Geen enkele zaadcel gevonden Deel 3!

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door one of kind, 30 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Juffie26

Juffie26 VIP lid

24 okt 2011
    10.011
    1.860
    113
    Lieve Anna, ik hoop dat jullie samen alles een plekje kunnen geven, ik vind het echt vreselijk wat jullie door moeten. Maar blijf samen sterk en ben er voor elkaar!
    En wij zijn er ook allemaal voor jou, je kunt tegen ons alles kwijt wat je wilt! Daar zijn we voor!

Toch ken ik jullie allemaal niet persoonlijk toch voel ik me door jullie allemaal gesteund. Het is wat Mummy zegt, er wordt zo met elkaar meegeleefd en dat is fijn!

@Katek: Ja ik vind het ook erg moeilijk dat we niet samen kunnen zijn die dag, ik niet bij hem en hij niet bij mij, maar we moeten doen wat het beste voor ons beebje is. En we hebben er alles voor over!

@All: Gisteren nieuwe lenzen bestellen, weer wat achteruit gegaan. Vroeg die man "gebruik je medicijnen?" ik zei toen "Nog niet..." toen vertelde ik dus dat ik hormonen moest gaan gebruiken, en voorzichtig zei die als vrouwen zwanger zijn, toen vertelde ik dus da, dat wel de bedoeling was van de hormonen. Hij dacht het al, zo kwamen we aan de praat dat hij met zijn vrouw ook 1 dochter via ICSI heeft gekregen. Dus toen heb ik daar wel even gezeten. Toch als ik het ergens vertel (niet dat ik het overal op tafel gooi maar als toevallig dat onderwerp voorbij komt) dat veel echt veel mensen enige hulp nodig hebben bij hun kinderwens, ik sta daar elke keer weer van versteld. Maar goed hij vertelde dus dat door de hormonen mijn ogen nog "slechter" kunnen worden en als ik zwanger zou worden ook weer, als ik dan nog maar genoeg zie op het echo scherm haha.

Meiden fijne middag allemaal, mijn werkdag zit er alweer op, lekker maar een half dagje, vanmiddag lekker stuk met de hond lopen langs de maas, even uitwaaien....

Lfs Juffie

2. Monatoetje85

Monatoetje85 Bekend lid

6 jul 2011
    538
    0
    0
    Sorry dat ik nu pas reageer, paar drukke dagen gehad...

Darkangel: goed van die positieve ovutest! Wat ben jij sterk dat je die stap durft te nemen om weer contact met je vader te leggen, wat zonde dat hij niet reageert, hij weet niet wat hij misloopt!!

Katek: hoe gaat alles bij jou? al ver klaar met alle voorbereidingen voor de komst van jullie kleintje?

Zonnestraal: donderdag weer naar Dusseldorf, spannend om dan te beginnen met IVF, heel veel succes!!

Juffie: positieve test is top! nu op naar volgende week donderdag in Dusseldorf! heel veel succes met prikken, gaat je wel lukken hoor!

Panter: brr, balen dat het zo ging met hechtingen, had ik ook na laparoscopie voor galblaas.. hoop gefrunnik, maar ja.. goed smeren helpt inderdaad voor littekentjes! Kan zijn dat ik eroverheen lees, maar jij hebt binnenkort ook weer IUI? (sorry, ben er nog niet helemaal bij merk ik)

Mummy: geen CF-gen super! 1e dag vandaag om te spuiten, heel veel succes!

Bob: super hoe jij steeds op ons allemaal weet te reageren, zoveel mooie woorden!!

Kipjes: vandaag beginnen, heel veel succes! hier is met 4 maanden nog niets te zien van buikje..

Annaatje: wat een verschrikkelijke tegenslag en wat moedig om te kiezen voor curretage! hoe is het nu? duim voor je voor een goed herstel (zowel lichamelijk als mentaal!) knuffel!!!

Kiyeko: weer spuiten! heel veel succes! duim voor een geslaagde poging!!

Sweet lilly: fijn dat gesprek goed was! 12 weken grens sinds gisteren voorbij, gefeliciteerd!

Girl: wat is ze prachtig, jij ziet er ook stralend uit op foto!

Voor alle anderen, sorry als ik jullie overgeslagen heb, merk dat ik in dit soort dingen niet meer heel goed ben.. Ben er niet meer helemaal bij, gelukkig beïnvloedt het mijn werk nog niet...
    Hier gaat alles zijn gangetje, 3-2 eindelijk naar bekkenfysio, 6-2 weer controle bij verloskundige (hoop dat alles goed is, aangezien ik voor de rest bijna niks merk en nog niet echt groei), en dan 11-2 en 20-2 echo.. Maar nu eerst even 3 dagen ertussenuit voor bijscholing in Leiden! Ik lees dit weekend weer bij! Tot dan!

