hey meiden, heb jullie ook gevonden! Ik heb 3 tatoos, zeg alleen niet waar en wat ivm eventuele herkenning. panter; zwaar klote meid die nega test wordt je niet erg vrolijk van. sweet lilly; ik begrijp het wel, heb ook eerder een tijdje afstand genomen, niks mis mee. Je weet ons te vinden als het nodig is. dikke knuffel meid! at all; loop nog wat achter, probeer er weer in te komen. waar is onze nieuwe lijst? moet me ook even toevoegen aan dat ding.
@sweetlily, Begrijpelijk , het is allemaal heftig wat jullie te verwerken krijgen, daar is tijd voor nodig. Sterkte en een dikke knuffel. Xx @panter, Balen zeg !! Maar blijf toch stiekem nog duimen hoor ! @dreamer, panter, girl. Heb niet gebeld. Werd vanmorgen wakker en de pijn was al een stuk minder. Voel nog wel wat gerommel bij mijn eierstokken maar dat is logisch. Ik kijk het even aan, mocht het wel weer erger worden dan ga ik meteen bellen. Begin me nu toch wel zenuwachtig te maken ook hoor pffffffff .. Nog 2 daagjes werken en dan eerste FM en dag erna operatie .. Word altijd nerveus als ik niet precies weet wat en wanneer me te wachten staat brrr.. Echt een controlfreak
kipjes gewoon goed rust houden als het kan en toch veel water drinken dat moest ik toen van dd doen en toen bij mij ging het met rust en super veel drinken gelukkig over heb wel toen 2 weken steeds op de bank gelegen en niet gewerkt. en als je fm hebt toch ff aangeven hoor dat je dat hebt gehad. dat ze ff kijken heb ik toen bij de tp gedaan en toen zag hij wel dat eierstok vergroot was.
@ DA: Dan kom ik je misschien nog tegen in Anrhem Als ik het zo hoor van Panter mag je daar helaas niet blijven liggen na IUI. @ Sweet lilly: Doe lekker rustig aan meid. Ik heb je een pb'tje gestuurd @ Wonder: Zo te horen had jullie kleintje het naar zijn zin bij oma en opa. Hoe zijn jullie de avond doorgekomen? Hoe was het in Brussel? Uitslag al binnen? @ kipjes: zware week dus. Heb daarna wel een paar daagjes vrij? @ panter: nee toch! @ Dreamer: je hebt helemaal gelijk, in NL zijn'UMC en radboud de enige ziekenhuizen die TESE uitvoeren @ bailey: eind september hebben we een afspraak in Brussel, We hebben een hele lijst gekregen met testen die daarvoor nog gedaan moeten worden. Manlief is al klaar, maar bij mij moest zo'n beetje alles nog (hormoonwaarden, virologie, uitstrijkje, eiblaasjes, etc.). Die heb afgelopen vrijdag dus laten doen. Begrijp ik het goed en is je kleine meid vooral haar eigen handjes aan het onderzoeken? @ Smurf: wij hebben in november de afspraak voor de intake gemaakt, in januari de intake gehad en eind mei de TESE zelf (Rabboud Nijmegen). @ KateK: duimen draaien! @ Kiyeko: duimen draaien!
Heh nee Panter ik hoop dat het gewoon te vroeg was! Hier net al de bloeduitslag en die was negatief Ze kon geen "reden" bedenken waarom negatief alles zag er perfect uit ( dacht dat iets misschien niet goed was) gewoon een speling van de natuur
Oh oh oh ons wondertje, jammer hoor ! Ik duim dat je volgende poging je meer geluk mag brengen! Maar nu maar eerst je concentreren op de ramadan . Dikke knuffel meid!
