broedkipjes: waaw wat goed zeg!!!! onswondertje: ach jeetje wat zielig zeg!! en dan zooo vaak prikken, das toch eigenlijk niet normaal!! beterschap!
@ thanx meiden, Ben lekker aan het broeden hier hihi @onswondertje, Veel sterkte en beterschap voor jullie kleine man. Jeetje.. Schrik er van.. Altijd zo vervelend als een kleintje zich niet lekker voelt. Knuffel !!
Ons wonder, ik hoop dat jullie mannetje snel weer opgeknapt is. Wat sneu dat ie zo ziek was, en die prikken...BBBRRRRR! liefs
@ons wondertje beterschap voor de kleine. @kipjes joehoeeeee ik tel de dagen af voor je! @all morgen weer werken. Heb er wel zin in. De weken gaan dan ook lekker snel. Werken jullie allemaal fulltime? Ik werk 32 uur. Ideaal! Wil als ik baby heb 24 uur gaan werken
annaatje soms ben je er weer aan toe he. ik werk 28 uur en wil naar 24 uur. heerlijk!! maar dat doe ik pas als mijn man een vaste baan heeft hij heeft net nieuw werk.
Girl; ja ik ben ook bang dat ik dan opnieuw moet. Zit me steeds vanalles af te vragen, ook als ik even wat minder voel zeg maar, dan denk ik.. zou het er nog wel zijn? De medicatie moet ik tot 12 wk blijven gebruiken, maar die zorgt er ook voor dat je niet ongi wordt. Neem toch wel aan dat als het mis gaat, het er wel uit komt? OW; wat vreselijk voor hem!!! Kipjes; wat een super nieuws! Lekker broeden meid!
Ohja 2 sept hebben we de echo. Zat nog even te rekenen.. als ik uitga van mijn ongi op 10 juli zou ik nu vandaag 5 weken precies zijn. Waarom gaan ze daar niet vanuit dan? Ik vind het allemaal zo vaag worden.
katek als je lange cyclus hebt dan zouden sommige heel lang zwanger zijn als je dat rekent vaak krijgen ze bij echo ook te horen dat ze minder ver zijn. daarom reken ze dus vanaf je tp of eisprong. je krijgt gewoon standaard 2 weken voor je ei kado!! ik loop gelijk aan me eisprong en tp was 2 dagen later heb namelijk dat ik nu steeds 2 dagen verder ben dan wat ik nu ben. gebruik je bollen?? je kunt er wel doorheen ongi worden maar soms ook niet. ik heb allebei al gehad. dat het dus net zolang uitgesteld werd tot ik stopte en de andere maand werd ik het tijdens het gebruik van de bollen nog. heb je trouwens genoeg tot 12 weken?? anders pb me ff. leuk om naar uit tekijken naar 2 september. en gaat helemaal goed komen hoor!!!
@all als je iui hebt moet je dan een volle of lege blaas hebben Hahahahaha daar dacht ik net aan @girl heerlijk lijkt me dat 24uur werken! Jammer dat je tegenwoordig als vrouw wel moet blijven werken
annaatje inderdaad als vrouw zul je moeten blijven werken maar dan heb je wel ff dat je eruit bent he. anders zit je je de hele dag te vervelen haha. vind ik dan he, als ik naar 24 uur kan en wil dan is dat over 3 jaar pas. denk dat ik dan eerst een jaar voor 4 uurtjes ouderschapsverlof neem. dat kan volgens mij een jaartje. dus dan heb ik nnog 2 jaartjes dat ik met de kleine 28 uur werk en naar 24 uur.
annaatje: bij een tp moest je volgens mij een volle blaas haha.. iui denk ik ook dan.. maar weet niet zeker hoor
@girl, dank voor je uitleg. Ze hebben bij mij 2 weken na tp gedaan denk ik, zat toen op 4 weken en 3 dagen. Ik zal het wel zien bij de echo. Hoop zo dat het blijft zitten!!! Ik werk 30 uur by the way.
@darkangel ik ga wel weer eens google hihi @girli jah volgens mij is ouderschapsverlof 1 of 2 jaar Werken is ook niet erg en ook goed voor de sociale contacten
IUI is met lege blaasm tenzij je een gekantelde baarmoeder hebt dan kan het handiger zijn met een volle blaas te komen. Ik heb een gekantelde baarmoeder, maar ga altijd emt lege blaas...anders pies ik de gyn onder met het inbrengen van de eendebek
Thanks weer lieve meiden! Oh ja vergeten te melden hier maar vd week hebben we Mail gehad dat onze donorstrootjes binnen zijn Echt supersnel gegaan heb er echt zin in,onze eerste echte kans
@ ons wondertje hoop dat je kleintje zich snel beter voelt! @ kipjes wat een goed resultaat! ik ga voor je duimen voor een mooie positieve test! @ annaatje ik herken jouw gevoelens van enthousiasme en blijdschap nu er eindelijk goede vooruitgang in het traject zit, voelden we hier ook allebei zo! ik ga voor jullie duimen! @ all, hier nog altijd geen ongi, tot nu toe op zaterdag negatieve sensitest en gisteren negatieve kv-test. Ik ga er vanuit dat ongi nog altijd kan komen en anders is het morgen 14 dagen na positieve ovulatietest en ga ik dan, als ongi er nog niet is, woensdag na mijn nachtdienst nog maar eens testen...
@Monatoetje: nog steeds spannend dus! @Kipjes: wauw wat een superresultaat meis! Dat jullie emmy maar mag uitgroeien tot een wondertje! @Onswondertje: meis, moest er gewoon van huilen. Al die prikken bij zo'n kleintje, krijg weer flashbacks Heb je wel gezegd van die koortslip? @Blaas bij IUI: hier moest ik juist een gevulde blaas hebben? Heb geen gekantelde baarmoeder zover ik weet.