een prachtig mooie dag met prachtig mooi weer!

@Panter: Fijn dat de wondjes al goed genezen zijn. Ik heb ook wondjes gehad en nadat de hectingen eruit waren deed ik er ook olie op om de huid soepel te houden dan worden de littekens "mooier".

@Mummy en Kiyeko: Meiden succes met spuiten! Ik duim voor een plakbeebje bij jullie!

@All: Hier spannend volgende week donderdag naar Dusseldorf voor uitgangsecho en spuiten. Vind het echt heel spannend hoe het met dat spuiten allemaal zal gaan? Durf ik dat zelf wel? Doet dat pijn? Voel ik me dan anders? En ik ben heel bang voor overstimulatie....maar alles is afwachten.....7 februari begin ik met spuiten. Hoe vaak per dag moet je spuiten eigenlijk?
    Verder hier rustig, 14 februari is mijn laatste werkdag bij de kinderopvang, daar ben ik blij om geen stress en toestanden aan mijn kop want zoals een collega zei "baby's groeien niet in een stressbuik" Alles voor ons lief beebje dus geen stress meer.....uhm wel moeilijk hoor......

Hier nog even wat schriften nakijken en voorbereiden voor morgen en dan lekker naar huis. Nieuwe lenzen bestellen, want zonder lenzen ben ik zo blind als een mol :D
    Fijne middag allemaal in hoeverre dat lukt voor iedereen.

Lfs. Juffie

11. Girl86

Girl86 Fanatiek lid

21 jan 2010
    2.318
    0
    0
    heey meiden,

van die hoofdpijn komt waarschijnlijk van de warmte thuis. heeft me moeder gevraagd in zkh want ben gisteren ook tante geworden!!! maar dit is zeker niet van de ruggenprik gelukkig. gisteren rondje buiten gelopen en knapte al aardig op.

annaatje lees dat het mis is gegaan. hele dikke knuffel!!! sterkte meid!!!

12. DarkAngel25

DarkAngel25 VIP lid

6 jul 2011
    7.732
    1
    38
    juffie: nee nog niks van mijn vader gehoord, ben bang dat hij niks meer terug stuurd........

girl: gefeliciteerd met t worden van tante!!

all.. lage dag gewerkt vandaag van 9.00 tot 18.30... geen puf om nu nog aan t eten te beginnen.. dus ik kijk zo wel als mijn man thuis is wat we doen..

13. juna86

juna86 Fanatiek lid

15 nov 2011
    1.784
    0
    36
    Goedeavond dames

vind het echt fijn dat hier zo met elkaar word meegeleefd we zitten natuurlijk allemaal een beetje in het zelfde schuitje helaas..............@ kipjes: succes weer morgen meissssss!!!!!!! hopen dat deze ronde alles goed mag gaan voor je........@kiyeko: bedankt voor het toevoegen voor vriendjes hihihihi.....en jij ook heel veel succes met spuiten he!!!!!!!! @ juffie: spannend meissssss, voor mij word dit ook de eerste keer spuiten en ben ook zo benieuwd hoe het allemaal gaat lopen!!!!!

@ all: morgen nog een keer na de apotheek, de prikpen moest besteld worden ga ik ophalen en neem nog een keer heel mijn hebben en houden mee want ik snap niet zo goed wat bij wat hoort en hoe ik het erin moet doen hopelijk kunnen ze me verder helpen........

hoe gaat het verder met jullie? xxxXXXXxxxXXXxxx

14. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
  15. annaatje

annaatje Fanatiek lid

18 okt 2010
    1.644
    0
    36
    NULL
    NULL
    @dreamer gaat wel ok hier. Heb wel af en toe buikpijn en gisteren
    Toen ik onder de douche stond heb ik 2 grote bloed proppen verloren
    Denk nog wat weefsel. Ga vandaag maar weer eens naar buiten want van in.bed blijven liggen word ik depri van. Morgen mn werk bellen
    En ga denk woensdag weer werken.mn leidinggevende had gisteren
    Een mail gestuurd naar ons team.zie wel op tegen eerste werkdag
    Want dan komt iedereen naar je toe,oh wat erg enz.