3. juna86

juna86 Fanatiek lid

15 nov 2011
    1.784
    0
    36
    Dag damessssss!!!!! Heb eindelijk al mijn spuiten in huis na een heel gedoe bij de apotheek.. Pfffff en ik snap het nu allemaal...kipjesssss succes todayyyyy!!!! Vraagje: die pregnyel (ofzo) heb ik maar 1 spuitje van wanneer moet ik die spuiten dan?

4. juna86

juna86 Fanatiek lid

15 nov 2011
    1.784
    0
    36
    Ooow en wanneer adviseren jullie om die granaatappelsap te drinken

5. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    mummy, volgens mij moet je de pregnyl 36 uur voor de punctie spuiten, maar dat zegt de arts dan wel tegen je.

6. juna86

juna86 Fanatiek lid

15 nov 2011
    1.784
    0
    36
    @ panter hartstikke bedankt ben beetje gespannen

7. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    Kan het me voorstellen, het is ook mega spannend!!! Maar je vind je weg er wel in hoor.
    Komt goed met al die spuiten, je weet straks precies wat er wanneer moet en hoe.

Anaatje, ga eerst even een paar dagen boventallig werken meid. niet meteen weer vol aan de bak, het is best emotioneel om na een MK weer naar je werk te gaan. Ik vond het erg heftig en ben blij dat ik eerst een paar dagen boventallig was, zodat ik weg kon gaan als het me teveel werd.
    En ik ben ook weg gegaan, de eerste dag maar 2 uurtjes geweest. De tweede dag wel helemaal gebleven, maar kon bij wijze van spreken uit mijn neus eten als ik dat wilde. Even geen druk was wel fijn.

liefs

8. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    @Anna: hou er rekening mee dat mensen gaan vragen of jullie al lang bezig waren.
    Dus bedenk alvast wat je wilt gaan zeggen als je niet alles wilt vertellen ;)
    Sterkte meis!

@Juffie: fijn dat je alles snapt nu.

@Girl: haha zo'n kleintje neemt een hoop tijd in beslag he :p

@Ons wondertje: hoe is het met je meis?

@Katek: ik vond de ontsluitingsweeën goed te doen (en dat terwijl ik 6 uur langs weeënstorm heb gehad, buik en rug)
    De persweeën vond ik echt eng, zo heftig als die zijn.
    Maar volgens iedereen heb ik het super gedaan en als ik naar bevallingen op tv kijk klopt dat ook wel.
    Ik heb in ieder geval nooit het gevoel gehad dat ik het niet zou trekken of dat ik dood zou gaan/willen.
    Ik vond het dus meevallen.
    (en ik ben ingeleid, dus dan zijn de weeën heftiger dan wanneer alles zelf op gang komt)

@All: ben mn dagboek van mn zwangerschap aan het teruglezen.
    Zo leuk allemaal!
    Kan echt niet wachten om weer te starten.
    *kriebel kriebel*
    Maar ohhh wat ben ik ziek geweest die eerste maanden, daar kijk ik echt niet naar uit ;)

9. kipjes

kipjes Fanatiek lid

10 aug 2009
    1.188
    0
    36
    @ annaatje,
    Je klinkt zo sterk , vind ik echt knap van je.
    Heel veel sterkte en idd wat dreamer zegt , alvast bedenken wat je gaat zeggen als mensen vragen stellen.. Dikke knuffel

@ dreamer ,
    Wat leuk dat je een dagboek hebt bijgehouden !

@ mummy,
    Pregnyl is idd 36 uur voor de punctie. Die moet je zelf mengen die vloeistof. Even googlen en dan kom je een heel handige fotoserie tegen waarop je precies kan zien hoe het moet !
    De eerste 2 dagen moet je alleen decapeptyl toch, net zoals ik ? Dat zijn kant en klare spuitjes dus kun je vast wennen :p
    Als je vragen hebt over de gonal-f dan hoor ik het wel !! ;)
    Succes vanavond !

@ da,
    Klote dat je nog niks gehoord hebt. Ik heb ook geen contact met paps , maar na 11 jaar de hoop opgegeven. Mijn mam is mam en pap tegelijk en ik vind het best zo.
    Sterkte meis, weet hoe klote het kan zijn..

