Oh de eerste punctie was echt brrrrrr afschuwelijk en de overstimulatie nog erger. De fert arts zei ook, we moeten toch heeeeeeeel erg opletten kunnen niet hoger als 150 want we je hebt toen echt wel kritisch gelegen. Ja maar ga weer richting december beeb
Wat een hoop gezellig geklets, leuk om jullie vrijdagavond meligheid te lezen! Zonnestraal, wat verdrietig van je collega, zo jong! leuk dat je gereageerd hebt op mijn fotootje, zal na volgende echo ook weer foto erop zetten! Katek, net 2 ladekastjes en fotolijstjes gekocht, ook leuke mandjes enz gezien, gaat goed komen! Dreamer, balen om nog zo lang te moeten wachten, maar het is voor het goede doel hè! Ons wondertje, in maart weer verder, super! duim voor een goed resultaat zonder bijwerkingen!!! Annaatje, doe rustig aan, forceer niets! vlinder is mooi symbolisch! Als je zaldiar ipv zolvidar had kan ik me je klachten voorstellen, ik vind het maar troep... dan beter 2 paracetamol, geeft minder bijwerkingen.. echte aspirine zou ik niet doen, is ook bloedverdunner... Darkangel, we willen het wel weten, als alles goed is krijgen we het de 20e te zien bij de echo, met een beetje pech ook de 11e, maar hoop dat dat niet gebeurt aangezien mijn schoonmoeder dan meegaat... Katek, dat schoppen daar lijkt me pijnlijk, ben wel heel benieuwd hoe het voelt.. Sweet lilly, fijn dat echo goed was, nu weer op naar de volgende! ook top dat je je weer beter in je velletje voelt!!! Bob, heerlijk om jouw werkverhaal te lezen!!! Voor iedereen, geniet van de rest van het weekend!
De laatste paar dagen gaat het. Toenstraks had hij weer ff wat slechte zin gewoon niet geluisterd. Hij zei wel gisteren , ik begin nu echt die kleine tijd van S te missen. Zo schattig.
Monatoetje meid hoe voel je je? Weet je al wat het word?????? En mogen wij dat weten. Ja hopelijk word het een goede geslaagde poging zonder te veel bijwerkingen.
goedemorgen dames... hier feestje gehad.. gingen om kwart over 3 slapen *gaap* maar wel leuk feestje!
zonnestraal, ja hadden t gister overdag een beetje druk, met voorbereiden enzo. maar ik ben er weer, zat me al voor te bereiden op een mega terug lees ochtend, maar valt mee haha.. vandaag ben ik er ook niet veel, want we hebben slapers, en gaan straks weer even naar mijn moeder toe. oh vandaag 2 jaar getrouwd trouwens
Vraagje Ik begin weer bloed te plassen.lijkt iedere keer wel ranja.. Geen stolsels.dit kan denk wel ff aanhouden nog..? Gisteravond was leuke avond.eerst met vrienden ff goed gepraat Over miskraam enzo en daarna hebben we heel avond spelletjes gedaan Was echt gezellig
Anaantje, je kan idd na een curretage een aantal weken bloedverlies hebben. Let er wel op dat het niet steeds meer word, dat het niet raar gaat ruiken, dat je geen koorts krijgt en je niet ziek gaat voelen. gebeurt 1 van die dingen wel dan moet je het ZH bellen. Mooi symbolisch dat vlindertje wat jullie hebben gekocht. Hij/zij hoort er vanaf nu altijd bij hoor. Mijn eerste uitgerekende datum komt eraan en ik merk dat dat mij toch onrustig maakt. Ik had al bijna moeten bevallen... raar dat dat me zo bezig houdt maar ik heb gehoord dat dat erbij hoort. liefs
@panter kan me voorstellen .denk dat ik dit ook wel zou hebben Jij bijna weer iui. Tijd is toch best snel gegaan he. @kipjes hoe voel je je nu.... Fijne zondag meiden.
@ annaatje, Jeetje bloed plassen lijkt me wel eng. Hopelijk gaat het gauw over . Wat een mooi idee een vlinder bedeltje voor aan je armband. Knuffel ! @ panter, Kan me voorstellen dat zulke momenten moeilijk zijn. Dikke knuffel !! @ annaatje, Ik voel me al iets beter. Gisteravond nog flink ziek geweest en buik helemaal van slag. En ook wij hadden een feestje dus dat was niet bepaald fijn. Vandaag ongi doorgebroken dus denk dat het een combinatie is geweest van ongi en hormonen.. Is een beetje te veel geweest. Hopelijk blijft het hierbij want leuk is anders pff..
Anna; mooi hoor zo'n bedel. Je mag jezelf af en toe ook wel ietrs kado doen! Ik snap ook niet waarom die cb ovutesten zo duur zijn. Mag je geen ander merk gebruiken dan?
Mona dat schoppen dat ga je binnenkort wel voelen denk ik. En lekker geshopt dus! Jij gaat ook als een speer! Gaat zo snel allemaal, ervaar jij dat ook zo? DA gefeliciteerd met jullie 2-jarig huwelijk!
Anna wel fijn dat jullie vrienden hebben waar je echt mee kunt praten over de dingen die jullie hebben meegemaakt. Hoop dat het bloeden gauw ophoud. Als ik het zo hoor komt er een beetje bloed bij de urine wat ranja kleurig is.. Het is natuurlijk nog altijd aan het helen.. zoals panter zegt goed in de gaten houden en als je het niet vertrouwd even het zk bellen. Kipjes ik heb ook wel hevige ongi's gehad na de kuren.. was meestal erg pijnlijk.. Hier alles goed!! Geen nieuws!
meiden hoe is het hier?? en met de zwangeren?? ik ben er wel hoor, maar schrijf ff iets minder.leef met jullie mee!!! dikke knuffel allemaal!! hier gaat het steeds beter. heb beetje hoge temp, morgen ff urine laten testen voor blaasontsteking want het kan zijn dat ik het nu niet voel omdat ik katheter heb gehad.(normaal weet ik wel hoe het voeld) met onze kleine meid gaat het ook super goed!!! ze heeft afgelopen nacht 6 uur achter elkaar doorgeslapen!! ze sliep anders ook al wel goed hoor maar was dan 5 a 5,5 uur en nu vanochtend was ze dus later. dus erg trots op ons meisje. als alles een beetje op de rit is in huis (moet nog vanalles regelen enzo) zal ik weer wat vaker meeschrijven. tot die tijd lees ik gezellig mee.
Wauw Girl dat doet jullie meisje super. S was 14 weken toen hij eens wat langer sliep Jij geeft ook fv toch? Ik hoop dat je geen blaasontsteking hebt.