@Kipjes: dat zweten enzo kan goed door de hormonen komen. Ik heb me echt kapot gezweet tijdens mn zwangerschap en normaal zweet ik echt amper. Hopen dat dat snel over is meis! @OW: hopelijk zet de stijgende lijn voort meis! @Anna: hopelijk is je cyclus snel weer op gang! @Girl: heerlijk dat ze al mag doorslapen! (ons meisje was te klein geboren en moest dus verplicht elke 3 uur drinken) Hoop dat je geen bo hebt! Geniet maar van je kleine meisje, voor je het weet is ze 1! hahaha. @All: het is bijna FEBRUARI! Een maand waar velen weer gaan starten/verder gaan met behandelingen. Spannend!
Hoi dames, Na veel onderzoeken en uiteindelijk een pesa behandeling bij me vriend hebben ze gelukkig zaad gevonden en dat staat nu ingevroren. Nu krijgen we halverwege maart uitslag DNA onderzoek en als dat goed is mag ik de behandelingen gaan krijgen! Wat staat me allemaal te wachten? Wat zijn jullie ervaringen ermee? Alvast bedankt voor de antwoorden! Liefs Kirsten
annaatje: fijn dat je laatst een gezellige avond gehad hebt met vrienden, zulke dingen doen je goed, hoe is t met bloedverlies?   kipjes: niet ziek worden he, en ongi geworden.. blegh!   katek: dank je meid!   girl: fijn dat het steeds beter gaat, hoop niet dat je een blaasontsteking hebt! hier gister nog bij mijn moeder geweest, en gisteravond even niks gedaan.. ben nog steeds moe man, moet eigenlijk bijslapen haha.. gelukkig kan ik morgen uitslapen dat zal wel schelen.. oh en i'v got mail....een korte mail, dat viel wel een beetje tegen na mijn 2 a-4'tjes volgetypt, maar de inhoud valt me niet tegen!!
ow ja wij mogen echt van geluk spreken hoor. vandaag weer wakker moeten maken om half 6. (je hoort mij niet klagen) ja ik geef ook fv. maar op zich is 14 weken toch ook netjes!!! ik hoop ook niet dat ik een blaasontsteking heb maar mag ja wel een kuurtje want doe jah fv. hoe gaat het met jou verder?? en thuis enzo?? hopelijk een stuk beter. dreamer jah heerlijk is het. ja als ze zoals bij jou te klein is dan moet dat ook wel jah 3 uur ertussen. denk niet dat ik bo heb want het bultje is bijna weg en heb geen rode plek erzitten. moet het wegmasseren. ja de tijd gaat snel he!! jij begint in februari weer. succes alvast!!!
Girl wat fijn dat het zo goed gaat! geweldig!!! Kirsten, wat fijn dat er zaadjes zijn gevonden!!! Joepieeee!!! DA, gelukkig een mail! Ondanks dat ie kort is, toch blij met de inhoud. Super meid!! Hier op zoek naar ei maar kan hem niet vinden Zal wel door de zenuwen komen...bah!
Goeiemorge allemaal Nog steeds bloed in maandverband en als ik plas ook Ik houd t ff in de gaten. Woensdag krijg ik de uitslag Ga donderdag weer werken maar als ik me nog niet fit voel Dan maandag pas. @kirsten fijn dat ze iets gevonden hebben @girl hopelijk geen blaasontsteking Ik ga weer heerlijk verder slapen.mn man is net vertrokken Naar zn werk
Zonnestraal; heb ook meteen ff gekeken en inderdaad heel mooie foto's! Prachtige jurk!! Girl wat super dat jullie meisje het zo goed doet!!! Lekker van jullie kleine meisje genieten! Kirsten wat super dat er zaad is gevonden, weet je ook hoeveel rietjes? Als het DNA goed is kunnen jullie verder. Dat houd in dat ze kijken hoe groot de kans is dat de afwijking door kan worden gegeven aan jullie kind (zoon) geloof ik. Of hebben jullie al een CF onderzoek gehad? Volgens mij moesten wij ook wachten tot na de pesa voor de uitslag. Ons kind is hooguit drager omdat ik geen drager ben. Succes hoor!! Het is erg goed nieuws. Ohja, mocht de kans wel groot zijn dat jullie kindje ook zo'n afwijking krijgt dan kun je PGD doen, embryo selectie. Dan kijken ze welke embryo's ook die afwijking hebben en dan plaatsen ze alleen de goede terug. Dat is dan nog een optie. DA fijn dat je bericht hebt ontvangen! Panter; hoop dat je ei snel komt meis! Anna; lekker slapen! Inderdaad als je nog niet fit bent gewoon thuisblijven hoor!!!