10. kipjes

kipjes Fanatiek lid

10 aug 2009
    1.188
    0
    36
    @ monatoetje,
    Nog niks te zien na 4 maandjes.. Dat geeft hoop , als ik zwanger zou zijn pas ik misschien toch nog in mijn jurk hihi :p
    Je gaat wel hard nu hoor !! Jeetje..

11. KateK

KateK VIP lid

26 dec 2008
    5.185
    0
    36
    Drenthe
    Mona; ja alles klaar, nog een paar dingetjes voor thuisbevalling etc die niet in het kraampakketzitten maar verder is alles af. Nu alleen nog de kamer afmaken qua decoratie.. Zijn jullie al opzoek naar spulletjes?

Mummy; pregnyl moet je idd op aanwijzing van de arts inspuiten om een bepaalde tijd en op een bepaalde dag zodat de eitjes bijna gaan springen vlak voor de punctie. Dat is dat spuitje wat je moet mengen (water met poeder) dat herken je misschien nog wel van de instructies, heb je daar wel 2 van gekregen? 2 doosjes? want ik heb toen eens zo'n flesje stukgeknepen van de zenuwen.

Dreamer; bedankt voor je verslagje mbt de bevalling :D fijn dat je nooit het idee had dat je dood zou gaan.. ik moet denk ik eens het programma de bevalling opzoeken. voorheen zendden ze dat nog wel uit, maar de laatste jaren volgens mij niet meer. Heb jij ook pufcursus ofzo gehad?

12. Zonnestraal77

Zonnestraal77 Fanatiek lid

20 aug 2011
    4.507
    2
    38
    Verpleegkundige (ambulance)
    Noord-Holland
    Mummy ook aan het starten....spannend meid!!!

Anna, ik denk aan je, iedere dag!! Wat schrijf je hier sterk, vind ik knap....maar hoop wel dat je goed aan het verwerken bent...of dat dat nog moet komen.
    En vol aan de bak, meis wat stel je een hoge eisen aan jezelf!! Doe eerst een ochtendje of boventallig was Panter zegt. Hele dikke knuffel!!

Mona, ben benieuwd naar je echo....plaats je foto's? Kan ik ff zwijmelen en jaloers zijn :);):).

DA, jij hebt de eerste stap gezet naar je vader toe. Vind ik moedig!!! Schoouderklopje voor jou hoor!! Misschien is je pa ff aan het nadenken, duim dat ie contact met je opneemt.....

Juffie, nog 1 weekje.... :D:D:D. Ik kan niet meer wachten gewoon!!
    Wij gaan woe-avond al heen....ergens hotelletje pakken.

Kipjes!!! Man man man, wat gun ik het jou zo. Heb je wel 's nagedacht over acupuntuur erbij? Aangezien de bevruchtingen goed gaan, misschien acupunctuur voor innestelen...de naaldjes zijn echt niet eng....echt niet!!

Dreamer, bijna starten toch???

13. Zonnestraal77

20 aug 2011
    4.507
    2
    38
    Noord-Holland
    Trouwens gisteren naar een crematie geweest van een 46-jarige collega. Overleden aan kanker. Wat is dat toch een k*tziekte!! Zware dag gister dus....erg verdrietig. En dan ook verdrietig worden over waarom we zo'n lange weg moeten afleggen voor een beeb. Waarom is dat?!? Waarom junks binnen een poep en een scheet zwanger en wij niet?!?!?!?!
    7 IUI's gehad.....misschien lukt het wel nooit.....zucht!!

14. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Annaatje gaat het een beetje meid:(
    Neem wel ff je tijd om dit te verwerken heh:(

Sweet lilly hoe voel jij je nu meid.
    Helpen de gesprekken?

Zonnestraal nog ff is het 2-2:D

Kipjes wat moet jij nu gaan spuiten meid?
    Hoe kijk je er tegenaan?

Mummy spannend allemaal hoor, moet je puregon spuiten?

Dreamer dank je wel lieverd.
    Gisteren in jette geweest, eind Maart start ik weer.
    Februari zat vol maar het is niet erg nog een maandje rust:)
    Mag wel tp krijgen van 2 emmy's

Ontsluitingsweeën heftig!!!!!
    Gelukkig werden mijn vliezen bij 6 a 7 cm gebroken maar dat was ineens heel heftig.
    Had net als dreamer ook weeënstorm door de inleiding vanaf 13 uur tot 0:00 maar idd die ontsluitingsweeën je weet niet wat je overkomt.
    En als het kopje staat.
    Maaaaaaaar je bent het zo vergeten!!!
    En het is het meer dan waard.

15. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Zonnestraal lieverd hoe makkelijk ook gezegd maar blijf hoop houden aub.
    Ik ben er zeker van dat er een wondertje komt voor jou, panter, kipjes jullie wachten al zolang.

Panter hoe gaat het met jou meid sorry was je vergeten in mijn lijstje.

16. Zonnestraal77

20 aug 2011
    4.507
    2
    38
    Noord-Holland
    Kiyeko, graag opzoeken voor mij???? :p;)

OW, eind Maart meid....wauw!! Een 2e wondertje voor ons Wonder :D.

17. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    Dat haar hoofdje stond heb ik niet bewust meegemaakt.
    Althans, mn man zegt van wel, maar ik kan me daar dus niks van herinneren!
    Zal het eens terugkijken op de film als ik het aandurf :p

@Zonnestraal: nee in feb de intake, maar pas eind april/mei starten.
    Dus duurt nog zolanggggggggggg!

@Ons wondertje: nog even rust, even tijd om aan jullie relatie te werken.

@Katek: ik heb zw gym gedaan, maar niet om te leren puffen ofso.
    Gewoon om bewust met de zwangerschap bezig te zijn en andere dames te leren kennen.
    Op rtl8 zenden ze rond 12 uur savonds nog wel bevallingsverhalen uit dacht ik.
    maar of je daar vrolijk van wordt.. :p

@Kipjes: ze kunnen altijd een stuk stof ertussen naaien (knippen ze een klein stuk uit het lijfje)
    Dan accentueer je je buik heel mooi.

18. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Biecht ik heb dus gewoon naar De bevalling gekeken ( hier op de belg) en had nergens last van.
    M werd er wel helemaal nerveus en bang van.

Je moet het toch op je af laten komen.

Het hoofdje wat stond auw dat weet ik nog wel pfff.
    Zo'n brandend gevoel.
    Maar zoals ik al schreef echt veel herinner je je eigenlijk niet ervan.
    Ik heb wel paar keer gezegd , ik kan dat niet hahahahah.
    Gewoon omdat ik niet durfde.
    Na 3 ( waarvan 1 keer neit goed volgens hun) persen was hij er nog geen 10 minuten.

19. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Ik heb mijn man overigens niet de bevalling laten opnemen dat wilde ik niet,
    Wel toen S er was:)

20. kipjes

kipjes Fanatiek lid

10 aug 2009
    1.188
    0
    36
    @ zonnestraal,
    Dank je wel lieverd,
    Ik heb we acupunctuur overwogen maar nu met al die echo's en op en neer naar Gent rijden , en fysio voor me schouder enzo vind ik het te veel worden. Mocht het nu weer niet lukken dan ga ik volgende ronde wel acupunctuur proberen denk ik.
    Ben wel al aan de granaatappel sap haha , wie weet :p

En wel moed houden he ! Ik snap dat soms de wereld even onder je voeten vandaan schuift en alles tegen lijkt te zitten, maar het lange wachten wordt beloond, daar blijf ik in geloven !
    Collega van mij bij ivf 4 pas zwanger , maar nu wel een mooi kindje gekregen ! Dus er is altijd hoop ! Ik duim heeeeeel hard voor je !

@ OW
    Ik begin vandaag met 7 dagen deca , dan over 2 dagen gonal-F 225 ie erbij. 3 febr de eerste fm.
    Vorige keer vond ik alleen de dagen voor de punctie erg zwaar omdat me eierstokken echt op knappen stonden :p . Zie er wel een beetje tegen op omdat de dosis nu hoger is en er dus meer follikels kunnen groeien, dus wel erg spannend weer..
    Hoe is het met jou , red je het nog een beetje ?

@panter,
    Wanneer mag jij weer beginnen ? Je zit weer in nieuwe cyclus na laprascopie toch ?

@ dreamer,
    Mijn jurk is een nauwsluitend model met een soort korsetje binnenin tot aan mijn navel. Daaronder nog wel wat ruimte. De coupeuse zei dat ze een stuk stof aan de achterkant ertussen kan zetten en dan zo'n rijgkoord erin kan zetten zodat je 'm zelf zo strak kan doen als je wilt. Maar zou het zonde vinden want hij is zoooooooooo mooi en mooi afgewerkt nu aan de achterkant (rits)..
    Dus probeer nu super gezond te eten, niet te snoepen en veel te bewegen zodat ik misschien met wat kilootjes eraf een eventueel buikje kan compenseren :p
    En als dat niet lukt , dan komt het ook wel goed :D

Deel Deze Pagina