Ben nu ff leuke dingen aan t plannen. Ga met mn moeder naar huishoudbeurs
    In febr. En maybe als in febr naar gent moeten blijven we dr nachtje slapen.
    En in mei willen we 4 dagen naar berlijn.dit alles is door zwanger worden stil
    Komen te liggen maar ik merk nu dat onspanning me goed doet
    Heb de zwangerschapstesten in doosje bewaard. vind zonde om weg te gooien

@all wie is er nu bezig met iui icso of ivf
    Ik ga weer duimen!

16. nana1980

nana1980 Fanatiek lid

27 aug 2010
    1.044
    1
    0
    NULL
    NULL
    lieve meiden,
    vaak kom ik hier kijken maar tijd en energie ontbreekt me om actief mee te schrijven. Toch voel ik me met jullie verbonden (zie mijn onderschrift).

sterkte allemaal!!!!!! In het bijzonder Annaatje...

17. Girl86

Girl86 Fanatiek lid

21 jan 2010
    2.318
    0
    0
    dreamer dank je!! ja zag het net dat ik een tas had gewonnen.
    inderdaad heel veel geluk deze maand.

hoe is het met iedereen??
    heb ff weinig tijd soms hoor. lees wel steeds ff mee!!

dikke knuffel aan iedereen!!

18. Juffie26

Juffie26 VIP lid

24 okt 2011
    10.011
    1.860
    113
    @Mummy2012: Ja ik vind het ook erg spannend dat spuiten en al die vloeistoffen en hoe precies alles werkt. Jij bent vandaag begonnen toch? Heel veel succes meis!

@DarkAngel: Wat balen meis, kun je toch wat afleiding vinden? Hoop dat je toch nog bericht krijgt binnenkort.

@Annaatje: Ik kan me voorstellen dat je opziet tegen de eerste werkdag, iedereen komt dan naar je toe, maar ze doen het allemaal om jou een hart onder de riem te steken. En wellicht als je er echt heel erg tegenop ziet, vraag op je baas namens jou wil mailen dat je nog geen behoefte hebt aan veel vragen, misschien helpt dat wat?
    En zwangerschapsteset bewaren kan ik me goed voorstellen dat je dat doet, jullie waren toch ook ontzettend blij en dankbaar toen je die test zag. Je moet gewoon helemaal doen waar jullie je goed bij voelen meid!

Wij moeten volgende week donderdag (net als Zonnestraal) naar Dusseldorf voor te spuitinstructies en uitgangsecho. En dan begin ik op dag 3 van de menstruatie met spuiten. Dan wordt er een verse TESE/Punctie ingepland. Dus mijn vriend (met zijn ouders) naar Mulheim, en ik (met mijn ouders) naar Dusseldorf. Dus we kunnen die dag niet bijelkaar zijn, daar heb ik wel moeite mee want ik zou het liefste bij hem zijn als die wakker wordt en hij bij mij, maar dat gaat niet. Maar ja alles voor ons beebje.

Annaatje meid doe rustig aan, verwen jezelf lekker met leuke uitjes en ik duim super, super hard voor jullie voor een volgende plakbeeb voor jou en annaman! Sterkte!
    *groepshug* voor jou!

Lfs Juffie

19. KateK

KateK VIP lid

26 dec 2008
    5.185
    0
    36
    Drenthe
    Anna; dikke knuffel voor jou meis.. neem je tijd om het allemaal een plekje te geven. Als het nodig blijkt dat je nog wat langer thuis zit, probeer je daar aan over te geven en even er op uit met je mannetje. Ik vind het vreselijk wat er is gebeurd meid..

Mummy; weet niet welke spuitjes je allemaal krijgt maar ik vond het de eerste 2 dagen ook vaag, je went er wel snel aan.

DA; vet kl*te dat je vader niet heeft gereageerd..

Juffie; jeetje lijkt me ook niet leuk om dan niet bij je mannetje te kunnen zijn! Maar zoals je zegt; het is voor een goed doel en hopelijk is het een goede oogst en hoeven jullie voorlopig niet weer! Spannend hoor!!!

Girl; gefeli met de tas! :D Mazzelaar! Ik wil wel eens van je weten of de bevalling je achteraf nu meeviel of toch tegenviel na wat je er van te voren van had verwacht.. (ben zelf zo nieuwsgierig hoe het is!)

Ben ik iemand vergeten?? Sorry..

20. annaatje

annaatje Fanatiek lid

18 okt 2010
    1.644
    0
    36
    NULL
    NULL
    Jullie zn allemaal zooooo lief!

Deel Deze Pagina