katek jij gaat ook hard zeg!!! het schiet op he?? alles klaar voor de kleine meid?? panter balen dat je je ei nog niet kunt vinden. hopelijk wel snel. en ja zenuwen kan het ook uitstellen.
Girl, ja gaat enorm snel. Merk wel dat ik haar af en toe wat minder voel (placenta aan de voorkant) dus daar ben ik soms wel wat nerveus onder, maargoed als ik dan maar iets voel is het alweer klaar. Qua spullen zijn we bijna klaar, nog een paar dingetjes zoals een slaapzakje enzo. Maar kamer is klaar, box staat klaar, kleertjes in overvloed.. dus over 10 weken mag ze wat mij betreft wel komen.
@kirsten wat fijn dat er zaadjes zijn gevonden! jeej! @panther, wanneer verwacht je je ei? Hoe gaat het bij jou nu verder nogsteeds iui-d? @girl, jeetje... 1 week en 4 dagen oud alweer wat gaat dat snel zeg!! Geniet er maar lekker van! @da hoe is het met jou? Nog 15 dagen en dan de HSG, hopelijk vallen de uitslagen mee...maar vrees voor het ergste. Valt het jullie ook op dat je nu ineens steeds meer verhalen om je heen hoort van mensen die moeite hebben met zwanger worden? Vanaf het moment dat we in de mmm terecht kwamen steeds meer ' bekenden' en vage kennissen met een eigen verhaal.. echt heftig allemaal!
@Katek: mijn placenta lag ook voor, maar voelde haar al met 13 weken, 17 weken aan de buitenkant en ze schopte altijd keihard. Dus wil niet weten hoe het was geweest als de placenta achter had gelegen haha. En dan liep ze al vanaf het begin achter ook, dus wil echt niet weten hoe het had geweest bij een 'normaal proportie' kind Heerlijk de laatste puntjes op de i zetten, geniet er maar van! @Girl: ik bedoelde met bo blaasontsteking haha. Maar borstontsteking kan idd ook. Wij starten pas in april/mei weer (als ik het zolang vol hou hoor haha) februari is de intake. @Anna: bloeden kan nog wel even blijven helaas. @Kirsten: super dat er zaadjes zijn gevonden! Gefeliciteerd Als alles goed is gaan jullie starten met ICSI. Begin alvast met foliumzuur als je dat nog niet slikte. @Panter: pff die stomme zenuwen ook! Krijg je geen fm's? Hoop dat je ei snel komt meis! @DA: super dat je een positieve reactie hebt gehad meis! @All: blegh, ongi geworden (netjes na 27 dagen) Hopelijk nog maar een paar keer dit jaar!
