@ all, Even ego.. Ben me hier een partij ziek van de hormonen zeg pfffff !! Buikpijn, draaierig, misselijk en werd vannacht wakker, bed, haar, kleding alles zeiknat !! Wist niet wat me overkwam. Vorige keer nergens last van gehad ..
kipjes: oh dat vervelend dat je er nu wel zo sterk op reageerd zeg, hoe lang moetje die hormonen nog gebruiken?
@kipjes; och meid, wat balen zeg! Dat verwacht je dan ook niet zo he... Wanneer ben je begonnen? Hoop dat je follikels mooi groeien en je snel weer mag stoppen. Sterkte.. @rest; tja, raar, wat is raar.. Bij deze even de definitie van raar (volgens de dikke van dale!); raar; 1 ongewoon, vreemd 2 zonderling 3 niet goed wijs 4 onpasselijk: ik voel me zo ~ Dus als ik eerlijk ben, ik ben het met Katek eens en dan vooral nr. 3 is goed van toepassing
@ tjah vreemd he .. Ben pas 2 dagen aan het prikken dus moet nog 5 dagen deze en vanaf vanaaf ook gonal-f erbij. Maar vind de deca het ergst. Dus nog 5 dagen volhouden.. Voel me echt koortsig maar heb niet echt verhoging, normaal 36,6 en nu 37,2 dus valt mee.
kipjes: oh maar even goed in de gate houden dan, dat je geen koorts krijgt, anders even t ziekenhuis bellen, voor advies o.i.d..
haha ja dames RAAR! Zoals Sweet ook al laat zien klopt het precies. Kipjes; ja dat kan wel van de deca heb dat toen ook wel gehad maar weet niet meer de 1e of de 2e keer.. idd goed in de gaten houden en goed blijven eten en drinken! Zeker dat laatste!!
kipjes wat naar dat je zo ziek bent van de hormonen. Weet je zeker dat je geen griep oid hebt? Kan natuurlijk ook best los staan van de hormonen, maar ook heel goed een reactie zijn op de hormonen. Mss toch ff bellen met zh?
@kipjes hoe voel je je nu? Al iets beter? @All doe mij maar nummer 2 van de dikke van Dale...zonderling klinkt wel lekker mysterieus hahaha Wij stappen zo in de auto en gaan lekker shoppen en genieten in België...heerlijk even een andere omgeving!! Lieve dames jullie ook een steengoed weekend toegewenst!!! Liefs zonderling Bob hihihi
@kipjes oh nee meis. Das minder dat je er nu last van hebt als het niet gaat zou ik ff zkh bellen Dikke knuffel
@bobje ff stomme vraag. Met welke behandeling waren jullie ook alweer bezig Was dat toen ook iui of ivf..sorry voor mn vraag Ik heb na curretage zoldivar gehad nou ik word daar zo suf van Vraag alles wel 100 keer en af toe duizelig.ben daar nu ook mee gestopt Kan beter aspirine pakken veel plezier in bels Wij gaan ff bedeltje kopen nu voor mij Gaat wel oke verder. Op zn tijd af en toe nog traantje en ff dipje Maar verheug me weer op als ik naar gent kan en weer ongesteld word Dan kan je doorgaan. Ik heb altijd gezegd 2013 word ons jaar En ga t nu nog geloven ook! Liefs
@ kipjes : wat vervelend meis.....ik zou ook als het aan houdt even het zkh bellen hoor. Sterkte!! @ all: ik heb zelf geen last nergens van, alleen last van bloedvelies en daar dus hevige buikpijn van gister zkh gebeld als dit normaal was zij zeiden van wel dusja, straks ook beginnen met gonal-f xxxxxxx
Heb mn bedel gekocht. Een vlinder van charming tisento Echt zo lief! Ons vlindertje.... Fijne avond meiden
Heul veul plezier Bob!!!! Annaatje, wat mooi symbolisch....echt heel mooi . Kipjes, pffffff meid....jij hebt ook genoeg tegenslagen zeg!! Goed jezelf in de gate houden hoor! Sweet, blij dat het wat beter gaat met je!! Rustig hier.....komt niks op tv. M'n man is werken....ik verveel me, waar zijn jullie?!?!?!?!
Jaa idd waar is iedereen Wij krijgen zo visite,vrienden die in mmm lopen ook Zij heeft in dec miskraam gehad.fijn om even met iemand Te praten die het herkend Hebben jullie dit ook. Die bedel was best prijzig 60 euris Ik denk steeds: voor da geld heb ik ook 20 ovu test Toch belachelijk eigenlijk he dat die cb dingen zo veel kosten! Je kan voor da geld zoveel leuke dingen kopen uhh luiertas, babykleertjes hihi Maar is voor ons goede doel he @zstraal zie je op tegen ivf...
Annaatje ja klopt natuurlijk. Ik hoefde die testen niet te doen maar moest telkens voor echo's telkens die diesel daarvoor. Maar meid het is voor het goede doel. Wel fijn dat je dadelijk ff met haar kunt babbelen, is ook pas geleden dan
Ja CB verdiend lekker. Gemeen eigenlijk hè, inderdaad abnormaal die prijzen!!!! Daarentegen, jullie vlinder is onbetaalbaar...dus niet denken aan dat die 60 euri kostte.... Nee zie niet op tegen de IVF. Een half jaar terug nog wel....hoezo grenzen verleggen?!?! Nu kijk ik ernaar uit!! Maar heb ook een goed gevoel over DD, scheelt ook. Punctie onder narcose en korte protocol .
Zonnestraal ik vond het kort schema ideaal!!!!! tegenover mijn eerste icsi. EN onder narcose super! Ik was zo blij dat ik het niet heb meegemaakt zoals de eerste keer.