iemand vroeg om de lijst? toch? hier is die... Annaatje: Bailey: Cat: Onduidelijkheid over TESE-uitslag en dus een second opinion, ondertussen ook aangemeld voor KID~ DarkAngel: 2xICSI mislukt~IUI-D 1 en 2 mislukt~IUI-D 3 zwanger VMK met 4W4D~IUI-D 4 t/m 7 mislukt~ IUI-D 8 3x afgebroken ivm cyste~nu even rust tot ongeveer nov. 2012. Dreamer: baby feb 2011~in 2012 voor beeb 2 aan de slag~ Girl: IUI-D 1 t/m 6 mislukt~IVF-D 1 tp 1 & 2 mislukt tp 3 zwanger~ Iluna: Zwanger na 4 IUI-d in D'dorf. Katek: Kipjes: IUI-D 1 t/m 8 mislukt~1e ivf ~3 aug FM~4 aug.schouderoperatie~ Kiyeko: 26-07-2011 1e IUI-D Liev Onswondertje:Mama van een zoontje na IUI-D~nu 1e ronde brusje mislukt~ Panter: KID/IUI-D sinds okt 2010~Poging 1 t/m 5 mislukt~Poging 6MK~. Smurf: Sweetlilly:Sinds feb. 2011 in de MMM~In afwachting van micro-tese~ Testdatum: Panter: 04-08-2011 Sweetlilly: Kiyeko: 09-08-2011 Zwanger: Iluna: zwanger van een bandietje...uitgerekende datum 29-11-2011 Girl: zwanger van een ...? uitgerekende datum 11-01-2012 Geboren: Ons wondertje: zoontje geboren op 29-12-2010 Dreamer: Dochter geboren op *geheim* Bailey: Dochter geboren op ..-04-2011 Loutjelou:Dochter geboren op
@girl, Bedankt voor de tip. Ik zal ervoor zorgen dat ik veel drink , en ik doe het inderdaad rustig aan. Nog 2 halve daagjes werken en dan de fm , dan zal ik het ook wel aangeven. Gok dat het sowieso een pijnlijke fm gaat worden met die pijnlijke eierstokken .. @cat, Jazeker een stressvolle drukke periode. Na de operatie mag ik sowieso minimaal 1,5 week niet werken dus dan ben ik in ieder geval thuis.. Dan ben ik sowieso vrij op de dagen van de punctie en terugplaatsing en misschien daarna ook nog even. Dat is nu het enige voordeel even van de operatie @onwonder, Balen hoor .. Hopelijk is het de volgende ronde wel raak.. Ik duim voor je !
Kipjes doe rustig aan hoor!!! Bereke dank je wel wat lief Ja morgen is de 1e dag tenzij dat ik dan ongi word.
erg jammer wondertje!!! hopelijk voel je je goed. dikke knuffel!!! kipjes helaas kan ik niet zeggen hoe een punctie voelt had namelijk narcose erg fijn!!! meiden hier erg spannende dag wat het morgen zal zijn!!!! ben erg benieuwd!!
wondertje jah het is echt spannend!!! en dan wordt het snel shoppen heb gewacht met kleertjes kopen heb nog maar 1 setje dus heb nog van alles nodig.
Kiyeko, kan goed innesteling zijn. Ik had het op 4 dpo toen ik zwanger was..dan wel geen bloed maar een innestelingsdip in mn temperatuur. Ons wonder, toch balen hoor!!! Hier wacht ik rustig af op ongi, ik geloof er niet meer in!
panter: knuffel meid. kiyeko: sorry geen idee.. all: wow man, wij waren film aan t kijken, en ik zag wat bewegen in mijn ooghoek, dus darkangelman doet een lamp aan, zit me er toch een megamegamega spin op de grond te zitten, en mij schuimbekkend en met grote tanden aan de kijken.....
Iiieeeuuwww! En toen moest je 3x slaan met een schoen voordat ie uit elkaar spletterde? Bah zeg! Er zijn er altijd 2 he, 1 hele grote en een iets kleinere. Succes met zoeken, mss heb je de kleine wel gesplettert en kom je de echte joekel nog wel tegen
panter nou ik hoopte eigenlijk dat dit de grote was haha. denk dat als ik die andere tegenkom en die nog groter is, ik spontaan een hartaanval krijg ofzo.. en deze dit trouwens netjes in de stofzuiger, anders krijg je van die mega bloedvlekken hahaha en nee hij kruipt er niet uit, want zit een klepje voor spul kan der wel in maar niet teruguit gelukkig! haha
okeej ik vind t niet meer leuk hier, komt er herrie uit de berging, dus de hond gaat kei hard blaffen, gaat darkangelman kijken, is er oud papier uit de doos gevallen........
Jeetje DA wat een avondje bij jullie daar. EN die spin ieeeeeeeeeewwww. Kiyeko over het bruinverlies heb er geen ervaring mee bij mijn zwangerschappen maar ook niet bij mijn mislukte nu ( ja voor mijn ongi maar dat is nog veel te vroeg bij jou) Ik duim iig!! Panter ik blijf duimen!!! De vorige testte je ook erg laat laten we hopen nu weer maar dang goed heh