Goedemiddag lieve meiden, Hier een bericht van een super ontspannen Bob...zijn heerlijk naar Brussel geweest en hebben saampjes genoten!! Hebben ons gister laten masseren en zijn de sauna in geweest...mmmmm...echt even relaxen. @annaatje...wij doen het zelfde als mona...met zaad zelfinsemniatie...met hormonen en begeleiding vanuit het zh...erg spannend allemaal...mocht dit niet zijn gelukt na 6 maanden dan gaan we weer verder kijken... @bloed kan wel lang aanhouden hoor...niet van schrikken, je lijf moet toch weer langzaam herstellen... ben wel heel erg positief en voel me super nu ik veel meer sport, niet meer rook, drink en gezond eet....nu lijk ik net een soort vrouwelijke Al Bundy hahahaha... Waren wel weer kilootjes af...gaan toch richting de 70kg deze week en ik hoop zelfs eronder...zit te wachten op mn ei en heb nu al de hele dag een zwaar gevoel onderin mn buik en in zm zij...en ik vergeet een test mee te doen vanochtend dus ik hoop mijn eitje nog te spotten vanmiddag...zou super zijn...hij is al een tijdje zoek @Panter heb jij je ei al gevonden? @kirsten gefeliciteerd met de zaadjes!! @zonnestraal...oh ik lees iets over een jurk en fotootjes ga zo gelijk even spieken...ik hou van trouwen en trouwjurken...moet alleen nog gevraagd worden hahahaha....maar ik heb geduld en trouwen we niet dan ook prima...ben nu super gelukkig.... @hope, iedereen doet er altijd zo geheimzinnig over als je geen kindjes kan krijgen of niet op natuurlijke manier, mensen met veel mk-en etc. totdat jezelf je mond open trekt en dan ineens komen de verhalen uit alle hoeken en gaten. Dat is hetzelfde als wij kochten een nieuwe auto zo zie je jouw auto nergens en dan ineens overal...dat is volgens mij omdat je er meer op let @dreamer...fijn ongi! En het aftellen kan beginnen, ik hoop dat er nog maar een paar x is....lekker zwanger zijn en worden van brusje...heeeeeel snel!! @girl wanneer weet je meer over de blaasontsteking? Ik heb ook net een urineweginfectie achter de rug en 4 kuurtjes waarvan ik 1 niet heb afgemaakt omdat ik er doodziek van werd...dus ik hoop dat ze de bron van de koorts snel vinden!! @katek...jeetje wat ga jij hard...bizar!!! Nog maar 10 weekjes!! Onvoorstelbaar....lekker van genieten meid!! Dikke knuffel!! @DA wat een super goed nieuws meid!!! Eindelijk bericht van je paps!!! Helemaal super en zeker ook oomdat de inhoud meeviel...goed zo!!! *geeft da een dikke knuffel* @kipjes...ben je nog zieker geworden??? @all ik ben vast mensen vergeten...maar ik kan het allemaal niet bijhouden hahahaha...ouderdom Nou ik ga nog even 2 uurtjes aan de slag en dan ga ik richting de tandarts...en daarna direct door naar de sportschool....heerlijk!! Meiden fijne middag!! Dikke knuf Bob
Bob, ben ik nu zo in de war? Je was toch zwanger van je eigen man laatst? Of ben ik in de war met iemand anders? Ben ik niet in de war: Hoezo zelfinseminatie dan? Kanje niet gewoon vrijen om zwanger te worden? Ben erg nieuwsgierig misschien, maar wil het graag helder hebben in mn hoofd... Zijn jullie wel of niet bezig met een donor? Hier nog geen ei! Bah! Hope, wij gaan nog 2x iui doen en dan hebben we evaluatie. Ws krijg ik dan 12 nieuwe kansen. Tenminste als ik de artsen mocht geloven. liefs
Ha was ik dreamer vergeten! En katek! Foei panter! Dreamer, nog ff en je gaat weer beginnen. Spannend meid!! Hier geen fm's. We doen in eigen cyclus. Katek, voorliggende placenta, moet je dan ook in zh bevallen? das toch medische indicatie? liefs
Ik reageer zo ff uitgebreider, moet zo werken....heb haast!! Lieverds, bedankt voor jullie leuke reacties op m'n foto's!! Ik vind trouwen en trouwjurken ook GEWELDIG!!! Bob, i'm confused , dacht ook dat je gewoon van je man zwanger was geworden. Bij mij ook niet KI en donorschap blijven hangen ofzo . Tot zo!! Ben aan het koken voor op m'n werk....ook ik wil kilo's eraf!!
Zeker 14 weken is zeker netjes maar was wel uitgeput toen aangezien S zware verborgen reflux had en dan bijna de heeeeeeeeeeele tijd huilde, overdag en 's nachts. Misschien doet Bob maar haar man's zaad zelfinseminatie. Weet het niet hoor hahah
katek ja daar kun je best onzeker over zijn als je haar minder voelt, maar je weet dat dat kan als de placenta voor ligt. maar leuk he al die spulletjes inslaan!!! nog eventjes meid en je hebt ook de kleine in de armen. heerlijk!! hope ja het gaat inderdaad best snel al weer jah.bijna 2 weekjes oud alweer. merk het zo nog niet maar als je het zegt van zoveel dagen oud dan schrik je ervan dat het zo snel gaat. dreamer oh haha heb ik je verkeerd begrepen. maar heb gelukkig geen blaasontsteking. kon zijn omdat ik paar dagen alleen was en dan ineens meer doe. moest goed blijven rusten van assistente en als het 38 graden zou worden dan moest ik zeker bellen. haha dus je weet nog niet hoe lang je het vol houd??!! eerst het gesprek en dan kun je altijd kijken samen wat je gaat doen. bob gelukkig is alles goed!!! je wordt er niet blij van als je zoiets hebt. hoe is het verder met jou?? ow ja logisch dat je uitgeput raakt als het zoveel gaat huilen. zit je niet op te wachten. wij mogen ook blij zijn hoor met zo'n makkelijk meisje!!! als ze huilt is er ook echt wat aan de hand. heel af en toe heeft ze wat huil buien maar bijna nooit. nou fijne avond meiden!!!!
hahahahaha...wat grappig alle reacties hier... Lopen in de mmm en daar zouden we starten met IUI met eigen zaad indd. en toen raakte ik zwanger en ging het mis... nu heb ik hormomen gekregen om een goed buideltje te vormen en we doen thuis insemineren, omdat man lief geen goede en misvormde zaadjes heeft heeft dan heeft dat ene kleine zwemmertje wellicht meer kans als hij een short cut neemt hihihi Vandaar dat we ze thuis een handje op weg helpen met behulp van zelfinseminatie en hormomen en hulp vanuit het zh...lukt dit niet dan gaan we kijken naar een vervolg stap...eerst dit 6 maanden proberen en lekker in onze eigen omgeving....heb het zh zoveel van binnen gezien de fagelopen maanden en er hangen zulke nare herinneringen dat we in overleg met de gyn hebben besloten om dit eerst te proberen en daarna verder te kijken...is rustiger en minder stressvol en we hebben het nog even zelf in de hand.... Heb ik ook al eerder neergezet hoor maar ik klets zoveel dat is niet blijven hangen denk ik Zijn jullie ook weer op de hoogte van onze romantiek in de slaapkamer hahahahaah Liefs Bob
Hey Meiden, Heb eventjes niet geschreven had even een "inzinking" zit weekend. Kwam me ineens allemaal eruit, ontslagen worden bij mij ene baan, mijn baan in het onderwijs houdt ook op vanaf augustus, en onze sterkte kinderwens pfff...het zat me allemaal even niet goed! Hele weekend zowat zitten huilen, erg he! Moest er gewoon even uit allemaal. Gelukkig is mijn vriend super lief voor me! tot overmaat van ramp vertelde ik vrijdag aan een collega dat ik waarschijnlijk de komende weken wat meer afwezig zal zijn, dus zij "o hoe komt dat zo" nou ik dus verteld waarom kijkt ze me aan en zegt "hoelang zijn jullie al bijelkaar? hoe oud ben jij eigenlijk" Ik verteld dat we dus 4 jaar samen zijn en 27 (ik) en 29 jaar (vriend). Zegt ze daarna "o wij kregen pas de eerste toen we 10 jaar getrouwd waren en toen was ik 32 jaar, en trouwens wat weten jullie dat snel dat het niet via de gewone weg kan, normaal weet je dat toch niet zo snel" zei ze gewoon zo recht in mijn gezicht ik dacht echt huh...schijnbaar zijn er toch echt mensen die zo ontzettend kortzichtig zijn, echt onvoorstelbaar. Dat was eigenlijk de druppel op de een of andere manier en de rest is er zit weekend uitgekomen. Ik bedacht me ook ineens dat afgelopen week de laatste "normale" week was zonder spuiten, echo's, punctie, opertie bij vriend enz....we doen het allemaal heel erg graag en hebben er alles voor over maar ik moest wel even slikken. Vanaf donderdag gaat het echt gebeuren meiden, en ik ben best wel bang..... Lfs. Juffie